Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
stratos gti Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 gti
Ένταξη: 10 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 215 Τόπος: katw ap to livadi
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 18:36:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν σε συμφερει να ξεκινησεις με μεμονωμενα πραγματα για να το κανεις 1600αρι γιατι αν βαλεις κοστολογιο πισω αξονα,σασμαν,αναρτηση,φρενα μπροστα και οτι αλλο χρειαστει πλην του μοτερ,θα δεις οτι ηδη θα εχεις ξεπερασει τα 2000αρο κατα πολυ.
Ε,στην ξεφτιλα θες αλλα 1500-2000Ε για μοτερ/πλεξουδα/τοποθετηση χωρις καν να βαλεις χερι στο μοτερ εστω και για λογους προληπτικου rebuild και αυτο για να καταληξεις με 140 αλογα το πολυ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 18:45:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι υπερβαλετε....
γυρω στο χιλιαρικο παιρνει μοτερ πλεξουδα εγκεφαλλο συν την εγκατασταση να παει το δυναμο απο πισω ?(αν χρειαζεται)σαζμαν βαζει το ιδο μιας και κανει...εργασια σε καιρους κρισης μπορει να την παζρεψει παααρα πολυ...(ηλεκτρολογικα δεν ξερω τι παντρεμα θελει για οργανα κλπ)αλλα γενικα πιστευω ολο ολο ολο να μην περασει το 1500αρι...γαι τα κατω του καπο....
οσον αφορα φρενα εξατμηση κλπ βολευεται μαυτα που εχει απο το 14αρι και σιγα σιγα αναβαθμιζει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 18:55:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,πως;
Ραλλομοτερ αγνωστης καταστασης μαζι με πλεξουδα και εγκεφαλο κατω απο 700-800Ε πολυ δυσκολα...
Εργασια ηλεκτρολογου αν τα ηλεκτρικα του δεν ειναι IAW χαλαρα 150Ε(και λιγα εβαλα).
Εξατμιση 350Ε για πλακα μιας και πρεπει να γινει και αλχημεια μετα το διχαλο για να περασει πανω απο την γεφυρα ο σωληνας.
Ε,ενα 100αρικο μια σκουπα μεταχειρη και αλλα 100Ε μπουζι,φιλτρα,λαδια και παραφλου και ελπιζεις οτι δεν θα χρειαζεται ιμαντας χρονισμου...
Εισαι ηδη στα 1400Ε χωρις εργασια μηχανικου.
Οσο για το σασμαν,ουτε μια στο μυρριο να μεινει το ιδιο μιας και ειναι με μακριες σχεσεις,Κ/Π 16/65 και μικρα πλανητικα.
Αν συνυπολογισεις και το μεγαλυτερο βημα του τροχου του 306,τοτε θα πηγαινει σαν να εχει 100 αλογα...
Μια απο τα ιδια και απο εξατμιση μιας και τα 45mm εξωτερικα της εξατμισης του 306 δεν προκειται να δουλεψει τιποτα.
Το ειδα το σεναριο σε 1400αρι Saxo που εγινε 16v και παλι καλα που δεν πηρε το μοτερ στο χερι απο τα πυρακια...
Οσο για τα φρενα,με συμπαγεις(ουτε καν αεριζομενους) 247mm θα πρεπει να ειναι πολυ χαζος ή πολυ ηρωας για να βαλει πρωτα το μοτερ και να αφησει αυτα για μετα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran92 (Πετρος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 1.4 (8V) SL
Ένταξη: 26 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Αργος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 19:10:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις προτασεις,αλλα μαλλον απο οτι βλεπω δεν με συμφερει κ πολυ μια τετοιου ειδους μετατροπη,ανεβαινει πολυ το κοστος,με 4000-5000 χιλιαρικα που το υπολογιζω ετσι,βρισκω μαλλον ετοιμο 306 φτιαγμενο ή το πολυ πολυ κανα ραλυ (αν και ειναι λιγο σκοτωστρες).....παντως θα το ψαξω περισσοτερο το θεμα,θα ρωτησω μηχανικους,θα παρω προσφορες,και αν εχω τιποτα νεοτερο θα ενημερωσω κ θα ρωτησω περεταιρω...ευχαριστω κ παλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos 106 (manos) Μόλις έγραψα

 S1 1300 rallye
Ένταξη: 22 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 21:49:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tρελαθηκε μου φαινεται το παληκαρι κ μας ευχαριστησε βιαστικα βιαστικα (αστειευομαι) Σωστος ο φιλος PUGHELL παντως σε κατι που ειπε για βελτιωση του δικου σου μοτερ μιας και ειναι και το πρωτο σου αυτοκινητο αν δεν κανω λαθος. Αν ειναι με Marelli ηλεκτρικα και multipoint δλδ 4 μπεκ εισαι για συμπιεση μιας και ειναι μουλαρι, εξατμισουλα, σκουπα, προγραμματακι και θα δεις πως θα παρει ψυχη αμεσως.Το κοστος δεν ειναι τρομερο μιας και δεν θα χρειαστεις custom κατασκευες κλπ αφου τα περισσοτερα υπαρχουν κονσερβα ... μην τρελαινεσαι και γινεις αριθμολαγνος ψαχνωντας νουμερα κλπ κοιτα να ευχαριστιθης το αυτοκινητο σου δαπανωντας οσο δυνατον λιγοτερα χρηματα αν μπλεξεις ιδιος με τιποτα σθνεργεια αστα να πανε θα σου μεινει πικρα στο τελος παρα χαρα!
OLDSCHOOL "PUGMAN"
S.V Motorsport |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 22:47:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα διαφωνησω στο να ριξει χρηματα σε αυτο το μοτερ μιας και δεν εχει προοπτικη για το κατι παραπανω...
Απο συμπιεση ειναι ηδη στο 10:1.
Ναι μεν ειναι καπως πνιγμενο αλλα με κομπλε ΦΠΕ θα παει στα +10 το πολυ,νουμερο που δεν αξιζει τα χρηματα του μιας και ηδη εχει 200-250.000 χλμ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos 106 (manos) Μόλις έγραψα

 S1 1300 rallye
Ένταξη: 22 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2011, 19:14:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Απο συμπιεση ειναι ηδη στο 10:1| |
Ιδιο μοτερ με του XSI φοραει δλδ? KFZ 1360 με πομπε πιστονια?
OLDSCHOOL "PUGMAN"
S.V Motorsport |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2011, 19:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι.
Επιπεδα πιστονια,κεφαλη με μικροτερες βαλβιδες,πιο ρηχους θαλαμους καυσης και μικροτερα ραουλα εκκεντροφορου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|