PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 106 Quiksilver 1.4 2001

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bunsitis (David)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 Quiksilver 2001

Ένταξη: 18 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 6
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 08:15:36    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 106 Quiksilver 1.4 2001 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά σας παιδιά.
Πρίν 5 περίπου μήνες αγόρασα ενα Peugeot 106 Quiksilver του 2001 στα 110000 χλμ.
Η πρώτη μου κίνηση ήταν να του αλλάξω ιμάντες(και τους 2).
Του κανα καπάκια τα σερβις του(γιατι ο προηγούμενος τα είχε ψιλογραμμένα)
Επισης του βαλα δισκόφρενα πίσω.
Ο τυπας που μου το πουλησε που ειπε πως ειχε ανοιξει τις βαλβιδες για να του δωσει λιγα αλογα παραπανω(ισχυει αυτο?)
παντως το αμαξι φαινεται πως εχει νευρο,και παει καλα(χωρις να το ζορισω,επιασα 180 εθνικη οδο με 5 ατομα και full φορτομενος με πραγματα).Για καποιους ισως και να μην ειναι πολλα τα χλμ,αλλα για μενα που ειναι το πρωτο ΔΙΚΟ ΜΟΥ ολοδικο μου αμαξι ειναι πολλα(ως τωρα οδηγαγα αυτοκινητα φιλων και της κοπελας μου περιστασιακα)
Οποτε καταλαβαινετε πως επειδη ειναι το πρωτο μου αμαξι,θέλω να το φροντισω οσο το δυνατον γινεται γιατι δε με βλεπω να περνω αλλο στα επομενα 3-4 χρονια και βαλε!
Ο μηχανικος ειπε πως δεν θέλει τιποτα αλλο,αλλα στα χλμ που ειναι,ειμαι καχυποπτος.
Οποιος θα μπορουσε να βοηθησει θα ηταν μεγαλη ανακουφιση.
Δεν με ενδιαφερει και τοσο να το κανω "υπερτουμπανο" να τρεχει φουλ,οσο το να πηγαινει καλα και χωρις προβληματα.
Επισης σκεφτομαι να παω καποια στιγμη Θεσσαλονικη,αλλα ακουσα πως αυτα τα αμαξια δεν την παλευουν για μεγαλα ταξιδια!(ισχυει?)
Συγνωμη για το τεραστιο κειμενο και ευχαριστω εκ των προτερων! Smile


Μόνο ζώντας αληθινά επικίνδυνα,θα γίνουμε επικίνδυνα αληθινοί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pan306 (πανος)
Μέλος
Μέλος


306 2000cc 16v

Ένταξη: 27 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 16:39:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα δεν υπαρχει αμαξι που να μην την παλευει σε μεγαλα ταξιδια , πατερας φιλου ηρθε απο γερμανια με ντεσεβο λκαι εμας φιλος μου εκανε το γυρο τις ισπανιας με κια πικαντο 1100, αρα αυτα ειναι μυθοσ .απλα πρεπει να σεβεσε το γεγονοσ οτι το αμαξι ειναι για να πηγενη με καπια χιλιομετρα λιγοτερα απο καπιο δυνατοτερο και νξα μην το πηγενεισ σινεχεια πιεσμενο γιατι τοτε υπαρχει κινδυνοσ.αν πηγενει νορμαλ μπορεισ να πας παντου


306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo.............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bunsitis (David)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 Quiksilver 2001

Ένταξη: 18 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 6
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 20:13:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σ ευχαριστω πολυ για τα φωτα σου πανο και για τον χρονο σου ρε συ,να σαι καλα Very happy


Μόνο ζώντας αληθινά επικίνδυνα,θα γίνουμε επικίνδυνα αληθινοί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 13:32:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμάξι σου ειναι μια χαρά αμαξάκι..!και ο κινητήρας είναι σβέλτος..! Wink

Μπορείς να κάνεις όσα ταξίδια θες, απλά με σύνεση..
Τα 180 κτλ καλύτερα να τα αποφεύγεις, γιατί σε περίπτωση
ανάγκης θα χρειαστείς 120 μέτρα για να σταματήσεις και 120
μέτρα είναι λίγο παραπάνω από ένα γήπεδο ποδοσφαίρου.
Μην σε ξεσυνερίζουν τα πίσω φρένα...στο απότομο φρενάρισμα
αμα δεν έχεις ABS το τετακέ είναι σχεδόν δεδομένο..

Με 120-130 γυρνάς όλο τον κόσμο 2 φορές..!

Επίσης το 106 έχει 2 αστεράκια στο EuroNCAP οπότε
η σφοδρή σύγκρουση δεν συνιστάται..! Laughing


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 22:17:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικά αυτό το μοτέρ δεν παρουσιάζει ιδιαίτερα προβλήματα. Τόσο γιατί δεν στροφάρει ψιλά όσο και γιατί δεν είναι δα και κάποιο τέρας τεχνολογίας. 8 βαλβίδες, 1 εκκεντροφόρος, χαμηλή σχέση συμπίεσης....
Πέρα απ'το μοτέρ, το να σου βγάλει κάποια προβληματάκια που θα οφείλονται σε φθορές εξαρτημάτων που θεωρούνται αναλώσιμα, πρέπει να το θεωρείς στάνταρ δεδομένων των χιλιομέτρων που εχει γράψει η καρότσα του. Όπως για παράδειγμα σινεμπλόκ, ημιαξόνια, ακρόμπαρα, μπαράκια ζαμφόρ, τρόμπα βενζίνης κλπ. Αναλώσιμα δηλαδή πέρα απ'τα καθιερωμένα (λάστιχα, τακάκια, αμορτισέρ).
Γι'αυτό θα σου πρότεινα να κάνεις είτε μόνος ή σε κάποιο συνεργείο έναν προληπτικό σχολαστικό έλεγχο κυρίως στη μετάδοση (ημαξόνια-σκισμένες φούσκες) και στην ανάρτηση ώστε να εκμηδενίσεις τις πιθανότητες να μείνεις εκεί που δεν το περιμένεις...

Όσον αφορά το ταξίδι, δεν έχει τόση σημασία το πόσα km θα κάνεις αλλά ΠΩΣ θα τα κάνεις. Αν ανέβεις πχ Θεσσαλονίκη πλακωμένος στα 180 σερί, λογικό είναι ότι φθείρεις το μοτέρ σου περισσότερο, αφού θα το πας μελανιασμένο επί 3+ ώρες (χωρίς να σημαίνει ότι θα σου βγάλει κάποιο πρόβλημα επιτόπου). Ναι, τα χτυπάς τα 160 και τα 180 αλλά δεν τα κρατάς σταθερά για ώρα. Οπότε το πιό συνετό και ασφαλές είναι να ανέβεις με μια μ.ω.τ. 120-140χλμ/ώρα που στην τελική θα σου ρθει και ποιό οικονομικά από θέμα κατανάλωσης Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bunsitis (David)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 Quiksilver 2001

Ένταξη: 18 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 6
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 04:01:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι εννοειται πως θα το πηγαινω με μια μεση ταχυτητα,ουτως η αλλως σπανια ξεπερναω τα 90-100 χλμ οταν παω καπου τη νυχτα.
θα το παω και συνεργειο να το τσεκαρει ο μαστορας.
ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες παιδια και για τον χρονο σας! Cool


Μόνο ζώντας αληθινά επικίνδυνα,θα γίνουμε επικίνδυνα αληθινοί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1032s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on