PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πυρομετρο - σωστη τοποθετηση?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 07:59:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Αποκλιση 100 βαθμων εχεις απο το να βαλεις στο χταποδι πριν την τουρμπινα η μετα την τουρμπινα ακριβως στην εξοδο πανω στο down pipe Ποσο μαλλον σε σεν απου ειναι σχεδων ενα μετρο πιο πισω τοποθετημενο.....(το ηξερω οτι δεν ειναι τουρμπο το δικο σου) αλλα μαλλον πολυ απεχουν τα νουμερα απο την πραγματικοτητα...το μονο που μπορεις να δεις ειναι αν υπαρξει διαφορα απο αυτα που διαβαζει συνηθως...




ειναι τοσο πολυ η αποκλιση στα τουρμπο ? Rolling eyes ο εξατμισας μου μου ειπε οτι στα τουρμπο καμια 50αρα διαφορα εχει αν μπει καλα ο σενσορας (εκει που λες εσυ)

τωρα για μενα, τι να πω, το χταποδι πανω με τους τεσσερις αυλους εχει heatsink οποτε καπως κραταει την θερμοκρασια μεσα και απο κατω το διχαλο θα μονοθει οπως ειπε ο μεκανικ για να διατηρησει και αυτο θερμοκρασιες. ε δεν νομιζω παραπανω απο 100 βαθμους να ειναι η διαφορα.. ο εξατμισας μου ειπε μαξιμουμ τοσους. και αν το μονοσω μπορει και λιγοτερο.

Μην ξεχνατε οτι ο κολαρας καπια στιγμη που ελεγε για ενα χταποδι δικο του και που ετρογε τις θερμικες καταπονησεις ελεγε οτι εκει που γινοταν 4-1 φαινοταν οτι ειχε θερμικα φορτια μεγαλα , ετσι θελω να υποθέτω οτι και σε μενα εκει που οι 2 αυλοι γινονται ενας θα εχει θερμικο φορτιο καλο για να πιασει σωστες θερμοκρασιες...
υποθετω λεω δεν ξερω.

μια λυση ειναι υποθετω ειναι αυτο που ειπε ο μεκανικ, θερμομετρο λεισερ σε εναν αυλο στο ξεκινημα του και παραλληλα να βλεπω τι δειχνει το πυρομετρο για να δω τι διαφορες παιζουν..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 11:41:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη ενας στροβηλοφυσητηρας δρασεως δεν προλαβαινει
(οκ χωρις να ειναι και κανονας βεβαια)
να αποροφησει πανω απο 100 βαθμους.

Οποτε τωρα ο φιλος που δεν εχει αλλη απωλεια περαν του εμβαδου heat exchange επιφανειας, αν κανει οτι το μονωνει στα σημεια
(δεν λεω για πληρη μονωση για να μην το καταπονισει επιπλεον στα σημεια υψηλης θερμικης φορτισης)
τοτε δεν νομιζω να εχει πανω απο 100 βαθμους.
Βεβαια αυτο δεν αποτελει καποιο προβλημα, μιας και με ενα πυρομετρο επιφανειας μπορει να το τοποθετησει στην αρχη του χταποδιου (και μαλιστα σε καθε αποληξη καθε φορα)
και να κανει μερικες βολτες και να δει στην πραξη τις αποκλισεις που εχει.

Αν δεν κανω λαθος, (εκ πειρας) σου λεω οτι δεν ειναι πανω απο 100 βαθμους αν το μονωσει σωστα και το πυρομετρο δεν δειχνει στο περιπου.

Το ουσιωδες ομως ειναι οτι εκανε τη σωστη κινηση και το εβαλε,
τωρα απο εκει και επειτα εχει την ικανοτητα να κρινει ποτε πρεπει να χαλαρωσει οταν πλακωνεται,
η να καταλαβαινει ποτε εβαλε κακη βενζινη,
η αν εχει προβλημα με μπεκ η στεγανοποιηση βαλβιδων
και παει λεγοντας...
Αυτο το οργανακι θα τον γλυτωσει απο πολλα κακως κειμενα.
τωρα λιγο πανω η κατω η αποκλιση (κατα την ταπεινη μου γνωμη) δεν εχει ηδιαιτερη σημασια Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 12:05:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Γιαννη ενας στροβηλοφυσητηρας δρασεως δεν προλαβαινει
(οκ χωρις να ειναι και κανονας βεβαια)
να αποροφησει πανω απο 100 βαθμους.

Οποτε τωρα ο φιλος που δεν εχει αλλη απωλεια περαν του εμβαδου heat exchange επιφανειας, αν κανει οτι το μονωνει στα σημεια
(δεν λεω για πληρη μονωση για να μην το καταπονισει επιπλεον στα σημεια υψηλης θερμικης φορτισης)
τοτε δεν νομιζω να εχει πανω απο 100 βαθμους.
Βεβαια αυτο δεν αποτελει καποιο προβλημα, μιας και με ενα πυρομετρο επιφανειας μπορει να το τοποθετησει στην αρχη του χταποδιου (και μαλιστα σε καθε αποληξη καθε φορα)
και να κανει μερικες βολτες και να δει στην πραξη τις αποκλισεις που εχει.

Αν δεν κανω λαθος, (εκ πειρας) σου λεω οτι δεν ειναι πανω απο 100 βαθμους αν το μονωσει σωστα και το πυρομετρο δεν δειχνει στο περιπου.

Το ουσιωδες ομως ειναι οτι εκανε τη σωστη κινηση και το εβαλε,
τωρα απο εκει και επειτα εχει την ικανοτητα να κρινει ποτε πρεπει να χαλαρωσει οταν πλακωνεται,
η να καταλαβαινει ποτε εβαλε κακη βενζινη,
η αν εχει προβλημα με μπεκ η στεγανοποιηση βαλβιδων
και παει λεγοντας...
Αυτο το οργανακι θα τον γλυτωσει απο πολλα κακως κειμενα.
τωρα λιγο πανω η κατω η αποκλιση (κατα την ταπεινη μου γνωμη) δεν εχει ηδιαιτερη σημασια Rolling eyes


καπως ετσι τα εχω στο μυαλο μου και εγω και μου τα μετεφερεκαι ο εξατμισας μου. Wink

παντως ειναι εντυποσιακο το πεταγμα που κανει η βελονα για 100 βαθμους παραπανω, σε ενα δευτερολεπτο μεσα , οταν γυρναω σε βενζινη..

και πανω σε αυτο που ανεφερα μεκανικ, στους θαλαμους μεσα η καυση με αεριο ή βενζινη? τι διαφορες εχει σε θερμοκρασιες? γιατι συζητιεται και σε αλλο thread οτι επειδη ειναι πιο στεγνη η καυση του υγραεριου και δεν εχουμε και το φαινομενο ψυξης απο την ατμοποίηση της βενζινης (αποροφηση θερμοτητας απο την βενζινη σε υγρη μορφη οταν ψεκαζεται ριχνοντας θερμοκρασια σε αερα εισαγωγη θαλαμους κτλ) αρα και στους θαλαμους μεσα η καυση αεριου ανεβαζει θερμοκρασια, τα καυσαερια ομως δεν ακολουθουν αυτον τον κανονα? λογο θερμοδυναμικης της καυσης της βενζινης (θερμοδυναμικο βαθμο αποδοσης υψηλοτερο που ανεφερες και εσυ πριν) ?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 16:03:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σχετικο αυτο και παλι....στο 307 πριν την τουρμπινα μετραγε 100 παραπανω απο οτι μετα.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 20:18:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
σχετικο αυτο και παλι....στο 307 πριν την τουρμπινα μετραγε 100 παραπανω απο οτι μετα.....


Ναι δεν αντιλεγω,
ισα ισα ανεφερα οτι δεν ειναι κανονας...

Παντως οσο ποιο μεγαλο εργο αποροφα ο στροβιλος τοσο μεγαλυτερη θα ειναι και η Δθ, εννοειται αυτο.

Απλα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα, περαν των θερμικων απωλειων της πολλαπλης δεν υπαρχει κατι αλλο μεταξυ πυρομετρου και βαλβιδων εξαγωγης. Οποτε λογικο ειναι να μικραινει η αποκλιση (σε σχεση με ενα υπερπληρουμενο μοτερ)





Τωρα για τη διαφορα που βλεπεις οταν γυριζεις απο αεριο σε βενζινη
αυτο δεν μπορω να στο πω με μια λεξη...
Γνωριζεις τη διαφορα μεταξυ σταθερης πιεσης και σταθερου ογκου Question
Αν ναι ειναι ευκολο, αλλιως πρεπει να ξεκινησουμε πρωτα απο εκει και μετα να φθασουμε στο "γιατι" γινεται αυτο το φαινομενο που σωστα παρατηρεις...
Αν οχι (προς Θεου δεν κανουμε διαγωνισμο γνωσεων, αν μιλαγαμε για αναρτησεις, η ζαντες πχ Embarassed θα ηθελα πρωτα σεμηναριο ωρολογιας και μετα θα μπορουσα να μπω στη συζητηση, με μοναδικο σκοπο να καταλαβω τι λετε Laughing Laughing Laughing )
αν λοιπον δεν το γνωριζεις ειναι λιγο δυσκολο να σου δωσω να καταλαβεις τι ακριβως γινεται.


(θελει πολυ γραψιμο και το ψιλοβαριεμαι, εκτος αν βρω και το κοπιαρω απο το εξτρεμε τοτε οκ θα τα μεταφερω εδω)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 20:11:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια η γνωμη σας για την τοποθετηση σενσορα πυρομετρου σε 207 thp;λεω να το βαλω στο ξεκινημα του downpipe αμεσως μετα την ενωση μετα την τουρμπινα η λιγο πιο κατω,εκει που ηταν ο προκαταλυτης,,μιας και πλεον λειπει!!επισης λετε να βγαλω το downpipe και να κανω την τρυπα ωστε να μην πεσουν γρεζια στον καταλυτη η δεν εχει αναγκη;


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 19:42:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια για να μην ανοιγω νεο τοπικ θα ρωτησω εδω.εχω βαλει εδω και 20 μερες το πυρομετρο στο αμαξι,\.τελικα το εβαλα διπλα στον λαμδα,προς το μοτερ.σε χαζοπατηματα που κανω(αν πχ ανοιξω 3η και 4η) η θερμοκρασια που θα δειξει κοντευει τους 800 βαθμους.αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι ο τροπος λειτουργιας σε σταθερο γκαζι...σε ταξιδι ευθεια με περιπου 120 χλμ μου δειχνει 500-550 βαθμους.στα ιδια χλμ αλλα σε ελαφρα κατηφορα(βλεπε σκαραμαγκας στο κατεβασμα προς κορινθο) μου δειχνει περιπου 350 βαθμους ενω στο ανεβασμα του ιδιου δρομου γυρω στους 700...ολα αυτα με σταθερη ταχυτητα γυρω στα 120 χλμ.ειναι λογικες οι τιμες;δεν ξερω πως πρεπει να λειτουργουν ακριβως οποτε οποιος γνωριζει ας απαντησει.
επισης κατι ειπατε για κακης ποιοτητας βενζινη και δια φορα στο πυρομετρο..τι διαφορα και προς τα που;πανω η κατω;


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 20:42:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ola καλα ειναι μη σε αγχωνει Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούλ 2012, 00:27:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manaros έγραψε:

επισης κατι ειπατε για κακης ποιοτητας βενζινη και δια φορα στο πυρομετρο..τι διαφορα και προς τα που;πανω η κατω;


Προς τα πανω ρε..κακη ποιοτητα σημαινει κακη καυση-μειωμενη αποδοση κλπ κλπ κλπ ωσπου φτανεις στις υψηλοτερες θερμοκρασιες.
Βασικα ειναι λιγο πισω ο αισθητηρας σου και δε θυμαμαι ακριβως ποσο θα πρεπει να προσθετεις σε αυτο που βλεπεις.. Rolling eyes


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1268s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on