PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σπασμένο 308(EP6DT). Πως / Γιατί κλπ κλπ;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:24:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

an kai δε κανει θα πω ατακα μηχανικου σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της σεατ πριν 6μηνο...
"ευτυχως που οι μαλ**ες? πανε και βαζουν προγραμμα χωρις να ξερουν τι τους γινεται τα σπανε και μετα εμεις εχουμε δουλεια"

υπονοωντας οχι τα κακα προγραμματα αλλα τους κακους χρηστες που ειτε τα σπανε ειτε με αυτο το τροπο τους βοηθανε νακρυβουν τις κατασκευαστικες ατελειες του εργοστασιου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:30:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
an kai δε κανει θα πω ατακα μηχανικου σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της σεατ πριν 6μηνο...
"ευτυχως που οι μαλ**ες? πανε και βαζουν προγραμμα χωρις να ξερουν τι τους γινεται τα σπανε και μετα εμεις εχουμε δουλεια"

υπονοωντας οχι τα κακα προγραμματα αλλα τους κακους χρηστες που ειτε τα σπανε ειτε με αυτο το τροπο τους βοηθανε νακρυβουν τις κατασκευαστικες ατελειες του εργοστασιου...


Συγνώμη και γώ με τη σειρά μου που θα σε συμπληρώσω αλλά η πλειοψηφία των "μηχανικών" στις επίσημες αντιπροσωπείες δέν γνωρίζουν παντελώς τίποτα από βελτιώσεις!

Για να μήν πώ περιστατικό που γνωρίζω από πρώτο χέρι με σπασμένο 207 Rallye στην επίσημη αντιπροσωπεία εδώ στην Πάτρα..αχ καλύτερα να κρατηθώ!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την SαλιγκαρAKIS στις Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:30:38, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:30:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω στην περιπτωση μου, ΔΕΝ ειμαι κακος χρηστης ...Λακαμας ..μπορει Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:31:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν λεμε κατι διαφορετικο σακη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:38:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
δεν λεμε κατι διαφορετικο σακη...


Yes yes! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:42:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο να κανω και γω με την σειρα μου μια ερωτηση;το προγραμμα που ειχε ο Σωτηρης ηταν για την 95αρα βενζινη;Γιατι νομιζω ο Σωτηρης ανεφερε οτι συνηθως εβαζε vpower(95αρα με προσθετα) και αραια 100αρα(racing).υπαρχει περιπτωση να επαιξε τον ρολο του αυτο;εγω στο δικο μου με προγραμμα βλεπω οτι αν δουλεψω με 95αρα(σπανια κοινως σε διακοπες που δεν βρισκω 100αρα) μολις παω να πατησω τερμα στις ροπες ειδικα με 4η η 5η βαραει πιρακια...με 100αρα δουλευει αψογα σε ολο το φασμα στροφων..
παιζει λοιπον καποιο ρολο η δεν δικαιολογειται;


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:55:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπηρχε το προγραμμα των 95 οταν εβαλα εγω το προγραμμα που λειτουργει αψογα με την 100σταρα αλλα και με 95 χωρις προβληματα ..επαναλαμβανω ..ΔΕΝ ειχα ΠΟΤΕ προβλημα με το προγραμμα ανεξαρτητως τι βενζινη εβαζα με την διαφορα οτι στην 100σταρα καταλαβαινες την διαφορα στο τραβηγμα , απο οτι στην 95αρα..Παντως εγω πυρακια δεν αισθανθηκα ποτε , εκτος και αν ειναι τοσο ανεπαισθητα που ο χρηστης δεν το καταλαβαινει παρα μονο σε διαγνωστικο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:56:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωτηρη σε ποια πεζο το εχεις παει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 18:59:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κεντρικα , στον Κηφισο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 19:09:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνο, ο Σωτήρης είχε πρόγραμμα για βενζίνη 100 οκτανίων.

Σχετικά με ό,τι έγραψε ο Στελάρας (pughel) πιο πάνω,
δείτε σε φωτογραφία αυτό που περιγράφει με λόγια.
Οι φωτογραφίες έρχονται από 207 RC στο εξωτερικό που έχασε το χρόνισμά του, έσπασε το ένα έμβολο (κύλινδρος 3) και ήταν έτοιμο και δεύτερο.
Πυράκια φαινονται σε όλους τους κυλίνδρους, ενώ στον τελευταίο
που είναι χωρίς λάδι είναι φανερό αυτό που γράφει ο Στέλιος για
την πεντακάθαρη επιφάνεια:




Καθαρή κεφαλή εμβόλου, με πολύ μικρές τρύπες μεγέθους βελόνας
από τα πυράκια.


Κύλινδρος 1




Κύλινδρος 2




Κύλινδρος 3



http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 19:15:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο αυτο το Rc που αναφερεις ..ειχε προγραμμα η ηταν εργοστασιακο??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 19:38:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μια ερωτηση προς τους γνωστες του αντικειμενου , ετσι απλα για να μαθαινουμε και εμεις ...
Οταν επαθα την ζημια , δηλαδη σπασμενο πιστονι ,και πηγαινα το αυτοκινητο στο συνεργειο το αμαξι δουλευε χωρις να αισθάνεσαι καποιο αισθητό πρόβλημα πλην το φωτακι του μοτερ στο ταμπλο , οπως προείπα και πιο πανω , πως εξηγείται οταν αλαξανε τα μπουζια καθαρισανε τα μπεκ και κάνανε δοκιμαστικη βολτα τους πεταξε 2 φορες τον δεικτη του λαδιου ενω σε μενα μεχρι να το παω το αμαξι δεν ειχα τετοιο προβλημα...Αποκλειουμε να μην βαλανε καλα τον δεικτη και τις 2 φορες ...
Μπορει καποιος να μου το εξηγησει τεχνικα???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2011, 20:18:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
σωτυρη να προτεινω κατι?
αφου το αμαξι ειναι λυμενο αρα δε βιαζεσαι πηγαινε μια αιφνιδιαστικη βολτα στη πεζο παρε τα μπεκ και πηγαινε τα εξω να τα μετρησεις Cool
δε ξερω αν θα βρεις την αιτια αλλα τουλαχιστον θα εισαι 100% σιγουρος οτι αν ειναι απο αυτο δε θα τη ξαναπατησεις. γιατι το θεμα δεν ειναι μονο η εγγυηση αλλα να μη ξαναπεριμενεις μερικες βδομαδες χωρις αμαξι

Scotty308 έγραψε:
Παναγιωτη , δεν μορω να το κανω αυτο , μου ερχεται λιγο καπως , την στιγμη που τους εμπιστευτηκα να μου ανοιξουν το αμαξι και να το σενιαρουν δεν εχω λογο....Εκτιμω οτι ξερουν την δουλεια τους και δεν ειναι ολοι ασχετοι οπως θελουμε να πιστευουμε ολοι λιγο πολυ.
Πάνω σε αυτή την εμπιστοσύνη πατάνε, και θα σου φορέσουν ένα κοστουμάκι και θα σε κάνουν να μη ξαναθέλεις πρόγραμμα στο αμάξι, για μια βλάβη που ΔΕ προκλήθηκε από πρόγραμμα...


Να στο θέσω αλλιώς, με βάση αυτό που είπε ο volvos και ο Pughell,

α) Το μίγμα δείχνει ότι είχε αρκετά ασφαλείς ρυθμίσεις. --> Pughell
β) Πρόβλημα από τα μπουζί ή από πυράκια δεν ήταν. --> Pughell
γ) Οι φωτό που έβαλες τα επιβεβαιώνουν.
δ) Πρόβλημα με λίπανση δεν είχες.


ε) Τί κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;




Πάνε πρωί πρωί την Δευτέρα και πάρε τα μπεκ για μέτρηση... αν ΔΕΝ στα έχουν αλλάξει ήδη Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 02:52:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με τα; λιγα που ξερω...
->

μπεκ που δεν εχουμε μαθει πως δουλευαν ΚΑΙ ΔΕΝ μπορουμε θα το μαθουμε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μηχανημα στην Ελλάδα που να μπορει να τα μετρησει ΓΙΑΤΙ ειναι αμεσου ψεκασμου = α) υψιλής πίεσης (100bar - και οχι σαν τα μπεκ των υπολοιπων αυτοκινητων) και β) ταυτοχρόνως εχει πολυ μεγαλη σημασία το σχημα της "βενταλιας" που κάνει το μιγμα οταν ψεκαζεται. (Μπορουμε ΜΟΝΟ να τα καθαρισουμε γιατα η διαδικασία καθαρισμου (υπερηχοι) δεν εχει καμμία σχεση με την πιεση ψεκασμου) --- για αυτο και στην πεζω δεν σου λενα τα μετησαμε και "δεν" .... αλλα τα στειλαμε κατευθείαν και καθαρισμα...

μαζι με

προγραμμα για 100αρα
+
δουλεμα (και πάτημα - κατι 230αρες ειχα διαβασει σε αλλο τοποικ) ξεγνιαστο (γιατι δεν αντιλαμβανομουνα πειρακια ειτε με 95 ειτε με 100αρα απλα με 100αρα τραβαγε καλητερα)

= τι να κανει το καημενο το πιστονι...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 08:32:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην ειστε υπερβολικοι,20.000 χλμ ειχε το αυτοκινητο,οχι 100.000. Confused
Δεν μπορει σε 20.000 χλμ να αποκτησει τοσες επικαθησεις ενα μπεκ. NodNo

Ενταξει,σιγουρα υπαρχουν καποιες πολυ λιγες πιθανοτητες αλλα σε 20.000 χλμ ειναι αρκετα ακραιο το να ειναι μπεκ. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 11:34:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο ειλικρινα δεν ξερω τι απαιτήσεις "καθαριότητας" εχουν τα μπεκ αμεσου ψεκασμου.
Αλλα κατι μου λεει οτι "η βρωμα" (μετα απο καποια km) που στα συμβατικα μπεκ μπορει απλα να μειωνει λιγο την αποδοση τους, στα υψιλής προκαλεί πιο σοβαρα θεματα.

Και το κυριότερο ειναι οτι δεν υπαρχει τροπος μεχρι στιγμής να το μετρησει ο οποιοσδηποτε αυτο μιας και (απ οσο μου ελεγε ο Σαλξ) μετρητικο μηχανημα που να προσομοιάζει "τις συνθηκες λετουργιας του μπεκ πάνω στο αμαξι" δεν υπαρχει.

Μπορει βεβαια και να χεις δικιο.

Δυστυχώς στην εν λογω περιπτωση (το συγκεκριμενο 308) μαλλον δεν θα το μαθουμε ποτε.

Εχεις εσυ καποιον τροπο/μηχανημα υποψιν σου για μετρησης παροχής και βεντελιας μπεκ υψιλής πιεσης?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:27:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως το αμάξι έχει 2 φίλτρα βενζίνης. Ένα μεσα στην αντλία χαμηλής πίεσης και ένα στην υψηλής.

Επίσης τις προάλλες που ρώταγα την αντιπροσωπία για καθαρισμό μπεκ μιας και φτάνω στις 40000 μου είπαν οτι δεν έχουν αλλάξει μπέκ απο θέμα βουλώματος.

Τώρα τι να πώ. Μήπως βουλώνανε πιο πολύ αυτά που έκαιγαν λάδι;

Επιπλέον αν είχε βουλώσει μπέκ δεν θα είχε δώσει αρνητικά fuel trims ο εγκέφαλος;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:41:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NoDsl έγραψε:
Επιπλέον αν είχε βουλώσει μπέκ δεν θα είχε δώσει αρνητικά fuel trims ο εγκέφαλος;
Δεν εννοούμε βούλωμα το οποίο είναι 100%, αλλά ένα 20% βουλωμένο, ή και 15% ακόμα φτάνει για να φέρει την ζημιά που έγινε... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:45:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναί αλλά ο εγκέφαλος δεν θα διόρθωνε; Γιαυτό δεν έχουμε short/long fuel trims?

Ο εγκέφαλος μέχρι -6.8 θεωρεί οτι είναι εντώς ορίων και άρα μπορεί να διορθώσει. Αν είχε ξεφύγει πάνω απο -13 τότε θα του έβγαζε την τουρμπίνα χωρίς λαμπάκια(long term).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 14:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διονύση ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα λάμβδα για τους τέσσερις κυλίνδρους μαζί.

Αν το ένα μπεκ έχει 20% λιγότερο ψεκασμό από τα υπόλοιπα τότε ο λάμβδα βλέπει διακύμανση 5% φτωχότερου μίγματος. Δηλαδή τίποτα, γιατί +5% στον ψεκασμό έχει ένα εργοστασιακό 207.

Όμως στον συγκεκριμένο κύλινδρο αντί να έχεις 11.2:1 (δηλαδή Λ=0.76 ) έχεις 20% λιγότερο που είναι 13.4:1 (Λ=0.91). Δηλαδή τραγικά φτωχή αναλογία αέρος/καυσίμου.

Ο λάμβδα διορθώνει τις συνολικές διακυμάνσεις στην τροφοδοσία καυσίμου, όχι τις επι μέρους.

Έχει τύχει πολλές φορές στο παρελθόν να διαλυθούν αντλίες και να βουλώσουν μπεκ κυρίως από βρωμιές μέσα στη βενζίνη στα 207. Είναι συνήθως ανεξάρτητο χιλιομέτρων - εκτός κι αν έχεις κάνει πάνω από 100.000. Εξαρτάται από την καθαρότητα βενζίνης που χρησιμοποιεί κανείς, δηλαδή πόσο καθαρές είναι οι δεξαμενές του βενζινάδικου του.
Αν είναι νέο βενζινάδικο που αδειάζει συχνά τις δεξαμενές του, τότε όλα καλά. Αν είναι παλιό βενζινάδικο ή έχει πολυκαιρισμένη βενζίνη, τότε κινδυνεύει να τα βουλώσει όλα.

Τα μπεκ άμεσου ψεκασμού είναι τρεις φορές πιο ευαίσθητα σε ακαθαρσίες γιατί η οπές ψεκασμού είναι πολύ μικρότερες από ό,τι στα μπεκ έμμεσου ψεκασμού. Οτιδήποτε περάσει από το φίλτρο στην αντλία χαμηλής πίεσης σίγουρα θα δημιουργήσει πρόβλημα.

Παρόλο που έχω δει το φίλτρο που περιβάλει την αντλία χαμηλής πίεσης (αυτή που είναι μέσα στο ντεπόζιτο) δεν έχω βρει ποτέ φίλτρο στην αντλία υψηλής πίεσης. Έχω μια που την έχω κάνει βίδες, στις φωτογραφίες δεν θα βρείτε τίποτα πουθενά που να μοιάζει με φίλτρο - ούτε κατά προσέγγιση - γιατί δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα μέσα της.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Επόμενη
Σελίδα 9 από 22

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1372s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on