PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συντήρηση air-condition
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2011, 16:04:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

5/40 καλοκαιριατικα?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2011, 22:12:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
5/40 καλοκαιριατικα?


Αυτά προτάθηκαν στο αντίστοιχο thread των λιπαντικών, τώρα ήταν και η αλλαγή τους, οπότε...Άλλωστε ή 5-40 ή 10-40 θα έπαιρνε, αλλά τα 9000 ήταν 5-40 και "υπερίσχυσαν". Το θέμα είναι να μην παίζει βλάβη a/c και φάμε σφολιάτα καπάκι.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2011, 23:17:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
5/40 καλοκαιριατικα?

Γιατί με τις εποχές πάνε τα λάδια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nickterc (Nikos)
Μέλος
Μέλος


206 RC

Ένταξη: 24 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 09:07:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Να σας ρωτήσω. Είχα a/c στη σκάλα 3 και το αμάξι ακίνητο στο ρελαντί. Βγήκα έξω να δω κάτι και άκουσα ένα θόρυβο από μπροστά, όχι το κλασσικό βουητό που ακούγεται όταν δουλεύει το a/c, αλλά ήχο σαν κομπρεσσέρ (σε πιο χαμηλή κλίμακα βέβαια), κάτι δλδ σαν τρρρρρρρ συνεχόμενο, θυμίζε ήχο τρακτέρ. Μετά από λίγο έπαψε, λες και το έκανε αυτό από μόνο του, σαν "προστασία", πώς δλδ μπαίνει ο ανεμιστήρας σε υψηλές θερμοκρασίες;Τέτοια εντύπωση μου έδωσε.

Ύστερα από αρκετή ώρα ξανασταμάτησα για λίγο και όταν βγήκα δεν το έκανε, ύστερα από 5', το έκανε, με το a/c στη 2η σκάλα, αλλά έπαψε πάλι. Δεν το είχα παρατηρήσει να μου το κάνει παλιότερα ποτέ, γι'αυτό ξαφνιάστηκα. Συμπτωματικά, άλλαξα λάδια προχτές κι έβαλα Total 9000 Quartz 5-40, οπότε "αγρίεψε" λίγο ο κινητήρας λόγω και του ιξώδους;
Ο κομπρεσορας του ΑC εχει κ αυτος κα[οια λαδακια μεσα(καμια σχεση με του μοτερ)Οταν κανεις συντηρηση του AC αν το μηχανημα ειναι σωστο μαζι με το φρεον που βαζει αλλαζει αυτοματα κ τα λαδακια αυτα.Μηπως δεν εχει αρκετα μεσα κ βαραει ο κομπρεσορας??


One mans fun is anothers hell...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 13:19:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nickterc έγραψε:
TopGear έγραψε:
Να σας ρωτήσω. Είχα a/c στη σκάλα 3 και το αμάξι ακίνητο στο ρελαντί. Βγήκα έξω να δω κάτι και άκουσα ένα θόρυβο από μπροστά, όχι το κλασσικό βουητό που ακούγεται όταν δουλεύει το a/c, αλλά ήχο σαν κομπρεσσέρ (σε πιο χαμηλή κλίμακα βέβαια), κάτι δλδ σαν τρρρρρρρ συνεχόμενο, θυμίζε ήχο τρακτέρ. Μετά από λίγο έπαψε, λες και το έκανε αυτό από μόνο του, σαν "προστασία", πώς δλδ μπαίνει ο ανεμιστήρας σε υψηλές θερμοκρασίες;Τέτοια εντύπωση μου έδωσε.

Ύστερα από αρκετή ώρα ξανασταμάτησα για λίγο και όταν βγήκα δεν το έκανε, ύστερα από 5', το έκανε, με το a/c στη 2η σκάλα, αλλά έπαψε πάλι. Δεν το είχα παρατηρήσει να μου το κάνει παλιότερα ποτέ, γι'αυτό ξαφνιάστηκα. Συμπτωματικά, άλλαξα λάδια προχτές κι έβαλα Total 9000 Quartz 5-40, οπότε "αγρίεψε" λίγο ο κινητήρας λόγω και του ιξώδους;
Ο κομπρεσορας του ΑC εχει κ αυτος κα[οια λαδακια μεσα(καμια σχεση με του μοτερ)Οταν κανεις συντηρηση του AC αν το μηχανημα ειναι σωστο μαζι με το φρεον που βαζει αλλαζει αυτοματα κ τα λαδακια αυτα.Μηπως δεν εχει αρκετα μεσα κ βαραει ο κομπρεσορας??


Φρέον (και μόνο) γέμισα πριν κανά 2μηνο. Είχε αδειάσει πλήρως. Δε μου το είχε κάνει ποτέ μέχρι χτες, όπου Δευτέρα έβαλα τα συγκεκριμένα λάδια. Αρχικά έτυχε και άκουσα αυτόν τον "τρακτερωτό" ήχο όταν είχα a/c. Παίζει να τον άκουσα και χωρίς αυτό πιο χαμηλά μάλλον, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είναι το ίδιο. Το μυαλό μου πήγε μήπως τελικά είναι η μηχανή που "προσαρμόζεται" στα αλλαγμένα λάδια και κάνει αυτόν τον ήχο. Έλεγξα στάθμη λαδιού με κρύο μοτέρ να δω μήπως έκαψε οπότε βαράει, αλλά ήταν πλήρης. Το έβαλα να δουλέψει κανά 3-4 λεπτά, ξαναδοκίμασα, σχεδόν στο ίδιο επίπεδο. Ελαφρώς παρακάτω η σάθμη, λεπτό χρυσαφί χρώμα, όχι σαν τα προηγούμενα πιο σκούρο καφέ (πρέπει να ήταν 10W-40 εκείνα).


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2012, 09:41:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια στο 106 μου που αγορασα προσφατα μεταχειρω,αναβα το αρκουντισιον,εβγαζε ελαφρα δροσερο αερα,πηγα σε ενα μαστορα,και το εβαλε στο μηχανημα να συμπληρωσει,και ειπε οτι καπου εχει διαρροη...ξερετε αν εχει τυχη σε καποιον απο που το χανει..το κομπρεσερ παντως το ακουω να παιρνει,οποτε παω το κουμπι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2012, 11:38:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tarirs έγραψε:
Παιδια στο 106 μου που αγορασα προσφατα μεταχειρω,αναβα το αρκουντισιον,εβγαζε ελαφρα δροσερο αερα,πηγα σε ενα μαστορα,και το εβαλε στο μηχανημα να συμπληρωσει,και ειπε οτι καπου εχει διαρροη...ξερετε αν εχει τυχη σε καποιον απο που το χανει..το κομπρεσερ παντως το ακουω να παιρνει,οποτε παω το κουμπι...

Απο πολλα σημεια μπορει να χανει.
Θα πρεπει να πας να σου βαλει μεσα το χρωματιστο υγρο για να φανει η διαρροή, δεν μπορεις να πας στην τυχη...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tarirs (tassos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 106 XN (1998)

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: PEIRAIAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2012, 11:42:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
tarirs έγραψε:
Παιδια στο 106 μου που αγορασα προσφατα μεταχειρω,αναβα το αρκουντισιον,εβγαζε ελαφρα δροσερο αερα,πηγα σε ενα μαστορα,και το εβαλε στο μηχανημα να συμπληρωσει,και ειπε οτι καπου εχει διαρροη...ξερετε αν εχει τυχη σε καποιον απο που το χανει..το κομπρεσερ παντως το ακουω να παιρνει,οποτε παω το κουμπι...

Απο πολλα σημεια μπορει να χανει.
Θα πρεπει να πας να σου βαλει μεσα το χρωματιστο υγρο για να φανει η διαρροή, δεν μπορεις να πας στην τυχη...


Την τεταρτη μεσημερι θα παω να βαλουμε το μπλε υγρο....απο οπου εχει διαρροη φτιαχνετε η μπα....???

Και απο που οφειλετε αυτο βρε παιδια...μπορει να ειναι και απο το ψυγειο...(εχει ψυγειο) ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 GT

Ένταξη: 14 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 143
Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάϊ 2012, 13:37:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα αναφέρω και γω το δικό μου πρόβλημα στο A/C. Όλο το χειμώνα δούλευα τον κλιμαστισμό στην ζέστη και δεν είχα κανένα πρόβλημα, εκτός από έναν χαμηλό θόρυβο μόνο όταν δούλευε το clima στο ρελαντί. Τώρα που άρχισαν οι ζέστες και έκανα μια δοκιμή, δε βγάζει καθόλου ψύξη. Θα πάω για φρέο σίγουρα και ελπίζω να είναι μόνο αυτό.



Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2012, 21:53:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πηγαινοντας σημερα για να γεμισω με φρεον, μου ειπε ο μαστορας(πρωην εξουσιοδοτημενος) οτι επειδη δεν εχουν αλλαχτει ποτε φιλτρο αφυγρανσης και ολα τα λαστιχακια τσιμουχακια σωληνωσεων εχουν ξεραθει, απο εκει χανεται το φρεον και πρεπει να αλλαχθουν.
Κοστος φιλτρου-τσιμουχακια-φρεον εργατικα 140-150 ευρω.
Εχει κανει κανεις τη συγκεκριμενη συντηρηση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 13:48:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε πρόλαβα να το κάνω, αλλά είναι απόλυτα λογικό το κόστος για την δουλειά και την ώρα που θέλει Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούλ 2012, 21:29:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια ερώτηση:

σήμερα που οδηγούσα κι ενώ είχα κινηθεί κανά 20' χωρίς, είπα να βάλω a/c. Είχα να να κινήσω το αμάξι γενικά 5-6 μέρες, συνεπώς και το a/c ίδιο διάστημα.

Παρατήρησα ότι άκουσα το τσακ, δεν πήρε με την πρώτη, έπαιξαν στιγμιαία οι στροφές στο ρελαντί, μετά πάλι τσακ, ξανά οι στροφές κτλ κτλ. Όλο αυτό επεναλήφθηκε 4-5 φορές και μετά δούλεψε κανονικά, χωρίς πρόβλημα στην απόδοση ή άλλα "κομπιάσματα". Θυμάμαι, μου το'χε κάνει και πέρισυ μερικές φορές, δικαιολογείται καθόλου ή χρειάζεται κάτι; Πχ φρέον, λάδι, αντικατάσταση (φτου μακρυά);

Το a/c το άνοιξα σε φανάρι, όσο ήμουν σταματημένος.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούλ 2012, 00:27:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το "τσακ" είναι ο ηλεκτρομαγνήτης που κομπλάρει για να πάρει στροφές ο συμπιεστής του a/c από τον ιμάντα, αν αρχίζεις από τώρα τα 2 τσακ...


Σε βλέπω για τους 300 του Λεωνίδα ως τον 15αύγουστο Sad (τόσο έχει μτχ ο συμπιεστής, καινούριος έχει 800)



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούλ 2012, 11:50:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Το "τσακ" είναι ο ηλεκτρομαγνήτης που κομπλάρει για να πάρει στροφές ο συμπιεστής του a/c από τον ιμάντα, αν αρχίζεις από τώρα τα 2 τσακ...


Σε βλέπω για τους 300 του Λεωνίδα ως τον 15αύγουστο Sad (τόσο έχει μτχ ο συμπιεστής, καινούριος έχει 800)


1 φορά μου το'κανε φέτος με 36 βαθμούς τριγύρω. Χτες και προχτές που το'βαλα μπρος, πήρε με την πρώτη πάντως.

Δώσε πόνο, τόσο καλά δηλαδή... Crying or Very sad

400 δεν έχει; Ή είναι άλλο αυτό;

//Το συγκεκριμένο πρόβλημα, "επιδιορθώνεται" καθόλου, μπορεί να "παραταθεί" τουλάχιστον με κάποιο τρόπο ή δεν αξίζει και το αφήνουμε κι ό,τι γίνει; Θυμάμαι ότι είχα αλλάξει κομπρέσσορα πριν 5-6 χρόνια πάλι. Είναι δυνατόν;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούλ 2012, 14:23:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 400 που λες, δεν ξέρω αν αφορά καινούριο, ανακατασκευασμένο, Valeo ή μη ή... θα σου λύσει την απορία ο Ντίνος με ένα τηλέφωνο Laughing

Δεν επιδιορθώνεται γιατί ουδείς κάθεται να λύσει τον συμπιεστή Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούλ 2012, 14:42:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Τα 400 που λες, δεν ξέρω αν αφορά καινούριο, ανακατασκευασμένο, Valeo ή μη ή... θα σου λύσει την απορία ο Ντίνος με ένα τηλέφωνο Laughing

Δεν επιδιορθώνεται γιατί ουδείς κάθεται να λύσει τον συμπιεστή Sad


Άρα περιμένουμε και προσευχόμαστε σε όλους τους θεούς του σύμπαντος, να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο.

Βασικά το κάνει σπάνια, ίσως αν έχω να το κινήσω μέρες το αμάξι ή ενδεχομένως κι όταν το'χει βαρέσει ο ήλιος ώρα κι έχει έξω 40άρια. Αλλά αποδίδει χωρίς πρόβλημα, όταν πάρει μπρος. Οπότε πέρυσι που'χε χάσει όλο το φρέον (έπαιρνε μπροστά όμως ο κομπρέσσορας και με υποπίεση ο μάστορας, δεν είδε κάτι πολύ ανησυχητικό στο κύκλωμα, παρά μόνο μια πιθανή διαρροή που "δικαιολογείται" εξαιτίας παλαιότητας του αμαξιού), ήταν πιθανώς απ'τον κομπρέσσορα;

Ντίνο θα πάρω τηλέφωνο, αφού και αν...Μακάρι να μη χρειαστεί.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Globalzero (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye (1st stage)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 134
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούλ 2012, 15:08:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

3 χρονια στο clima του 207 πρεπει να κανω τπτ?Δε το πολυχρησιμοποιω.

Απλα δεν εχω αλλαξει μεχρι τωρα τπτ. Cool


e-tuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούλ 2012, 21:54:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν δουλευει κανονικα κ δεν εχει πεσει η αποδοση του,δλδ δροσιζει κανονικα,δε θελει τιποτα Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2012, 14:39:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aς πω και εγώ την εμπειρία μου, μήπως και βοηθηθεί κανείς (γιατί εγώ την έχω πάρει την απόφαση μου Confused )

Προ 4 ετίας..ίσως και 5 ετίας, το a/c, όταν έφτασε το καλοκαίρι δε δούλεψε..Το πήγα στο σέρβις αρχές Ιούνη (αντιπροσωπεία) και μου έβαλαν φρέον-χρωστική, γιατί το είχε χάσει όλο..Ξαναπήγα μετά από 15 μέρες να το δουν, μου λέει ''δεν είχε διαρροή..ε μάλλον λόγω 6-7ετίας που είχε κλείσει τότε το αυτοκίνητο, το έχασε το φρέον (μου είπαν), αλλά όλα καλά..''

Δούλεψε τότε 4-5 μήνες, το επόμενο καλοκαίρι τα ίδια..Είχα ξαναπάει στην ίδια και επειδή θεώρησα ότι έφταιγαν, γιατί προφανώς είχε διαρροή που δεν είχαν βρει, τους φώναξα - επέμεινα - απείλησα νόμιμα, μου έκαναν έκπτωση 50% και πάλι δε βρήκαν διαρροή όμως.

Τότε μου είπαν ότι για να το ψάξουν, από τη στιγμή που δν είναι εμφανής η διαρροή, μπορεί και το κόστος να είναι έως 1500 ευρώ γιατί η ζημιά μπορεί να είναι παντού..κλπ κλπ..οπότε μου πρότειναν, γέμιζε το όποτε αδειάζει, γιατί σε συμφέρει πιο πολύ (ελληνικότατη λύση ίσως όμως και ρεαλιστική).

Επειδή ήμουν Κομοτηνή και ανέβαινα με το 206 (για πλάκα τα είχε τα 800 χλμ - πλήρως φορτωμένο Rolling eyes ), κάποια στιγμή που ήταν να κατεβώ επειδή είχε αδειάσει και ήθελα να ταξιδέψω, πήγα στην εκεί αντιπροσωπεία, τους εξήγησα την ιστορία και μου είπαν ''έτσι όπως τα λες ψυγείο a/c θες'' και δε μου έβαλαν φρέον, γιατί μου είπαν ''θα σου αδειάσει αμέσως''. Από τότε δεν το ξανακοίταξα αλλά το γεμίζω κάθε χρόνο μιας και το κάνω με 45 ευρώ (έβαλα πρόσφατα + χρωστική για άλλη μια φορά). Γιατί ελάχιστο κόστος είναι τα 150-200 ευρώ, ε το γεμίζω έτσι 3-4 φορές και δε νομίζω να το κρατήσω τόσο πολύ..Ίδωμεν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,227s (PHP: 90% - SQL: 10%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on