PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πότε αλλάζω τι?

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Invisible (Invi)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2003)

Ένταξη: 26 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούλ 2008, 19:27:36    Θέμα δημοσίευσης: Πότε αλλάζω τι? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post. Απλά βρίσκομαι σε μια φάση απελπισίας!
Έχω το 206 1.4 8v Quicksilver μοντ. 2003. Το πήρα μεταχειρισμένο με 64,000km. Τώρα έχω 129.000km.
Πάντα πρόσεχα τα service να τα κάνω στην ώρα τους όπως μου είχαν υποδείξει.
Απλά πήγαινα στο service και τους έλεγα ότι το αυτοκίνητο έχει τόσα km... κάντε τις ανάλογες εργασίες...
Στο βιβλίο service που έχω, γράφει κάτι επίπεδα περιοδικού ελέγχου A, B, C... ενδιάμεσες επισκέψεις... κ.α.
Αυτά δεν τα γνωρίζω. Καθώς δε γνωρίζω πότε αλλάζω τι...
Για παράδειγμα τελευταία ακούω θόρυβο από τους μπροστά τροχούς σαν τρίξιμο.
Αμέσως σκέφτηκα τα αμορτισέρ μιας και το ένοιωθα κάπως να κοπανάει στις λακκούβες.
Πηγαίνοντας σε βουλκανιζατέρ με ρώτησε χωρίς να το δει : “έχεις αλλάξει ψαλίδια?” Βλέποντας την απορία μου με ρώτησε πόσα km έχει το αυτοκίνητο. Ακούγοντας 129.000km μου έβγαλε μια τιμή 850 € με εργασία και είπε οτι θέλουν αλλαγή τα 4 αμορτισέρ, ψαλίδια, ακρόμπαρα, ημίμπαρα, ζανφόρ, μπαλάκια ψαλιδιών.
Ευτυχώς για μένα σήμερα πέρασα από το ΚΤΕΟ. Πήγα εσκεμμένα για να με κόψουν και να μου υποδείξουν τι εργασίες έχω να κάνω ακριβώς και όχι με κάποιο ώφελος.

Έχουμε τα εξής :
1.Εμπρόσθια μπαλάκια ψαλιδιών
2.Δεξί ζανφοράκι
3.ευθυγράμιση

Α. Έχοντας 130.000km και δεν έχω αλλάξει ποτέ αμορτισέρ ποιόν να πιστέψω?
Το ΚΤΕΟ μου είπε ότι τα αμοτρισέρ είναι μια χαρά. Οι τιμές είναι καλές κατα τα άλλα... φρένα...κ.α?

Β. Εάν αλλάξω το δεξί μόνο ζανφόρ το αριστερό πότε θα θέλει αλλαγή?

Γ. Κάθε πότε να κάνω service και τι να αλλάζω?

π.χ.
Λάδια 10/40 - ? km
Βαλβολίνες - ? km
Μπουζί - ? km
Φίλτρα - ? km




Ότι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Invisible στις Κυρ 27 Ιούλ 2008, 15:20:42, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
micra_iro (Ηρω)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 403
Τόπος: αλλού γι' αλλού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούλ 2008, 21:07:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απ' οτι βλεπω τα αμορτισερ σου ειναι μια χαρα, σιγουρα στα κτεο τα μηχανηματα λενε την αληθεια και μαλιστα την παραλενε, αυτο που εχω να σου πω οσο αναφορα τα αμορτισερ πηγαινε να τσεκαρεις τα top mount ,σε καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο θα σου προτεινα, ισως εκει να οφειλεται ο θορυβος που ακους επισης παιζει ρολο και το λαστιχο που φορας εαν εχεις κανενα πολυ λεπτο προφιλ 40αρι - 45αρι λογικο ειναι.
Τωρα τα λαδια εχουν 2 διαστηματα που πρεπει να τα αλλαζεις ή στα 5.000 χλμ ή στα 7.000 καλυτερα να βαζεις των 7.000 χλμ και να τα αλλαζεις στα 5.000 ή αλλιως ανα 6μηνο
οι βαλβολινες ειναι πιο ανθεκτικες εγω να φανταστεις τις αλλαξα τις δικες μου για πρωτη στα 70.000 χλμ
τα φιλτρα προσωπικα τα αλλαζω σε καθε service οπως και τα μπουζι για καθαρα προληπτικους λογους, εκτος απο το φιλτρο αερα που φοραω ενα ελευθερο και περιπου στο εξαμηνο το βγαζω το πλενω καλα και το ξαναφοραω
αυτα απο μενα


welcome to micra zone
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούλ 2008, 22:30:16    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πότε αλλάζω τι? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Invisible έγραψε:

Για παράδειγμα τελευταία ακούω θόρυβο από τους μπροστά τροχούς σαν τρίξιμο.
Αμέσως σκέφτηκα τα αμορτισέρ μιας και το ένοιωθα κάπως να κοπανάει στις λακκούβες.
Πηγαίνοντας σε βουλκανιζατέρ με ρώτησε χωρίς να το δει : “έχεις αλλάξει ψαλίδια?” Βλέποντας την απορία μου με ρώτησε πόσα km έχει το αυτοκίνητο. Ακούγοντας 129.000km μου έβγαλε μια τιμή 850 € με εργασία και είπε οτι θέλουν αλλαγή τα 4 αμορτισέρ, ψαλίδια, ακρόμπαρα, ημίμπαρα, ζανφόρ, μπαλάκια ψαλιδιών.


1) Δεν πιστευω οτι χρειαζωνται αλλαγη ΚΑΙ τα 4 ψαλιδια (σημειωση: το 206 εχει μπροστα ψαλιδια και πισω υστερουντες βραχιωνες), τα πισω πιθανοτατα δεν θα χρειαζονται αλλαγη.

2) Στα μπροστα ψαλιδια οι μπιλιες (μπαλάκια ψαλιδιών) ειναι ενσωματομενες σε αυτα, οποτε αν σου πει οτι θα αλλαξει και τα ψαλιδια και τις μπιλιες..... απλα λεει ψεματα.

3) Αν λεγονας ζανφορ εννοει την αντιστρεπτικη.... λεει ψεματα. Εκτως αν εννοει τα μπαρακια ζανφορ που πιθανοτατα να θελουν αλλαγη σε αυτα τα χλμ. Οπως επισης λογικα και τα ιμημπαρα - ακρομπαρα γιατι αποκτουν τζογους.

Εμενα αποψη μου ειναι οτι παει να σε αρμεξει.
Απ'οτι φενεται θα χρειαστεις μπροστινα ψαλιδια (οι μπιλιες ερχονται μαζι με τα ψαλιδια ειπαμε), ιμημπαρα, ακρομπαρα, και μπαρακια ζαμφορ.
Για τα αμορτισερ δεν μπορουμε να σου πουμε ετσι εξ αποστασεως. Βεβαια τα 126.000 ειναι αρκετα χλμ ..... αλλα αν στο ΚΤΕΟ στα βρηκαν ΟΚ, δεν μπορουμε να πουμε τιποτα παραπανω.

Τιμες ανταλακτικων Peugeot

Ψαλιδια: ~ 150 (*2)
Ακρομπαρα: ~35 (*2)
Ιμημπαρα: ~ 50 (*2)
Μπαρακια ζαμφορ δεν ξερω...

Τιμες ΜΗ εργοστασιακων ανταλακτικων

Ψαλιδια: ~ 80 (*2)
Ακρομπαρα: ~ 15 (*2)
Ιμημπαρα ~20 (*2)
Μπαρακια ζαμφωρ δεν ξερω


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Invisible (Invi)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2003)

Ένταξη: 26 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 15:18:07    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πότε αλλάζω τι? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:

Εμενα αποψη μου ειναι οτι παει να σε αρμεξει.
Απ'οτι φενεται θα χρειαστεις μπροστινα ψαλιδια (οι μπιλιες ερχονται μαζι με τα ψαλιδια ειπαμε), ιμημπαρα, ακρομπαρα, και μπαρακια ζαμφορ.
Για τα αμορτισερ δεν μπορουμε να σου πουμε ετσι εξ αποστασεως. Βεβαια τα 126.000 ειναι αρκετα χλμ ..... αλλα αν στο ΚΤΕΟ στα βρηκαν ΟΚ, δεν μπορουμε να πουμε τιποτα παραπανω.

Τιμες ανταλακτικων Peugeot

Ψαλιδια: ~ 150 (*2)
Ακρομπαρα: ~35 (*2)
Ιμημπαρα: ~ 50 (*2)
Μπαρακια ζαμφορ δεν ξερω...

Τιμες ΜΗ εργοστασιακων ανταλακτικων

Ψαλιδια: ~ 80 (*2)
Ακρομπαρα: ~ 15 (*2)
Ιμημπαρα ~20 (*2)
Μπαρακια ζαμφωρ δεν ξερω


Δηλαδή εάν βάλουμε ψαλίδια, ακρόμπαρα, ημίμπαρα... πάμε στα 235 βάζοντας και τα μπαράκια ζαωφόρ και την εργασία... αααχχχ
Ζήτω που καήκαμε...
Στη φώτο που έχω απο το ΚΤΕΟ τι σημαίνουν αυτές οι τιμές? Γνωρίζει κανείς?


Ότι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:17:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι τιμες που σου εχω γραψει ειναι για ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ανταλακτικο. Οποτε το 235 διπλασιασε το και βαλε και εργσια....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
micra_iro (Ηρω)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 403
Τόπος: αλλού γι' αλλού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 21:25:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στα φρενα σου αυτα τα νουμερα που γραφει ειναι με ποσα newton (δυναμη) φρεναρει το αμαξι σου για καθε τροχο οπως και το χειροφρενο σου
στα αμορτισερ το ποσοστο % σημαινει ποσο αποροφητικα ειναι
εκει που σου λεει "ελλειψεις που σημειωθηκαν" σημαινει:
α) για τα δυναμεις πεδησης οτι μεσα σε δυο μηνες οι διαφορα στα φρενα σου θα ειναι μεγαλυτερη απο αυτη που εχει σημειωθει στην τωρινη μετρηση οποτε και θα πρεπει να ριξις μια ματια στα φρενα σου ισως για καποια αλλαγη μπροστα, πισω δεν ξερω αν εχεις ταμπουρα ή δισκοφρενα αλλα αν πας και κοιταξεις τα μπροστα καλο θα ηταν να ριξεις μια ματια και πισω
β) το επομενο που γραφει δλδ το δευτερο Δ καλο θα ηταν να πας καποια στιγμη να κανεις μια ευθυγραμμιση χωρις αυτο να επειγει


welcome to micra zone
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 21:38:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tα μπαρακια ζανφορ εχουν 20-30 ευρω το ενα εκτος αντιπροσωπειας.
Βεβαια εχω βρει και στο ebay 30 euro το ζευγαρι!

Παντως θες εναν εμπιστο μηχανικο να σου πει ακριβως τι πρεπει να αλλαξεις.
Ψαλιδια μαλλον θα θες σιγουρα.
Για ακρομπαρα μπορει και οχι.
Αν αλλαξεις αμορτισερ να αλλαξεις και τα τοπ μουντ!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Invisible (Invi)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2003)

Ένταξη: 26 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 22:11:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Tα μπαρακια ζανφορ εχουν 20-30 ευρω το ενα εκτος αντιπροσωπειας.
Βεβαια εχω βρει και στο ebay 30 euro το ζευγαρι!

Παντως θες εναν εμπιστο μηχανικο να σου πει ακριβως τι πρεπει να αλλαξεις.
Ψαλιδια μαλλον θα θες σιγουρα.
Για ακρομπαρα μπορει και οχι.
Αν αλλαξεις αμορτισερ να αλλαξεις και τα τοπ μουντ!


αρα φτάνουμε στα 670 ευρώ εάν υπολογίσουμε 100 την εργασία...
Απο την άλλη top mount τι είναι...???
Με βλέπω να το πάω για πούλημα... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Ότι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 05:57:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγνώμη αλλά ποιος ο λόγος να το πουλήσεις επειδή θέλει συντήρηση. Shocked Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 08:10:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Invisible έγραψε:

αρα φτάνουμε στα 670 ευρώ εάν υπολογίσουμε 100 την εργασία...
Απο την άλλη top mount τι είναι...???
Με βλέπω να το πάω για πούλημα... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Ενταξει μην πανικοβαλεσαι.... Τα αφησες να γινουν ολα μαζι και γι αυτο μαζευτικαν.

Αν σου φαινονται πολλα οικονομικα (που ειναι πολλα) δεν χρειεαζεται να τα κανεις ολα μαζι. πχ. Ξεκινα κανε τα τα ψαλιδια μονο πρωτα. Και τα υποληπα αλλη φορα κτλ. Δεν χρειαζεται να βαλεις και ανταλακτικα original, οπως ειπε ο φλιος πιο πανω, στο e-bay (και εδω στην Ελλαδα) βρισκεις αρκετα φτηνα μη-original ανταλλακτικα οπως ακρομπαρα, μπαρακια ζαμφορ, ιμημπαρα κτλ.
Ψαλιδια μπορεις να βρεις και μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση κιολας αν θες να γλητωσεις κοστος.

Απλα υπαρχουν λυσεις, μην τα βλεπεις τοσο σκουρα Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 10:42:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω πάντως δεν εχω καταλάβει που ειναι το περίεργο...
κάθε τι που χρησιμοποιυουμε εχει αναλώσιμα τμήματα τα οποιά φθηρονται με την χρήση...
και πάλι καλά να λέτε που τα περισσότερα απ τα ανταλλακτικά μας και δεν χαλάμε ευκολα και ειναι σχετικά φθηνά...

για αυτοκίνητα μιλάμε εεε οχι για παπάκια...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 13:34:53    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πότε αλλάζω τι? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Invisible έγραψε:
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post. Απλά βρίσκομαι σε μια φάση απελπισίας!
Έχω το 206 1.4 8v Quicksilver μοντ. 2003. Το πήρα μεταχειρισμένο με 64,000km. Τώρα έχω 129.000km.
Πάντα πρόσεχα τα service να τα κάνω στην ώρα τους όπως μου είχαν υποδείξει.


Ο Μανθος εχει δικιο. Εξαλου εχεις ενα αμαξι με το οποιο ΜΟΝΟ εσυ εχεις κανει 65.000 χλμ.... και εκτως των τακτικων service δεν εχεις κανει καποια αλλη μεγαλη συντηριση.
Εξαλου αυτου του ειδους η συντηρηση (ψαληδια, αμορτισερ, ακρομπαρα κτλ) δεν ειναι προγραμματισμενη γιατι εξαρταται απο τις συνθικες χρησης του αυτοκινητου. Δεν ειναι ομως και αναποφεκτη...

Αλλα δες το αλλιος, αν αλλαξεις ψαλιδια τωρα δεν θα ξαναχριαστει (λογικα) για αλλα 100.000 χλμ. Απλα τα αφησες και σου ηρθαν ΟΛΑ μαζι μαζεμενα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Invisible (Invi)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2003)

Ένταξη: 26 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 15:35:02    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πότε αλλάζω τι? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Ο Μανθος εχει δικιο. Εξαλου εχεις ενα αμαξι με το οποιο ΜΟΝΟ εσυ εχεις κανει 65.000 χλμ.... και εκτως των τακτικων service δεν εχεις κανει καποια αλλη μεγαλη συντηριση.
Απλα τα αφησες και σου ηρθαν ΟΛΑ μαζι μαζεμενα.


Όντως τα άφησα... βασικά τα αμέλλησα...
Όχι, το λιονταράκι μου δε θα το πουλήσω γιατί ακόμη και σήμερα το βλέπω και το καμαρώνω!!!

Αρχικά θα αλλάξω τα βασικά για να περάσω το ΚΤΕΟ και μετά απο Σεπτέβρη θα το κάνω μία ανακατασκευή!!!

Ξέρετε κανένα καλό συνεργείο το οποίο να είναι κάπως αξιόπιστο? Στο οποίο να έκανε κάποιος κάποια εργασία και να έμεινε ευχαριστημένος...?

Επίσης για να αποφύγουμε τυχών διαφημιστικά... στείλτε μου pm.


Ότι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Invisible (Invi)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2003)

Ένταξη: 26 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 02:45:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν σήμερα άλλαξα ψαλίδια και Ζανφόρ (ή αλλιώς σύμπλεγμα Ζ όπως μου το ονόμασαν).
Το τρίξιμο σταμάτησε. Μου είπαν οτι ακρόμπαρα και ημίμπαρα είναι οκ και δε χρειάζονται αλλαγή.
Όσο για τα αμορτισέρ πρέπει να τα αλλάξω γιατί έχουν σκληρίνει σα κούτσουρα...
Έκανα και μία ζυγοστάθμηση και επιτέλους πέρασα και το ΚΤΕΟ...
Παραθέτω εδώ τις τιμές:

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=265964#265964


Ότι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sakis7arta (ΘΑΝΑΣΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.1 60HP 12/2003

Ένταξη: 24 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 8
Τόπος: ΑΡΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιαν 2011, 22:58:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω εχω ενα θεματακι αυτες της μερες χωρια οτι μου εφυγαν 130ε για καλοριφερ τωρα 180 ευρω θα μου στοιχησει μαζι με τα εργατικα λοιπον εχουμε 80ε μπροστα δεξι ψαλιδι μαζι και ενα ημιμπαρο 15ε και ενα ζαμφορ αριστερο 25ε αυτα βρεθηκαν στον τελευταιο ελεγχο ΚΤΕΟ και ευτυχως το αντιληφθηκα νωρις και δεν μου εφυγε καμια ροδα στον δρομο και ειδικα οταν πηγαινα στην ιονια οδο με 180 ετρεμε το αμαξι το πηρα το με 75000 και τωρα του εχω 101000........(1154cc και 60 hp 12/2003)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1898s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on