PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μπάρες ενίσχυσης αμαξώματος
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 07:52:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν μπορεσεις ζυγισε τις πρις τις βαλεις


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 08:07:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Δε νομίζω να στραβώσει. Οι φορτίσεις που τρώει είναι κρουστικές κυρίως και θα παραμορφώνεται ελαστικά, οπότε δεν πρόκειται να δεις κάτι, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν στραβώνει (κάμπτεται) τη στιγμή που τρώει τη φόρτιση.

Εάν το βγάλεις και είναι στραβό μετά από κάποια km τότε κάτι δεν πάει καλά...


σωστο και αυτο, ευκαιρια ειναι να τα δω ολα αυτα στην πραξη . ετσι κ αλλιως δοκιμαστικες ειναι οι μπαρες . αν δουλεψουν σωστα ολα καλα, αν οχι θα βελτιωθουν ισως και να αντικατασταθουν απο αλλες με αλλο υλικο ή/και σχεδιασμο.

να ξερετε παντος οτι το παιδι ειναι διατεθυμενο για οποιον θελησει κατι παραπλησιο να του φτιαξει, τωρα που εχουμε τα μετρα και το σχεδιο.
το κοστος θα ειναι πραγματικα κοστος υλικων μονο. και κανα 10αρικο για το παιδι. δηλαδη υπολογιζω κανα 40αρι! αντε 50 βαρια βαρια, δεν το λεω για διαφημηση ουτε μαγαζακι ανοιξα Wink απλος ενημερωνω για οποιον ισως ενδιαφερεται , και αφου φυσικα τις δοκιμασουμε τις μπαρες.

παντως οι τιμες απο αυτες του εξωτερικου ειναι γδαρσιμο! 100+ Ευρώ η μια?? Shocked


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 08:13:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιες ειναι! Μπραβο Αλεξανδρε,πολυ καλυ δουλεια! Thumbs Up Αντε και μετα να φτιαξεις και τη front lower να ολοκληρωθει το συνολο Cool


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 08:17:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Ωραιες ειναι! Μπραβο Αλεξανδρε,πολυ καλυ δουλεια! Thumbs Up Αντε και μετα να φτιαξεις και τη front lower να ολοκληρωθει το συνολο Cool


την front lower (μπαρα ψαλιδιων κοινος) την φοβαμαι , λογο της γεφυρας μας κατεβαινει πολυυυ χαμηλα, και αν το αμαξι ειναι ηδη χαμηλομενο (2εκατοστα το δικο μου) ισως βρει πουθενα και ειδικα αν σκαλωσει κλαφτα χαραλαμπε... ειναι τραβηγμενο οντως αλλα δεν ξερω.. προς το παρον κολαω... καλυτερη ιδεα βλεπω τις μπαρες φτερων που μαζι με την θολομπαρα θα δεσουν το μπροστα μερος χωρις να χρειαζεται και ψαλιδιων.

Αλλα τεσπα, το μπροστα μερος ειναι καλο για τα γουστα μου με την θολομπαρα, το πισω θελω να δεσω και μπηκα στον κοπο να φτιαξω αυτες... μην ξεχνατε οτι εχω και την μεταλικη οροφη με οτι αυτο συνεπαγεται σε βαρος πισω και κεντρο αμαξοματος, και σε δυναμεις που ζοριζουν το αμαξι απο την μεση και πισω...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 08:19:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
αν μπορεσεις ζυγισε τις πρις τις βαλεις


σωστος!!! δεν το ειχα σκεφτει!! και οχι τιποτα με ξερεις τι κολυματα εχω με το βαρος! μετα θα το συζητουσαμε και θα με ετρωγε το αγχος ποσο βαρυες ειναι μεχρι που θα τις ξηλωνα για να τις ζυγησω! οποτε χιλια thanks! με εβγαλες απο μελοντικες μαλ***ες!!

Wink

δεν ειναι παντος πολυ βαριες, η σωληνα ειναι ανοξειδοτο οπως εχω πει.


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 09:15:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Δε νομίζω να στραβώσει. Οι φορτίσεις που τρώει είναι κρουστικές κυρίως και θα παραμορφώνεται ελαστικά, οπότε δεν πρόκειται να δεις κάτι, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν στραβώνει (κάμπτεται) τη στιγμή που τρώει τη φόρτιση.

Εάν το βγάλεις και είναι στραβό μετά από κάποια km τότε κάτι δεν πάει καλά...


Δεν λέει κάτι αυτό, πρόβλημα μπορεί να υπάρξει και με την κόπωση του σημείου. Καλό θα είναι να μπουν 2 τριγωνάκια σε κάθε πλευρά.

Επίσης, Alienhack, είναι ακαμψία αμαξώματος, όχι στρεβλότητα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 09:28:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:


Επίσης, Alienhack, είναι ακαμψία αμαξώματος, όχι στρεβλότητα.


εχεις κολημα με τις ορολογιες ε? Wink φιλολογος επρεπε να γινεις!

οκ δεκτο, αν και παλι σαν ορος στην πιατσα χρησημοποιειται απο εμας τους αμαθεις! Cool


Η στρεβλότητα ορίζεται ως η απόκλιση ενός
σημείου από το επίπεδο που ορίζουν τα άλλα τρία. Μετράται σε mm/m.

οποτε η ακαμψια του αμαξοματος εμποδιζει την στρεβλοτητα, ενος σημειου του αμαξοματος, οταν λεω στρεβλοτητα του αμαξώματος ενοω ποσο μικρη ειναι η τιμη της στρεβλοτητας σε ενα σημειο του.

παντος τυπικα εχεις δικιο σε θεμα σωστης ορολογιας, πρακτικα ομως σημασια εχει να καταλαβαινομαστε.. Laughing


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 09:45:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"Μπάρες Θολών και τεχνολογία ενίσχυσης πλαισίου.

Εαν ενδιαφέρεστε σοβαρά για το κράτημα του αυτοκινήτου σας, το πρώτο πράμα που κοιτάτε, είναι να βάλετε μια ανάρτηση χαμηλώματος, πιστεύοντας ότι αυτό είναι αρκετό. Ωστόσο, εάν είστε "παθιασμένος" οδηγός μπορείτε να κερδίσετε πολύ καλυτέρα κρατήματα προσθέτοντας στο αυτοκίνητο μερικά έχτρα αξεσουάρ. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξετε είναι μια μπάρα θολών. Όταν στρίβετε, το σασί του αυτοκινήτου στρεβλώνει. Μπροστά [ ίσως και πίσω ] οι θολοί μετακινούνται σε σχέση ο ένας με τον άλλο επειδή δεν υπάρχει ένας σύνδεσμος άμεσα μεταξύ τους, αλλά είναι ενωμένοι μέσω του σασί, το οποίο μπορεί να κάμπτει λόγω της ελαττωμένης ακαμψίας του. Η μπάρα θολών βιδώνεται μεταξύ των επάνω πιατελών τον αναρτήσεων, κάνοντας αυτό τον άμεσο σύνδεσμο μεταξύ το δυο θόλων. Το αποτέλεσμα είναι ότι το όλο στήσιμο της ανάρτησης γίνετε κατά πολύ ποιο άκαμπτο και δεν υπάρχει καμιά εμφανή μετακίνηση μεταξύ των θολών.


Το σασί (πλαίσιο) του αυτοκινήτου είναι αυτό που βιώνει περισσότερο την κακομεταχείριση από τον οδηγό. Που οφείλετε κυρίως από την μεταφορά φορτιών στο σασί κατά τη διάρκεια γρήγορου στριψίματος, βίαιου φρεναρίσματος και επιτάχυνσης. Σε μερικές περιπτώσεις, η μεταφορά φορτιών είναι η αιτία ώστε η μια πλευρά του αυτοκινήτου να υφίσταται 3 φορές μεγαλύτερες δυνάμεις, προκαλώντας τεραστία ευκαμψία στο σασί, παραμόρφωση και στρεβλώσεις του αμαξώματος. Κατά συνεπεία, οι τροχοί να χάνουν την πρόσφυση τους. Παραμόρφωση και στρεβλώσεις του αμαξώματος μπορεί να είναι η αιτία για αρνητικά χαρακτηρίστηκα του κρατήματος, όπως της υποστροφής και υπερστροφής :



Υποστροφή
Υπερστροφή


Οι μπροστινοί τροχοί χάνουν την πρόσφυση τους και ανοίγουν τη προκαθορισμένη τροχιά τους. Υποστροφή μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας το πίσω μέρος του σασί του αυτοκινήτου.

Οι πίσω τροχοί χάνουν τη πρόσφυση τους και ανοίγουν την προκαθορισμένη τροχιά τους. Η υπερστροφη μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας μπροστινό μέρος του σασί του αυτοκινήτου.


Στα περισσότερα αυτοκίνητα οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υιοθετήσει την τοποθέτηση της μηχανής και την μετάδοση της κίνησης στο μπροστινό μέρος του αυτοκίνητου για την μείωση του κόστους και την ασφάλεια των επιβατών. Η συμπεριφορά των μπροστινόκινητών αυτοκινήτων είναι συνήθως υποστροφική. Υποστροφή υφίσταται όταν οι μπροστινοί τροχοί χάνουν την πρόσφυση τους και ανοίγουν τη προκαθορισμένη τροχιά τους. Υποστροφή μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας το πίσω μέρος του σασί του αυτοκινήτου. Υποστροφή υφίσταται όταν οι πίσω τροχοί χάνουν τη πρόσφυση τους και ανοίγουν την προκαθορισμένη τροχιά τους. Η υπερστροφη μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας μπροστινό μέρος του σασί του αυτοκινήτου. :

What is Chassis Flex?

Με ένα ενισχυμένο σασί, το αυτοκίνητο θα αντιδρά καλυτέρα στις βελτιώσεις που θα του γίνουν. Η βελτίωση γίνετε ιδιαιτέρα φανερή με τη χρήση σκληρής ανάρτησης. Το σασί είναι ικανό να συνεργαστεί καλύτερα μετά από αναβάθμιση της μηχανής και των φρένων. Ένα σωστά μελετημένο ενισχυμένο σασί προστατεύει την πλατφόρμα του αυτοκινήτου και επιτρέπει να αντέξει περισσότερο κάτω από δύσκολες συνθήκες, ειδικά για αυτοφερόμενα πλαίσια:



Μπροστινές Μπάρες Θόλων

Οι μπροστινές μπάρες θόλων είναι τοποθετημένες για να ενισχύσουν το μπροστινό πάνω μέρος του σασί. Να εξαλείψουν το θόρυβο της ανάρτησης και να δώσουν μεγαλύτερη ευστάθεια κατά τη διάρκεια βίαιης επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και αλλαγών πορείας (εξομοιώνοντας συνθήκες πίστας). Η μπάρες θολών τοποθετούνται για να εξαλείψουν τη μεταφορά φορτιών του αμαξώματος και έτσι το αυτοκίνητο δεν θα χάνει τη πρόσφυση του εύκολα κατά τη διάρκεια στριψίματος.



Πίσω Πάνω Μπάρες

Είναι μελετημένες για αυτοκίνητα με ψηλή οροφή και υψηλό κέντρο βάρους όπως MPV, mini MPV, SUV και HatchBacks. Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν αδύναμο πίσω αμάξωμα λόγω του ανοίγματος της μεγάλης πίσω πόρτας. Μετά από εκτεταμένη μελέτη και τεστ σε πιστά και δρόμο, διαπιστώθηκε ότι με τη χρήση της πίσω πάνω μπάρας της Ultra Racing η παλινδρομική πλευρική κίνηση του πίσω πάνω αμαξώματος διορθώθηκε.

Μπάρες Φτερών

Οι μπάρες φτερών τοποθετούνται μέσα στα μπροστινά φτερά και μπορεί να δώσει εξτρα στήριξη στο σασί ιδιαιτέρα κατά τη διάρκεια αποτόμων αλλαγών πορείας. Στα περισσότερα αυτοκίνητα το εμπρός σασί έχει σχεδιαστεί να δέχεται τα κάθετα φορτία από την μπροστινή ανάρτηση. Είναι κρίσιμο ότι αυτό το μέρος του σασί πρέπει να είναι αρκετά δυνατό για να παίρνει όλες τις δυνάμεις που ασκούνται στην ανάρτηση, αλλιώς η προσπάθεια μιας καλής ανάρτησης θα χάσει το σκοπό της, αν το σασί απορροφά όλες τις δυνάμεις από τη ανάρτηση και δεν την αφήνει να κάνει αυτό που πρέπει. Οι μπάρες φτερών της Ultra Racing τοποθετούνται για να ενισχύσουν αυτές τις περιοχές του αυτοκινήτου και βοηθούν να κρατηθεί η ανάρτηση στη θέση της από οποιοδήποτε είδος καθέτου φορτίου.



Πλεονεκτήματα των μπαρών φτερού

Βελτιώνει το κράτημα και την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
Προσφέρει καλύτερο φρενάρισμα.
Μειώνει θόρυβο, κραδασμούς και τραχύτητα (NVH)
Αυξάνει τη ακαμψία του αμαξώματος εμπρός.

Μπάρες Ψαλιδιών

Οι μπάρες ψαλιδιών είναι μελετημένες να ενισχύσουν την ακαμψία του αμαξώματος και των κάτω ψαλιδιών της ανάρτησης, κατΆ αυτό το τρόπο περιορίζετε η στρέβλωση της ανάρτησης στο κάτω σημείο του αυτοκινήτου όταν είναι κάτω από φορτίο, ειδικά κατά τη διάρκεια απότομων αλλαγών πορείας. Τοποθετούνται στα σημεία εφαρμογής των κάτω ψαλιδιών μεταξύ των δυο αναρτήσεων και στο σασί του αυτοκινήτου. Βελτιώνουν φοβερά την ακαμψία στην περιοχή όπου τα ψαλιδιά είναι ενωμένα με το σασί. Επίσης oι Ultra Racing μπάρες κρατάνε την ακριβής γωνιά κάμπερ κατά τη διάρκεια αλλαγής πορείας.



Μπάρα Καμπίνας

Οι μπάρες καμπίνας ενώνουν της δυο μεσαίες κολόνες [Β-Pillars] μέσα στην καμπίνα των επιβατών. Η επίδραση της μπάρας καμπίνας γίνετε περισσότερο αισθητή στα 4/πόρτα αυτοκίνητα, λόγω του μεγαλύτερου αμαξώματος το σασί τους είναι ποιο αδύνατο στο συγκεκριμένο σημείο."


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 09:50:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα κρατησω αυτο:

"Υποστροφή
Υπερστροφή


Οι μπροστινοί τροχοί χάνουν την πρόσφυση τους και ανοίγουν τη προκαθορισμένη τροχιά τους. Υποστροφή μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας το πίσω μέρος του σασί του αυτοκινήτου.

Οι πίσω τροχοί χάνουν τη πρόσφυση τους και ανοίγουν την προκαθορισμένη τροχιά τους. Η υπερστροφη μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας μπροστινό μέρος του σασί του αυτοκινήτου. "


Όπως εχω αναφερει και μια σελιδα πισω αλλα και σε αλλο thread για την θολομπαρα, οταν την εβαλα ειδα αυξηση της υποστροφης αλλα με παραλληλα σφηξημο του μπροστα μερους του αμαξιου που μου αρεσε σε αισθηση .

Αυτο αναφερει και πιο πανω , λογικα με την ενισχυση του πισω μερους θα αποκατασταθει η αυξηση της υποστροφης και θα σφηξει το πισω μερος.

Το αμαξι βεβαια θα γινει ποιο απολυτο και μετα καθαρα το αν θα μεινεις στον δρομο θα εξαρτατε απο τα ελαστικα σου και τις αναρτησεις σου (και το οδοστρωμα) , δεν θα σε γλυτωνει το αμαξομα το οποιο σε μαμα μορφη στρεβλονει και "αγκαλιαζει" τον δρομο..

αυτο ειναι καθαρα θεμα του καθενος αν του αρεσει ή αν μπορει να το ελενξει..

αν το εχω αντιληφθει σωστα το ολο θεμα το αμαξι θα γινει πιο..."καρταμαξο" και σε καλο οδοστρομα (με καλα λαστιχα) θα παταει εντελος διαφορετικα.

θα σας πω συντομα αν ισχυουν ολα αυτα που περιμενω.. Smile


Spritmonitor.de LPG


Έχει επεξεργασθεί από τον/την AlienHack στις Τρι 12 Ιούν 2012, 09:53:37, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 09:51:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλά, εσύ που είσαι της πιάτσας πέστο και βαθμό τσιχλοφουσκίασης, το ίδιο μου κάνει. Cool To "κόλλημα με τις ορολογίες" (=το να μιλάμε με σωστούς όρους) δεν είναι χαρακτηριστικό του φιλολόγου. Επίσης αμάθεια=/=ημιμάθεια.


Επί του προκειμένου τώρα, πώς θα τις βιδώσεις στο πλαίσιο; Εγώ επαναλαμβάνω πάντως πως για να δεις τα μέγιστα οφέλη πρέπει να τις κολλήσεις, το βίδωμα είναι ημίμετρο. Αλήθεια, τι διαμέτρου είναι η σωλήνα που χρησιμοποιήσατε; Ραφές έχει;


Επίσης, ο μπούσουλας για την υπερστροφή/υποστροφή δεν λέει όλη την αλήθεια. Κάνοντας το μπροστά μέρος πιο άκαμπτο δεν μειώνεις την υπερστροφή per se, αλλά αυξάνεις την υποστροφή. Κοινώς, μειώνεις την συνολική πρόσφυση του μέρους. Γιαυτό και δεν είναι κάτι απλό του στυλ "έχω υποστροφή=>ενίσχυσε το πίσω μέρος".


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 09:58:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Kαλά, εσύ που είσαι της πιάτσας πέστο και βαθμό τσιχλοφουσκίασης, το ίδιο μου κάνει. Cool To "κόλλημα με τις ορολογίες" (=το να μιλάμε με σωστούς όρους) δεν είναι χαρακτηριστικό του φιλολόγου. Επίσης αμάθεια=/=ημιμάθεια.


Επί του προκειμένου τώρα, πώς θα τις βιδώσεις στο πλαίσιο; Εγώ επαναλαμβάνω πάντως πως για να δεις τα μέγιστα οφέλη πρέπει να τις κολλήσεις, το βίδωμα είναι ημίμετρο. Αλήθεια, τι διαμέτρου είναι η σωλήνα που χρησιμοποιήσατε; Ραφές έχει;



κοιταξε,. συγκοληση πανω στο σασι δεν κανω προς το παρον. αν μπουν πανω και κανουν μια Α δουλεια και ειναι σωστες και μου αρεσει η συμπεριφορα του αμαξιου δεν ειναι τιποτα να τις κανω μια κοληση.

ΑΛΛΑ ΤΟΝΙΖΩ ΚΑΙ ΥΠΕΝΘΙΜΙΖΩ οτι και οι 4 μπαρες που εχει η μαμα πεζο απο κατω ειναι ΒΙΔΟΜΕΝΕΣ! στα σημεια που βιδονουν εκεινες θα μπουν και αυτες!

δεν ειναι κατι καινουριο ουτε τεχνολογια της ΝΑΣΑ. και η Ultra Racing αυτην την προταση κανει..






Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 10:01:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η σωληνα εχει παχος 4μμ αν θυμαμαι καλα, ανοξειδοτη με διαμετρο περι τα 3,5 εκατοστα (δεν τις εχω μπροστα μου, τοσο περιπου τις θυμαμαι)

ραφες εχει μονο εκει που κολαει στα πλακακια...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 11:04:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Δε νομίζω να στραβώσει. Οι φορτίσεις που τρώει είναι κρουστικές κυρίως και θα παραμορφώνεται ελαστικά, οπότε δεν πρόκειται να δεις κάτι, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν στραβώνει (κάμπτεται) τη στιγμή που τρώει τη φόρτιση.

Εάν το βγάλεις και είναι στραβό μετά από κάποια km τότε κάτι δεν πάει καλά...


Δεν λέει κάτι αυτό, πρόβλημα μπορεί να υπάρξει και με την κόπωση του σημείου. Καλό θα είναι να μπουν 2 τριγωνάκια σε κάθε πλευρά.

Nαι ρε, και γι'αυτό. Απλά απάντησα στο ότι όταν τις τσεκάρει μπορεί να μην έχουν παραμορφωθεί πλαστικά, οπτικά να δείχνουν οκ, δε σημαίνει και ότι δεν παραμορφώνονται κατά τη φόρτιση.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούν 2012, 09:14:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνολικο βαρος και των 2 μπαρων, 1μισι κιλό!! Very happy

τελεια!!! ανξειδοτο λεμε!!


χτες ειχα την ευκαιρια να τις τοποθετησω καθως το αμαξι σηκωθηκε σε ραμπα αλλα τελικα δεν προλαβεναι ο μηχανικος ...

οποτε απο βδομαδα!


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1953s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on