Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 15:04:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5-6 φορες μιζια φιλε χωρις λαδια και φιλτρο το μοτερ και εβγαζε λαδι.και αφου ξαναμπηκαν εδειχνε να ηθελε συμπληρωμα κανα 500αρι.δε ξερω αν εφταιγε αυτο αλα στις 2-3 τελευταιες αλαγες επαιρνε μεχρι 2.5 λίτρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 10:48:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χωρις να ειμαι μηχανικος νομιζω οτι κατι παιζει με την αντλια λαδιου ή εχει φράξει κανενας αγωγός λίπανσης...
ψαξτο καλυτερα μη παθεις καμια ζημια...
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 12:16:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα τα συστηματα λιπανσης που σεβονται τις metal to metal surfaces που προκειται να λιπανουν εχουν και μια ανεπηστροφη βαλβιβα που κραταει λαδι στην γραμμη καταθλιψης της αντλιας λαδιου.
(ωστε καθε φορα που βαζεις μπρος το δυκτιο να ειναι γεματο ωστε να αποφευγεται η επιπλεον φθορα κατα την εκκινηση)
Οποτε στις μηζιες που πατησες αυτο πεταγε τι ποσοτητα που ειχε εγκλωβισμενη, μετα ομως που εβαλες μπρος με καινουργιο λαδι το λαμπακι λαδιου εμεινε αναμενο εστω και δια ελαχιστο) αφου πηρε μπρος το μοτερ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 14:34:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θαναση εγω ειμουν απεξω ρε δεν εβλεπα καντραν
αλεξανδρε αν ειχε βουλωσει κατι δε θα κατεβαζε το λάδι στο καρτερ να μετρησεις νομιζω,αν επαιζε κατι με τρομπα δε θαχα προβλημα με πιεση λαδιου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 17:17:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ξερω ρε Βασιλη τι να σου πω...
παντως πως γινεται παλια να εβαζες παραπανω λαδι και τωρα να θελει λιγοτερο?
λογικα καπου κραταει λαδι και δεν το αδειάζει ολο
Θαναση παντα δεν μενει το λαμπακι του λαδιου αναμενο αν αλλαξεις και φιλτρο ?(μεχρι να γεμισει το φιλτρο)
παντως η αντλια λαδιου αν κραταει λαδι θα κραταγε και παλια την ιδια ποσοστητα οταν αλλαζε λαδια
τωρα τι εγινε,κραταει παραπανω?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 17:56:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν υποθεσουμε οτι ολα ειναι οκ με δεικτη λαδιου κτλ...
πχ δεν ζοριστηκε καποια στιγμη καταλαθος και να πατηθηκε ολο μαζι μεσα (με το χιτωνιακι του) και τωρα να σου δειχνει μονιμως παραπανω.
Τοτε πρεπει να μαρκαρεις και να σιγουρεψεις την σταθμη νερου στο δοχειο διαστολων.
(φανταζομαι οτι θα το ειχες δει κατι τετοιο...)
Προσωπικα δεν μπορω να σκεφτω για ποιο αλλο λογο το μοτερ θελει "λιγοτερη" ποσοτητα λαδιου. (λες να υπαρχει τοσο σλαντζ που να ειναι ικανο να εκτοπιζει τοση ποσοτητα? χωρις να ειμαι και σιγουρος δεν νομιζω... και σιγουρα δεν γινεται αυτο απο τη μια στιγμη στην αλλη)
σορρυ αλλα αυτο ειναι κατι που δεν το ξερω αρα και δεν μπορω να απαντησω με σηγουρια.
Υπαρχει και μια ποιο ακραια περιπτωση που δεν νομιζω να παιζει αυτο το σεναριο σε σενα... τι μοτερ εχεις?
(μου ειχε τυχει παλια σε ενα μοτερ που ειχα βελτιωσει) ειχε ζημια η αντλια βενζινης (μιλαμε για παλιο μοτερ) και χυνοτανε μεσα στο λαδι βενζινη.
Αυτο απο τη μια το καταλαβαινεις απο την ταπα λαδιου οπου μυριζει εντονα το λαδι και απο την αλλη αν δεν κανεις τιποτα (οπως αυτος ο ευλογημενος που το ειχε) και το αφησεις για παρα πολλα χλμ καποια στιγμη οταν θα ειναι ρελαντι αυτο απλα θα σβησει (γιατι θα "σφιξει στα κουζηνετα") η αν εισαι ψιλογκαντεμης θα βγει κανα εμβολο απο το πλαι...
Το λαμπακι ναι μενει αναμενο αλλα αν αδειασεις το δυκτιο τελιως θα μεινει για πολυ παραπανω χρονο και αυτο αυτοματως μειωνει την διαρκεια ζωης ολως των σημειων που βρισκονται σε τριβη μεταξυ τους.
Μπορει μαλιστα να ακουγεται "απλο" και αναξιο να του δωσουμε σημασια
αλλα τα τελευταια χρονια οι κατασκευαστες λιπαντικων εχουν δεχθει μεγαλη πισεση ωστε να βελτιωσουν τα προιοντα τους και να ειναι ποιο αποδοτικα στην λεγομενη instant lubrication.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Τετ 01 Ιούν 2011, 18:02:27, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 17:59:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η PS δινει για αυτο το μοτερ 3 λιτρα χωρις φιλτρο και 3μιση με φιλτρο οποτε κατα πασα πιθανοτητα ολα τα υπολοιπα ειναι ανοχες του δεικτη λαδιου ή λαδι που δεν στραγγιζει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 18:24:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η PS δινει για αυτο το μοτερ 3 λιτρα χωρις φιλτρο και 3μιση με φιλτρο οποτε κατα πασα πιθανοτητα ολα τα υπολοιπα ειναι ανοχες του δεικτη λαδιου ή λαδι που δεν στραγγιζει.  |
με στραγγισμα 10 λεπτών, φιλτρο purflux βάζω 3lt και πάει ακριβώς στο max.
Οταν το αναψω / κλεισω περιμένω 5 λεπτα και ξαναβάζω άλλα ~300ml για να πάει στο max. Με 3.3 εμένα δείχνει max αν το μετρήσεις κρύο. Αν ομως το αναψεις απο κρυο και το σβησεις θέλει αλλα 200ml για να δειχνει max.
Κοντολογίς τα 3.5 αντιστοιχούν αν απο κρυο το ανάψεις, το σβησεις και το μετρήσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 19:03:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η PS δινει για αυτο το μοτερ 3 λιτρα χωρις φιλτρο και 3μιση με φιλτρο οποτε κατα πασα πιθανοτητα ολα τα υπολοιπα ειναι ανοχες του δεικτη λαδιου ή λαδι που δεν στραγγιζει.  |
Το οποίο Στέλιο, τι σημαίνει; Γιατί - δε θυμάμαι αν το 'χα ξαναγράψει - αλλά κι εγώ στην τελευταία αλλαγή έβαλα πολύ περισσότερο απ' όλες τις προηγούμενες. Αρκετά παραπάνω από 3.5, σίγουρα, δλδ. Το περίεργο είναι ότι η αλλαγή φίλτρου λαδιού με τέτοιο από Rallye είχε γίνει στην προτελευταία αλλαγή, στην οποία είχε πάρει κανονικά 3, 3 και κάτι.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sinanai στις Κυρ 05 Ιούν 2011, 23:35:32, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 19:05:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 206 εχουν αλλο καρτερ Κωστη οποτε δεν μπορω να σου πω με σιγουρια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 19:08:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η διαφοροποίηση αυτή, όμως, της τελευταίας φοράς, μπορεί να σημαίνει κάτι; Σημειωτέον, πάντως, ότι δεν καίει στάλα.
edit: Αν και είναι offtopic αυτή η κουβέντα εδώ, και συγγνώμη. Ας μεταφερθεί κάπου κατάλληλα. 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 19:38:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο ειληκρινα δεν ξερω να απαντησω, με πιασατε αδιαβαστο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 19:52:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στις αλλαγες παιζει επιλογη μεταξυ μικρου και μεγαλου φιλτρου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 19:54:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι. Εγώ έχω το μεγάλο του 106. 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 21:27:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μονο που μπορω να κανω ειναι να περιμενω την επομενη αλαγη και τοτε θα δω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 19:58:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα με τα Redline 10w-40 πηρε 3.2 λιτρα περιπου μαζι με το φιλτρο και περισεψε αρκετο απο το τελευταιο μπουκαλι. Η βεργα παντως δειχνει οτι ειναι Full. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2012, 15:44:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα παιδια ξανα γραφω σε αυτο το τοπικ για μια κουβεντα που ειχαμε το καλοκαιρι για τα λαδια.αν δειτε τα προηγουμενα γραφω οτι στο προβλημα ειχα βρει λυση με το να δουλεψω λιγο την μιζα οταν στραγγιξουν τα λαδια .τεσπα το προβλημα δε λυθηκε.στην τωρινη αλαγη πηρε με το ζορι 3 μαζι με φιλτρο.πηγαινοντας σε μια αντιπροσωπεια για να παρω κατι ανταλλ. λεω δε κανω μια ερωτηση μπας και το εχουν ξαναδει αυτο το πραγμα? ο μηχανικος εκει αφου του ειπα αυτο με την μιζα και οτι μετα παιρνει κανονικη ποσοτητα αλα στην επομενη αλαγη τα ιδια μου ειπε δε στραγγιζει ολο το λαδι, επισης η γνωμη του ειναι οτι πρεπει να βγει βαση φιλτρο και τα συναφη οπως επισης οτι φταει αυτο
http://imageshack.us/photo/my-images/220/img002ad.jpg/
αλλα αυτο ειναι αναθυμιασεις δε καταλαβαινω τι ρολο βαραει στο οτι δε στραγγιζει ολα τα λαδια το μοτερ και θελει και μια μιζια καμια ιδεα?
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2012, 16:52:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το σωληνακι δεν μπορει να κρατησει πανω απο 50,αντε 100 σου λεω εγω,ml...
Απλα ο δεικτης εχει περιθωριο να παιξει λιγο οποτε αν το αποσπωμενο στελεχος του εκατσε πιο μεσα,λογικο να φτανει νωριτερα στο max.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2012, 17:05:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασίλη μήπως βάζεις αντιτριβικο ή είχες βάλει στο παρελθόν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2012, 17:34:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | βασίλη μήπως βάζεις αντιτριβικο ή είχες βάλει στο παρελθόν? |
οοοχι ουτε καν τα εχω ακουμπησει αυτα
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|