PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Χρειάζονται οι δίσκοι και τα τακάκια στρώσιμο ?

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2011, 12:02:28    Θέμα δημοσίευσης: Χρειάζονται οι δίσκοι και τα τακάκια στρώσιμο ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάνω ένα copy paste, με την άδειά του, μερικών ενδιαφερόντων άρθρων του 21 Quadra απ' το 4ΤF:

Η απάντηση είναι, ναι, για καλύτερη απόδοση όποτε αλλάζουμε δίσκους ή τακάκια πρέπει να τα στρώνουμε, πως ? δείτε παρακάτω.
Μετά την αλλαγή κάνετε τα εξής.
 Όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο, πιέστε με δύναμη το φρένο μέχρι να σφίξει το πεντάλ.
 Οδηγήστε προσεκτικά μέχρι να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι ΟΚ
 Τα φρένα πρέπει να λειτουργούν απαλά, χωρίς κραδασμούς, δαγκώματα, κλπ.
 Οδηγείστε το αυτοκίνητο σε ελεγχόμενη περιοχή και προβείτε σε τουλάχιστον 30 φρεναρίσματα διάρκειας 2-3 δευτερολέπτων, επιβραδύνοντας ελαφριά / μεσαία χρησιμοποιώντας μεταβαλλόμενη επιτάχυνση σε διάφορες ταχύτητες αφήνοντας απόσταση τουλάχιστον 700-800 μέτρα μεταξύ των φρεναρισμάτων.
 Ο σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η σταδιακή άνοδος της θερμοκρασίας σε όλα τα εξαρτήματα των φρένων χωρίς αυτά να περάσουν ένα βεβιασμένο θερμικό σοκ που θα πληγώσει τις επιφάνειες τριβής ( τακάκια / δίσκους ) και βέβαια για έρθουν σε απόλυτη επαφή οι καινούργιες επιφάνειες ( να πατήσουν )
 Μετά τα παραπάνω επαναλαμβανόμενα σταματήματα οδηγείστε για λίγα χλμ με απαλά ή καθόλου φρεναρίσματα ώστε να κρυώσουν όλα ομαλά.
 Με το πέρας αυτής της διαδικασίας το σύστημα φρένων είναι έτοιμο για κανονική χρήση.
 Όταν το σύστημα φρένων αναπτύξει για πρώτη φορά θερμοκρασία, θα παρατηρήσετε μια ελαφριά αύξηση στη διαδρομή του πεντάλ φρένου και μια μείωση της απαιτούμενης δύναμης, μετά από το πρώτο αυτό, να το πω ΄fade΄ ? , τα φρένα είναι έτοιμα για να αντιμετωπίσουν όλες τις θερμοκρασίες που αντέχουν τα υλικά τους.


---------------------------------------------------------------------------

"Σαχλαμαρο/ανουσια ποστ" που τυχον γινουν σε αυτο το τοπικ θα διαγραφονται επιτοπου.

Εκ της MOD Team



Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2011, 22:48:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλη αυτη η διαδικσία "στρωσίματος", φαίνεται να διαρκεί 30-50 χμ.
Πίστευα οτι χρειάζονται περισσότερα. Και η αλήθεια είναι οτι αν θυμαμαι καλά στα τελευταία τακάκια που άλλαξα (TRW) οι οδηγίες πρότειναν ήπια χρήση για 200 μίλια (300χμ)...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 23:17:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ θα ήθελα μόνο να προσθέσω τις δικές μου εμπειρίες, μήπως και μάθουμε όλοι κάτι περισσότερο...

Όταν αλλάζεις μαζί δίσκους και τακάκια, το βλέπεις ότι δεν έχεις φρένα στα πρώτα χιλιόμετρα........αυτό δεν είναι κακό...........το κακό μπορεί να γίνει μετά από αρκετά χιλιόμετρα όταν έχουν τριφτεί λίγο τα υλικά και στα ελαφρά φρεναρίσματα βλέπεις και πιστεύεις ότι πλέον έχεις φρένα.........ΑΝ όμως χρειαστεί κάτι περισσότερο (που μου έτυχε) τότε προσεύχεσαι να έχεις πολύ χώρο από τον μπροστινό σου (που ευτυχώς είχα).........σε βαθύ φρενάρισμα διαπίστωσα ότι τα υλικά δεν είχαν ακόμα την απόδοση που έπρεπε.......και με έσωσε ότι είχα απόσταση από τον άλλον...........αλλά μέχρι να σταματήσω, την άκουσα πολύ άσχημα




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,139s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on