Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
leonidasthess Νέος χρήστης

Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:12:53 Θέμα δημοσίευσης: Δεν βγάζει κρύο το AC! |
|
|
Γεια χαρά παιδιά,
Αγόρασα μεταχειρισμένο πριν απο λίγο καιρό το 207 cc turbo.
Χθές με τις ζέστες είπα να ανοίξω το AC. Ενω το άφησα να δουλεύει αρκετή ώρα, δεν έβγαζε κρύο αέρα με τίποτα! Το είχα στο LO, στο τέρμα δυνατό και την ένδειξη AC αναμμένη αλλα το αμάξι έβγαζε απλα κανονικό αέρα!
Ξέρουμε τι μπορεί να φταίει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:32:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεν βγάζει κρύο το AC! |
|
|
leonidasthess έγραψε: | Γεια χαρά παιδιά,
Αγόρασα μεταχειρισμένο πριν απο λίγο καιρό το 207 cc turbo.
Χθές με τις ζέστες είπα να ανοίξω το AC. Ενω το άφησα να δουλεύει αρκετή ώρα, δεν έβγαζε κρύο αέρα με τίποτα! Το είχα στο LO, στο τέρμα δυνατό και την ένδειξη AC αναμμένη αλλα το αμάξι έβγαζε απλα κανονικό αέρα!
Ξέρουμε τι μπορεί να φταίει? |
Μια απο τα ιδια σε μεταχειρω 106 που εχω εδω και 5 μερες,φταινε 3 πραγματακια...η θελεις συμπληρωμα φρεον,αν το χανει σταδιακα εχεις διαρροη στο κυκλωμα,η αν δεν ακους το κομπρεσερ,αν εχει εστω και λιγο φρεον μεσα το ''τσακ'' στην αρχη,πας για κομπρεσερ που δεν το ευχομαι...
Σε εμενα,θελει συμπληεωμα,επειδη ομως δεν ξερω αν βαλω και το χασει..θα κανω σημερα σε συνεργειο με Α/C εναν ελεγχο με υπεριωδες και το μαγικο υγρο αν εχω διαρροη.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:40:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν δεν εχει φρεον μεσα για λογους προστασιας του κομπρεσορα δεν παιρνει καν μπρος...
οποτε ειναι πολυ απιθανο να θελεις κομπρεσορα. το φρεον εχεις χασει απλα. γεμισμα με 30-40 ευρώ 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:44:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | αν δεν εχει φρεον μεσα για λογους προστασιας του κομπρεσορα δεν παιρνει καν μπρος...
οποτε ειναι πολυ απιθανο να θελεις κομπρεσορα. το φρεον εχεις χασει απλα. γεμισμα με 30-40 ευρώ  |
Δεν πρεπει να δει αμα εχει διαρροη απο καπου...μην γεμισει και μετα απο λιγο το χασει παλι,και αλλα 40 ευρω.....
ΥΓ:Mε 30 ευρω δεν εχω βρει πουθενα εδω πειραια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leonidasthess Νέος χρήστης

Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:49:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλησα με τον μηχανικό μου παιδιά και μάλλον μου είπε οτι κάπου πρέπει να υπάρχει διαροη.
Θα το παω αύριο το πρωι απο εκει να δούμε τι παίζει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 11:26:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν το πας στον ψυκτικο, σου βαζει αν θες και ενα λαδι φοσφωρουχο (αντι για το φρεον) και βλεπεις σε ποια σημειο του κυκλοματος βγαινει αυτο το υγρο..
μετα αφου το διορθώσει στο φορτωνει φρεον.
παντος ταπερισσοτερα απο καπουν χανουν αλλα οχι τοσο πολι ωστε να μην βγαλεις το καλοκαιρι.
εμενα και αλλο ενα 206 που ξερω τα γεμιζω το καλοκαιρι, δουλευει μεχρι το επομενο καλοκαιρι αλλα εχει χασει πια δυναμη οποτε θελει παλι ξαναγεμισμα.. καμια χρονια τυχαινει να αδειασει πριν το επομενο καλοκαιρι και να μην παιρνει καν ο κομπρεσσορας...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 14:05:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φρεον συν λάδι συν φοσφοριζουσα αμπουλα μπαίνει.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leonidasthess Νέος χρήστης

Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:41:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ παίδες τελικά φρεον ήθελε...Στην αρχή δεν δουλευε καν ο κομπρέσσορας!
Μετα βάλαμε φρέον και όλα ήταν οκ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:45:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίος, και σε Audi A4 είχα παρόμοιο πρόβλημα και τελικά είχε ακαθαρσίες μια βαλβίδα.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tarirs (tassos) Νέος χρήστης

PEUGEOT 106 XN (1998)
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: PEIRAIAS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 11:05:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα βαλαμε φρεον,και αμπουλα σε 1 μηνα θα παμε να δουμε ΑΝ χανει και απο που,παντως αν χανει εστεω και ελαχιστο και βγαλω την σεζον δεν αλλαζω τιποτα..παντως ''φσσσσσσσ'' δεν ακουσαμε...αν εχει διαρροη θα ειναι πολυ μικρη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
babbeto Μόλις έγραψα

Ένταξη: 20 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 15:58:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίζουν τέτοιες τιμές που αναφέρονται παραπάνω για γέμισμα φρεόν?
Εάν ναι, που ? (προτιμότερο στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά)...
Αν δεν επιτρέπεται από κανόνες του forum παρακαλώ ας στείλει κάποιος σε πμ.....
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos206 Moderator


Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 860 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
babbeto Μόλις έγραψα

Ένταξη: 20 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 08:43:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Manos206 έγραψε: | Στη διασταυρωση Π. Ραλλη και Αγ. Αννης στο Αιγαλεω με 30 ευρω γεμισμα. |
Ευχαριστώ πολύ,φίλε Μάνος... θα περάσω από εκεί όσο σύντομα μπορέσω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos206 Moderator


Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 860 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 14:52:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα παω κι εγω προσεχως αλλα θελω πρωτα να κοιταξω σωληνακια-λαστιχακια μηπως υπαρχει καμια τρυπα.. Προσεξε κι εσυ γιατι αν χανει πολυ θα στο πεταξει και τσαμπα τα 30.. 
http://www.facebook.com/sarakinikorooms |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
babbeto Μόλις έγραψα

Ένταξη: 20 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 15:26:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Manos206 έγραψε: | Θα παω κι εγω προσεχως αλλα θελω πρωτα να κοιταξω σωληνακια-λαστιχακια μηπως υπαρχει καμια τρυπα.. Προσεξε κι εσυ γιατι αν χανει πολυ θα στο πεταξει και τσαμπα τα 30..  |
Σωληνάκια - λαστιχάκια δεν τα ελέγχει ο ίδιος για να μου πει εάν είναι ok ή όχι ?
Check your pm |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 16:31:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν διαβασεις στο θεμα "συντηρηση air condition" καταρχην δε θα ανοιγες νεο θεμα και κατα δευτερον θα επαιρνες τις απαντησεις που ζητουσες.
Απο την τελευταια μου επισκεψη στο συνεργειο για το ιδιο θεμα εμενα η διαγνωση ειναι λαστιχακια τσιμουχακια αλλαγμα γιατι αυτα ξεραινονται με αποτελεσμα να εχουμε διαρροη φρεον.
επισης απο τα λαστιχακια του φιλτρου αφυγρανσης που ξεραινονται και αυτα και θελει ολο το φιλτρο αφυγρανσης αλλαγη.
Απο οτι καταλαβα η αλλαγη αυτη πρεπει να γινεται καθε 3-4 χρονια.
Στο 206 αν αλλαξεις ολα αυτα απομενουν 2 λαστιχακια σωληνωσεων που βρισκονται πισω απο το ταμπλω και η μονη λυση να τα αλλαξεις ειναι το λυσιμο ταμπλω.
αρα εχουμε για το 206:
Λαστιχακια-φιλτρο αφυγρανσης-φρεον-εργασια κοντα στα 150 ευρω
και αν δε πετυχει και θελει λυσιμο το ταμπλω για τα αλλα 2, υπολογισε ενα 150ρι ακομα.
Για 207 δε ξερω να σου πω τι παιζει πισω απο το ταμπλω.
Εγω αποφασισα να αλλαξω μονο φιλτρο αφυγρανσης και φρεον, και βλεπουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 17:26:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
babbeto έγραψε: | Manos206 έγραψε: | Θα παω κι εγω προσεχως αλλα θελω πρωτα να κοιταξω σωληνακια-λαστιχακια μηπως υπαρχει καμια τρυπα.. Προσεξε κι εσυ γιατι αν χανει πολυ θα στο πεταξει και τσαμπα τα 30..  |
Σωληνάκια - λαστιχάκια δεν τα ελέγχει ο ίδιος για να μου πει εάν είναι ok ή όχι ?
Check your pm |
Απ' οτι εχω δει, η σωστη διαδικασία πριν μπει το φρεον στο κύκλωμα, ειναι οτι το μηχανημα που συνδεεται στο κύκλωμα, κατ αρχην βγαζει απο μεσα το φρεον που υπαρχει, (αν υπαρχει) και στη συνεχεια δημιουργει υποπιεση (κενό) στο κύκλωμα, αφηνωντας το για διαστημα καποιων λεπτων και μετρωντας την υποπιεση. αν η τιμη της υποπιεσης δεν μεταβληθει, τοτε σημαινει οτι το σύστημα ειναι οκ και χωρις διαρροες. στη συνεχεια προχωραει στην προσθηκη φρεον, λαδιου κλπ.
Βεβαια μπορει να μην εχουν ολα τα μηχανηματα αυτη τη δυνατοτητα, αναλογα με το ποσο συγχρονα ειναι...
Αν διαγνωσθει διαρροή, τοτε προχωραει σε διαδικασια εντοπισμου της. Διαφορετικα, το πιο ευκολο ειναι να σου πει αλλαξε ολα τα λαστιχακια για να εισαι κ πιο σιγουρος...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 17:39:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | babbeto έγραψε: | Manos206 έγραψε: | Θα παω κι εγω προσεχως αλλα θελω πρωτα να κοιταξω σωληνακια-λαστιχακια μηπως υπαρχει καμια τρυπα.. Προσεξε κι εσυ γιατι αν χανει πολυ θα στο πεταξει και τσαμπα τα 30..  |
Σωληνάκια - λαστιχάκια δεν τα ελέγχει ο ίδιος για να μου πει εάν είναι ok ή όχι ?
Check your pm |
Απ' οτι εχω δει, η σωστη διαδικασία πριν μπει το φρεον στο κύκλωμα, ειναι οτι το μηχανημα που συνδεεται στο κύκλωμα, κατ αρχην βγαζει απο μεσα το φρεον που υπαρχει, (αν υπαρχει) και στη συνεχεια δημιουργει υποπιεση (κενό) στο κύκλωμα, αφηνωντας το για διαστημα καποιων λεπτων και μετρωντας την υποπιεση. αν η τιμη της υποπιεσης δεν μεταβληθει, τοτε σημαινει οτι το σύστημα ειναι οκ και χωρις διαρροες. στη συνεχεια προχωραει στην προσθηκη φρεον, λαδιου κλπ.
Βεβαια μπορει να μην εχουν ολα τα μηχανηματα αυτη τη δυνατοτητα, αναλογα με το ποσο συγχρονα ειναι...
Αν διαγνωσθει διαρροή, τοτε προχωραει σε διαδικασια εντοπισμου της. Διαφορετικα, το πιο ευκολο ειναι να σου πει αλλαξε ολα τα λαστιχακια για να εισαι κ πιο σιγουρος... |
Πρόπερσυ το καλοκαίρι, το a/c δούλευε κανονικά. Πέρισυ, δεν το'χα χρησιμοποιήσει, πάω να το βάλω κάποια στιγμή να δουλέψει και δεν έβγαζε τίποτα.
Πήγα στον ηλεκτρολόγο και έκανε ακριβώς αυτό που λες με την υποπίεση και μου'πε πως κρατάει καλά και δεν υπάρχει μάλλον κάτι κι ότι είχε αδειάσει το φρέον. Βέβαια μετά από κανά μήνα, είχε πολλές ζέστες και πάλι, αλλά μου φάνηκε (ίσως έκανα και λάθος) δεν έβγαζε τόσο κρύο, οπότε καλού κακού ξαναπήγα και συμπλήρωσα λίγο.
Φέτος λίγο που το λειτούργησα, είναι οκ. Ό,τι να'ναι το άτιμο. Θα πάω να το ελέγξω όμως καλού κακού.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 17:44:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως στο manual ο κατασκευαστής προτείνει να τίθεται σε λειτουργία το a/c τουλάχιστον για 10 λεπτα καθε μηνα, για θεμα συντηρησης...
οποτε το να το κλεινεις τον Σεπτεμβρη και να το ξανανοιγεις το Ιούνιο, μαλλον δεν ειναι κ οτι καλυτερο...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 18:39:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Πάντως στο manual ο κατασκευαστής προτείνει να τίθεται σε λειτουργία το a/c τουλάχιστον για 10 λεπτα καθε μηνα, για θεμα συντηρησης...
οποτε το να το κλεινεις τον Σεπτεμβρη και να το ξανανοιγεις το Ιούνιο, μαλλον δεν ειναι κ οτι καλυτερο... |
Το ξέρω αυτό, είναι η πιο βασική μέθοδος συντήρησης.
Έλα που δεν έχω το μυαλό μου όμως.
Νταξ, το κάνω πού και πού, αλλά υπάρχουν φορές που δεν το θυμάμαι καν.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|