PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Στημένο ...Ναι ή Όχι;;;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 12:24:18    Θέμα δημοσίευσης: Στημένο ...Ναι ή Όχι;;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφορμή για αυτό το topic, στάθηκε ένα άρθρο που διάβασα σήμερα το πρωϊ στην εφημερίδα SportDay....
Ο συντάκτης του συγκεκριμένου άρθρου, καταλήγει σε κάποια συμπεράσματα εξετάζοντας κάποια «περίεργα» συμβάντα του φετινού πρωταθλήματος της F1...
Η απίστευτη νίκη του Alonso στην Ουγγαρία, ο οποίος έγινε ο νεαρότερος που κερδίζει αγώνα και ο πρώτος Ισπανός, είναι πολύ καλή για να είναι αληθινή, υπολογίζοντας μάλιστα ότι έδωσε ακόμα και γύρο (!!!!!!!) στον ...πολύ Michael Schumacher.
Ο Schumacher με την σειρά του, ήταν ...ύποπτα πολύ αργός για τα στάνταρ που μας έχει συνηθίσει (κατέλαβε την ...8η θέση, μη μπορώντας να περάσει ούτε τον ...Trulli, τον οποίο έχει για ...πρωϊνο σε άλλα grand-prix...) και σίγουρα δεν φταίνε τα ...λάστιχα, όπως υποστηρίζει η Ferrari το τελευταίο καιρό...
Ο συντάκτης, αναφέρεται στο γεγονός ότι η Πρωταθλήτρια, είναι η μοναδική ομάδα που χρησιμοποιεί νέο μονοθέσιο το 2003 και μάλιστα πολύ εξελιγμένο σε σχέση με τα υπόλοιπα του πρωταθλήματος και στο ότι οι χρόνοι του νέου μονοθεσίου είναι αποδεδειγμένα πολύ καλύτεροι από της F2002...
Είναι γεγονός άλλωστε ότι η Ferrari, έχει μακράν το καλύτερο team μηχανικών, team-managers, καθώς και τεράστια τεχνογνωσία, αλλά είναι και πολύ εύρωστη οικονομικά, λόγω ισχυρότατων χορηγών που την ακολουθούν...
Αν υπολογίσει κανείς ότι η τηλεθέαση φέτος είναι μεγαλύτερη από ποτέ (σύμφωνα με το άρθρο, τον αγώνα της Ουγγαρίας, παρακολούθησαν από τους δέκτες τους 10.000.000 Ιταλοί!!!!!!!! με 67 % τηλεθέαση....) και αυτό σημαίνει προσέλκυση περισσότερων χορηγών, άρα και περισσότερα έσοδα για τις ομάδες, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι ο κ. Έκλστοουν (το αφεντικό της F1) έχει βάλει το «χεράκι» του σε αυτό το ....ανταγωνιστικό πρωτάθλημα...
Άρα .....Στημένο ναι ή όχι;;;;

Πηγή πληροφοριών: εφημερίδα SportDay
Αναδημοσίευση - posting: Vaggelis



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 13:47:41    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στημένο ...Ναι ή Όχι;;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή τι μπορεί να έχει γίνει; Να έχουν πει στη Ferrari "κουλάρησε λίγο για να έχουμε και λίγο ανταγωνισμό".

Δύσκολο μου φαίνεται γιατί παίζονται μεγάλα συμφέροντα και χρηματικά ποσά. Ασε που ο Μιχάλης νομίζω δε θα το δεχόταν με τίποτα.

Αλλά από την άλλη δεν ξέρω......πολύ κατρακύλα ρε παιδί μου......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 13:58:58    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στημένο ...Ναι ή Όχι;;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως το είπες....
ady έγραψε:
....παίζονται μεγάλα συμφέροντα και χρηματικά ποσά


"ανταγωνιστικό πρωτάθλημα"=τηλεθέαση=προσέλκυση χορηγών=περισσότερο χρήμα για τις ομάδες....

Πάει λοιπόν ο Μπέρνι και λέει στον Μιχάλη:....
"λοιπόν, πας χαλλλλλαρρράααα για 2-3 αγώνες, να σε πλησιάσουν λίγο οι άλλοι για να έχει ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, αλλά ο τελευταίος αγώνας και το πρωτάθλημα, είναι δικά σου. Πάρε και τόσα μύρια για τον κόπο σου..."
Απλά πράγματα......
Είναι τυχαίο οτι ο Schumacher στην Ουγγαρία τερμάτισε 8ος, ίσα ίσα για να πάρει 1 βαθμό και να μείνει μπροστά από Μontoya και Raikonnen;;;;;;;;;;;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 14:31:02    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στημένο ...Ναι ή Όχι;;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Πάει λοιπόν ο Μπέρνι και λέει στον Μιχάλη:....
"λοιπόν, πας χαλλλλλαρρράααα για 2-3 αγώνες, να σε πλησιάσουν λίγο οι άλλοι για να έχει ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, αλλά ο τελευταίος αγώνας και το πρωτάθλημα, είναι δικά σου. Πάρε και τόσα μύρια για τον κόπο σου..."
Απλά πράγματα......
Είναι τυχαίο οτι ο Schumacher στην Ουγγαρία τερμάτισε 8ος, ίσα ίσα για να πάρει 1 βαθμό και να μείνει μπροστά από Μontoya και Raikonnen;;;;;;;;;;;

Δε νομίζω να θέλει να ρισκάρει ο Μιχάλης το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα.

Οπως επίσης δε νομίζω να έχει ανάγκη τα μύρια του Bernie.

Οσο για τον ανταγωνισμό και τους χορηγούς, έχεις δίκιο ότι ο ανταγωνισμός φέρνει τηλεθέαση, και η τηλεθέαση χορηγούς/λεφτά, αλλά η Minardi και η Jordan δε θα πάρoυν τίποτα επειδή σκίζονται για το πρωτάθλημα οι Ferrari-Williams-McLaren και του χρόνου η Renault.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ivan 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 XS2 16V (2002)

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 14:59:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εμένα πάντως ρε παιδιά κάτι μου βρωμάει. Παραείναι "κινηματογραφικό" σενάριο το φετινό πρωτάθλημα. Κομμένο και ραμμένο για να τραβήξει τον βαριεστημένο τα τελευταία χρόνια κόσμο που είχε μπουχτίσει να βλέπει Ferrari και Schumacher. Πως είναι δυνατόν η ομάδα με το πιο έμπειρο team, το καλύτερο μονοθέσιο και οδηγούς να αγκομαχάει έτσι φέτος και να υποπίπτει σε παιδαριώδη λάθη που ούτε οι μικρότερες ομάδες δεν κάνουν. Αν και όλα αυτά περι στησίματος είναι too much για το επίπεδο ανταγωνισμού της F1 τα λεφτά είναι πολλά όμως και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβεται από πίσω. Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 15:48:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν δεν το πάρει η Ferrari, ίσως να πειστώ Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 23:37:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον ακουστε και τη δικη μου αναλυση (η οποια θα ειναι εκτεταμενη):

Πριν αναλυσω τον συγκεκριμενο αγωνα ας δουμε ολο το πρωταθλημα για το αν ειναι στημενο. Ας τα παρουμε απ'την αρχη:

Στην Αυστραλια ο Σουμι ειχε τη νικη στο τσεπακι οταν ο Ραικονεν πηρε την ποινη για υπερβολικη ταχυτητα στα πιτ. Στη συνεχεια απο ενα λαθακι του, ξηλωθηκε το bargeboard και εκανε αναγκαστικο πιτ-στοπ για να το βγαλει με αποτελεσμα να ρθει 4ος. Δε φαινεται για στημενο...

Στη Μαλαισια τρακαρε τον Τρουλι στην 1η στροφη... Στημενο? Δε νομιζω..

Στη Βραζιλια βγηκε μαζι με αλλα 7 αμαξια στην ιδια στροφη απο υδρολισθηση. Στημενο? Μπα..

Ιμολα, Μπαρτσελονα, Αυστρια και Καναδα νικησε. Αρα δεν υπαρχει στησιμο.

Μονακο εχασε γιατι η Michelin εκανε ενσταση για τα λαστιχα της Bridgestone. Ενω την Πεμπτη στο Μονακό ολα εδειχναν οτι η Bridgestone θα παει πολυ καλα, κανει την ενσταση η Michelin (οτι η Bridgestone χρησιμοποιει διαφορετικη γομα εμπρος και πισω- πραγμα παρανομο) και το Σαββατο γινεται το ελα-να-δεις: ΒΙΑΣΜΟΣ της bridgestone απ'τα Michelin. Και επειδη ως γνωστον δεν υπαρχουν προσπερασματα στο Monaco, ετσι και ο Σουμαχερ βγηκε 3ος πισω απο Montoya και Ραικονεν. Κατα πασα πιθανοτητα η νικη ηταν του Σουμαχερ αν η bridgestone χρησιμοποιουσε τις αναμεικτες γομες οπως και ηταν το σχεδιο τους. (Εντωμεταξυ ο Βιλνεβ παραπονιοταν οτι τα λαστιχα που ειχε παρει η Φεραρι για αγωνες δεν τα ειχαν ουτε καν "τεσταρει" στη BAR, πραγμα που επιβεβαιωνει οτι κατι "περιεργο" μαγειρευοταν γιατι ενας κατασκευαστης ελαστικων παιρνει feedback για τα λαστιχα του απο πολλους κατασκευαστες).. Παλι εδω δεν φαινεται να υπαρχει καποιο στησιμο.

Στο Nirburgirng η Williams εκανε το 1-2 μετα το σπασιμο του κινητηρα του Ραικονεν, με τον Σουμαχερ να τρωει τετ-α-κε απο συγκρουση με το Μοντογια και να βγαινει 5ος.. Τωρα αυτο δεν νομιζω οτι "στηνεται"

Στη Γαλλια παλι 1-2 απο τις Williams.. Ο Σουμαχερ οτι και να εκανε δεν θα μπορουσε να νικησει.. επεζαν μονες τους οι Williams...

Στo Silverstone η Bridgestone για να ανταποκριθει στις αναγκες της Ferrari εφερε μια καινουρια κατασκευη ελαστικου με 1 ιντσα φαρδυτερο μπροστα ελαστικο και διαφορετικη μαλακοτερη γομα. Ο Barichello την επελεξε. O Σουμαχερ επειδη δεν "αντεχε" να κανει "πειραματα" με το στησιμο του, λογω του οτι μια λαθος επιλογη μπορει να του κοστισει το πρωταθλημα, διαλεξε την "δοκιμασμενη" λυση της Bridgestone - λαστιχα που ειχαν ηδη δοκιμασθει ενα μηνα νωριτερα στο τεστ που ειχε κανει η Ferrari στο Silverstone και που ειχαν αποδοσει. Ολα θα πηγαιναν καλα αν δεν εμπαινε το safety car 2 φορες. Οταν βγηκε το SC ο Barichello οντας πρωτος, μπηκε πρωτος στα πιτ. Ο Σουμαχερ για να μην περιμενει εναν ολοκληρο γυρω πισω απ'το SC για να κανει πιτ στον επομενο, μπηκε και αυτος μαζι με τον μπαριτσελο. Το θεμα ειναι οτι τα πιτ δεν μπορουν να εξυπηρετησουν 2 αμαξια μαζι οποτε και εφαγε τρελλη καθυστερηση. Οταν ξαναβγηκε στην πιστα τον ειχαν περασει οσοι ειχαν μπει στα πιτ κατα το πρωτο πιτ-στοπ αλλα και ολοι αυτοι που μπηκαν και βγηκαν κανοντας ενα απλο πιτ-στοπ κατα τη διαρκεια του δευτερου safety car. Αν θυμαμαι καλα πρεπει να βγηκε γυρω στην 15η θεση? Κατι τετοιο.... Ε μετα επεσε σε κατι τρενακια με Βιλνεβ/Φισικελα/Αλονσο και δεν μπορουσε να τους περασει. Εκεινη την ωρα εχανε 2 δευτερολεπτα το γυρο. Μεσα σε λιγους γυρους μπορουσε να ξεχασει οποιες αξιωσεις ειχε για νικη, ή ενα καλο αποτελεσμα. Παρ'ολα αυτα βγηκε 4ος γιατι οσοι ηταν μπροστα του ηταν κατα πολυ αργοτεροι και τους περασε μολις ξεμπλοκαριστηκε απ'το Βιλνεβ. Τωρα αυτο στηνεται με τον τρελο που μπηκε μεσ'την πιστα και τα ατυχηματα (safety car)? Δυσκολο

Στο Χοκενχαιμ ολα εδειχναν κατα τη διαρκεια του αγωνα οτι το πρωταθλημα ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Ραικονεν και Ραλφ εξω, θα τερματιζε 2ος και θα πηγαινε 78 βαθμους με τον Μοντογια στους 65 και Κιμι στους 63... Ελα ομως που του σκασε το λαστιχο και βγηκε 7ος? Αυτο παλι, στηνεται? Δεν νομιζω...

Τωρα στην Ουγγαρια: Ο Αλονσο νικησε γιατι πολυ απλα ο Webber εκανε screen σε ολους τους αλλους με αποτελεσμα ο Alonso να ανοιξει τετοια διαφορα που πολυ απλα να εχει παρει μεχρι και ενα "πιτ στοπ δωρο" ...ενω ειναι χαρακτηριστικο οτι οι Williams και ο Ραικονεν κανανε πιο γρηγορους χρονους απ'τον Αλονσο.

Ταχυτεροι γυροι:
1. Juan Pablo Montoya: 1'22"095 - lap 37
2. Ralf Schumacher: 1'22"319 - lap 55
3. Kimi Raikkonen: 1'22"372 - lap 66
4. Fernando Alonso: 1'22"565 - lap 47
5. Cristiano Da Matta: 1'23"040 - lap 36
6. Mark Webber: 1'23"156 - lap 49
7. David Coulthard: 1'23"193 - lap 40
8. Michael Schumacher: 1'23"207 - lap 38

Την ιδια ωρα ο Σουμαχερ απλα ειχε εγκλωβιστει πισω απ'τα αλλα αμαξια... και εκει που φανηκε οτι θα απαλαγει απ'τον Τρουλι μετα το 2ο πιτστοπ του (γιατι εκανε πιτ πιο αργα απ'τον Τρουλι) ολα καταστραφηκαν οταν εγινε ενα προβληματικο πιτ-στοπ που κοστησε 6 ολοκληρα δευτερολεπτα στο Σουμαχερ με συνεπεια να ξαναβγει παλι πισω απ'τον Τρουλι παρα το οτι ειχε τη δυνατοτητα να κανει γυρους με "αδειο καυσιμο" για 7 γυρους περισοτερους απ'τον Τρουλι - προφανως οι χρονοι αυτοι δεν ηταν 1 δευτερολεπτο ταχυτεροι απ'τους αντιστοιχους του Τρουλι.

Πιτ-στοπ:
J. Trulli: 27"472 (lap 15), 28"343 (lap 32), 27"855 (lap 52)
M. Schumacher: 28"944 (lap 17), 34"044 (lap 39), 27"894 (lap 50)

Στη συνεχεια προσπαθησε αλλα δε μπορεσε να καταφερει τιποτα γιατι πολυ απλα ο Τρουλι ειχε πολυ καλη εξοδο προς την τελευταια ευθεια απ'οτι ο Σουμαχερ με αποτελεσμα να κουβαλαει μεγαλυτερη ταχυτητα στο αρχικο κομματι της ευθειας και η ευθεια επειδη ειναι μικρη δεν ηταν αρκετη μεχρι το τελος της για να αφησει το Σουμαχερ να προσπερασει. Γενικα τα Μισελεν δινουν παραπανω προσφυση στην εξοδο σε σχεση με τα bridgestone επειδη το σχημα τους ειναι πιο τετραγωνο με εμφαση τη μεγαλυτερη επιφανεια επαφης με το δρομο.


Αν και η χρονια εξελισεται πολυ "κουφα", υπαρχει λογος γι'αυτο... Θεωρητικα η Williams φετος επρεπε να εχει στο τσεπακι και τα 2 πρωταθληματα μεχρι τωρα με τους οδηγους της να κανουν το 1-2 στο πρωταθλημα οδηγων. Γιατι? Ειναι πολυ απλο βασικα...Εφτιαξε το καλυτερο συνδιασμο σασι-κινητηρα-λαστιχα σε σχεση με τους αλλους. Αλλα το προβλημα ηταν οτι απο ο σχεδιασμος παρουσιασε αεροδυναμικα προβληματα ενω ακομα και οταν αυτα λυθηκαν το αμαξι υπεστρεφε και λυση δοθηκε με τα φαρδυτερα εμπρος λαστιχα τα οποια εδωσαν στιγμιαια γυρω στα 7 δεκατα. Το θεμα ειναι ομως οτι το συγκεκριμενο μονοθεσιο εξ'αρχης ειχε τις προδιαγραφες να κανει κατι καλο ενω οι αντιπαλοι της Williams "κολησαν"... Η Mclaren χρησιμοποιησε ενα βαρυ και ψηλο σασι ηλικιας 1.5 χρονου αεροδυναμικα και μηχανικα εξελιγμενο ομως και ηταν ανταγωνιστικη μονο και μονο επειδη η Williams ειχε προβλημα. Η Renault απ'την αλλη εχει μεγαλο προβλημα ιπποδυναμης επειδη ο κινητηρας με τις 110 μοιρες δημιουργει προβληματα κραδασμων και ειναι αναξιοπιστος οταν "πιστει" να βγαλει κι'αλλα αλογα (οσα βγαζουν οι 90αρηδες των αλλων ομαδων)...

Η Ferrari παλι ειχε την απιστευτη υπεροψια να κανει δηλωσεις του στυλ "Μπορουμε να παρουμε το πρωταθλημα και με το F2002"... Με αυτο στο μυαλο τους σχεδιασαν το F2003 μια πολυ ελαφρια εξελιξη του F2002. Γιατι εγινε αυτο? Στη Φερραρι εκριναν οτι το F2002 ηταν κορυφη και θα ηταν ηλιθιο να κανουν εξ'αρχης σχεδιαση νεου μονοθεσιου. Αυτο βασιστηκε στην λανθασμενη εντυπωση οτι το F2002 ηταν ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ απ'τα αλλα αμαξια το 2002. Τωρα θα μου πειτε μα καλα ειναι λανθασμενη? Ναι ειναι. Γιατι? Γιατι πολυ απλα το F2002 ηταν ενα καλο (οχι αριστο ομως) μονοθεσιο το οποιο ανταγωνιζοταν με "κουτσουρεμενους" αντιπαλους:

H Williams εχοντας δει το 2001 οτι το αμαξι τραβαει αλα σπαει, κρατησε το ιδιο σχεδον σασι για το 2002 με την προσθηκη flip-ups στα πλαγια και καινουριας αναρτησης πισω, ενω ο κινητηρας ηταν μακραν ο δυνατοτερος. Το προβλημα ηταν οτι ενω η Williams ειχε κινητηρα, δεν ειχε αμαξι ουτε λαστιχα. Το αμαξι ηταν βαρυ, μακρυ, η αναρτηση σκοτωνε τα πισω λαστιχα πολυ γρηγορα και τα Μισελεν ειτε εκαναν ενα γρηγορο γυρω και μετα εβγαιναν off, ειτε ειχαν μετρια αποδοση και μαλιστα με μια πτωση γυρω στους 10 γυρους μετα απο καποιο διαστημα, ενω μετα αρχισαν να ξανα-αποδιδουν. Εμφανως προβληματικη κατασταση. Και να σκεφτει κανεις οτι αυτο το μονοθεσιο ηταν ο υπ'αριθμον ενα αντιπαλος της Ferrari!! Γι'αυτο ηταν υπεροπτικο εκ μερους της Ferrari να βγαλει συμπερασματα για τη δικη της αποδοση κρινοντας σε σχεση με τη Williams.

Η Mclaren παλι το 2002 μολις αλλαξε λαστιχα σε Michelin.. H αναρτηση δεν τα δουλευε σωστα ενω και ο κινητηρας ειχε μολις αλλαξει γεωμετρια σε 90 μοιρες και μαλιστα υπηρξε και εγγενες σχεδιαστικο προβλημα το οποιο ηταν ανυπερβλητο με αποτελεσμα να "κοπουν κεφαλια" στο Ιλμορ. Το αποτελεσμα ηταν οι κινητηρες να εχουν ελειψη δυναμης, να κανουν συνεχως μπαμ-μπουμ, το σασι να μη τραβαει και πολυ και η Μισελιν να φτιαχνει πολυ σκληρα λαστιχα για να αντεπεξελθει στις αυξημενες αναγκες της πισω αναρτησης της Williams. Ελα ομως που αυτα τα σκληρα λαστιχα δε δουλευαν καθολου στη McLaren και τη Renault!! Ομως φετος ο καθε κατασκευαστης ελαστικων δικαιουται να φερνει γομες για τον ΚΑΘΕ αγωνιζομενο και ετσι η McLaren μπορει πχ να ζητησει αλλα λαστιχα απ'της Renault η την Williams.

Οταν λοιπον η Williams εφτιαξε αμαξι ικανο για να συνοδεψει τον εξαιρετο κινητηρα της, η McLaren ρυθμισε το σασι στα λαστιχα και ανεβασε την αξιοπιστια και ιπποδυναμη του κινητρα και τελος η Μισελεν ελυσε τα προβληματα της, ολα οδηγησαν στο να φανει η αληθεια: To f2002 δεν ηταν ποτε κανα υπερ-αμαξι. Απλα ειχε καλη αποδοση σε ολους τους επιμερους τομεις. Ηταν μια χρυση τομη χωρις να ειναι πουθενα υπερβολικα καλο. Κατα συνεπεια και η "ελαφρια εξελιξη" του f2002, η f2003 δεν θα ηταν γρηγορη. Επισης η Ferrari εκανε και ενα σχεδιαστικο λαθος με το f2003: Αυξησε το μεταξονιο... Ενω οι πιστες τεινουν να γινονται αργες με σταματα-ξεκινα, αργα σικεϊν και φουρκετες κανονικα θα επρεπε ενα μονοθεσιο να ειναι φτιαγμενο για να ταιριαζει με την πλειοψηφια αυτου του ειδους πιστας. Ετσι και η Williams πηγε για οσο πιο κοντο μεταξονιο γινοταν (αυτο οδηγησε και σε ενα αλλο πλεονεκτημα γιατι ετσι η μπροστα πτερυγα επιμηκυνθηκε για να "μαζεβει" περισοτερο αερα) και κατα συνεπεια το μονοθεσιο θα βολευοταν στην πλειοψηφια των πιστων με εξαιρεση πιστες στυλ "Silverstone" και "Barcelona" με ανοικτες γρηγορες καμπες...

Απ΄την αλλη παλι η McLaren με το mp4-18 υπερεβαλε στο σχεδιαγραμα παρουσιασης με αποτελεσμα να συμπεσει με τη 2μηνη απογορευση δοκιμων του καλοκαιριου και να κανει την παρουσιαση του αμφιβολη δεδομενου οτι ενα μη-τεσταρισμενο μονοθεσιο ειναι πιθανως αναξιοπιστο. Ετσι ο Ραικονεν αυτη τη στιγμη βασιζεται πιο πολυ στο να εγκαταλειψει μια φορα ο Μοντογια και μια φορα ο Σουμαχερ ωστε να παρει αυτος το πρωταθλημα αμα τερματισει κανονικα στους υπολοιπους 3 αγωνες, παρα να το παρει με βαση μια "πιθανως ανωτερη" αποδοση με το ρισκο της μηχανικης εγκαταλειψης.

Εγω δινω 40-40-20 πιθανοτητες για Μοντογια-Σουμαχερ-Ραικονεν γιατι:

Ο Μοντογια εχει καλο αμαξι και αξιοπιστο αλλα ερχεται Monza και Suzuka που δεν πολυ-βολευουν τη Williams.. Ειδικα η Suzuka. Η Μονζα "παει και'ερχεται" γιατι απ'τη μια ειναι πιστα με ευθειες και ετσι δεν φαινεται πολυ η επιδραση των ελαστικων απ'την αλλη παλι χρησιμοποειται η προσφυση κατα την εξοδο των αργων κομματιων που δινουν το κατι παραπανω στις ευθειες....
Παντως τωρα που ο Barichello εχει ανεβασει το παιχνιδι του, μπορει να αποδειχτει κρισιμος παραγοντας αν πχ κανει το 1-2 η Φεραρι και παρει 3η θεση ο Μοντογια, σ'αυτη τη περιπτωση παιρνει +4 βαθμους ο Σουμαχερ σε σχεση με Μοντογια. Απ'την αλλη παλι το Indianapolis φαινεται για 1-2 της Williams αν ο καιρος ειναι καλος. Γενικα ο καιρος θα παιξει καθοριστικη σημασια γιατι αν τυχον βρεξει σε καποιο αγωνα τοτε τα Μισελεν δεν θα χουν που να κρυφτουν. Μπορει να βγουν θεσεις 1-5 ατομα με bridgestone και ετσι ο Montoya να παρει ελαχιστους βαθμους για 6η θεση.

Ο Ραικονεν βασιζεται σε εγκαταλειψεις των αλλων κυριως, για να το παρει. Τι να κανει το παιδι? Δε του δινουν ενα μονοθεσιο της προκοπης να τρεξει. Αλλα ακομα και μ'αυτο θα ηταν πρωτος τωρα στο πρωταθλημα με διαφορα 8 ποντους αν δε του σκαγε το μοτερ στο Νιρμπουρινγκ.. Οτι μπορει κανει το παλικαρι.

Παντως εμενα δε μου φαινεται στημενο και προβλεπω καλη μαχη στη συνεχεια.. May the force be with Kimi!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 12:30:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά ρε θηρίο, πόση ώρα έγραφες; Shocked

Και τόσα στοιχεία...........μπράβο σου! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3259s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on