Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Σεπ 2003, 13:37:06 Θέμα δημοσίευσης: WRC: Νέες αλλαγές προωθεί η FIA για το 2004 |
|
|
Χωρίς τον ξενοδόχο φαίνεται ότι λογάριαζαν οι Peugeot και Citroen για την επόμενη χρονιά, αφού έχουν ήδη εξασφαλίσει ως τρίτους οδηγούς τους Simon Jean-Joseph και Freddy Loix αντίστοιχα. Μένει να δούμε αν θα υπάρχει τρίτο 307WRC το 2004...
Peugeot Sport
Μέσω φαξ καλούνται να ψηφίσουν τα μέλη του παγκόσμιου συμβουλίου του εκτελεστικού οργάνου της FIA υπέρ ή κατά των προτάσεων της για την πραγματοποίηση αλλαγών στον αριθμό των πληρωμάτων κάθε εργοστασιακής ομάδας αλλά και στο σύστημα των αναγνωρίσεων των Ειδικών Διαδρομών από το 2004.
Οι προτεινόμενες αλλαγές εξυπηρετούν την επιδίωξη της παγκόσμιας ομοσπονδίας αυτοκινήτου για μείωση του κόστους συμμετοχής των ομάδων στο θεσμό, ώστε εκείνες να συναινέσουν στην αύξηση των αγώνων από 14 σε 16.
Αναλυτικότερα η FI A προτείνει τη συμμετοχή των εργοστασιακών ομάδων με δύο αυτοκίνητα σε κάθε αγώνα έναντι τριών που ισχύει σήμερα, εκ των οποίων βαθμολογούνται τα δύο που τερμάτισαν ψηλότερα. Προτείνει επίσης την κατάργηση των αυτοκινήτων δοκιμών και τη... "συνταξιοδότηση" των πληρωμάτων που κάνουν αναγνωρίσεις πριν από τους εργοστασιακούς οδηγούς, ενώ επιθυμεί τη διαίρεση των αναγνωρίσεων σε δύο σκέλη.
Το πρώτο θα γίνεται πριν από την έναρξη κάθε αγώνα, την Τετάρτη ή την Πέμπτη, ενώ το δεύτερο το πρωί της ημέρας που θα πραγματοποιείται κάθε Ειδική Διαδρομή. Και τα δύο σκέλη θα μπορούν να υλοποιηθούν είτε με τα αγωνιστικά είτε με άλλα αυτοκίνητα.
Οι νέες ρυθμίσεις είναι πολύ πιθανό να προκαλέσουν αλλαγές στις Ειδικές Διαδρομές όλων των αγώνων -ίσως και μείωση των χιλιομέτρων τους-, ενώ από αυτές αναμένεται να εξαιρεθούν τα ράλι Monte Carlo και Σουηδίας.
Πηγή: FIA - WRN |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
HackerWerger Μόλις έγραψα
Ένταξη: 20 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 49
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2003, 23:09:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η FIA προσπαθεί να μειώσει τα έξοδα των εταιριών στο WRC για να υπάρχει καλύτερη εξέλιξη και μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα. Αυτό είναι φυσικά θετικό για τις εταιρίες και για εμάς αλλά όχι για τους μηχανικούς και τους οδηγούς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2003, 12:29:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα εγκριθηκαν οι 16 αγωνες για το 2004!
Η citroen και η peugeot ισως βιαστηκαν να κλεισουν τριτο οδηγο,αφου με αυτα τα νεα μετρα το πρωταθλημα κατευθυνεται για 2 οδηγους σε καθε ομαδα.Κυριως οικονομικος ο λογος!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2003, 12:37:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2004 World Rally Championship Dates
Monte Carlo Rally January 23-25
Swedish Rally February 6-8
Rally Mexico March 11-14
Rally of Argentina April 30-May 2
Cyprus Rally May 14-16
Acropolis Rally May 28-30
Rally of Turkey June 24-27
Rally of New Zealand July 15-18
Rally Finland August 5-8
Deutschland Rally August 18-20
Rally of Japan September 2-5
Rally GB September 16-19
Rally of Italy September 30-October 3
Tour of Corsica October 14-17
Catalonia Rally October 28-31
Rally Australia November 11-14
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kouk (Νίκος) Μόλις έγραψα
206 1.4 XS
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Αθήνα..κατα καιρούς Κύμη Ευβοίας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2003, 13:47:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Τελικα εγκριθηκαν οι 16 αγωνες για το 2004!
Η citroen και η peugeot ισως βιαστηκαν να κλεισουν τριτο οδηγο,αφου με αυτα τα νεα μετρα το πρωταθλημα κατευθυνεται για 2 οδηγους σε καθε ομαδα.Κυριως οικονομικος ο λογος! | Μια ερμηνεία είναι οτι η κάθε ομάδα βαθμολογείται απο δύο αυτοκίνητα,αλλά μπορεί να έχει περισσότερους οδηγούς!
Θα δούμε!Ακόμα νομίζω οτι θα ακούσουμε πολλά!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|