Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 16:24:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ε,μπραβο τοτε,αφου ειναι τοσο μα τοσο απλα,ασε τους αλλους που ασχολουνται επαγγελματικα με αυτον τον χωρο εδω και πολλα χρονια,και επενδυουν εκατονταδες χιλλιαδες ευρω,να ξερουν περισσοτερα απο εσενα και εμενα που πηραμε ενα cage,διαβασαμε μια ηλιθια δικαιολογια ενος κατασκευαστη και το δεσαμε κομπο οτι ολα οσα γινονται σε αυτον τον τομεα ειναι παρανομα και ολοι κανουν τα στραβα ματια...
Απλα θυμιζω οτι Herby,Καραταρουχ και λοιποι,παρολο που φτιαχνουν ιδιοκατασκευες,αν τους πας ενα χρωμομολυβδενιο στο τοποθετουν χωρις σχολια.Αν υπηρχε εστω και μια πιθανοτητα να ηταν παρανομα,θα ηταν οι πρωτοι που θα το ελεγαν μιας και θα εχαναν μερος της δουλειας τους. |
Σου είπα να μου βρείς στις προδιαγραφές της FIA να αναφέρετε έστω κάπου το υλικό Cro-moly, σε αντίθεση με τον αμιγή χάλυβα που αναφέρεται, δεν το έκανες, και ούτε θα το κάνεις, απλά γιατί δεν υπάρχει.
Δεν είπα ότι το υλικό αυτό δεν είναι ελαφρύτερο, ακριβότερο, δυσεύρετο στην Ελλάδα σε σωλήνες πολλών διαστάσεων ( στο κοινό εμπόριο απλά δεν υπάρχει σε σωλήνες του μέτρου ) ή ότι δεν έχει την κατάλληλη αντοχή, η ότι είναι παράνομο, ή ότι δεν φτιάχνουν, είπα ότι δεν αναφέρεται πουθενά στις προδιαγραφές της FIA.
Έρχεσαι τώρα και μου αραδιάζεις ένα σωρό ονόματα, λές για πυροσβεστήρες, για ζώνες, και για άλλα άσχετα για τη δημιουργία εντυπώσεων και για να πείς ότι είσαι κοντά σε αγωνιζόμενους, μπράβο σου και καλά κάνεις, αλλά όλα αυτά είναι άσχετα με το ζητούμενο, το οποίο είναι αν στις προδιαγραφές των κλωβών ασφαλείας των αγωνιστικών αυτοκινήτων τύπου WRC αναφέρεται το υλικό Χρωμιομολυβδένιο.
Eπίσης επειδή βλέπω ότι πάει η συζήτηση να εξελιχθεί επί προσωπικού, αποχωρώ από αυτήν, αν βρείς αυτό που ζήτησα έχει καλώς, αλλιώς άστο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 17:00:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγα μην κατσω να ασχοληθω με βλακειες,μονον και μονον για να δημιουργησω εντυπωσεις...
Μεσα στο club εχει αλλα 10 ατομα τουλαχιστον που ασχολουνται με τον χωρο,ειτε σαν οδηγοι,ειτε σαν συνοδηγοι,ειτε σαν υποστηριξη,και σιγουρα γελανε με αυτα που συμφωνα με σενα δεν ειναι συννομα.
Και για να το πω ακομα πιο απλα,αμα η συγκεκριμενη εταιρια ειχε ψαξει τοσο αναλυτικα το θεμα,θα εγραφε οτι
"...We do not use Cr because it's specifications do not confirm with FIA regulations..."
("αδειαζοντας" φυσικα ΟΛΕΣ τις υπολοιπες εταιριες που πουλανε CrMo4 και κερδιζωντας το μεριδιο της αγορας που τους αναλογει)
και οχι
"...We do not use Cr because its quality consistency is problematic and energy absorption far less effective than T45...".
Και σε καμια περιπτωση το θεμα δεν ειναι προσωπικο,ετσι και αλλιως απο τις ενισχυσεις αμαξωματος ξεκινησαμε,οχι απο τα cage,αλλα καπου εχεις χασει το νοημα για κανονισμους,κλπ...
Υ.Γ. Σχετικα με την απαντηση για την χρηση CrMo4 οπως την θες να την ακουσεις,ισως να μην βρεθει και ποτε μιας και ο περιορισμος που εχουν θεσει μεχρι στιγμης αποκλειει γενικοτερα την χρηση τιτανιου σαν μεταλλο,οχι κατι αλλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 18:21:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η αληθεια ειναι οτι καπου χαθηκα...
πως απ τις κολλησεις φτασατα στην επιλογη κλουβιου...
αλα ας χαλαρωσουμε λιιγο
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|