PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Η Οδύσσεια ενός 309
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2011, 10:42:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To tps έχει και την πλακέτα πάνω έτσι; Θα πάω να την μετρήσω και μετά θα κάνω ένα τηλέφωνο στον Γκαγκαστάθη. Να ρωτήσω ρε παιδιά, όταν ήταν φαγωμένο το tps σας έβγαζε τσεκ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 00:20:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ποτενσιόμετρο ανάβει τσεκ πρόσεχε τι θα πάρεις
Τα ποτενσιόμετρα με το μαύρο χρώμα ήταν τα παλιά
Τα βελτιωμένα έχουν καφέ ανοιχτό χρώμα
Η βαλβίδα του injection είναι η πράσινη
024246 ΑΙΣΘΗΤ. ΘΕΡΜ ΝΕΡ


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 00:24:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με ένα ντεπόζιτο πρέπει να βγάζεις περίπου 300-350 χλμ
Ενώ τώρα μάλλον βγάζεις μέχρι 250 χλμ
Πάντα εντως πόλις


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 01:46:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι λετε ρε?εγω εβγαζα 550+ με το ρεζερβουαρ


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 01:49:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά με έχετε σκλαβώσει! Shocked Ευχαριστώ για τις άμεσες και χρήσιμες πληροφορίες.
Τηλέμαχε έχει 2 βαλβίδες, μια που στέλνει σήμα για την ένδειξη θερμοκρασίας νερού μέσα στο ταμπλό και η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. Η πράσινη που λες είναι η πρώτη ή η δεύτερη; 2 φορές αλλάχτηκε η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης και οι 2 μηχανικοί υποστηρίζουν ότι έχουν δίκιο Confused
Σχετικά με το ποτενσιόμετρο, μπορεί να έχει βλάβη και κατά συνέπεια να ανάβει τσεκ, αλλά εγώ να μην καταλαβαίνω κάτι στην απόκριση που έχει; Απλά μου κάνει εντύπωση που ανάβει σε κουφές στιγμές (π.χ. ενώ κινούμαι με σταθερό γκάζι) ενώ μερικές φορές δεν σβήνει ακόμα και ενώ έχω νεκρά. Σχεδόν πάντα ανάβει όταν πέφτουν στιγμιαία οι στροφές π.χ. έχω 2α με 1500 στροφές και πατάω συμπλέκτη. Το βηματικό το έχω αλλάξει με ένα γερμανικό (lowe) απλά και αυτό μου κάνει εντύπωση μιας και δεν δουλεύει πάντα με τον ίδιο τρόπο. (π.χ. κάποιες φορές ανεβάζει στροφές στις 1500 και τις ρίχνει σταδιακά στις 1000 ενώ κάποιες άλλες όχι).

Όσον αφορά στην κατανάλωση είπαμε δεν καίει και τόσο
Smile 50αρι ρεζερβουάρ έχει νομίζω 8 κάτι λίτρα καίει μεικτά και στη χειρότερη 9κάτι που και πάλι νομίζω είναι πολλά.Στον ανοιχτό δρόμο είναι οικονομικό πάντως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 02:05:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

55αρι ρεζερβουαρ εχει απο τα οποια τα 6 ειναι ρεζερβα


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 02:31:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άλλο ένα σπαστικό είναι η ευαισθησία του δείκτη καυσίμου. Πριν την τελευταία γραμμή αρχίζει να χορεύει ζεμπεκιές Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 13:47:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια χαρα ειναι το δικο μας που να δεις στα σαξοραλα τι κανει


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 16:52:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά πήρα σήμερα Γκαγκαστάθη αλλά δεν έχει την πλακέτα, μπορείτε να μου δώσετε ένα τηλ. από αυτόν που ψωνήσατε το συγκεκριμένο ανταλλακτικό να δω τι θα κάνω; Είπαμε χρειάζεται μόνο η πλακέτα χωρίς το ποτενσιόμετρο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2011, 02:20:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίδες αν είναι εύκολο πείτε μου να κάνω ένα τηλέφωνο μπας και βρω το ενισχυμένο tps Wink
Πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή μπορεί να σχετίζεται με την βλάβη που εξακολουθεί να βγάζει "χαμηλή τάση μπαταρίας" αν και έχει αλλαχτεί η μπαταρία;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2011, 09:55:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ νομίζω ότι εχεις θέμα με αρύθμιστες βαλβίδες.

Όλα τα άλλα που έκανες καλά τα έκανες κ χρησιμέυουν, επίσης κοίτα κ το φίλτρο αέρα αν είναι καθαρό. Επίσης τα μπουζί NGK δουλεύουν καλύτερα με αυτά τα μοτέρ, δοκίμασε τα ΒΚΡ6Ε είναι φθηνά γύρω στα 15 € η τετράδα.
Κ τέλος έλεγξε κ τον εγγέφαλο σε κανένα καλό ηλεκτρολόγο, να βάλει δοκιμαστικά έναν παρόμοιο κ να το κάνεις βόλτα.
Ωστόσο νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσεις από τις βαλβίδες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2011, 10:06:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύβιε αύριο θα πάω Κέρκυρα, θα κοιτάξω αν έχω το spare tps, για να στο στείλω. Αν όχι θα σου δώσω τηλ απο αυτόν που το είχα πάρει εγώ.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2011, 00:33:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάκη με σκλαβώνεις Embarassed

Γιάννη η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν έχει ρυθμίσει ποτέ βαλβίδες αλλά αν είναι αρρύθμιστες δεν έχει και ηχητικά παρελκόμενα; Το μοτέρ έχει τρομερά υγιή ήχο και δεν ακούγεται έστω και λίγο παραπάνω, ούτε ρουλεμάν.

Κάτι άλλο που παρατήρησα. Από τη στιγμή που ήρθε το αμάξι στα χέρια μου παρατηρούσα ότι μπορούσες να ξεκινήσεις χωρίς γκάζι, απλά άφηνες το συμπλέκτη και είχε τρομερή ώθηση έβαζες μέχρι και 2α χωρίς να ρετάρει. Με τις τελευταίες αλλαγές (δυστυχώς δεν θυμάμαι αν άλλαξε αυτό με την αλλαγή ψεκασμού, 2ης βαλβίδας θερμοκρ. ή ντιστριμπιτέρ) πλέον λειτουργεί κανονικά, δηλαδή θέλει γκάζι για να φύγει. Είναι κλασσικό αυτό στα 309;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2011, 02:58:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι...ξεκιναει ανετα χωρις γκαζι


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 03:47:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά να ρωτήσω κάτι, είχατε ποτέ πρόβλημα με το να χάνει το τιμόνι την ευθεία του; Έχω κάνει 2 φορές ευθυγράμμιση και μετά από καιρό η ευθεία φεύγει- χάνει λίγο. Έχω κοιτάξει για τζόγους σε μπαλάκια ή σινεμπλόκ και όλα είναι πολύ σφιχτά. Έχετε καμιά ιδέα; Επίσης τα τοπ μαουντ γενικά είναι ανθεκτικά; Ρωτάω γιατί σε μεγάλες γούβες ακούγεται ένα μεταλλικό μπαμ από μπροστά και το χαζό είναι ότι δεν κάνει τόσο μεγάλη ταλάντωση ώστε να πω ότι τερματίζει. Το αμορτισέρ επίσης δεν χάνει λάδια ενώ είναι και όλα φρέσκα (έχουν αλλαχτεί με γνήσια πριν 2 χρόνια).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 14:34:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

o μεταλικος αυτος ηχος ειναι συνηθως απο τα συνεμπλοκ της ζυγαριας


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 23:38:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ζυγαριά; εννοείς το υποπλαίσιο; η κρεμαγιέρα επισκευάζεται;Το δαχτυλίδι της π.χ. Ρωτάω γιατί σε οριακό στρίψιμο όταν βρει γούβες και είναι το τιμόνι υπο γωνία ακούω διάφορα ηχητικά με κραδασμούς να φτάνουν στο τιμόνι. Πάντως το χω καταυχαριστηθεί στο στρίψιμο και ειδικά τώρα με τις 15αρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 23:44:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εννοω την μπροστα αντιστρεπτικη


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Μάρ 2011, 20:17:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλαξα την πλακέτα του ποτενσιόμετρου (Μάκη σε ευχαριστώ πολύ φίλε Embarassed )
και το αμάξι λειτουργεί ρολόι. Τα κοψίματα δεν υφίστανται πια, λειτουργεί πιο ροπάτα και έχω και καλύτερη κατανάλωση. Το μαμά είχε κάποια σημάδια στην αρχή του τόξου, όπου και μπέρδευε. Όλα ήταν όπως τα είπατε. Παρόλα αυτά, το τσεκ εξακολουθεί να ανάβει (και να σβήνει) όταν οι στροφές στιγμιαία πέφτουν και καμιά φορά στο ξέμπαρκο. Το αμάξι δεν φαίνεται να μην λειτουργεί σωστά ωστόσο. Να υπενθυμίσω ότι ο τρόπος που άναβε το τσεκ άρχισε να γίνεται εμφανής όταν έβαλα μεταχειρισμένο ψεκασμό για να δω πώς θα δουλεύει. Τον καθάρισα (το σώμα) και το μπεκ, άλλαξα το βηματικό και το tps. Μπορεί να κάνω σκάτζα τον ψεκασμό της μάνας του (που έχει 100.000κμ) με τα καλά parts να δω από περιέργεια τι θα κάνει.

Παιδιά ιμάντες κάθε πότε αλλάζουμε; Επίσης έχω μια απώλεια ψυκτικού υγρού, μερικά γραμμάρια το μήνα (200 περίπου) και το αποδίδω στο ψυγείο το οποίο έχει πετάξει κάποιες σκουριές στο πλαί του. Στην πεζό μου είπαν ότι είναι το ψυγείο αλλά δεν τους έχω και πολύ εμπιστοσύνη. Μπορώ να δω αν δακρύζει η τρόμπα νερού;(είναι σε σημείο που ελέγχεται;). Μακάρι να μην έχω καμμένη φλατζούλα Rolling eyes (δεν μπερδεύει νερά με λάδια, δεν κάνει διακοπές πλέον Laughing και ρεταρίσματα δεν σηκώνει θερμοκρασία και δεν έχω και άσπρο καπνό από πίσω)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Μάρ 2011, 21:11:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

poliviosfp έγραψε:
Άλλαξα την πλακέτα του ποτενσιόμετρου (Μάκη σε ευχαριστώ πολύ φίλε Embarassed )
και το αμάξι λειτουργεί ρολόι. Τα κοψίματα δεν υφίστανται πια, λειτουργεί πιο ροπάτα και έχω και καλύτερη κατανάλωση. Το μαμά είχε κάποια σημάδια στην αρχή του τόξου, όπου και μπέρδευε. Όλα ήταν όπως τα είπατε. Παρόλα αυτά, το τσεκ εξακολουθεί να ανάβει (και να σβήνει) όταν οι στροφές στιγμιαία πέφτουν και καμιά φορά στο ξέμπαρκο. Το αμάξι δεν φαίνεται να μην λειτουργεί σωστά ωστόσο. Να υπενθυμίσω ότι ο τρόπος που άναβε το τσεκ άρχισε να γίνεται εμφανής όταν έβαλα μεταχειρισμένο ψεκασμό για να δω πώς θα δουλεύει. Τον καθάρισα (το σώμα) και το μπεκ, άλλαξα το βηματικό και το tps. Μπορεί να κάνω σκάτζα τον ψεκασμό της μάνας του (που έχει 100.000κμ) με τα καλά parts να δω από περιέργεια τι θα κάνει.


Έχεις αλλάξει ποτέ μπουζοκαλόδια? Κοίταξε και τα μπουζί σου, μπορεί κάποιο να έχει βραχυκυκλώσει.

poliviosfp έγραψε:
Παιδιά ιμάντες κάθε πότε αλλάζουμε; Επίσης έχω μια απώλεια ψυκτικού υγρού, μερικά γραμμάρια το μήνα (200 περίπου) και το αποδίδω στο ψυγείο το οποίο έχει πετάξει κάποιες σκουριές στο πλαί του. Στην πεζό μου είπαν ότι είναι το ψυγείο αλλά δεν τους έχω και πολύ εμπιστοσύνη. Μπορώ να δω αν δακρύζει η τρόμπα νερού;(είναι σε σημείο που ελέγχεται;). Μακάρι να μην έχω καμμένη φλατζούλα Rolling eyes (δεν μπερδεύει νερά με λάδια, δεν κάνει διακοπές πλέον Laughing και ρεταρίσματα δεν σηκώνει θερμοκρασία και δεν έχω και άσπρο καπνό από πίσω)


Ιμάντα κάθε 60.000 χλμ ή 5 χρόνια το πολύ. Το δικό μας που έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 300.000 χλμ από την πρώτη μέρα της αγορά του έκαιγε λίγο παραφλού και ακόμη και τώρα που μιλάμε μετά από 20 χρόνια δεν έχουμε βρει που πάει. Φλάτζα δεν έχει κάψει ποτέ, από θερμοκρασίες σαν να βγήκε τώρα από την γραμμή παραγωγής, επισκευή το μοτέρ δεν έχει γίνει ποτέ μιας και καίει ίσως και λιγότερα λάδια από ότι ένα καινούργιο μοτέρ, και έχουμε αλλάξει προλυπτικά 2 ή 3 φλάτζες κεφαλής για οπτικό έλεγχο αυτής και των χιτωνίων. Κατά τα άλλα δώσε λίγη προσοχή στο αιώνιο πρόβλημα των γαλλικών που είναι το δακρίζων λάδι από τις τσιμούχες στροφάλου και από τις δύο πλευρές.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0572s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on