Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
leonidasthess Νέος χρήστης

Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 12:50:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | leonidasthess έγραψε: | Ρε παιδιά με μπερδέψατε!
Τελικά αμα βάλω σκάστρα ανοιχτού τύπου ( Forge ) που κοστίζει γύρω στα 200+ €, το αμάξι θα κόβει η όχι?
Θα μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα η μπά?
Αμα βάλω σκάστρα απο s3 ή κάτι άλλο θα με κόβει?
ΥΓ: Μανίσιο είναι το αμάξι. 207 cc 1.600 150 άλογα |
Μην μπερδεύεσαι, άλλο το splitter (αντάπτορας) της Forge που μπαίνει στη μαμά σκάστρα και άλλο η Forge ανοιχτού/κλειστού τύπου που αντικαθιστά εξ'ολοκλήρου τη μαμά. Τα παιδιά σου λένε ότι χάνεις με το splitter, όχι με τις σκάστρες (των 200+ ευρώ).  |
Ωραία ευχαριστώ! Πολυ καλή απάντηση!
Υπάρχει πιο φτηνή λύση απο αυτή της forge? Πάντα εννοώ όλο το σετ της ανοιχτής σκάστρας και όχι το ανταπτοράκη!
Π.χ Αντί της forge Που κοστίζει 200+ € κάποια άλλη με λίγο καλύτερη τιμή ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 15:15:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
leonidasthess έγραψε: | SαλιγκαρAKIS έγραψε: | leonidasthess έγραψε: | Ρε παιδιά με μπερδέψατε!
Τελικά αμα βάλω σκάστρα ανοιχτού τύπου ( Forge ) που κοστίζει γύρω στα 200+ €, το αμάξι θα κόβει η όχι?
Θα μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα η μπά?
Αμα βάλω σκάστρα απο s3 ή κάτι άλλο θα με κόβει?
ΥΓ: Μανίσιο είναι το αμάξι. 207 cc 1.600 150 άλογα |
Μην μπερδεύεσαι, άλλο το splitter (αντάπτορας) της Forge που μπαίνει στη μαμά σκάστρα και άλλο η Forge ανοιχτού/κλειστού τύπου που αντικαθιστά εξ'ολοκλήρου τη μαμά. Τα παιδιά σου λένε ότι χάνεις με το splitter, όχι με τις σκάστρες (των 200+ ευρώ).  |
Ωραία ευχαριστώ! Πολυ καλή απάντηση!
Υπάρχει πιο φτηνή λύση απο αυτή της forge? Πάντα εννοώ όλο το σετ της ανοιχτής σκάστρας και όχι το ανταπτοράκη!
Π.χ Αντί της forge Που κοστίζει 200+ € κάποια άλλη με λίγο καλύτερη τιμή ? |
-> Από aftermarket σκάστρες νομίζω πως η μόνη εταιρεία που βγάζει κάτι (πέραν της forge) είναι η bonalume, αλλά είναι εξίσου ακριβή. Οι δύο αυτές προτάσεις είναι οι μοναδικές για σωστή τοποθέτηση σκάστρας ανοιχτού τύπου στον thp μιας και έχουν όλα τα απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία χωρίς λαμπάκια. Αντιθέτως με τη bonalume όμως οι σκάστρες τις forge είναι bolt on και μπαίνουν ακριβώς στην εργοστασιακή θέση. Ορίστε και ένα βιντεάκι να πάρεις μια γεύση: http://www.youtube.com/watch?v=e4dl6QR5T38
-> Η πιο φθηνή λύση για τοποθέτηση ανθεκτικότερης σκάστρας της εργοστασιακής είναι η αγορά σκάστρας από S3 με κωδικό 06H 145 710 D (αλλά είναι κλειστού τύπου) και κοστίζει γύρω στα 50ευρώ. Ο μόνος τρόπος όμως για να ακούγεται είναι να βάλεις ελεύθερη εισαγωγή (χοάνη).
-> Αν πάλι θες σκάστρα που να είναι ανοιχτού τύπου αποκλειστικά, υπάρχει και άλλη επιλογή απλώς δεν είναι bolt on και ίσως είναι λίγο πιο πρόχειρη εφαρμογή. Μπορείς να πάρεις μια οποιαδήποτε aftermarket σκάστρα ανοιχτού τύπου δικής σου επιλογής και να την τοποθετήσεις στη σωλήνα πριν την πεταλούδα (και μετά το map) όπου θα έχεις φτιάξει ένα μικρό μεταλλικό κομμάτι ως υποδοχή. Στη θέση της μαμά σκάστρας βάζεις μια μεταλλική τάπα: http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-259&Category_Code=BOV ενώ την μαμά σκάστρα που μένει δεν την αφαιρείς αλλά την αφήνεις κάπου δεμένη χωρίς να φαίνεται (για να μην βγεί σφάλμα).
Νομίζω πως σου είπα όλες τις υπάρχουσες εφαρμογές.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 16:05:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω απο τη μερια μου θα πω πως ειναι καλυτερες οι κλειστου τυπου για 2 λογους..
Ο πρωτος ειναι θεμα αξιοπιστιας,δλδ οι κλειστου τυπου ξαναριχνουν τον αερα μεσα στην εισαγωγη και αποφευγεται το φαινομενο του φρεναρισματος της τουρμπινας κατα το οποιο ο συμπιεσμενος αερας χτυπαει την φτερωτη της εισαγωγης με την αντιθετη φορα απο αυτην που γυρναει το στροφειο .Γι αυτο και αν παρατηρησετε οι ανοιχτου τυπου σκαστρες προοκαλουν περισσοτερο θορυβο απο την τουρμπινα.Αυτο εχει ως επακολουθο να μειωνεται η διαρκεια ζωης τηςς τουρμπινας.
Στις κλειστου τυπου δεν γινεται κατι τετοιο γιατι ο αερας που εχει καποια ταχυτητα και πιεση και βγαινει απο τη σκαστρα,ανακυκλωνεται και χτυπαει ''θετικα'' την φτερωτη της εισαγωγης προς τη φορα περιστροφης.
Και ο δευτερος λογος ειναι πως ο αερας δεν παει χαμενος κατα την αλλαγη ταχυτητας με αποτελεσμα να μειωνεται το λαγκ 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 20:34:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Eγω απο τη μερια μου θα πω πως ειναι καλυτερες οι κλειστου τυπου για 2 λογους..
Ο πρωτος ειναι θεμα αξιοπιστιας,δλδ οι κλειστου τυπου ξαναριχνουν τον αερα μεσα στην εισαγωγη και αποφευγεται το φαινομενο του φρεναρισματος της τουρμπινας κατα το οποιο ο συμπιεσμενος αερας χτυπαει την φτερωτη της εισαγωγης με την αντιθετη φορα απο αυτην που γυρναει το στροφειο .Γι αυτο και αν παρατηρησετε οι ανοιχτου τυπου σκαστρες προοκαλουν περισσοτερο θορυβο απο την τουρμπινα.Αυτο εχει ως επακολουθο να μειωνεται η διαρκεια ζωης τηςς τουρμπινας.
Στις κλειστου τυπου δεν γινεται κατι τετοιο γιατι ο αερας που εχει καποια ταχυτητα και πιεση και βγαινει απο τη σκαστρα,ανακυκλωνεται και χτυπαει ''θετικα'' την φτερωτη της εισαγωγης προς τη φορα περιστροφης.
Και ο δευτερος λογος ειναι πως ο αερας δεν παει χαμενος κατα την αλλαγη ταχυτητας με αποτελεσμα να μειωνεται το λαγκ  |
sorry lefo αλλα θα διαφωνήσω, η δουλεια της σκάστρας, ειναι να εκτονώνει την πίεση όταν κλείσει η πεταλούδα γκαζιού, ώστε να μην προκληθεί ζημιά στην φτερωτη απο το φρενάρισμα. Ως εδω συμφωνούμε.
Όμως, και η ανοικτού τυπου και η κλειστου εκτονώνουν το συστημα κανονικοτατα. το οτι η ανοικτου τυπου ριχνουν την πιεση στο περιβάλλον ενω η κλειστου πριν την φτερωτή, δεν εχει καμια αρνητικη επιδραση.
και στις δυο περιπτώσεις ο πεπιεσμένος αερας εκτονώνεται σε χωρο οπου η πιεση του αέρα ειναι ειτε ατμοσφαιρική (στην περιπτωση της ανοικτού), ειτε σε κατασταση υποπιεσης (περιπτωση κλειστου τυπου).
Οσο για το δευτερο λόγο, ο αερας της κλειστου τυπου επιστρεφεται πριν την φτερωτη, με αποτελεσμα να επανατροφοδοτει με ζεστο αερα. δεν νομιζω να λανβανεται ως θετικο αυτο...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 23:59:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακη οσον αφορα το πρωτο που ειπες συμφωνω.Αυτη ειναι η δουλεια της.
Οταν βρεθουμε ομως στο επομενο event θα σου δωσω να οδηγησεις το αμαξι μου με ανοιχτου τυπου σκαστρα για να καταλαβεις τι εννοω. και ευχομαι να ειναι και ο βαγγος εκει που εχει κλειστου τυπου για να ακουσεις την ηχητικη διαφορα.Και μονο απο αυτο ειμαι σιγουρος οτι θα αναθεωρησεις 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 00:09:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς Λευτέρη η σκάστρα που έχεις έχει πολύ σκληρό ελατήριο (ή κακή κατασκευή) και δεν επιτρέπει την πλήρη εκτόνωση του αέρα.
Ο Μάκης έχει δίκιο, δεν υπάρχει ουδεμία διαφορά στην "ποιότητα" εκτόνωσης εφόσον οι σκάστρες είναι αντίστοιχης κατασκευής. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 03:11:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε συ Λευτέρη, προφανώς και εχουν διαφορετικό ήχο. Εφόσον η ανοικτου απαγει τον αερα στο περιβάλλον, απαγει μαζι και τον ηχο του σκασίματος, οποτε λειτουργει σαν ηχείο. Σε αντιθεση με την κλειστου που τα ριχνει όλα μέσα!
Παντως δεχομαι την προταση για βολτα με το αμαξι σου! 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT secret project
Ένταξη: 02 Αύγ 2011 Δημοσιεύσεις: 656 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Απρ 2012, 04:01:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | recife_rallye έγραψε: | Eγω απο τη μερια μου θα πω πως ειναι καλυτερες οι κλειστου τυπου για 2 λογους..
Ο πρωτος ειναι θεμα αξιοπιστιας,δλδ οι κλειστου τυπου ξαναριχνουν τον αερα μεσα στην εισαγωγη και αποφευγεται το φαινομενο του φρεναρισματος της τουρμπινας κατα το οποιο ο συμπιεσμενος αερας χτυπαει την φτερωτη της εισαγωγης με την αντιθετη φορα απο αυτην που γυρναει το στροφειο .Γι αυτο και αν παρατηρησετε οι ανοιχτου τυπου σκαστρες προοκαλουν περισσοτερο θορυβο απο την τουρμπινα.Αυτο εχει ως επακολουθο να μειωνεται η διαρκεια ζωης τηςς τουρμπινας.
Στις κλειστου τυπου δεν γινεται κατι τετοιο γιατι ο αερας που εχει καποια ταχυτητα και πιεση και βγαινει απο τη σκαστρα,ανακυκλωνεται και χτυπαει ''θετικα'' την φτερωτη της εισαγωγης προς τη φορα περιστροφης.
Και ο δευτερος λογος ειναι πως ο αερας δεν παει χαμενος κατα την αλλαγη ταχυτητας με αποτελεσμα να μειωνεται το λαγκ  |
sorry lefo αλλα θα διαφωνήσω, η δουλεια της σκάστρας, ειναι να εκτονώνει την πίεση όταν κλείσει η πεταλούδα γκαζιού, ώστε να μην προκληθεί ζημιά στην φτερωτη απο το φρενάρισμα. Ως εδω συμφωνούμε.
Όμως, και η ανοικτού τυπου και η κλειστου εκτονώνουν το συστημα κανονικοτατα. το οτι η ανοικτου τυπου ριχνουν την πιεση στο περιβάλλον ενω η κλειστου πριν την φτερωτή, δεν εχει καμια αρνητικη επιδραση.
και στις δυο περιπτώσεις ο πεπιεσμένος αερας εκτονώνεται σε χωρο οπου η πιεση του αέρα ειναι ειτε ατμοσφαιρική (στην περιπτωση της ανοικτού), ειτε σε κατασταση υποπιεσης (περιπτωση κλειστου τυπου).
Οσο για το δευτερο λόγο, ο αερας της κλειστου τυπου επιστρεφεται πριν την φτερωτη, με αποτελεσμα να επανατροφοδοτει με ζεστο αερα. δεν νομιζω να λανβανεται ως θετικο αυτο... |
+1
Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 15:40:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδω και μια εβδομαδα εχω τοποθετησει μια forge fmdv004 στην θεση της εργοστασιακης κρατησα το πηνιο αλλα αφαιρεσα τα εντοσθια και εφτιαξα ενα εξαρτημα απο αλλουμινιο ωστε να προσαρμοζει και στις 2 πλευρες χωρις να υπαρχει διαρροη,αλλα και να μην αναβει λαμπακι.
Απορια,ειδα τα fuel trims +10% υπαρχει περιπτωση να ειναι απο την μετατροπη που εκανα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 15:48:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν τα τριμς ηταν νορμαλ πριν και μετα πηγαν +10%, τοτε να ψαξεις για διαροες αερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2012, 10:01:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θες να έχεις ήχο η πιο καλή λύση είναι μια χοάνη πάνω στο αμάξι.Αλλα και εκεί αν το αμάξι είναι μαμά 150αρι χωρίς πρόγραμμα ο ήχος του σκασίματος στο άσε του γκαζιού σε αμάξι χωρίς πρόγραμμα μοιάζει πολύ με αυτόν του αντάπτορα της forge,οποτε δεν λέει και πολλά.Το φιλαράκι μου φοράει στο ραλλύ του το ίδιο σύστημα με χοάνη με εμενα ,αυτός δουλεύει μαμά 0.6 σταθερά και εγώ με 1.2 over ο ήχος που βγαίνει είναι εντελώς διαφορετικός ,οποτε ακούει το δικό μου ξενερώνει με το αμάξι του.Οποτε αν ένα αμάξι σαν τα δικά μας δεν έχει πρόγραμμα ώστε να έχει overboost ότι και να βάλεις ο ήχος που θα βγάζει θα είναι λες και φυσάει φάλαινα.
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT secret project
Ένταξη: 02 Αύγ 2011 Δημοσιεύσεις: 656 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
207 rc lefkada (john) Μόλις έγραψα

 peugeot 207 rc 1.6 thp 2010
Ένταξη: 14 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 10:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
michael-grivas έγραψε: | Λογικό δεν είναι?
Περισσότερη πίεση περισσότερος θόρυβος!
 | 
peugeot 207 rc stage 3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 14:34:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr13 έγραψε: | Αν θες να έχεις ήχο η πιο καλή λύση είναι μια χοάνη πάνω στο αμάξι.Αλλα και εκεί αν το αμάξι είναι μαμά 150αρι χωρίς πρόγραμμα ο ήχος του σκασίματος στο άσε του γκαζιού σε αμάξι χωρίς πρόγραμμα μοιάζει πολύ με αυτόν του αντάπτορα της forge,οποτε δεν λέει και πολλά.Το φιλαράκι μου φοράει στο ραλλύ του το ίδιο σύστημα με χοάνη με εμενα ,αυτός δουλεύει μαμά 0.6 σταθερά και εγώ με 1.2 over ο ήχος που βγαίνει είναι εντελώς διαφορετικός ,οποτε ακούει το δικό μου ξενερώνει με το αμάξι του.Οποτε αν ένα αμάξι σαν τα δικά μας δεν έχει πρόγραμμα ώστε να έχει overboost ότι και να βάλεις ο ήχος που θα βγάζει θα είναι λες και φυσάει φάλαινα. |
μηηηηπως εχεις βαλει σκαστρα απο S3?η μαμα σκαστρα,οσα αλογα κ να το εχεις,παλι σα χυτρα κανει.ετσι τουλαχιστον εκανε κ σε εναν φιλο,που ειχε κ εξατμηση κ προγραμμα(εννοειτε κ εισαγωγη).πολυ χαλια ηχος 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 16:41:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | Gr13 έγραψε: | Αν θες να έχεις ήχο η πιο καλή λύση είναι μια χοάνη πάνω στο αμάξι.Αλλα και εκεί αν το αμάξι είναι μαμά 150αρι χωρίς πρόγραμμα ο ήχος του σκασίματος στο άσε του γκαζιού σε αμάξι χωρίς πρόγραμμα μοιάζει πολύ με αυτόν του αντάπτορα της forge,οποτε δεν λέει και πολλά.Το φιλαράκι μου φοράει στο ραλλύ του το ίδιο σύστημα με χοάνη με εμενα ,αυτός δουλεύει μαμά 0.6 σταθερά και εγώ με 1.2 over ο ήχος που βγαίνει είναι εντελώς διαφορετικός ,οποτε ακούει το δικό μου ξενερώνει με το αμάξι του.Οποτε αν ένα αμάξι σαν τα δικά μας δεν έχει πρόγραμμα ώστε να έχει overboost ότι και να βάλεις ο ήχος που θα βγάζει θα είναι λες και φυσάει φάλαινα. |
μηηηηπως εχεις βαλει σκαστρα απο S3?η μαμα σκαστρα,οσα αλογα κ να το εχεις,παλι σα χυτρα κανει.ετσι τουλαχιστον εκανε κ σε εναν φιλο,που ειχε κ εξατμηση κ προγραμμα(εννοειτε κ εισαγωγη).πολυ χαλια ηχος  |
Ναι Βάγγο έχω αλλάξει και σκάστρα και ναί έχω του S3. 
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 18:42:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειδες που τελικα ειναι η σκαστρα κ οχι η δυναμη? 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT secret project
Ένταξη: 02 Αύγ 2011 Δημοσιεύσεις: 656 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 03:38:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexis22 έγραψε: | Εδω και μια εβδομαδα εχω τοποθετησει μια forge fmdv004 στην θεση της εργοστασιακης κρατησα το πηνιο αλλα αφαιρεσα τα εντοσθια και εφτιαξα ενα εξαρτημα απο αλλουμινιο ωστε να προσαρμοζει και στις 2 πλευρες χωρις να υπαρχει διαρροη,αλλα και να μην αναβει λαμπακι.
Απορια,ειδα τα fuel trims +10% υπαρχει περιπτωση να ειναι απο την μετατροπη που εκανα? |
Και η δική μου γνώμη είναι ότι έχεις διαρροή αέρα.
Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάϊ 2012, 14:18:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
michael-grivas έγραψε: | Alexis22 έγραψε: | Εδω και μια εβδομαδα εχω τοποθετησει μια forge fmdv004 στην θεση της εργοστασιακης κρατησα το πηνιο αλλα αφαιρεσα τα εντοσθια και εφτιαξα ενα εξαρτημα απο αλλουμινιο ωστε να προσαρμοζει και στις 2 πλευρες χωρις να υπαρχει διαρροη,αλλα και να μην αναβει λαμπακι.
Απορια,ειδα τα fuel trims +10% υπαρχει περιπτωση να ειναι απο την μετατροπη που εκανα? |
Και η δική μου γνώμη είναι ότι έχεις διαρροή αέρα. |
Τελικα ηταν διαρροη αερα...εβαλα την forge FMDVR56A , το αυτοκινητο φαινεται να κραταει καλυτερα πιεση και δινει την εντυπωση οτι εχει πιο αμεση αποκριση.
Με τα ελλατηρια τι παιζει?
Ειχε ενα κιτρινο που ειναι πιο μαλακο και ενα μπλε λιγο σκληροτερο,για τι πιεσεις ειναι αυτα,με καλυπτουν στο 1.7? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT secret project
Ένταξη: 02 Αύγ 2011 Δημοσιεύσεις: 656 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάϊ 2012, 14:38:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexis22 έγραψε: | michael-grivas έγραψε: | Alexis22 έγραψε: | Εδω και μια εβδομαδα εχω τοποθετησει μια forge fmdv004 στην θεση της εργοστασιακης κρατησα το πηνιο αλλα αφαιρεσα τα εντοσθια και εφτιαξα ενα εξαρτημα απο αλλουμινιο ωστε να προσαρμοζει και στις 2 πλευρες χωρις να υπαρχει διαρροη,αλλα και να μην αναβει λαμπακι.
Απορια,ειδα τα fuel trims +10% υπαρχει περιπτωση να ειναι απο την μετατροπη που εκανα? |
Και η δική μου γνώμη είναι ότι έχεις διαρροή αέρα. |
Τελικα ηταν διαρροη αερα...εβαλα την forge FMDVR56A , το αυτοκινητο φαινεται να κραταει καλυτερα πιεση και δινει την εντυπωση οτι εχει πιο αμεση αποκριση.
Με τα ελλατηρια τι παιζει?
Ειχε ενα κιτρινο που ειναι πιο μαλακο και ενα μπλε λιγο σκληροτερο,για τι πιεσεις ειναι αυτα,με καλυπτουν στο 1.7? |
Ένα από τα δυο σε καλύπτει σίγουρα.
Δεν θυμάμαι ποιο είναι αλλά νομίζω ότι το γράφει στις οδηγίες.
Λογικά το ποιο σκληρό.
Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Argyros-207 Le-Mans (Argyros) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207RC Le-Mans
Ένταξη: 24 Μάϊ 2012 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2012, 18:16:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα παιδιά εγώ που το εχω βάλει το πλακάκι της forge,η αλήθεια είναι οτι χάνεις παρα πολύ πίεση,αλλα ακούγεται ωραία!!!!και είναι μια φτήνη λύση χωρίς προβλήματα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|