Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούλ 2003, 09:24:08 Θέμα δημοσίευσης: Αφαίρεση Καταλύτη |
|
|
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη
Ψάχνοντας ανακάλυψα την παρακάτω συσκευή
http://www.cc-module.com/beschreibung_l2e_de.html
Ουσιαστικά κοροιδεύει τους αισθητήρες Λάμδα, ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί ο καταλύτης.
Τι λέτε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 13:20:02 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αφαίρεση Καταλύτη |
|
|
overgr έγραψε: | Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη
Ψάχνοντας ανακάλυψα την παρακάτω συσκευή
http://www.cc-module.com/beschreibung_l2e_de.html
Ουσιαστικά κοροιδεύει τους αισθητήρες Λάμδα, ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί ο καταλύτης.
Τι λέτε? |
αφου δε συμφωνεις τι σχολεισαι ; με αυτα τα πραγματα του...διαβολου;
αστα να ασχοληθουν αυτοι που θελουν...
ουτε εγω συμφωνω με την αφαιρεση του καταλυτη ..
για αντικατασταση με αλλον "αγωνιστικο" "ελευθερο" ..οπως θελετε πεστε τον , το συζηταμε!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 15:58:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η συσκευή αυτή ίσως έχει μεγάλη αξία, στο να τοποθετηθεί καλό σύστημα εξάτμισης.
Είναι γνωστό ότι χταπόδια πλην supersprint και PeugeotSport δεν υπάρχουν, λόγω των δύο λάμδα.
Με την εν λόγω συσκευή, μπορούμε να βάλουμε ότι χταπόδι θέλουμε, καταργώντας τον ένα λάμδα. Σε αυτή την περίπτωση ο καταλύτης θα υπάρχει κανονικά εν λειτουργία.
Μοναδικό μειονέκτημα ότι αν χαλάσει ο καταλύτης δεν θα μας ειδοποιήσει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, αφού τα σήματα από τους λάμδα θα είναι πάντα σωστά. Μικρο το κακό!
Δεν έχει ενδιαφέρον? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 15:59:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η συσκευή αυτή ίσως έχει μεγάλη αξία, στο να τοποθετηθεί καλό σύστημα εξάτμισης.
Είναι γνωστό ότι χταπόδια πλην supersprint και PeugeotSport δεν υπάρχουν, λόγω των δύο λάμδα.
Με την εν λόγω συσκευή, μπορούμε να βάλουμε ότι χταπόδι θέλουμε, καταργώντας τον ένα λάμδα. Σε αυτή την περίπτωση ο καταλύτης θα υπάρχει κανονικά εν λειτουργία.
Μοναδικό μειονέκτημα ότι αν χαλάσει ο καταλύτης δεν θα μας ειδοποιήσει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, αφού τα σήματα από τους λάμδα θα είναι πάντα σωστά. Μικρο το κακό!
Δεν έχει ενδιαφέρον? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 16:00:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η συσκευή αυτή ίσως έχει μεγάλη αξία, στο να τοποθετηθεί καλό σύστημα εξάτμισης.
Είναι γνωστό ότι χταπόδια πλην supersprint και PeugeotSport δεν υπάρχουν, λόγω των δύο λάμδα.
Με την εν λόγω συσκευή, μπορούμε να βάλουμε ότι χταπόδι θέλουμε, καταργώντας τον ένα λάμδα. Σε αυτή την περίπτωση ο καταλύτης θα υπάρχει κανονικά εν λειτουργία.
Μοναδικό μειονέκτημα ότι αν χαλάσει ο καταλύτης δεν θα μας ειδοποιήσει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, αφού τα σήματα από τους λάμδα θα είναι πάντα σωστά. Μικρο το κακό!
Δεν έχει ενδιαφέρον? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 19:28:58 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αφαίρεση Καταλύτη |
|
|
overgr έγραψε: | Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη
Ψάχνοντας ανακάλυψα την παρακάτω συσκευή
http://www.cc-module.com/beschreibung_l2e_de.html
Ουσιαστικά κοροιδεύει τους αισθητήρες Λάμδα, ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί ο καταλύτης.
Τι λέτε? |
Γιατι ξεκινας αμυνόμενος το post με την πρόταση "Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη";
Φοβάσαι μήπως σε πει κανένας παρανομο, κωλοπαιδο, δολοφονο, κλπ;
Είναι χουντικό το φόρουμ και θα πεσουν να σε φανε; Δε νομιζω...
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 20:13:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έ οχι να φοβηθώ
Απλώς, τονίζω εξ αρχής ότι δεν θεωρώ σωστό να αφαιρέσει κανείς τον καταλύτη. Και το κάνω εξ' αρχής καθώς η εν λόγω συσκευή ανάλογα με τον τρόπο χρήσης, μπορεί να λειτουργήσει και ενάντια σε αυτό που πιστεύω.
Εξάλλου είμαι και παρανομος και κωλοπαιδο και δολοφονος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 20:16:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
overgr έγραψε: | Εξάλλου είμαι και παρανομος και κωλοπαιδο και δολοφονος |
χαχαχα και εγω το ιδιο ειμαι, πως δεν συναντηθηκαμε ακομα
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Αύγ 2003, 19:52:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστευω ειναι μια πολυ χρησιμη συσκευη καθως εκει που εχουμε τον καταλυτη εμεις οι νεοι....η αποδοση παει περιπατο.Κατα εμενα η χρηση του μαζι με εναν ελευθερο καταλυτη σε αλλη θεση πιο μακρυα απο την εξαγωγη θα ειναι πιο τιμια και σιγουρα μακραν αποδοτικη.Προσωπικα μηνυματα βλαβης θα με ενοχλουσαν πολυ αν και ελπιζα να υπαρχει και φτηνοτερη λυση να τα ξεπερασουμε,380Ε αν καταλαβα καλα που κοστιζει μου φαινονται πολλα και μαζι με εναν μεταλικο καταλυτη...κτλ μαζευονται
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Αύγ 2003, 12:06:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωστα αν και το εχουμε συζητησει και ειχες την ιδια αποψη,δεν εχω καταλαβει που στηριζεις την αποψη σου οτι με τον καταλυτη πιο μακρια ανεβαινει η αποδοση.
Προσωπικα αν εβαζα ελευθερο καταλυτη,θα τον εβαζα στην ιδια θεση.
Ο,τι ειναι να παρει απο αποδοση,θα το παρει και σε αυτη την θεση.
Δε νομιζω οτι ειναι ανασταλτικος παραγοντας η θεση του κατ.Βρισκεται εκει για να ζεσταινεται γρηγορα και να κανει σωστα τη δουλεια του ακομα και να ειναι κρυο το αμαξι.
Ετσι και καθαρα καυσαερια εχουμε και η μακροζωια του κατ αυξανεται.
Οσο backpressure δινει εκει ,το ιδιο θα κοβει και πιο κατω σε αλλη θεση.
Αυτη ειναι η γνωμη μου.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2003, 08:40:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Βρισκεται εκει για να ζεσταινεται γρηγορα και να κανει σωστα τη δουλεια του ακομα και να ειναι κρυο το αμαξι.
Ετσι και καθαρα καυσαερια εχουμε και η μακροζωια του κατ αυξανεται.
|
Πολύ σωστή η άποψή σου, Σπύρο.
Ενας κρύος καταλύτης δεν προσφέρει απολύτως τίποτα...
Γι' αυτό και σ' ένα "κρύο" ξεκίνημα της μηχανής όλα τα βλαβερά στοιχεία (CO, VOCs, NO, NO2...) για τα οποία έχει κατασκευαστεί ο καταλύτης να "σταματάει", εκπέμπονται στην ατμόσφαιρα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2003, 10:24:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρωτον με ελευθερο καταλυτη στην ιδια θεση δεν εγκυαται κανεις οτι δεν θα βγαλει παλι σφαλμα ο εγκεφαλος καθως κοβω το κεφαλι μου οτι οι βελτιωτικοι ειναι λιγοτερο αποδοτικοι απο τον νορμαλ.
Εχω διαβασει οτι το ελευθερο μηκος της εξατμισης αμεσως μετα τον κινητηρα ειναι καθοριστικο στην αποδοση.Οταν εχεις ενα εμποδιο στην ροη πολυ κοντα στην εξοδο απλα ξεχνας τις ψηλες.
Πολλοι θα εχετε παρατηρησει στα καινουργεια αυτοκινητα ελειψη ελαστικοτητας στις πολυ χαμηλες στροφες κατι που εμφανιστηκε παρεα με τους προκαταλυτες και αργοτερα τους καταλυτες στην θεση των προηγουμενων λετε να ναι τυχαιο???
Γιατι τοσα χρονια εβαζαν τον καταλυτη μακρυα και ειχαν προβληματα κρυας εκκινησης και επρεπε να τους αναγκασει η ΕΕ να τον αλλαξουν θεση,αφου η θεση του δεν επιρεαζει την αποδοση???
Ακομα αφου ολοι μιλαμε για χταποδια κτλ,εχετε δει κανενα χταποδι που να μην φτανει κατω απο τον κινητηρα?για καποιο λογο τα κανουν τοσο μεγαλα???
Γιατι η peugeotsport στο cup εβαλε τον καταλυτη σχεδον στη θεση που εχουμε εμεις το μεσαιο καζανακι???
Α και κατι αλλο οι συνηθισμενοι καταλυτες δεν μπορουν να κανουν τιποτα για τα οξειδια του αζωτου(ΝΟχ) παρα μονο να περιορισουν οσο το δυνατον τα παραγωγα της ατελους καυσης.Για τα οξειδια φροντιζει η ανακυκλωση καυσαεριων και αλλες μεθοδοι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Αύγ 2003, 12:23:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειχα γραψει και σε αλλο post για τις εξατμισεις Bosal.O αδερφος μου εβαλε ενα κιτ στο ταπεινο Ibiza 1,4 16v 75ps.Η εφαρμογη του κιτ ειναι φοβερη μακραν ανωτερη της custom fit Sebring που φοραει το 206 μου και εδω μιλαμε για τελικο και χταποδι με 280 ευρω.Βεβαια συνολικα μαζι με την μπουκα στο καζανακι και δευτερη δυναμομετρηση πληρωσε 350ευρα τιμη πολυ ικανοποιητικη πιστευω.Η πρωτη μετρηση εδειξε 82,8 αλογα στις 5000 ενω με το κιτ εβγαλε 88 σταθερα απο τις 4500 ως τις 5000.Τιμες ικανοποιητικες αλλα 2 αλογα μικροτερες απο τις υποσχομενες βεβαια αυτα τα αλογα ισως τα εφαγε το δυναμομετρο λογω τις φιλοσοφιας μετρησης του.Καθως κανει μετρησεις με σταθερο βημα ανα 500 στροφες φρεναροντας τον κινητηρα καθε φορα σε αυτες τις στροφες,οποτε αν στις 4700 βγαζει λιγο περισοτερα αλογα απο τις 4500 δεν τα βλεπει το δυναμομετρο.Ο θορυβος αυξηθηκε σε λογικα πλαισια κανοντας αρκετο μπασο χαμηλα αλλα οχι τοσο πολυ οσο με τα τελειως ελευθερα καζανακια.
Το σημαντικοτερο ομως ειναι η αισθηση,ενω περιμενα να γινει τρακτερ ροπης με το χταποδι,τα δινει ψηλα τωρα και φτανει τις 5800 στροφες του κοφτη για πλακα χωρις να κοβει καθολου.Αμεσως μου ηρθαν στο μυαλο αυτα που εγραψα για τον καταλυτη και το ποσο μακρια απο τον κινητηρα ειναι.Στο Ibiza αφαιρεθηκε με το κιτ ο προκαταλυτης που βρισκοταν στην ιδια θεση με τον καταλυτη των 206 1,6 και το αμαξι "τρελαθηκε ψηλα"(λογικα πραγματα 75αρη ειναι) μηπως κατι τετοιο ελευθερωνε και την αποδοση του δικου μας....δυστυχως κιτ υπαρχει μονο για τα 8ν ομως.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 10:20:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε ειδα την διαφημιση σε ενα περιοδικο και ενδιαφερομαι και εγω να βαλω αυτο το κιτ στο δικο μου 1400αρι που ειναι και 8βαλβιδο.. Για το δικο μου το κιτ κανει 350Ε και απο οτι καταλαβα δεν περιλαμβανει μπουκα ετσι? Οποτε θα πρεπει να αγορασω και μια μπουκα.. Υπαρχουν επωνυμες? Δηλαδη Sebring μπουκα για παραδειγμα?
Επισης, μιας και ηδη το εχει ο αδεροφς σου βδομαδες το αμαξι, εχει παρατηρησει διαφορα στο αμαξι? Δηλαδη, τα "ειδε" τα αλογα ή απλα τα πηρε θεωρητικα? Επειδη και το δικο μου ειναι με 75 ταπεινα αλογακια και θελω να δω διαφορα! Αυτο το κιτ θα το συνδυασω και με μια φιλτροχοανη στο αμαξακι μου (που ειναι εντελως "μαμα" σε θεματα κινητηρα κτλ), οποτε ελπιζω να δω μερικα αλογακια παραπανω.. Αργοτερα θα βαλω και προγραμμα μαλλον, αλλα δεν φτανουν τα λεφτα για την ωρα!
Θα ηθελα την γνωμη σου για αυτα (και οποιος αλλος ξερει) μιας και σε αυτα τα θεματα ειμαι πολυ αρχαριος και ολο ρωταω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 11:54:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα συμφωνησω με τον φιλο κωστα οτι ο καταλυτης ειναι οσο το δυνατο πιο μακρια απο το μοτερ. Αν θυμαμαι καλα στην ps το συστημα του s1600 το δινει με καταλυτη και χωρις και οταν δινει την επιλογη με καταλυτη ο καταλυτης ειναι και τελικο καζανακι...
νομιζω πως οταν ο καταλυτης ειναι ακριβως στην εξοδο των καυσαεριων εμποδιζει το μοτερ ακριβως την στιγμη που τα διωχνει. Οταν ο καταλυτης ειναι πιο μακρια τα καυσαερια προλαβαινουν να αναπτυξουν ταχυτητα ετσι ωστε στο περασμα τους απο τον καταλυτη εχουν μεγαλυτερη πιεση και περνανε πιο γρηγορα. Απο βδομαδα θα παμε παπαδοπουλο να συζητησουμε για χταποδι - καταλυτη και θα του πω να μου εξηγησει τις διαφορες και αν αυτο που κανει η ps (καταλυτης-τελικο) αξιζει και τι πλεονεκτηματα ή μειονεκτηματα έχει...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 12:14:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To αμαξι εχει διαφορα στο δρομο πολυ ικανοποιητικη για το μεγεθος της μετατροπης.Καταρχην εχει αλλαξει η συμπεριφορα του κινητηρα που πλεον φτανει τον κοφτη τελειως αβιαστα.Ο brother ειδε τελικη 190 ενω νορμαλ επιανε 182,με επιφυλαξη παντα για τον ανεμο και την κλιση της ευθειας.
Ο θορυβος ειναι οριακα λογικος και αρκετα μπασος.Στο 206 βεβαια δεν ξερω τι θα κανει αλλα αυτα τα λεφτα παιρνεις ολοκληρο επωνυμο κιτ και οχι μονο ενα τελικο,μια αυτοψια απο το μαγαζι θα σε βοηθησει πιστευω
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Demis (Demis) Μέλος
206cc
Ένταξη: 14 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: Peiraias
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 02:48:13 Θέμα δημοσίευσης: To Do oR not to Do Αφαιρεση Καταλυτη ? |
|
|
Tωρα τελευταια ειμαι υπο τη σκεψη της αφαιρεσης του καταλυτη εντελως ομως και χωρις την αντικατασταση του βεβαια με καπιον αλλο πχ. Μεταλλικο !!!
Γνωριζω φυσικα τις συνεπειες και τυχον επιπτωσεις που θα μου φερει αυτη η κινηση !!!
Run bAbe Run...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 08:36:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να καταργήσεις καταλύτη γιατί? Για να πάρεις 800 άλογα παραπάνω? Ή μήπως επειδή στην όλη μετατροπή που έχεις στο μυαλό σου, θα σου πέσει ονα μην πω τι για να δώσεις το πολύ 300 ευρώ να βάλεις έστω έναν αγωνιστικό καταλύτη?
Νομίζεις πως έχει κανείς υποχρέωση να αναπνέει τον θάνατο που θα βγαίνει από την εξάτμιση σου μετά χωρίς τον καταλύτη?
Εγώ στην θέση σου θα έσβηνα το topic μόνος μου...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 08:50:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΗΛΗΘΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
Συμφωνω με τον σκηνο-γειτονα Steve!!!
Εδω άλλοι δίνουν το καλο παράδειγμα αυξάνοντας τα αλογατα στα 160 και περναν και ΚΤΕΟ. (Ετσι δεν ειναι κυρ Προεδρε?) Και εσυ θες να τον βγάλεις για να φτάσεις τα πόσα???? Τι να πω........
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 09:44:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα δεν το σχολιαζω για τους ξαφνικα 1.000.000 οικολογους που εχει αυτη η αθηνα!
Τεσπα,κυκλοφορουν υπερβολικα πολλα αυτοκινητα που το εχουν κανει αυτο!
Βασικα θα σου προσφερει λιγο καλυτερη επιδοση αλλα το καλυτερο....Φανταστικο θορυβο (τουλαχιστον με Group N ειναι ανατριχιαστικος )!!!
τωρα για το αν θελεις να κυκλοφορεις με καταλυτη ή οχι απο...οικολογικης αποψης αν εισαι εσυ καλα με τον εαυτο σου καντο!
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|