Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 10:32:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσο αφορα το μοτερ παντως και τις προδιαγραφες του συγκεκριμενου,ξαναλεω οτι προκειται για ενα μαμα ουσιαστικα μοτερ...
Πειτε δηλαδη οτι ειναι ενα 106 Ν/2,δηλαδη τιποτα αλλο περαν μιας εξατμισης(μετα το σπιραλ),ενα προγραμμα και ενα ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι.
Αν καθιστε και διαβαστε αναλυτικα ολα τα pdf της PS θα δειτε οτι σχεδον ολα τα μηχανικα μερη ειναι τα μαμα,με ελαχιστες αλλαγες προκειμενου το κοστολογιο να ειναι σε λογικα επιπεδα...
Αρα κατι κανουμε λαθος.Δεν ειναι οτι το μοτερ δεν μπορει,απλα δεν εχουμε βρει ακομα τον αναλογο τροπο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 10:38:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο πιστευω οτι ακομα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος πελατης να ζητησει κατι τετοιο. Όλοι ζητουν τουρμποροπη στις μεσαίες που "πουλαει σα ζεστο ψωμί"...
ίσως οταν απο καποιον ζητηθεί να το δουμε
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 10:44:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως ομως το μοτερ βασιζεται στο works????
kai οταν σου λεει μαμα τουρμπινα μπουζι κλπ εννοει τα μαμα του works?
an δεις μετρησεις απο μινι works ειναι ομοιες οι καμπυλες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 10:48:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι ρε,τι Works...
Η τουρμπινα ειναι κανονικη,δηλαδη εχει την εισαγωγη της απο την πλευρα της μπαταριας,οπως και στο εργοστασιακο 207.
Μπουζι και τετοια,δινει κανονικους κωδικους PSA και μαλιστα διπλα αναφερει και "serie" που ειναι τα μαμα τους.
Δηλαδη πουθενα δεν αναφερεται καποιο κιτακι με διαφοροποιημενα ανταλλακτικα για επιπλεον δυναμη.
Ακομα και το ic ειναι το μαμα απλα σε αλλη θεση...
Απο οτι προσεξα ομως,δινουν ιδιαιτερη εμφαση στην ψυξη της τουρμπινας και του ic.
Εχουν δηλαδη σωληνες αερος που τραβανε απο μπροστα και καταληγουν να φυσανε στα προαναφερομενα τμηματα για χαμηλοτερες θερμοκρασιες.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kos_argyris (kostas) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 rc (2008)
Ένταξη: 08 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 256
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 15:05:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Στελιο πιστευω οτι ακομα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος πελατης να ζητησει κατι τετοιο. Όλοι ζητουν τουρμποροπη στις μεσαίες που "πουλαει σα ζεστο ψωμί"...
ίσως οταν απο καποιον ζητηθεί να το δουμε |
Εγώ πάντως κάτι παρόμοιο με αυτό που λες είχα σαν στόχο. Οταν έβαλα το 1ο στάδιο έμεινα ικανοποιημένος από τη ροπή στις μεσαίες, ψηλά όμως ήμουν προβληματισμένος. Δεν είμαι και πολύ της βελτίωσης, αλλά από τότε έβαλα i/c και εξάτμιση με σκοπό να πάρω στις ψηλές στροφές. Αυτό ζήτησα και από το Στέλιο, να μείνουν τα 300 Nm που έχει και το 1ο στάδιο και να τα κρατήσουμε όσο παραπάνω μπορούμε. Βελτιώθηκε μεν στις 5 με 6000 rpm, αλλά και πάλι θεωρώ ότι η πτώση της ροπής μετά τις 5000rpm είναι πολύ πιο απότομη από ότι φαίνεται στα δυναμόμετρα. Τώρα αν αυτό γίνεται για χάριν αξιοπιστίας της τουρμπίνας, χαλάλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 15:13:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Βρε παιδιά, τί ψάχνουμε να βρούμε;
Μιλάμε για έναν κινητήρα EP6-DTS στον οποίο τίποτα δεν μοιάζει με το RC πέραν του ότι είναι EP6-DTS γιατί βρίσκεται πάνω σε ένα spider.
Ούτε εισαγωγή, ούτε εξάτμιση, ούτε καν intercooler. Δηλαδή συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα!
Από πλευράς λογισμικού ο εργοστασιακος εγκέφαλος του 207 RC / GT/ Rallye δεν έχει κανένα λόγο να ΜΗΝ βγάλει 220 άλογα στις 6000rpm. Από πλευράς hardware όμως υπάρχουν πολλοί λόγοι που το αποτρέπουν σε έναν εργοστασιακό κινητήρα. |
Ακούσαμε και κάτι σωστό!
Γιατί ψάχνουμε να βρούμε λύση στη πτώση δύναμης ψηλά, στα κοινά καθημερινά αυτοκινητάκια μας, συγκρίνοντας με ένα αγωνιστικό; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 15:17:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι ετσι!
Γιατι γουσταρουμε.
Γιατι ειμαστε κα-ί-λες και στο εν λογω τοπικ αναρωτιομαστε που μπορει να φτασει αυτο το μοτερ με μαμα τα παντα + μια εξατμιση.
γιατι ΔΕΝ τα κυκλοφορουμε καθε μερα σαν "πολιτικα" - αλλα τα βγαζουμε για βολτα Κυριακη βραδυ στην Πεντελη και κανουμε αναβαση.
Κανουμε 5000km το χρονο και καθημερινα κυκλοφορουμε με παπί και αδιαβροχο.
Για τετοιους λογους.
Που ειναι το προβλημα?
Λυση για προγραμμα σε everyday car εχουμε δει πολλες.
Μπορουμε να δουμε και κατι διαφορετικο? 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 15:33:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Γιατι ετσι!
Γιατι γουσταρουμε.
Γιατι ειμαστε κα-ί-λες και στο εν λογω τοπικ αναρωτιομαστε που μπορει να φτασει αυτο το μοτερ με μαμα τα παντα + μια εξατμιση.
γιατι ΔΕΝ τα κυκλοφορουμε καθε μερα σαν "πολιτικα" - αλλα τα βγαζουμε για βολτα Κυριακη βραδυ στην Πεντελη και κανουμε αναβαση.
Κανουμε 5000km το χρονο και καθημερινα κυκλοφορουμε με παπί και αδιαβροχο.
Για τετοιους λογους.
Που ειναι το προβλημα?
Λυση για προγραμμα σε everyday car εχουμε δει πολλες.
Μπορουμε να δουμε και κατι διαφορετικο?  |
Βλέπεις τι λέω! Απαντάς μόνο με επιθετικότητα και μετά εσύ και κάτι τέτοια
άτομα διαχειρίζεστε το forum! Κρίμα εάν δεν δέχεστε και μια διαφορετική-αντίθετη γνώμη διότι αυτό επιβεβαιώνει τη σκέψη μου περί αυτοπροστατευόμενης κλίκας! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 15:39:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειμαι επιθετικος
κυριολεκτικα μιλαω
εχουμε πηξει απο ανθρωπους που μπλεκουν τα παντα μεταξυ τους..
συζηταμε κατι για να παμε "παραπερα" και αντι να προβληματισουμε για το πως, αναφερομαστε στο αυτο δεν κανει για το δικο μου αμαξι.
μα δεν μας ενδιαφερει αυτο
αφου δεν κανει για το δικο σου αμαξι μην ασχολησε / γραφεις κλπ σε ενα τετοιο τοπικ
ειναι εξαιρετικα απλο
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 15:45:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | δεν ειμαι επιθετικος
κυριολεκτικα μιλαω
εχουμε πηξει απο ανθρωπους που μπλεκουν τα παντα μεταξυ τους..
συζηταμε κατι για να παμε "παραπερα" και αντι να προβληματισουμε για το πως, αναφερομαστε στο αυτο δεν κανει για το δικο μου αμαξι.
μα δεν μας ενδιαφερει αυτο
αφου δεν κανει για το δικο σου αμαξι μην ασχολησε / γραφεις κλπ σε ενα τετοιο τοπικ
ειναι εξαιρετικα απλο |
Αρα διαχωρίζεις ξεκάθαρα τη γνώμη μου η οποία παρεπιπτόντως συμφώνει με του salex!
Θα πρέπει δηλαδή να του κάνεις την ίδια παρατήρηση διότι απλά συμφώνησα μαζί του  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 15:56:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα του απαντησα στο αμεσως επομενο ποστ
καλως η κακώς δεν εχω 207...
αν ειχα θα ημουν εκεινος ο "πελατης" (δεν εννοω του Χ ή του Ψ προγραμματιστη - εννοώ αυτος που περιγραφω στα προυγουμενα ποστ μου)
εν παση περιπτωση ΠΛΑΤΙΑΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ!!!!!!!!!!!!
ας επιστρεψουμε στο πως αυτο το "διαμαντι" μοτερακι θα "λαμψει" περισσότερο... (χωρις να δουλευει σαν uno 15ετιας )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 19:46:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Γιατι ετσι!
Γιατι γουσταρουμε.
Γιατι ειμαστε κα-ί-λες και στο εν λογω τοπικ αναρωτιομαστε που μπορει να φτασει αυτο το μοτερ με μαμα τα παντα + μια εξατμιση.
γιατι ΔΕΝ τα κυκλοφορουμε καθε μερα σαν "πολιτικα" - αλλα τα βγαζουμε για βολτα Κυριακη βραδυ στην Πεντελη και κανουμε αναβαση.
Κανουμε 5000km το χρονο και καθημερινα κυκλοφορουμε με παπί και αδιαβροχο.
Για τετοιους λογους.
Που ειναι το προβλημα?
Λυση για προγραμμα σε everyday car εχουμε δει πολλες.
Μπορουμε να δουμε και κατι διαφορετικο?  |
Εσύ τι μιλάς αφου το έχεις δει "αυτό" το 207, αχχχ....που να βάλω και την RC τουρμπινίτσα.
Όπως έχουμε πει πολλές φορές αυτά είναι για λίγους και καλούς...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 19:55:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Στελιο πιστευω οτι ακομα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος πελατης να ζητησει κατι τετοιο. Όλοι ζητουν τουρμποροπη στις μεσαίες που "πουλαει σα ζεστο ψωμί"...
ίσως οταν απο καποιον ζητηθεί να το δουμε |
Εγώ πάντως θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι τέτοιο...
Το αμάξι φοράει αρκετά περιφερειακά οπότε ίσως αυτό κανει ποιο εύκολη τη 'ζωή μας'....
Με τον Στέλιο έχουμε δοκιμάσει αρκετά set up δεν θα ήτανε κακό να δοκιμαστεί άλλο ένα.
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 20:05:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@jim207gt
Ακριβως επειδη το χω δει...γι αυτο το λεω...
επειδη θελω να το δω και αλλου... (για περισσότερο feedback)
@kostas207gt
θα ηταν ακρως ενδιαφερον... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 20:07:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχάς είμαι Kostas207rc κ.Μάνθο...
Κατά δεύτερον όποτε θέλετε εγώ εδώ είμαι...
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 20:08:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α ναι σωστα 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 20:27:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν εχω καταλαβει τιποτα..τι ζηταμε ειπαμε????
υπαρχει περιπτωση να μας φαινεται(κ στην πραξη αλλα κ στο dyno) η πτωση δυναμης στα ψηλα,επειδη οντως ειναι "λιγη" σε σχεση με αυτη των χαμηλομεσαιων στροφων???
αν θυμαμαι καλα κ σε δυναμομετρηση μηχανης(gsxr 1000 Κ3 αν θυμαμαι καλα)εβγαζε την ιπποδυναμη καπου στις 10200,κ ειχε μεγαλη πτωση(κ στο διαγραμμα) στις 12600,κ ο κοφτης ηταν στις 13200.ενω στο R1,η μεγιστη ιπποδυναμη ερχεται στις 11400 κ δινει μεχρι τις 14300 που εχει κοφτη.
αυτα τα λεω μηπως δεν ειναι μονο θεμα μοτερ,αλλα μηπως το προβλημα δεν ειναι τοσο στους χαρτες αλλα καπου αλλου,οπως για παραδειγμα στη σχεση σασμαν-μοτερ(υποθετικα μιλαω κ το εφερα σα παραδειγμα).
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 20:53:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σταδιακη αυξηση της ροπης βοηθαει πολυ στην χρηστικοτητα ενος αυτοκινητου,ιδιαιτερα ενος προσθιοκινητου.
Αυτο σημαινει οτι με γραμμικη αποδοση εχεις σαφως μειωμενο torque steer,λιγοτερη καταπονηση σε μεταδοση και αναρτηση και σιγουρα μειωμενες καταπονησεις στο μοτερ.
Στο Spider,μιας και αυτο χρησιμοποιουμε σαν κριτηριο αναφορας,δεν τιθεται θεμα μεταδοσης(το Sadev αντεχει πολλαααα!) και αναρτησης αλλα αξιοπιστιας(πιστα ειπαμε) και οδικης συμπεριφορας.
Οποτε προβληματιστειτε γιατι οι γαλλοι επελεξαν να κανουν ενα μοτερ το οποιο δεν θα "λαχανιαζει" ψηλα ωστε να μπορει να συνυπαρχει με το σειριακο σασμαν αλλα παραλληλα να δουλευει παντου,σχεδον απο το ρελαντι εως το κοφτη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 10:04:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Στελιο πιστευω οτι ακομα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος πελατης να ζητησει κατι τετοιο. Όλοι ζητουν τουρμποροπη στις μεσαίες που "πουλαει σα ζεστο ψωμί"...
ίσως οταν απο καποιον ζητηθεί να το δουμε |
Εδω φιλε μου εδω
και αυτο για τους εξης λογους...
-δεν με νοιαζει ποσα "αλογα" θα βγαζει το μοτερ μου
με νοιαζει το "πως" τα βγαζει
γιατι πολυ απλα στριβω και μαλιστα παααρα πολυ συχνα σε βουνησιες στροφοδιαδρομες (οταν ειμαι ελλαδα τουλαχιστο)
και με τον τροπο που οδηγω και στριβω δεν θελω το μοτερ μου να "φουσκωνει" στις μεσαιες και να μου το τρελενει στην υποστροφη ισχυος... (παντα με το δικο μου τροπο οδηγισης και ΠΑΝΤΑ με το εσπ εκτος, που ειναι μια κινηση που την κανω σχεδον καθε φορα που βαζω μπρος το αμαξι μου οκ?)
-βαζω σχεδον παντα απλη βενζινη,
οχι τοσο για λογους κοστους (που σιγουρα ειναι μια ακομα παραμετρος μιας και τα λεφτα που βγαζω τα δουλευω και μαλιστα με παρα πολυ κοπο και κουραση και δεν τα βρισκω ετοιμα...)
αλλα γιατι οταν κανεις ταξιδια δεν μπορεις να ξερεις ποιο βενζιναδικο εχει καθαρη 100αρα... (εχει καταντησει να ειναι το ποιο συντομο ανεκδοτο )
-Last but not least ειναι οτι δεν θελω να δημιουργηται το φαινομενο hammering load στο μοτερ μου... (αν θελετε το αναλυουμε)
εχει τυχει να δω αυτο το μοτερακι να γυριζει/αποδιδει σε παρα πολυ υψηλες στροφες...
να δουλευει με πιεσεις παρα πολυ υψηλες και με ιπποδυναμεις που δεν παει το μυαλο σας...
(απλα δεν δινω σε κανεναν στοιχεια επ'αυτων για λογους επαγγελαμτικου απορητου, οκ?)
και δεν σπαει απο αυτο τον λογο....
Οποτε θελω να δω εδω στην ελλαδα τι επιλογες εχω
οσον αφορα ενα προγραμμα αναβαθμισης του κινητηρα μου...
σιγουρα ειμαι λιγο εξαιρεση στον κανονα... το ξερω
απλα να με συγχωρειτε...
αλλα λογω οτι δεν με απασχολει να ειμαι ποιο γρηγορος απο κανεναν
αν και μου ειναι κατι παραπανω απο ευκολο
δεν με ενδιαφερει να 300ρισω (αξιοπηστα και με καθημερινη οδιγηση) το μοτερ μου
αυτο το αμαξακι οταν το αγορασα το πηρα με "κρυα καρδια"
μιας και ο πωπος μου ειχε βγει απο 2 συνεχομενα κλειω RS και καπου φοβομουνα οτι δεν θα καλυπτε τα γουστα μου...
στην πραξη ομως το ερωτευτηκα γιατι πολυ απλα ειδα στην πραξη
και οχι αυτα που λενε τα περιοδηκα η οι καφετεριες
οτι προκειται για μια χαμογελογεννητρια...
θελει ομως πολυ προσεκτικες κινησεις στην βελτιωση του
γιατι ο χαρακτηρας του αλλαζει αρδην προς το καλυτερο η το χειροτερο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 10:13:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εσυ πρεπει καποια στιγμη να πας βολτα με τον jim... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|