Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 15:25:21 Θέμα δημοσίευσης: Η Οδύσσεια ενός 309 |
|
|
Γενικά λόγω κατοχής χόντα και ιαπωνικών μέχρι τώρα έχω μάθει από τα αμάξια μου να λειτουργούν ρολόι και να έχουν πάντα σταθερή απόδοση. Δεν έχω συνηθίσει δηλαδή σε μπερδέματα, απροθυμίες, πτώση σε απόδοση, διακοπές, κτλ κτλ. Από πέρυσι που πέρασε στα χέρια μου το 309 της γυναίκας μου, τα έχω δει όλα. Το αμάξι είναι κατά τα άλλα σε άριστη κατάσταση και μέσα και έξω και το πήρα στα χέρια μου με 105.000κμ. Τα σέρβις του γίνονταν πάντα στην αντιπροσωπεία, πάντα με γνήσια ανταλλακτικά και όλα πριν την ώρα τους. Το μόνο κακό ίσως ήταν ότι τα τελευταία χρόνια δεν έβγαινε παρά μόνο 1-2 μέρες την βδομάδα από το γκαράζ με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Επίσης τα χμ που έκανε ήταν αποκλειστικά στην εθνική ή σε ανοιχτό δρόμο. Γενικά ο πεθερός μου έλεγε ότι το κουσούρι του αυτοκινήτου αυτού ήταν ότι ήθελε ζέσταμα. Πραγματικά μόλις η θερμοκρασία έπιανε τον πρώτο δείκτη (το οποίο γινόταν σε 2-3λεπτά) δούλευε αρκετά καλά και δεν είχε κάποιο πρόβλημα. Βέβαια αυτό δεν μπορούσα να το χωνέψω μιας και δεν ήταν καρμπυρατέρ το αμάξι αλλά ψεκαστό. Συμβιβάστηκα με αυτό, αλλά μόλις άρχισε να γράφει αρκετά χμ άρχισαν να βγαίνουν στην επιφάνεια διάφορα.
Καταρχάς το θέμα ξεκινάει με διακοπές στην εθνική στο πάτημα του γκαζιού πάνω από ένα ποσοστό. Επίσκεψη στην πεζό Πάτρας και αφού αλλάχθηκαν μπουζί (τα είχα αλλάξει πριν λίγο καιρό αλλά μόλις είδαν ότι δεν είναι πεζό αλλά ngk μου είπαν ότι δεν κάνουν), αλλαγή φίλτρου βενζίνης και μετά από δοκιμές είδαμε ότι ήτα το ράουλο του ντιστριμπιτέρ το οποίο και αλλάχθηκε.
Όλα καλά για λίγα χμ
Μετά από 1-2 μήνες αρχίζει η ενοχλητική συμπεριφορά, τα πρώτα λεπτά λειτουργίας να κάνει διακοπές στο γκάζι (φαινόταν ηλεκτρικό πρόβλημα). Το αντιμετώπιζα με ζέσταμα, ενώ παράλληλα στην κίνηση στην πόλη με 1η 2α και λίγες στροφές μπέρδευε και ενώ πατούσες σταθερό γκάζι το αμάξι δεν πήγαινε όπως έπρεπε. Επίσης είχα αδικαιολόγητα μεγάλη κατανάλωση. Μέσα στην πόλη έπιανε 10 λίτρα αν και στην εθνική έκαιγε γύρω στα 6.5. Προσανατολίζομαι λοιπόν στον αισθητήρα λάμδα τον οποίο και αλλάζω, χωρίς δυστυχώς αποτέλεσμα.
Σιγά σιγά άρχισε να ανάβει και το τσεκ.
Επίσκεψη στην πεζό Ρεθύμνου οι οποίοι βάζοντας στο διαγνωστικό και το οποίο έδειχνε βλάβη- χαμηλή τάση μπαταρίας-αλλάξαμε την μπαταρία. Ωστόσο τα βολτ της μπαταρίας ήτανε καλά στην μέτρηση με το πολύμετρο (12.5 σβηστό μοτέρ) αλλά δεν έφερα αντίρρηση.
Φυσικά η αλλαγή μπαταρίας δεν έλυσε το θέμα των διακοπών και της απροθυμίας.
Λίγες μέρες μετά, όταν πάταγες το γκάζι έριχνε στροφές και έσβηνε, ενώ μετά ήταν μπουκωμένο και δεν έπαιρνε μπροστά.
Επίσκεψη σε φίλο μηχανικό, και καθαρισμός πεταλούδας και όλου του συστήματος, και αλλαγή αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης. Εκεί φάνηκε να δουλεύει πολύ καλύτερα, αλλά η κατανάλωση ήτανε ίδια, και τη απροθυμία στην πόλη το ίδιο. Ωστόσο δεν έσβηνε.
Επόμενη βλάβη το βηματικό μοτέρ. Άλλοτε δούλευε άλλοτε όχι, ρίχνοντας τις στροφές στις 500. Το άλλαξα και αυτό.
Στο μεταξύ όμως αρχίζει να ανάβει το τσεκ όλο και πιο συχνά ενώ σταθερά τα πρωϊνά βλέπεις να πετάει μαυρίλες από πίσω ένδειξη πλούσιου μείγματος.
Στην πεζό σταθερά έβγαζε ίδιες βλάβες, χαμηλή τάση μπαταρίας, και πρόβλημα στον ψεκασμό. Επειδή δεν έπαιζε με την καμία να δώσω ένα σκασμό λεφτά για καινούριο ψεκασμό βρίσκω ένα μεταχειρισμένο και τον βάζουμε επάνω. Να πω την αλήθεια με αυτόν τον ψεκασμό δούλευε καλύτερα, λίγο πιο ροπάτα και χωρίς να κάνει πολλές διακοπές στο γκάζι. Από τότε όμως το τσεκ ανάβει σχεδόν συνέχεια, ειδικά όταν οι στροφές πέφτουν στιγμιαία και σε διάφορες κουφές φάσεις.
Τον ψεκασμό τον άλλαξα κυρίως λόγω του φόβου μήπως τα έχει παίξει το μπεκ, ο ρυθμιστής πίεσης ή το ποτανσιόμετρο της πεταλούδας (έβγαζε και τέτοια βλάβη).
Μην τα πολυλογώ βρίσκω έναν ηλεκτρολόγο που ασχολείται με πεζό και δοκίμαασε το ντιστριμπιτέρ. Φυσώντας σε ένα σωληνάκι διαπίστωσε ότι έχει σκάσει η φούσκα του αβάνς. Μου είπε ότι δεν αλλάζει μόνο αυτό το ανταλλακτικό και δυστυχώς πρέπει να πάρω καινούριο. Αν είχα μπος ντιστριμπιτέρ μου είπε ότι θα άλλαζε μόνο αυτό, αλλά δυστυχώς το ντουσελιέ δεν άλλαζε μόνο φούσκα. Παίρνω Γκαγκαστάθη και μου βρίσκει Sagem για 150ε.. Με βαριά καρδιά τα δίνω.
Αυτό έλυσε και το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό. Το αμάξι δεν μπορούσε να σηκώσει αβανς και ήτανε ψόφιο. το μοτέρ ακούγεται πιο ζωντανό και τραβάει από τις 1500. Μου είπε επίσης ότι μου είχαν βάλει λάθος αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης (μπλε αντί για πράσινο) οπότε τον ξανάλλαξα.
Όλα καλά μέχρι εδώ αν εξαιρέσω οτι το τσεκ ανάβει με την ίδια συχνότητα
Οπότε ο αγώνας δρόμου συνεχίζεται.
Έιχε ποτέ κανένας παρόμοιες εμπειρίες με 309; Τι άλλο να κοιτάξω ρε παιδιά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 21:32:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταλυτης οφ.αυτα τα μοτερ εχουν γενικο θεμα με τα ηλεκτρικα το οποιο επικεντρωνεται στο συστημα τροφοδοσιας περισσοτερο και το οτι ειναι ιντζεξιον μη σε ξεγελαει...ειναι απλα ενα πιο συγχρονο καρμπυρατερ απλα αντι για καρμπυρατερ εχει τον εγγεφαλο να δινει ρευμα στο μπεκ ακομα και τα ρευματα του ειναι μηχανικα...εφοσον εχεις αλλαξει τα παρελκομενα αλλαξε και ενα καταλυτη κατα προτιμηση βαλε καποιον μεταλλικο αν εχεις σκοπο να το κρατησεις καιρο γιατι λογο πλουσιων μιγματων τους βουλωνει σχετικα ευκολα
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 21:57:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ετσι ...χοντρικα..ποσα εχεις δωσει μεχρι τωρα?
Ολα αυτα που αλλαξες τα αλλαξες με καινουρια?
οι διακοπες και ολα αυτα που εκανε ειναι πολυ ορατα σε διαγνωστικο και δεν καταλαβαινω γιατι δεν το εβαλε κανενας πανω να το "διαβασει"
Τα κλασικα συμπτωματα του ποντεσιομετρου του μονοποϊντ....
με οσα εχεις αλλαξει μαλλον θα επερνες αλλο μοτερ καλυτερο και ολοκληρο...
Μαλλον θελεις να βρεις εναν καλο μηχανικο... 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 21:58:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικά θα του μετρήσω ρύπους κάποια στιγμή να δω αν όντως παίζει κάτι τέτοιο.
Το θέμα πλέον είναι ότι ανάβει το τσεκ χωρίς να έχω κάποιο εμφανές πρόβλημα δυσλειτουργίας. Ανάβει όταν πέφτουν οι στροφές στιγμιαία και σε κουφές στιγμές με σταθερό γκάζι.
Το θέμα είναι ότι για να βρει τι έχει ο συγκεκριμένος ηλεκτρολόγος(γιατί οι κωδικοί που βγάζει σαν βλάβες έχουν γενική περιγραφή και μπορεί να είναι οτιδήποτε παρελκόμενο) πρέπει να μείνει πάλι το αμάξι πολύ καιρό μέσα και έχω βαρεθεί να χαλάω όλον τον ελευθερο μου χρόνο εκεί. Από την άλλη σκέφτομαι μην είναι κάτι σοβαρό
Τέλος πάντων, έχουμε μέλη με 309 στο φόρουμ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 00:24:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 14:55:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγω εχω αλλα χωρις τον λυκο επανω του 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 15:53:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ώρες ώρες σκέφτομαι να αλλάξω μοτέρ μόλις παρουσιάσει καμιά σοβαρότερη βλάβη.
Τα 1.6 8V (ραλύ) είναι πιο πολιτισμένα ή και αυτά είναι έτσι ράθυμα και με τα κέφια τους;
Δεν έχω εντοπίσει κάποιο τόπικ με 309  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 16:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχοντας κάποια χρόνια συμβίωσης στο παρελθόν με 106 1.4 με τον ΚDY, (δεν ξέρω αν φοράς τον ίδιο κινητήρα), μόνο τα καλύτερα έχω να πω γι'αυτό το μοτεράκι, με αχίλλειο πτέρνα και αιτία όλων των κακών το ποτενσιόμετρο του μονοποιντ που φαγώνεται για πλάκα, αλλα αυτό είναι το Νο1 που κοιτάς σε αυτά τα μοτέρ. Εγω το είχα αλλάξει, με ιμιτασιόν μάλιστα (μόνο την πλακέτα 50€ περίπου) και όλα τα προβλήματα είχαν λυθεί μέχρι που το έδωσα. Πάντως θεματάκια με βαλβίδες ψυχρής εκκίνησης, φούσκες κλπ, είναι λογικό να προκύπτουν με τα χρόνια...
Στο θέμα τις φούσκας του αβανς, εγώ τη φούσκα την είχα καταργήσει, παρόλο που την είχα αλλάξει. Το είχα σταθερό, απλά ρυθμισμένο τέρμα, με πολυ καλά αποτελέσματα!
Πραγματικά πολύ τίμιο μοτεράκι, και με πολύ νεύρο!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 20:04:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
z@ck! έγραψε: | Τα κλασικα συμπτωματα του ποντεσιομετρου του μονοποϊντ....
|
Δεν χρειαζόταν να αλλάξεις τίποτα άλλο από αυτά που άλλαξες. Με μία πλάκα ποτενσιόμετρου θα έλυνες το πρόβλημά σου γρήγοτα και φθηνά. Ένα άλλο ακόμα θεματάκι υπάρχει και με την το έμβολο που υπάρχει πάνω στο σώμα της πεταλούδας και είναι υπαέθυνο για το άνοιγμα αυτής σε καθεστώς τσοκ. Αυτό παίρνει κενά και δεν επιστρέφει στην αρχική του θέση όταν φύγει από το τσοκ. Κατά τα άλλα ένα μοτέρ κλασσικό 8v γαλλικό, πολύ ροπάτο μέχρι τις 4500rpm και με ένα 13/59 δεν υπάρχει αντίπαλος μέσα στην πόλη. Λόγω αλουμινένιου μπλοκ έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας πολύ γρήγορα. Προληπτικά κάποια στιγμή άλλαξε και τα μπουζοκαλώδιά σου. Εσίως το δικό μας έχει ξεπεράσει τις 300.000 χλμ χωρίς να έχει γίνει ποτέ επισκευή στο μοτέρ, εκτός από τις 2 προληπτικές φλάτζες που αλλάχτηκαν.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 23:22:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | z@ck! έγραψε: | Τα κλασικα συμπτωματα του ποντεσιομετρου του μονοποϊντ....
|
Δεν χρειαζόταν να αλλάξεις τίποτα άλλο |
Μέτρα πάνω στο ποτενσιόμετρο με ένα πολύμετρο της δυο ακριανές επαφές (1-5) πρέπει να μετράς κάτω από 900Ωμ αν όχι πέταμα το ποτενσιόμετρο και όχι το μοτέρ
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 23:33:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλιώς το βγάζεις και το βλέπεις με το μάτι, τα αυλάκια που δημιουργούνται στις επαφές του είναι εμφανέστατα. (Αφού πριν το σημαδέψεις για να το ξαναβάλεις στη σωστή θέση).
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:49:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η φούσκα του αβάνς ρυθμίζει το αβάνς μόνο στο άφημα του γκαζιού (δημιουργώντας υποπίεση) ή γενικά σε όλο το φάσμα; Πώς το είχατε ρυθμίσει τέρμα;
Η βλάβη με την πλακέτα της πεταλούδας μου έχει αναφερθεί, αυτό τι συμπτώματα έχει; Είχατε θέμα με το να ανάβει το τσεκ ποτέ; Πλέον αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Ανάβει μέσα στην πόλη στο σταμάτα ξεκίνα και όταν πέφτουν οι στροφές. Στον ανοιχτό δρόμο δεν έχει πρόβλημα.
Τι καταναλώσεις είχατε γενικά;
υ.γ.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 01:48:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υποπίεση δημιουργείται πάντα (στην εισαγωγή) όσο δουλεύει το μοτέρ (ατμοσφαιρικό), αλλα με το πάτημα του γκαζιού, δλδ όσο αυξάνεται το φορτίο δημιουργείται μεγαλύτερη, οπότε και προσαρμόζεται το αβάνς σε όλο το φάσμα. Και αν θυμάμαι καλά εκτός απο τη φούσκα που έχει το ντιστριμπιτέρ, έχει επιπλέον και φυγοκεντρικό μηχανισμό μέσα, που αυξάνει το αβάνς ανάλογα με τις στροφές. Χειροκίνητα ρυθμίζεται με τη μετακινηση του ντιστριμπιτέρ ως προς τη θέση του επάνω στην κεφαλή, με τη χρήση του ειδικού πιστολιού.
To πρόβλημα με το ποτενσιόμετρο δημιουργεί και τσεκ, και φυσικά αρυθμίες, μπουκώματα, κοψίματα κ.α. γιατι στην ουσία η πλακέτα διαβάζει την κλήση της πεταλούδας, και καθώς φαγώνονται οι επαφές της, περνάει περισσότερο ρεύμα, και ο εγκέφαλος καταλαβαίνει ότι η πεταλούδα έχει τέρμα κλήση, δηλαδή φουλ φορτίο, οπότε ρίχνει φουλ καύσιμο. Γι'αυτό και η μεγάλη κατανάλωση, τα μπουκώματα τα τσεκ κλπ. Ενώ στον ανοιχτό δρόμο, με αρκετά πατημένο το γκάζι, δεν υπάρχει πρόβλημα, καθώς εκεί ήδη είναι ανοιχτή η πεταλούδα του γκαζιού και αξιοποιείται η -μεγάλη- ποσότητα του καυσίμου που ψεκάζεται. 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 03:01:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία, μπορείς όμως να μου εξηγήσεις αν είναι δυνατόν, λόγω ελαττωματικής πλακέτας, το μπέρδεμα αυτό να το κάνει περιστασιακά; Μετά από όλα αυτά που έχω αλλάξει (και ειδικά με το νέο ντιστριμπιτέρ) το μπέρδεμα θα το κάνει μια στις 10. Απλά ποτέ μου δεν χώνεψα πώς είναι δυνατόν αν υπάρχει μια τέτοια βλάβη στο μηχανισμό της πεταλούδας (ποτενσιόμετρο) να μην εμφανίζεται μόνιμα ή σχεδόν μόνιμα το σύμπτωμα. Επίσης μια από τις μόνιμες βλάβες που εμφανίζεται στον εγκέφαλο είναι ψεκασμός.
Απλά το θέμα είναι τι κάνω από εδώ και πέρα. Ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι την πεταλούδα και το ποτενσιόμετρο το κοίταξε και δεν είδε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο δεν του έχω καμία εμπιστοσύνη. Μια μεγάλη χάρη ρε παιδιά αν είναι εύκολο. Μπορεί κανένας να μου πει με βεβαιότητα τι χρώμα έχει η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης; Είναι μπλε ή πράσινη; Είναι η δεύτερη φορά που την αλλάξω επειδή ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι είχανε βάλει λάθος χρώμα (μπλε). την μαμά την έχω αλλά λόγω πολυκαιρίας δεν μπορώ να καταλάβω αν ήτανε αρχικά μπλε ή πράσινη.
Που μπορώ να προμηθευτώ πλακέτα πεταλούδας; Έχει ο Γκαγκαστάθης;
υ.γ. Παιδιά το ανταλλακτικό στο οποίο αναφερόμαστε είναι το Throttle Position Sensor? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 11:34:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αλήθεια είναι ότι όταν χαλάει το ποτενσιόμετρο, το πρόβλημα είναι σχεδόν μόνιμο και όχι περιστασιακό.
Σε κάθε περίπτωση πάντως μπορεί να ελεγχθεί η κατάστασή του με τους δυο τρόπους που αναφέθηκαν πιο πάνω, δλδ είτε με πολύμετρο, είτε οπτικά. (είναι το Throttle Position Sensor).
Για την βαλβίδα ψυχρής, για να 'σαι σίγουρος, πάρε την άδεια σου και πήγαινε ζήτα την απο μια αντιπροσωπεία Peugeot.
Υ.Γ. Πρέπει να έχω στην Κέρκυρα ένα ποτενσιόμετρο γερό, μου το είχε δωσει φίλος για spare, αλλα θα πάω τέλος του μήνα. Αν δεν έχεις καταφέρει κάτι μέχρι τότε, θα στο στείλω.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2011, 00:40:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχω και εγώ ένα εφεδρικό (το μαμά δηλαδή) και τώρα πάνω έχω ένα μεταχειρισμένο το οποίο δούλευε γενικά καλύτερα. Βασικά πρέπει να δω τι θα κάνω με το τσεκ που ανάβει πλέον πολύ συχνά. Ωστόσο το αμάξι φαίνεται να δουλεύει καλύτερα από ποτέ.Είχατε μετρήσει ποτέ καταναλώσεις; Ειδικά μέσα στην πόλη;
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και το πρόθυμο κλίμα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2011, 01:03:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δοκιμασε να βγαλεις τον αρνητικο πολο για κανα δεκαλεπτο,ωστε να κανει reset ο εγγεφαλος ,αφου οπως λες με αυτο το ποτενσιομετρο δουλευει καλυτερα..... 
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2011, 01:26:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το έχω κάνει αρκετές φορές. Έχει πάλι την ίδια συμπεριφορά στον τρόπο που ανάβει το τσεκ. Τον νέο ψεκασμό τον έχω κανά 2μηνο πάνω. Με αυτόν τον ψεκασμό δουλεύει πολύ καλύτερα αλλά το τσεκ ανάβει πολύ συχνότερα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2011, 01:35:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
z@ck! έγραψε: | ετσι ...χοντρικα..ποσα εχεις δωσει μεχρι τωρα?
Ολα αυτα που αλλαξες τα αλλαξες με καινουρια?
οι διακοπες και ολα αυτα που εκανε ειναι πολυ ορατα σε διαγνωστικο και δεν καταλαβαινω γιατι δεν το εβαλε κανενας πανω να το "διαβασει"
Τα κλασικα συμπτωματα του ποντεσιομετρου του μονοποϊντ....
με οσα εχεις αλλαξει μαλλον θα επερνες αλλο μοτερ καλυτερο και ολοκληρο...
Μαλλον θελεις να βρεις εναν καλο μηχανικο...  |
βασικά το καλό είναι ότι μπορώ και βρίσκω φτηνά ανταλλακτικά καινούρια και παλιά μιας και ασχολούμαι.
Το πιο ακριβό από όλα είναι το ντιστριμπιτέρ που το πήρα από Γκαγκαστάθη 150ε
το βηματικό την είχε ακούσει ούτως ή άλλως και αγόρασα καινούριο από ebay με 35ε, δεύτερο ψεκασμό αγόρασα μεταχειρισμένο 50ε, λάμδα από Αγγλία με 35ε πάλι. Δεν τα λυπάμαι γιατί αυτά ούτως ή άλλως φρεσκάρισαν το μοτέρ που έχει μόνο 115.000. Το θέμα είναι να το κάνω να δουλεύει στρωτά (έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό) και να καίει λίγο. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι σε αστικό κύκλο μπορεί να καίει 9-10 λίτρα 8v αμάξι που οδηγείται όσο πιο προσεκτικά γίνεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2011, 03:43:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως επειδή γενικότερα ο ψεκασμός είναι απροβλημάτιστος, με εξαίρεση το ποτενσιόμετρο, θα ήταν προτιμότερο να δώσεις κανα 50άρικο να πάρεις μια καινούργια πλακέτα μόνο (ημιτασιόν), παρά ένα μεταχειρισμένο ψεκασμό, που πιθανότατα να είναι πάλι ψιλοαρπαγμένο το ποτενσιόμετρό του.
...απ'ότι ξέρω μόνο στους καινούργιους ψεκασμούς που δίνει ως ανταλλακτικά πλέον τα τελευταία χρόνια η Peugeot άλλαξε -βελτίωσε- το υλικό της πλακέτας για να μην φαγώνεται. Όμως η Peugeot οπως θα ξέρεις ήδη, δίνει μόνον ολόκληρο τον ψεκασμό με κόστος πάνω απο 200€. Μια πλακέτα όμως ημιτασιόν, τη βρίσκεις φτηνά και είναι κ ανθεκτική. Αυτη που είχα βάλει εγώ τουλάχιστον μετά απο πολλές χιλιάδες χλμ όχι απλά δεν είχε δείγματα φθοράς αλλα ούτε σημάδια στα σημεία που φθείρεται.
Πάντως αυτά τα μοτέρ απ όσο θυμάμαι δεν είναι κ τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση... Αλλα συγκριτικά με τα επόμενα 1400άρια είχαν περισσότερο νεύρο και ροπή κατα τη γνώμη μου, καθότι πιο ελέυθερα...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|