Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:24:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an kai δε κανει θα πω ατακα μηχανικου σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της σεατ πριν 6μηνο...
"ευτυχως που οι μαλ**ες? πανε και βαζουν προγραμμα χωρις να ξερουν τι τους γινεται τα σπανε και μετα εμεις εχουμε δουλεια"
υπονοωντας οχι τα κακα προγραμματα αλλα τους κακους χρηστες που ειτε τα σπανε ειτε με αυτο το τροπο τους βοηθανε νακρυβουν τις κατασκευαστικες ατελειες του εργοστασιου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:30:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | an kai δε κανει θα πω ατακα μηχανικου σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της σεατ πριν 6μηνο...
"ευτυχως που οι μαλ**ες? πανε και βαζουν προγραμμα χωρις να ξερουν τι τους γινεται τα σπανε και μετα εμεις εχουμε δουλεια"
υπονοωντας οχι τα κακα προγραμματα αλλα τους κακους χρηστες που ειτε τα σπανε ειτε με αυτο το τροπο τους βοηθανε νακρυβουν τις κατασκευαστικες ατελειες του εργοστασιου... |
Συγνώμη και γώ με τη σειρά μου που θα σε συμπληρώσω αλλά η πλειοψηφία των "μηχανικών" στις επίσημες αντιπροσωπείες δέν γνωρίζουν παντελώς τίποτα από βελτιώσεις!
Για να μήν πώ περιστατικό που γνωρίζω από πρώτο χέρι με σπασμένο 207 Rallye στην επίσημη αντιπροσωπεία εδώ στην Πάτρα..αχ καλύτερα να κρατηθώ!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την SαλιγκαρAKIS στις Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:30:38, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Scotty308 (Σωτηρης) Φανατικό μέλος

308 1.6T Tuned by "Salex"
Ένταξη: 28 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 335 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:30:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω στην περιπτωση μου, ΔΕΝ ειμαι κακος χρηστης ...Λακαμας ..μπορει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:31:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν λεμε κατι διαφορετικο σακη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:38:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | δεν λεμε κατι διαφορετικο σακη... |
Yes yes!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:42:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο να κανω και γω με την σειρα μου μια ερωτηση;το προγραμμα που ειχε ο Σωτηρης ηταν για την 95αρα βενζινη;Γιατι νομιζω ο Σωτηρης ανεφερε οτι συνηθως εβαζε vpower(95αρα με προσθετα) και αραια 100αρα(racing).υπαρχει περιπτωση να επαιξε τον ρολο του αυτο;εγω στο δικο μου με προγραμμα βλεπω οτι αν δουλεψω με 95αρα(σπανια κοινως σε διακοπες που δεν βρισκω 100αρα) μολις παω να πατησω τερμα στις ροπες ειδικα με 4η η 5η βαραει πιρακια...με 100αρα δουλευει αψογα σε ολο το φασμα στροφων..
παιζει λοιπον καποιο ρολο η δεν δικαιολογειται;
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Scotty308 (Σωτηρης) Φανατικό μέλος

308 1.6T Tuned by "Salex"
Ένταξη: 28 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 335 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπηρχε το προγραμμα των 95 οταν εβαλα εγω το προγραμμα που λειτουργει αψογα με την 100σταρα αλλα και με 95 χωρις προβληματα ..επαναλαμβανω ..ΔΕΝ ειχα ΠΟΤΕ προβλημα με το προγραμμα ανεξαρτητως τι βενζινη εβαζα με την διαφορα οτι στην 100σταρα καταλαβαινες την διαφορα στο τραβηγμα , απο οτι στην 95αρα..Παντως εγω πυρακια δεν αισθανθηκα ποτε , εκτος και αν ειναι τοσο ανεπαισθητα που ο χρηστης δεν το καταλαβαινει παρα μονο σε διαγνωστικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:56:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωτηρη σε ποια πεζο το εχεις παει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Scotty308 (Σωτηρης) Φανατικό μέλος

308 1.6T Tuned by "Salex"
Ένταξη: 28 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 335 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:59:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κεντρικα , στον Κηφισο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 19:09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνο, ο Σωτήρης είχε πρόγραμμα για βενζίνη 100 οκτανίων.
Σχετικά με ό,τι έγραψε ο Στελάρας (pughel) πιο πάνω,
δείτε σε φωτογραφία αυτό που περιγράφει με λόγια.
Οι φωτογραφίες έρχονται από 207 RC στο εξωτερικό που έχασε το χρόνισμά του, έσπασε το ένα έμβολο (κύλινδρος 3) και ήταν έτοιμο και δεύτερο.
Πυράκια φαινονται σε όλους τους κυλίνδρους, ενώ στον τελευταίο
που είναι χωρίς λάδι είναι φανερό αυτό που γράφει ο Στέλιος για
την πεντακάθαρη επιφάνεια:
Καθαρή κεφαλή εμβόλου, με πολύ μικρές τρύπες μεγέθους βελόνας
από τα πυράκια.
Κύλινδρος 1
Κύλινδρος 2
Κύλινδρος 3

http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Scotty308 (Σωτηρης) Φανατικό μέλος

308 1.6T Tuned by "Salex"
Ένταξη: 28 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 335 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 19:15:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο αυτο το Rc που αναφερεις ..ειχε προγραμμα η ηταν εργοστασιακο?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Scotty308 (Σωτηρης) Φανατικό μέλος

308 1.6T Tuned by "Salex"
Ένταξη: 28 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 335 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 19:38:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μια ερωτηση προς τους γνωστες του αντικειμενου , ετσι απλα για να μαθαινουμε και εμεις ...
Οταν επαθα την ζημια , δηλαδη σπασμενο πιστονι ,και πηγαινα το αυτοκινητο στο συνεργειο το αμαξι δουλευε χωρις να αισθάνεσαι καποιο αισθητό πρόβλημα πλην το φωτακι του μοτερ στο ταμπλο , οπως προείπα και πιο πανω , πως εξηγείται οταν αλαξανε τα μπουζια καθαρισανε τα μπεκ και κάνανε δοκιμαστικη βολτα τους πεταξε 2 φορες τον δεικτη του λαδιου ενω σε μενα μεχρι να το παω το αμαξι δεν ειχα τετοιο προβλημα...Αποκλειουμε να μην βαλανε καλα τον δεικτη και τις 2 φορες ...
Μπορει καποιος να μου το εξηγησει τεχνικα??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 20:18:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | σωτυρη να προτεινω κατι?
αφου το αμαξι ειναι λυμενο αρα δε βιαζεσαι πηγαινε μια αιφνιδιαστικη βολτα στη πεζο παρε τα μπεκ και πηγαινε τα εξω να τα μετρησεις
δε ξερω αν θα βρεις την αιτια αλλα τουλαχιστον θα εισαι 100% σιγουρος οτι αν ειναι απο αυτο δε θα τη ξαναπατησεις. γιατι το θεμα δεν ειναι μονο η εγγυηση αλλα να μη ξαναπεριμενεις μερικες βδομαδες χωρις αμαξι |
Scotty308 έγραψε: | Παναγιωτη , δεν μορω να το κανω αυτο , μου ερχεται λιγο καπως , την στιγμη που τους εμπιστευτηκα να μου ανοιξουν το αμαξι και να το σενιαρουν δεν εχω λογο....Εκτιμω οτι ξερουν την δουλεια τους και δεν ειναι ολοι ασχετοι οπως θελουμε να πιστευουμε ολοι λιγο πολυ. | Πάνω σε αυτή την εμπιστοσύνη πατάνε, και θα σου φορέσουν ένα κοστουμάκι και θα σε κάνουν να μη ξαναθέλεις πρόγραμμα στο αμάξι, για μια βλάβη που ΔΕ προκλήθηκε από πρόγραμμα...
Να στο θέσω αλλιώς, με βάση αυτό που είπε ο volvos και ο Pughell,
α) Το μίγμα δείχνει ότι είχε αρκετά ασφαλείς ρυθμίσεις. --> Pughell
β) Πρόβλημα από τα μπουζί ή από πυράκια δεν ήταν. --> Pughell
γ) Οι φωτό που έβαλες τα επιβεβαιώνουν.
δ) Πρόβλημα με λίπανση δεν είχες.
ε) Τί κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;
Πάνε πρωί πρωί την Δευτέρα και πάρε τα μπεκ για μέτρηση... αν ΔΕΝ στα έχουν αλλάξει ήδη 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 02:52:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με τα; λιγα που ξερω...
->
μπεκ που δεν εχουμε μαθει πως δουλευαν ΚΑΙ ΔΕΝ μπορουμε θα το μαθουμε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μηχανημα στην Ελλάδα που να μπορει να τα μετρησει ΓΙΑΤΙ ειναι αμεσου ψεκασμου = α) υψιλής πίεσης (100bar - και οχι σαν τα μπεκ των υπολοιπων αυτοκινητων) και β) ταυτοχρόνως εχει πολυ μεγαλη σημασία το σχημα της "βενταλιας" που κάνει το μιγμα οταν ψεκαζεται. (Μπορουμε ΜΟΝΟ να τα καθαρισουμε γιατα η διαδικασία καθαρισμου (υπερηχοι) δεν εχει καμμία σχεση με την πιεση ψεκασμου) --- για αυτο και στην πεζω δεν σου λενα τα μετησαμε και "δεν" .... αλλα τα στειλαμε κατευθείαν και καθαρισμα...
μαζι με
προγραμμα για 100αρα
+
δουλεμα (και πάτημα - κατι 230αρες ειχα διαβασει σε αλλο τοποικ) ξεγνιαστο (γιατι δεν αντιλαμβανομουνα πειρακια ειτε με 95 ειτε με 100αρα απλα με 100αρα τραβαγε καλητερα)
= τι να κανει το καημενο το πιστονι...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 08:32:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην ειστε υπερβολικοι,20.000 χλμ ειχε το αυτοκινητο,οχι 100.000.
Δεν μπορει σε 20.000 χλμ να αποκτησει τοσες επικαθησεις ενα μπεκ.
Ενταξει,σιγουρα υπαρχουν καποιες πολυ λιγες πιθανοτητες αλλα σε 20.000 χλμ ειναι αρκετα ακραιο το να ειναι μπεκ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 11:34:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο ειλικρινα δεν ξερω τι απαιτήσεις "καθαριότητας" εχουν τα μπεκ αμεσου ψεκασμου.
Αλλα κατι μου λεει οτι "η βρωμα" (μετα απο καποια km) που στα συμβατικα μπεκ μπορει απλα να μειωνει λιγο την αποδοση τους, στα υψιλής προκαλεί πιο σοβαρα θεματα.
Και το κυριότερο ειναι οτι δεν υπαρχει τροπος μεχρι στιγμής να το μετρησει ο οποιοσδηποτε αυτο μιας και (απ οσο μου ελεγε ο Σαλξ) μετρητικο μηχανημα που να προσομοιάζει "τις συνθηκες λετουργιας του μπεκ πάνω στο αμαξι" δεν υπαρχει.
Μπορει βεβαια και να χεις δικιο.
Δυστυχώς στην εν λογω περιπτωση (το συγκεκριμενο 308) μαλλον δεν θα το μαθουμε ποτε.
Εχεις εσυ καποιον τροπο/μηχανημα υποψιν σου για μετρησης παροχής και βεντελιας μπεκ υψιλής πιεσης?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:27:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως το αμάξι έχει 2 φίλτρα βενζίνης. Ένα μεσα στην αντλία χαμηλής πίεσης και ένα στην υψηλής.
Επίσης τις προάλλες που ρώταγα την αντιπροσωπία για καθαρισμό μπεκ μιας και φτάνω στις 40000 μου είπαν οτι δεν έχουν αλλάξει μπέκ απο θέμα βουλώματος.
Τώρα τι να πώ. Μήπως βουλώνανε πιο πολύ αυτά που έκαιγαν λάδι;
Επιπλέον αν είχε βουλώσει μπέκ δεν θα είχε δώσει αρνητικά fuel trims ο εγκέφαλος; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:41:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | Επιπλέον αν είχε βουλώσει μπέκ δεν θα είχε δώσει αρνητικά fuel trims ο εγκέφαλος; | Δεν εννοούμε βούλωμα το οποίο είναι 100%, αλλά ένα 20% βουλωμένο, ή και 15% ακόμα φτάνει για να φέρει την ζημιά που έγινε... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:45:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναί αλλά ο εγκέφαλος δεν θα διόρθωνε; Γιαυτό δεν έχουμε short/long fuel trims?
Ο εγκέφαλος μέχρι -6.8 θεωρεί οτι είναι εντώς ορίων και άρα μπορεί να διορθώσει. Αν είχε ξεφύγει πάνω απο -13 τότε θα του έβγαζε την τουρμπίνα χωρίς λαμπάκια(long term). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 14:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διονύση ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα λάμβδα για τους τέσσερις κυλίνδρους μαζί.
Αν το ένα μπεκ έχει 20% λιγότερο ψεκασμό από τα υπόλοιπα τότε ο λάμβδα βλέπει διακύμανση 5% φτωχότερου μίγματος. Δηλαδή τίποτα, γιατί +5% στον ψεκασμό έχει ένα εργοστασιακό 207.
Όμως στον συγκεκριμένο κύλινδρο αντί να έχεις 11.2:1 (δηλαδή Λ=0.76 ) έχεις 20% λιγότερο που είναι 13.4:1 (Λ=0.91). Δηλαδή τραγικά φτωχή αναλογία αέρος/καυσίμου.
Ο λάμβδα διορθώνει τις συνολικές διακυμάνσεις στην τροφοδοσία καυσίμου, όχι τις επι μέρους.
Έχει τύχει πολλές φορές στο παρελθόν να διαλυθούν αντλίες και να βουλώσουν μπεκ κυρίως από βρωμιές μέσα στη βενζίνη στα 207. Είναι συνήθως ανεξάρτητο χιλιομέτρων - εκτός κι αν έχεις κάνει πάνω από 100.000. Εξαρτάται από την καθαρότητα βενζίνης που χρησιμοποιεί κανείς, δηλαδή πόσο καθαρές είναι οι δεξαμενές του βενζινάδικου του.
Αν είναι νέο βενζινάδικο που αδειάζει συχνά τις δεξαμενές του, τότε όλα καλά. Αν είναι παλιό βενζινάδικο ή έχει πολυκαιρισμένη βενζίνη, τότε κινδυνεύει να τα βουλώσει όλα.
Τα μπεκ άμεσου ψεκασμού είναι τρεις φορές πιο ευαίσθητα σε ακαθαρσίες γιατί η οπές ψεκασμού είναι πολύ μικρότερες από ό,τι στα μπεκ έμμεσου ψεκασμού. Οτιδήποτε περάσει από το φίλτρο στην αντλία χαμηλής πίεσης σίγουρα θα δημιουργήσει πρόβλημα.
Παρόλο που έχω δει το φίλτρο που περιβάλει την αντλία χαμηλής πίεσης (αυτή που είναι μέσα στο ντεπόζιτο) δεν έχω βρει ποτέ φίλτρο στην αντλία υψηλής πίεσης. Έχω μια που την έχω κάνει βίδες, στις φωτογραφίες δεν θα βρείτε τίποτα πουθενά που να μοιάζει με φίλτρο - ούτε κατά προσέγγιση - γιατί δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα μέσα της.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|