Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2010, 21:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλωνω φαν του περιοδικου!
Keep up the good work.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2010, 22:51:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λέτε αν ο φίλτατος Γάκης μπορεί να κανονίσουμε με το club μια μέτρηση των Πεζό μας?Θα ήθελα να δω πολύ τι επιδόσεις έχει το cc μου με το πρόγραμμα και επιπλέον αν δεν έχω κάποια δουλειά και κανονιστεί μπορώ να το διαθέσω ώστε να μάθουμε όλοι πιο ακριβή στοιχεια για τα αμάξια μας.
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Απρ 2010, 01:47:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
clio16v έγραψε: | volvos έγραψε: | πστ μικρε το 60-160 που μετρανε τα περιοδικα βγαινει με αφαιρεση...
βαζουν κατω το αμαξι μετρανε το 0-160 και αφαιρουν το χρονο που εκανε στο 0-60....
δεν ειναι περνω ενα αμαξι παω με 60 σταθερα παταω γκαζι και ποτε πιανω τα 160  |
Καλησπέρα σε όλους.
Γάκης ονομάζομαι και είμαι αρχισυντάκτης του POWER Techniques. Έχω αρκετό καιρό να μπω στο forum σας αλλά ψάχνοντας κάτι, έχω περάσει την τελευταία ώρα εδώ και βλέπω πως κουβεντιάζετε πολλά και αξιόλογα πράγματα στο forum σας και μάλιστα με επίπεδο, πράγμα ιδιαίτερα σπάνιο. Μπράβο σας!
...
p.s. Αν μπορεί κάποιος mod/admin να αλλάξει το nick μου σε Gakis καθώς το Clio (δυστυχώς) το έχω πουλήσει εδώ και χρόνια...
Ευχαριστώ! |
καταρχην καλως ηρθες
σχετικα με το Nickname (μιας και εχει συμβει κατι αντιστοιχο και με αλλα μελη στο παρελθον) δεν μπορει να γινει καποια αλλαγη
οποτε μιας και (μεχρι στιγμης) εχεις κανει μονο 2 δημοσιευσεις, ανοιξε ενα νεο λογαρισμο με οποιο Nickname θελεις
(και θα κανω το σχετικο edit εγω τα παραπάνω ποστ σου)
υ.γ. ομοιως και γω fun του περιοδικου απ το 1ο τευχος (παιζει να τα εχω ολα, αν δεν μου χει "ξεγυγει" καποιο)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Απρ 2010, 18:05:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε γακη,δουλευες μαζι με τον γιωργο,που εχει ενα μαζντα 3?αρκετα πορωμενος με τα αυτοκινητα κ πρεπει να δουλεψε μαζι σας για κανεναν χρονο.τωρα ειναι στο νιτρο,αλλα παντα μεσα στο στοιχειο του,αυτοκινητα κ γυναικες 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 10:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βγάλαν το RC 1273 κιλά με μισό ρεζερβουαρ και γώ Πουπάκη 1260 το GT με μισό και γώ ρεζερβουαρ(Με τις προ 1.2 και την 17αρα πίσω).....Αρα η οροφή στο GT και τα μεγαλύτερα φρένα+καθήσματα του RC είναι μία η άλλη???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 10:14:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην να μεταφερθει αλλου το τοπικ
νομιζω οτι το γραψανε λαθος γιατι στην οθονιτσα με βαρη λεει 1245 συνολο
επισης να σημειωσω οτι εψαξα τη μαλ***α πυ ειχα γραψει και εγω παλιοτερα για βενζινη
ειδικο βαρος ειναι καπου στο 0.75 και οχι 0.5
αρα τα 50λιτρα ειναι 40κιλα στο περιπου και λιγο πιο κατω και οχι 25 που νομιζαμε
κατι δε κολλαει με τα νουμερα τους
παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 10:21:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | καταρχην να μεταφερθει αλλου το τοπικ
νομιζω οτι το γραψανε λαθος γιατι στην οθονιτσα με βαρη λεει 1245 συνολο
επισης να σημειωσω οτι εψαξα τη μαλ***α πυ ειχα γραψει και εγω παλιοτερα για βενζινη
ειδικο βαρος ειναι καπου στο 0.75 και οχι 0.5
αρα τα 50λιτρα ειναι 40κιλα στο περιπου και λιγο πιο κατω και οχι 25 που νομιζαμε
κατι δε κολλαει με τα νουμερα τους
παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα |
Όπως και τι σημαντικό σε μια coilover ακόμα και τις πλάκας να ζυγιστεί και να ρυθμιστεί από γνώστη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 10:23:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jim207GT έγραψε: | volvos έγραψε: | ...ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα |
Όπως και τι σημαντικό σε μια coilover ακόμα και τις πλάκας να ζυγιστεί και να ρυθμιστεί από γνώστη  |
+1000χ2 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 10:30:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα |
ναι ισχύει, αλλά σε αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις....
γιατί στο 207ρουψου με τα 175 και να του αφαιρέσεις τα 100 κιλά... κλάιν.
αλλά στα 75 άλογα, τα μείον 100 κιλά είναι τεράστια διαφορά. (2 δευτερόλεπτα κάτω στον γύρο )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 11:38:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από όλα του διάβασα κρατάω τα παρακάτω:
So what have we proved here? It has been bemoaned a million times before that all the stuff in cars is too heavy and we should just get rid of most of it, but seats are useful for sitting on, airbags are useful for stopping you dying horribly, and parcel shelves are useful for shelving parcels (actually, has anyone ever actually put a parcel on a parcel shelf?). TG's 207 Superleggera is, essentially, useless as an everyday car, and not any quicker around a track. No question that many components could, and should, be made lighter - seats, particularly, are reaching a worrying level of heft - but that's a job for manufacturers, for suppliers, for people with computers and qualifications. Not idiots with hammers
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mufcpavlos (Pavlos) Μέλος

Peugeot 307 XSi
Ένταξη: 08 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 12:51:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | volvos έγραψε: | παντως το πορισμα ειναι αυτο που λεμε χρονια
ενα σκετο ελαφρωμα κανει ασταθες το αμαξι και εν τελει δε κανεις καλυτερο χρονο πιστα |
ναι ισχύει, αλλά σε αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις....
γιατί στο 207ρουψου με τα 175 και να του αφαιρέσεις τα 100 κιλά... κλάιν.
αλλά στα 75 άλογα, τα μείον 100 κιλά είναι τεράστια διαφορά. (2 δευτερόλεπτα κάτω στον γύρο ) |
καμια διαφορα. αν κανεις 15 ωρες 25 λεπτα και 32 δευτερολεπτα να ολοκληρωσεις το γυρο με τα 75 αλογα οι 15 ωρες 25 λεπτα και 30 δευτερολεπτα δεν εχουν καμια απολυτως διαφορα. μονο ψυχολογικο ειναι το θεμα! ενω το 207rc αν κανει απο 59 δευτερολεπτα το γυρο σε 57 τοτε ειναι σημαντικη διαφορα!
anyway η καθημερινοτητα απαιτει ολες αυτες τις βλακειες που "παχαινουν" το αμαξι!
katoxos 307....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 13:07:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mufcpavlos έγραψε: | καμια διαφορα. αν κανεις 15 ωρες 25 λεπτα και 32 δευτερολεπτα να ολοκληρωσεις το γυρο με τα 75 αλογα οι 15 ωρες 25 λεπτα και 30 δευτερολεπτα δεν εχουν καμια απολυτως διαφορα. μονο ψυχολογικο ειναι το θεμα! ενω το 207rc αν κανει απο 59 δευτερολεπτα το γυρο σε 57 τοτε ειναι σημαντικη διαφορα!  |
υποθετικά μιλώντας πάντα...
950 κιλά / 75 άλογα ~ 12,6 κιλά ανά ίππο
850 κιλά / 75 άλογα ~ 11,3 κιλά άνά ίππο
βελτίωση 11,5%
1250 κιλά / 175 άλογα ~ 7,1 κιλά ανά ίππο
1150 κιλά / 175 άλογα ~ 6,5 κιλά ανά ίππο
βελτίωση 9,2%
κ γενικότερα όσο ανεβάζεις τα άλογα (κάντο με 1400 κιλά και 600 άλογα ) αν απλά αφαιρείς όγκο 100 κιλών απ το βάρος η βελτίωση είναι ολοένα και μικρότερη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kos_argyris (kostas) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 rc (2008)
Ένταξη: 08 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 256
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 13:16:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά, το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξες δεν έχει καμία σχέση με τα άλογα του αυτοκινήτου. Η αναλογία μειώθηκε στη 2η περίπτωση επειδή είναι πιο βαρύ, όχι επειδή είναι πιο δυνατό |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2010, 13:26:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kos_argyris έγραψε: | Βασικά, το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξες δεν έχει καμία σχέση με τα άλογα του αυτοκινήτου. Η αναλογία μειώθηκε στη 2η περίπτωση επειδή είναι πιο βαρύ, όχι επειδή είναι πιο δυνατό |
ναι αν το δεις απ την μαθηματική πλευρά δίκιο έχεις.
απλά μιλάω για ρεαλιστικά νούμερα ίππων-βάρους αυτοκινήτων παραγωγής. (γι αυτό κ αναφέρω μετά τα 1400 με 600 ίππους... όπως κ να το κάνεις όταν ανεβαίνουν πολύ τα άλογα, ανεβαίνουν λίγο και τα κιλά)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kos_argyris (kostas) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 rc (2008)
Ένταξη: 08 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 256
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Δεκ 2010, 16:29:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νέοι χρόνοι:
80-120 με 4η 5'' από 6'' μαμά και
60-160 13.4'' από 14.8'' μαμά
rc με etuners, i.c cupra και εξάτμιση χειροπ. από σπιράλ και πίσω. Κανονικά όπως είναι το αμάξι με πράγματα μέσα και οδηγό 90 κιλών. Αρκετά καλή βελτίωση χρόνων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|