Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
foufoutos9 (Nikos) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.6 16V 2000
Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 18
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Σεπ 2012, 20:21:15 Θέμα δημοσίευσης: Ιπποδυναμη στο τροχο |
|
|
Κοιταζα τις δυναμομετρησεις που εχουν ανεβασει μελη με τις τιμες της ιπποδυναμης σε τροχο και στροφαλο και βλεποντας τις διαφορες σκεφτομουν τις απωλειες στην ισχυ ενος αυτοκινητου λογω μεταδοσης. Εχω ενα 106 16V και σκεφτομουν αντι να τα σκασω για ν ανεβασω τον κινητηρα μηπως θα ταν καλυτερα να ανεβασω τη μεταδοση και να ανεβασω τις επιδοσεις απο κει. Περιμενω λοιπον ν ακουσω προτασεις που θα καναν αισθητη διαφορα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Σεπ 2012, 23:45:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κωρονοπηνειο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1034 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Οκτ 2012, 16:52:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι απώλειες (σαν ποσοστό) είναι ίδιες πάντα σε όλα τα αυτοκίνητα, και διαφέρει το ποσοστό αν είναι μπροστοκίνητο πισωκίνητο ή τετρακίνητο.
Βάζοντας ένα πιο κοντό κωρονοπήνιο το αμάξι σου θα "ζωηρέψει" όχι λόγω λιγότερων απωλειών αλλά λόγω πιο κοντού γραναζώματος....
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
foufoutos9 (Nikos) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.6 16V 2000
Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 18
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2012, 21:12:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ψαχνοντας λιγο και εκτος του φορουμ στο μεσοδιαστημα αυτο εμαθα. ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2012, 22:04:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θέλεις να κρατησεις την ιπποδύναμη όσο γινεται στους τροχούς, μπορείς απλά να μη βάζεις μεγάλες ζάντες ή να βάλεις πανάλαφρες αλουμινίου όπως κ δισκόφρενα ελαφρύτερα κ γενικά ότι κινούμενα μέρη έχεις να τα ελαφρώσεις με άλλου είδους μέταλο σε μηχανουργείο. Μπορείς να βάλεις λεπτότερα ελαστικά όσο επιτρέπει ο κατασκευαστής κλπ κλπ.
Μπορείς να κερδίσει μέχρι κ 25% από τις απώλειες που έχει από το εργοστάσιο. Άσε που κερδίζεις σε οικονομία στο καύσιμο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|