Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 07:59:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Αποκλιση 100 βαθμων εχεις απο το να βαλεις στο χταποδι πριν την τουρμπινα η μετα την τουρμπινα ακριβως στην εξοδο πανω στο down pipe Ποσο μαλλον σε σεν απου ειναι σχεδων ενα μετρο πιο πισω τοποθετημενο.....(το ηξερω οτι δεν ειναι τουρμπο το δικο σου) αλλα μαλλον πολυ απεχουν τα νουμερα απο την πραγματικοτητα...το μονο που μπορεις να δεις ειναι αν υπαρξει διαφορα απο αυτα που διαβαζει συνηθως... |
ειναι τοσο πολυ η αποκλιση στα τουρμπο ? ο εξατμισας μου μου ειπε οτι στα τουρμπο καμια 50αρα διαφορα εχει αν μπει καλα ο σενσορας (εκει που λες εσυ)
τωρα για μενα, τι να πω, το χταποδι πανω με τους τεσσερις αυλους εχει heatsink οποτε καπως κραταει την θερμοκρασια μεσα και απο κατω το διχαλο θα μονοθει οπως ειπε ο μεκανικ για να διατηρησει και αυτο θερμοκρασιες. ε δεν νομιζω παραπανω απο 100 βαθμους να ειναι η διαφορα.. ο εξατμισας μου ειπε μαξιμουμ τοσους. και αν το μονοσω μπορει και λιγοτερο.
Μην ξεχνατε οτι ο κολαρας καπια στιγμη που ελεγε για ενα χταποδι δικο του και που ετρογε τις θερμικες καταπονησεις ελεγε οτι εκει που γινοταν 4-1 φαινοταν οτι ειχε θερμικα φορτια μεγαλα , ετσι θελω να υποθέτω οτι και σε μενα εκει που οι 2 αυλοι γινονται ενας θα εχει θερμικο φορτιο καλο για να πιασει σωστες θερμοκρασιες...
υποθετω λεω δεν ξερω.
μια λυση ειναι υποθετω ειναι αυτο που ειπε ο μεκανικ, θερμομετρο λεισερ σε εναν αυλο στο ξεκινημα του και παραλληλα να βλεπω τι δειχνει το πυρομετρο για να δω τι διαφορες παιζουν..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 11:41:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη ενας στροβηλοφυσητηρας δρασεως δεν προλαβαινει
(οκ χωρις να ειναι και κανονας βεβαια)
να αποροφησει πανω απο 100 βαθμους.
Οποτε τωρα ο φιλος που δεν εχει αλλη απωλεια περαν του εμβαδου heat exchange επιφανειας, αν κανει οτι το μονωνει στα σημεια
(δεν λεω για πληρη μονωση για να μην το καταπονισει επιπλεον στα σημεια υψηλης θερμικης φορτισης)
τοτε δεν νομιζω να εχει πανω απο 100 βαθμους.
Βεβαια αυτο δεν αποτελει καποιο προβλημα, μιας και με ενα πυρομετρο επιφανειας μπορει να το τοποθετησει στην αρχη του χταποδιου (και μαλιστα σε καθε αποληξη καθε φορα)
και να κανει μερικες βολτες και να δει στην πραξη τις αποκλισεις που εχει.
Αν δεν κανω λαθος, (εκ πειρας) σου λεω οτι δεν ειναι πανω απο 100 βαθμους αν το μονωσει σωστα και το πυρομετρο δεν δειχνει στο περιπου.
Το ουσιωδες ομως ειναι οτι εκανε τη σωστη κινηση και το εβαλε,
τωρα απο εκει και επειτα εχει την ικανοτητα να κρινει ποτε πρεπει να χαλαρωσει οταν πλακωνεται,
η να καταλαβαινει ποτε εβαλε κακη βενζινη,
η αν εχει προβλημα με μπεκ η στεγανοποιηση βαλβιδων
και παει λεγοντας...
Αυτο το οργανακι θα τον γλυτωσει απο πολλα κακως κειμενα.
τωρα λιγο πανω η κατω η αποκλιση (κατα την ταπεινη μου γνωμη) δεν εχει ηδιαιτερη σημασια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 12:05:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Γιαννη ενας στροβηλοφυσητηρας δρασεως δεν προλαβαινει
(οκ χωρις να ειναι και κανονας βεβαια)
να αποροφησει πανω απο 100 βαθμους.
Οποτε τωρα ο φιλος που δεν εχει αλλη απωλεια περαν του εμβαδου heat exchange επιφανειας, αν κανει οτι το μονωνει στα σημεια
(δεν λεω για πληρη μονωση για να μην το καταπονισει επιπλεον στα σημεια υψηλης θερμικης φορτισης)
τοτε δεν νομιζω να εχει πανω απο 100 βαθμους.
Βεβαια αυτο δεν αποτελει καποιο προβλημα, μιας και με ενα πυρομετρο επιφανειας μπορει να το τοποθετησει στην αρχη του χταποδιου (και μαλιστα σε καθε αποληξη καθε φορα)
και να κανει μερικες βολτες και να δει στην πραξη τις αποκλισεις που εχει.
Αν δεν κανω λαθος, (εκ πειρας) σου λεω οτι δεν ειναι πανω απο 100 βαθμους αν το μονωσει σωστα και το πυρομετρο δεν δειχνει στο περιπου.
Το ουσιωδες ομως ειναι οτι εκανε τη σωστη κινηση και το εβαλε,
τωρα απο εκει και επειτα εχει την ικανοτητα να κρινει ποτε πρεπει να χαλαρωσει οταν πλακωνεται,
η να καταλαβαινει ποτε εβαλε κακη βενζινη,
η αν εχει προβλημα με μπεκ η στεγανοποιηση βαλβιδων
και παει λεγοντας...
Αυτο το οργανακι θα τον γλυτωσει απο πολλα κακως κειμενα.
τωρα λιγο πανω η κατω η αποκλιση (κατα την ταπεινη μου γνωμη) δεν εχει ηδιαιτερη σημασια |
καπως ετσι τα εχω στο μυαλο μου και εγω και μου τα μετεφερεκαι ο εξατμισας μου.
παντως ειναι εντυποσιακο το πεταγμα που κανει η βελονα για 100 βαθμους παραπανω, σε ενα δευτερολεπτο μεσα , οταν γυρναω σε βενζινη..
και πανω σε αυτο που ανεφερα μεκανικ, στους θαλαμους μεσα η καυση με αεριο ή βενζινη? τι διαφορες εχει σε θερμοκρασιες? γιατι συζητιεται και σε αλλο thread οτι επειδη ειναι πιο στεγνη η καυση του υγραεριου και δεν εχουμε και το φαινομενο ψυξης απο την ατμοποίηση της βενζινης (αποροφηση θερμοτητας απο την βενζινη σε υγρη μορφη οταν ψεκαζεται ριχνοντας θερμοκρασια σε αερα εισαγωγη θαλαμους κτλ) αρα και στους θαλαμους μεσα η καυση αεριου ανεβαζει θερμοκρασια, τα καυσαερια ομως δεν ακολουθουν αυτον τον κανονα? λογο θερμοδυναμικης της καυσης της βενζινης (θερμοδυναμικο βαθμο αποδοσης υψηλοτερο που ανεφερες και εσυ πριν) ?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 16:03:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σχετικο αυτο και παλι....στο 307 πριν την τουρμπινα μετραγε 100 παραπανω απο οτι μετα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 20:18:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | σχετικο αυτο και παλι....στο 307 πριν την τουρμπινα μετραγε 100 παραπανω απο οτι μετα..... |
Ναι δεν αντιλεγω,
ισα ισα ανεφερα οτι δεν ειναι κανονας...
Παντως οσο ποιο μεγαλο εργο αποροφα ο στροβιλος τοσο μεγαλυτερη θα ειναι και η Δθ, εννοειται αυτο.
Απλα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα, περαν των θερμικων απωλειων της πολλαπλης δεν υπαρχει κατι αλλο μεταξυ πυρομετρου και βαλβιδων εξαγωγης. Οποτε λογικο ειναι να μικραινει η αποκλιση (σε σχεση με ενα υπερπληρουμενο μοτερ)
Τωρα για τη διαφορα που βλεπεις οταν γυριζεις απο αεριο σε βενζινη
αυτο δεν μπορω να στο πω με μια λεξη...
Γνωριζεις τη διαφορα μεταξυ σταθερης πιεσης και σταθερου ογκου
Αν ναι ειναι ευκολο, αλλιως πρεπει να ξεκινησουμε πρωτα απο εκει και μετα να φθασουμε στο "γιατι" γινεται αυτο το φαινομενο που σωστα παρατηρεις...
Αν οχι (προς Θεου δεν κανουμε διαγωνισμο γνωσεων, αν μιλαγαμε για αναρτησεις, η ζαντες πχ θα ηθελα πρωτα σεμηναριο ωρολογιας και μετα θα μπορουσα να μπω στη συζητηση, με μοναδικο σκοπο να καταλαβω τι λετε )
αν λοιπον δεν το γνωριζεις ειναι λιγο δυσκολο να σου δωσω να καταλαβεις τι ακριβως γινεται.
(θελει πολυ γραψιμο και το ψιλοβαριεμαι, εκτος αν βρω και το κοπιαρω απο το εξτρεμε τοτε οκ θα τα μεταφερω εδω) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 20:11:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια η γνωμη σας για την τοποθετηση σενσορα πυρομετρου σε 207 thp;λεω να το βαλω στο ξεκινημα του downpipe αμεσως μετα την ενωση μετα την τουρμπινα η λιγο πιο κατω,εκει που ηταν ο προκαταλυτης,,μιας και πλεον λειπει!!επισης λετε να βγαλω το downpipe και να κανω την τρυπα ωστε να μην πεσουν γρεζια στον καταλυτη η δεν εχει αναγκη;
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 19:42:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια για να μην ανοιγω νεο τοπικ θα ρωτησω εδω.εχω βαλει εδω και 20 μερες το πυρομετρο στο αμαξι,\.τελικα το εβαλα διπλα στον λαμδα,προς το μοτερ.σε χαζοπατηματα που κανω(αν πχ ανοιξω 3η και 4η) η θερμοκρασια που θα δειξει κοντευει τους 800 βαθμους.αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι ο τροπος λειτουργιας σε σταθερο γκαζι...σε ταξιδι ευθεια με περιπου 120 χλμ μου δειχνει 500-550 βαθμους.στα ιδια χλμ αλλα σε ελαφρα κατηφορα(βλεπε σκαραμαγκας στο κατεβασμα προς κορινθο) μου δειχνει περιπου 350 βαθμους ενω στο ανεβασμα του ιδιου δρομου γυρω στους 700...ολα αυτα με σταθερη ταχυτητα γυρω στα 120 χλμ.ειναι λογικες οι τιμες;δεν ξερω πως πρεπει να λειτουργουν ακριβως οποτε οποιος γνωριζει ας απαντησει.
επισης κατι ειπατε για κακης ποιοτητας βενζινη και δια φορα στο πυρομετρο..τι διαφορα και προς τα που;πανω η κατω;
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούλ 2012, 00:27:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manaros έγραψε: |
επισης κατι ειπατε για κακης ποιοτητας βενζινη και δια φορα στο πυρομετρο..τι διαφορα και προς τα που;πανω η κατω; |
Προς τα πανω ρε..κακη ποιοτητα σημαινει κακη καυση-μειωμενη αποδοση κλπ κλπ κλπ ωσπου φτανεις στις υψηλοτερες θερμοκρασιες.
Βασικα ειναι λιγο πισω ο αισθητηρας σου και δε θυμαμαι ακριβως ποσο θα πρεπει να προσθετεις σε αυτο που βλεπεις..
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|