Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:16:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pipis έγραψε: | Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά και έχετε δίκιο αλλά το Ρ2177 προκύπτει μόνο απο σύστημα εισαγωγής και τον Μ.Α.Π ή και απο τίποτα άλλλο? Τουλάχιστον να ξεκινήσω απο κάτι σίγουρο |
Ρε μαν, έχεις αλλάξει όπως λές όλο το αμάξι. Τι άλλο μένει να κάνεις; Από τη στιγμή που έχεις αλλάξει και λάμδα... δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Για πές μου κάτι άλλο. Το LTFT σου λογικά πρέπει να έχει φτάσει το -φεύγα για να σου κόβει πίεση έτσι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:19:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν το έχω τσεκάρει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για καθαρισμό βαλβίδων και μπεκ πόσο πάει το μαλλί αν ξέρει κανείς? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:27:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | Pipis έγραψε: | Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά και έχετε δίκιο αλλά το Ρ2177 προκύπτει μόνο απο σύστημα εισαγωγής και τον Μ.Α.Π ή και απο τίποτα άλλλο? Τουλάχιστον να ξεκινήσω απο κάτι σίγουρο |
Ρε μαν, έχεις αλλάξει όπως λές όλο το αμάξι. Τι άλλο μένει να κάνεις; Από τη στιγμή που έχεις αλλάξει και λάμδα... δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Για πές μου κάτι άλλο. Το LTFT σου λογικά πρέπει να έχει φτάσει το -φεύγα για να σου κόβει πίεση έτσι; |
Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:28:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pipis έγραψε: | Δεν το έχω τσεκάρει. |
Επίσης για την ώρα ξέχνα το P2177. Επειδή είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα έχεις -φεύγα στα LTFTμ εστιάσου εκεί. Αυτό σημαίνει ότι ο εγκέφαλος νομίζει πως δουλεύει πλούσιος και κόβει καύσιμο.
Υπόψιν πως η αλλαγή λάμβα θέλει αρχικοποίηση μέσω διαγνωστικού για να διαβάσει σωστά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:29:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++ |
Το αμάξι ΔΕΝ έχει μάφ φίλε μου. Μάπ έχουμε. Επίσης τα trouble codes είναι γενικά guidelines και όχι πάντα η ρίζα του προβλήματος. Θα δείς οτι θα έχει αρνητικό LTFT |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:31:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pipis έγραψε: | Για καθαρισμό βαλβίδων και μπεκ πόσο πάει το μαλλί αν ξέρει κανείς? |
Νομίζω κανα 100άρικο στο περίπου για αυλούς, για μπέκ δεν έχω ιδέα. Ρώτα κανα παιδί μπάς και μπορεί να σου κανονίσει τπτ με κανένα πάνω στην αθήνα γιατί αρκετά έχεις δώσει και είναι κρίμα.
Υπόψιν πως μετά τα καθαρίσματα καλό είναι να κάνεις μια αρχικοποίηση στο αμάξι.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:43:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:33:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | Gotcha έγραψε: | Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++ |
Το αμάξι ΔΕΝ έχει μάφ φίλε μου. Μάπ έχουμε. Επίσης τα trouble codes είναι γενικά guidelines και όχι πάντα η ρίζα του προβλήματος. Θα δείς οτι θα έχει αρνητικό LTFT |
καλα δε θα τα χαλασουμε αν ειναι μαφ η μαπ. Η γνωμη μου ειναι πως απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για υπερβολικο στεγνωμα το LTFT εχει φυγει πανω απο +20% με αποτελεσμα να του πεταει το depollution |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:37:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | καλα δε θα τα χαλασουμε αν ειναι μαφ η μαπ. Η γνωμη μου ειναι πως απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για υπερβολικο στεγνωμα το LTFT εχει φυγει πανω απο +20% με αποτελεσμα να του πεταει το depollution |
Αχαχαχα όχι ρε μαν τι να χαλάσουμε. Πλάκα με κάνεις. Ας περιμένουμε να μας πει πόσο LTFT έχει
Αήθεια το LTFT φτάνει τόσο πολύ; Αφού τα σφάλματα μίγματος πάνε αθροιστικά LTFT & STFT |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:42:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:43:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω δει σε A3 φιλου που του ειχε κοπει ενα κολλαρο στην ανακυκλωση του αερα στην εισαγωγη, με αποτελεσμα να δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι, να εχει +45% LTFT.
Σε 207 φιλου που χε ξεφυγει ο χρονισμος εχω δει +19%. Απο οσο θυμαμαι μετα το 20-22% ειτε + ειτε - μπαινει safe mode |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:44:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To LTFT είναι long term fuel trim? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:45:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pipis έγραψε: | Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι. |
Μην το ζορίζεις ΚΑΘΟΛΟΥ. επειδή το αμάξι σου δουλεύει στεγνό αυτή τη στιγμή η θερμοκρασία καυσαερίων σου είναι στο ΘΕΟ. Επίσης μην περιμένεις κάν για να σου ξανακόψει πίεση. Αν έχεις λεφτά προχώρα άμεσα σε καθαρισμούς.
Φιλικά,
Διονύσης.
Pipis έγραψε: | To LTFT είναι long term fuel trim? |
Ναί
Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:49:45, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:45:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pipis έγραψε: | Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι. |
Σπυρο, στο συνεργειο λιγο δυσκολα να σου μετρησουνε long term fuel trims. Βρες ενα adaptor OBDII και με ενα λαπτοπ και το lionheart του salex ή με το torque απο android κινητο δες το. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:49:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Σπυρο, στο συνεργειο λιγο δυσκολα να σου μετρησουνε long term fuel trims. Βρες ενα adaptor OBDII και με ενα λαπτοπ και το lionheart του salex ή με το torque απο android κινητο δες το. |
Αυτό που λέει ο Gotcha. Υπόψιν το διαγνωστικό της Peugeot δεν έχει ένδειξη για το LTFT παρά μόνο στην εκτύπωση σφάλματος. Μόνο με ELM και κανά ScanMaster-ELM θα το δείς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:01:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Yπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει τέτοια πράγματα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:04:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pipis έγραψε: | Yπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει τέτοια πράγματα? |
Γιατί δεν λές που βρίσκεσαι μπάς και είναι κανα παιδί απο εδώ μέσα κοντά για να συναντηθείτε τσάκ μπάμ να τα δείς; Οϋτως ή άλλως 30sec δουλειά είναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:05:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κερατσίνι μένω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:09:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να πω και κάτι άλλο στην σωλήνα που φεύγει απο το ιντερκούλερ και πάει στην εισαγωγή στο τέλος της μετά το Μ.Α.Π που συνδέεται με τον άλλο τον πλαστικό το κολάρο έχει ένα σκίσιμο μικρό αλλά μπαίνει μέσα στον σωλήνα.Μπορεί να γίνεται κάτι απο αυτό? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:14:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pipis έγραψε: | Να πω και κάτι άλλο στην σωλήνα που φεύγει απο το ιντερκούλερ και πάει στην εισαγωγή στο τέλος της μετά το Μ.Α.Π που συνδέεται με τον άλλο τον πλαστικό το κολάρο έχει ένα σκίσιμο μικρό αλλά μπαίνει μέσα στον σωλήνα.Μπορεί να γίνεται κάτι απο αυτό? |
Πίεση σηκώνεις κανονικά; Αν ναί, δεν παίζει ρόλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|