Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Ιούλ 2010, 22:03:15 Θέμα δημοσίευσης: 307 VS συχρονου γιαπωνεζικου αυτοκινητου |
|
|
καλησπερα σε ολους τους συναδελφους.
Ο λογος που ανοιγω αυτο το θεμα ειναι εδω και αρκετο καιρο αγοραζω διαφορα περιοδικα αυτοκινητου, οπου παρακολουθω τις επιδοσεις.
Εχω παρατηρηση το εξης που μου κανει τρομερη εντυπωση, συχνα ακουμε για παραδειγμα γιαπωνεζικη δυναμη θα σας πω 3 αυτοκινητα απο 3 γιαπωνεζικες μαρκες με της επιδοσεις στους συμφωνα με τα περιοδικα που κυκλοφορουν(π.χ auto τριτη ). Καταρχας για το δικο μας 307 1600 110αλογα τελικη 190χλμ και 10.8 0-100.
Παμε λοιπον LANSER SPORTBACK 1800 ALOGA 143ΑΛΟΓΑ τελικη 196χλμ και 10.4 0-100χλμ/ωρα.
SUBARU IMPREZA 2000κυβικα 150 αλογα τελικη 193χλμ 9.6 0-100(μμμ καπως καλυτερα).
Το περιβοητο bestseller TOYOTA1600κυβικα 132 αλογα 10,0 0-100.
Τα συμπερασματα δικα σας.
Αναφερω το 307 εναντιον αυτων γιατι αυτο ειναι που εχω στην κατοχη μου.
Εαν τους συγκρινω μετα νεα PEUGEOT λοιπαμε αλλα θα κλαινε.
Να προσθεσω δεν θελω να παρεξηγηθω οτι θελω να θαψω τις γιαπωνεζικες μαρκες βαρεθηκα να ακουω απο μερικους αγορασε γιαπωνεζικη δυναμη και αξιοπιστια. Πρεπει πλεον να σταματησει αυτος ο μυθος 8χρονια εχω το 307 κανενα προβλημα (με απιστευτα σκισιματα και κοντρουλες).
Περιμενω σχολια
Α ξεχασα να πω και το αλλο οτι τις συγκεκριμενες μαρκες της χρυσοπληρωνεις για να τις αγορασεις.
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sonermgb (Αρης) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6xs 2007 facelift
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 350 Τόπος: αθηνα.χαλανδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Ιούλ 2010, 23:17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δωσε ρε ! ! ! Τα carουλια εχουν ψυχη!Κ προσωπικα δεν με εχει προδωσει ποτε.....

Χαμογέλα ρε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 10:33:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε ΑΝΤΩΝΗ καλα τα λες αλλα ξεχνας μερικες λεπτομερειες
το SUBARU IMPREZA ειναι 1350 κιλα + 4κινητο
το LANSER 1355
το AURIS 1290
το 307 ποσο ειναι? 1180 νομιζω
γιατι δεν το συγκρινεις με το honda civic to 1.8 ας πουμε 0-100 σε 8,9 και 205 τελικη και 1270 κιλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 13:32:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 13:42:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΠΙΣΗΣ μη ξεχνας το νεο σουιφτ σπορτ σε σουπερ1600εκδοση που βγαζει 230αλογα απο 1600cc Και 19.8κιλα ροπη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 23:04:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα ρε παιδιά το όλο θέμα δεν είναι ένα αυτοκίνητο να έχει πετύχει τον ιδανικό συνδιασμό ιπποδύναμης και κιλών αμαξώματος έτσι ώστε να είναι και ασφαλές και γρήγορο?Μπορεί τα Subaru/Lanser και Auris να έχουν αρκετούς ίππους αλλά τι να το κάνεις αν είναι θεόβαρα-και το ότι είναι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και πιο ασφαλή πάντα.
Γιατί με αυτήν την λογική και το 307 δεν αξίζει τότε γιατί έπρεπε να βγάζει στα 1.6lt 200 hp και τα 106 XSi/Rallye/GTi δεν αξίζουν γιατί βγάζουν μόνο 95/100/ και 122 hp! Δεν νομίζω ότι είναι έτσι...Το 307 όπως και το 106 έχει έναν πολύ καλό συνδιασμό πλαισίου/κιλών και ιπποδύναμης με αποτέλεσμα να μπορεί να αντιμετωπίζει άνετα αυτοκίνητα μεγαλύτερης ιπποδύναμης και υψηλότερης τιμής.
Τέλος όσον αφορά το swift sport super 1600 καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα 206/207 super 1600 ή το C2 super 1600 ή Renault Clio super 1600 κτλπ...Γενικά τα Suzuki τα εκτιμώ ιδιαίτερα αλλά οι εποχές που καραδοκούσανε τα swift gti έχουν περάσει,πλέον όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν δυνατά και αξιόλογα μοτέρ που με το ανάλογο πλαίσιο μπορούν να κάνουν την διαφορά.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:16:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sotos 106xs έγραψε: | Μα ρε παιδιά το όλο θέμα δεν είναι ένα αυτοκίνητο να έχει πετύχει τον ιδανικό συνδιασμό ιπποδύναμης και κιλών αμαξώματος έτσι ώστε να είναι και ασφαλές και γρήγορο?Μπορεί τα Subaru/Lanser και Auris να έχουν αρκετούς ίππους αλλά τι να το κάνεις αν είναι θεόβαρα-και το ότι είναι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και πιο ασφαλή πάντα.
Γιατί με αυτήν την λογική και το 307 δεν αξίζει τότε γιατί έπρεπε να βγάζει στα 1.6lt 200 hp και τα 106 XSi/Rallye/GTi δεν αξίζουν γιατί βγάζουν μόνο 95/100/ και 122 hp! Δεν νομίζω ότι είναι έτσι...Το 307 όπως και το 106 έχει έναν πολύ καλό συνδιασμό πλαισίου/κιλών και ιπποδύναμης με αποτέλεσμα να μπορεί να αντιμετωπίζει άνετα αυτοκίνητα μεγαλύτερης ιπποδύναμης και υψηλότερης τιμής.
Τέλος όσον αφορά το swift sport super 1600 καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα 206/207 super 1600 ή το C2 super 1600 ή Renault Clio super 1600 κτλπ...Γενικά τα Suzuki τα εκτιμώ ιδιαίτερα αλλά οι εποχές που καραδοκούσανε τα swift gti έχουν περάσει,πλέον όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν δυνατά και αξιόλογα μοτέρ που με το ανάλογο πλαίσιο μπορούν να κάνουν την διαφορά. |
Σωστος συμφωνο απολυτα . Εγω μιλαω παντα για τα συγκεκριμενα μοντελα που ανεφερα και μην παμε σε ειδικες εκδοσες.
Μην ξεχνατε τις εποχες οταν ειχε πρωτο βγει το ραλλι 1300 100 αλογα τι εκανε στο δρομο.
οσο και για τα βαρη προβλημα των κατασκευαστων ας προσεχανε. Εγω παντος θεωρω απαραδεκτο για subarou 2000 κυβικα να εχει τετοιες επιδοσεις και να πληρωνεις τα μαλια της κεφαλης σου για να το αποκτησεις και με μισο εξοπλισμο.
Την απαντηση την δωσατε μονοι σας γιατι το HONDA να εχει τετοιες επιδοσεις και τα αλλα ειναι πατος και με βαρος κοντα στα αλλα.
Επισης για τους φανατικους Πεζο μην ξεχνατε οτι η Πεζο εχει την τεχνογνωσια να βγαλει εαν θελει στο δρομο κτηνοι ισαξια και παραπανω απο EVO και SUBARU. Το εχει αποδειξει και στα ραλι που ειναι οι γιαπωνεζοι στο wrc εχουν να δουν νικη απο την εποχη της TOYOTA. Ολο Γαλλια βλεπω κουραστικα 
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:19:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ΕΠΙΣΗΣ μη ξεχνας το νεο σουιφτ σπορτ σε σουπερ1600εκδοση που βγαζει 230αλογα απο 1600cc Και 19.8κιλα ροπη... |
PEUGEOT 308 RCZ 200 ΑΛΟΓΑ στην παραγωγη και οχι σουπερ εκδοση
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:26:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | ... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever.. |
Γιατι το βγαλανε απο την παραγωγη? γιατι δεν το φοραει το καινουργιο type R γιατι? γιατι?
Το ξερεις οτι πολυ HONDAΚΗΔΕς λενε οτι δεν αποδιδει τα αλογα αυτα και οτι τα type r τα προηγουμενα ειναι καλυτερα απο το s2000?
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:39:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ότι φεύγουν από την παραγωγή τα σπορ μοντέλα και οι αντίστοιχοι σπορ κινητήρες έχει περισσότερο να κάνει με τη στροφή των εταιριών σε πιο οικολογικό προφίλ και συνάμα τη μείωση του μέσου όρου εκπομπών ρύπων του στόλου τους. Γι' αυτό είδαμε την toyota να κόβει τις supra και celica και να βάζει στο auris αντί για σηματάκι t-sport το σήμα hybrid, και τη honda να σταματά το s2k και να βγάζει το υβριδικό crz...
Τα σχόλια περί του διαμαντιού F20C μένουν... ασχολίαστα!
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:41:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | AlienHack έγραψε: | ... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever.. |
Γιατι το βγαλανε απο την παραγωγη? γιατι δεν το φοραει το καινουργιο type R γιατι? γιατι?
Το ξερεις οτι πολυ HONDAΚΗΔΕς λενε οτι δεν αποδιδει τα αλογα αυτα και οτι τα type r τα προηγουμενα ειναι καλυτερα απο το s2000? |
Γιατι γιατι και γιατι δεν ξερω Μπες σε ενα S2000 και θα καταλαβεις τι σημαινει αμαξι...ειναι απλο..αμα μπεις δεν σκεφτεσαι τιποτα αλλο εκτος απο οδηγηση...εχεις τα πενταλ το τιμονι και τον επιλογεα ταχυτητων...ουτε σου-μου-του και μου-σου-σου....και η μαγκια της ιστοριας ειναι οτι περναει στο δρομο και τα 241 αλογατα του...αν το πετυχεις στο δρομο θα καταλαβεις...μετα τις 5.500 σ.α.λ. ανοιξε τα ματια και προσκυνα Μπορω να πω για διαφορα ιαπωνεζικα αλλα οπως και να το κανουμε το S2 ειναι ακομα πολυυυυυυ μπροστα και ας ειναι 9 χρονων αμαξι...Ειναι ελαφρυ,καλα στημενο και αυτα που ακους απο τους χοντακηδες κατα την αποψη μου δεν στεκουν....Εχουν δηναμομετρησει ενα σωρο S2 και κατω απο 239 δεν ειδαν σε κανενα...Τωρα πως θα το δωσεις αλογα αυτο ειναι αλλη ιστορια που θελει πολλα φραγκα (Mugen,Spoon,Toda κ.λ.π)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 08:43:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
Επισης για τους φανατικους Πεζο μην ξεχνατε οτι η Πεζο εχει την τεχνογνωσια να βγαλει εαν θελει στο δρομο κτηνοι ισαξια και παραπανω απο EVO και SUBARU. Το εχει αποδειξει και στα ραλι που ειναι οι γιαπωνεζοι στο wrc εχουν να δουν νικη απο την εποχη της TOYOTA. Ολο Γαλλια βλεπω κουραστικα  |
Για όσους θυμούνται(και είναι και κάποιας ηλικίας )η Peugeot είχε βγάλει στην παραγωγή το κτήνος που ονομάζεται 205 T16 σε client version αλλά δυστυχώς σε περιορισμένα κομμάτια-δεν χρειάζεται να κάνει φιγούρα και να βγάζει κάθε λίγο και ένα αυτοκίνητο κτήνος στους δρόμους...όταν θέλουν όμως έχουν δείξει ότι μπορούν και με το παραπάνω.Και φυσικά στα ράλλυ είδαμε όλοι αν μπόρεσαν ποτέ να φτάσουν οι γιαπωνέζοι τους Γάλλους....subaru και mitsubishi το πάλεψαν πολύ αλλά δεν....και στα τελευταία είχαν και οδηγάρες όπως Pannizi και Solberg,για δείτε τί κάνει τώρα ο Solberg με μία C4 και μάλιστα ιδιωτική!
H toyota και να ήταν ακόμα στα ράλλυ δεν νομίζω ότι θα κατάφερνε ποτέ να ανταγωνιστεί ένα 206 wrc ή μια Xsara και C4 wrc.
Επίσης όσον αφορά τα σπόρ μοντέλα και το οικολογικό προφίλ των εταιρειών μπορούμε να δούμε ότι υπάρχουν σπορ μοντέλα σε όλες τις μάρκες σχεδόν με turbo κινητήρες και νέες βελτιωμένες εκπομπές ρύπων,όποιος δεν μπορεί να ακολουθήσει απλά καταργεί συγκεκριμένα μοντέλα και εκδόσεις...απλά.Τώρα για supra και celica αν θέλετε ρωτήστε κάποιον ιδιοκτήτη να σας πεί πόσο λάδι συμπληρώνει την βδομάδα.....
Τέλος,φυσικά και θα υπάρχουν ιαπωνέζικα αυτοκίνητα που πραγματικά αξίζουν όπως τα s2000-δεν θα τα ισοπεδώσουμε και όλα,απλά πλέον έχουν προχωρήσει αρκετά και οι υπόλοιποι κατασκευαστές στην Ευρώπη και μπορούν να βγάλουν μοντέλα που να ανταγωνιστούν τα υπερ-ιαπωνικά.Και όντως και εγώ πιστεύω ότι τα ιαπωνέζικα τουλάχιστον σε κινητήρες ήταν αρκετά μπροστά κάποτε,η 'ψαλίδα' όμως έχει κλείσει πλέον. 
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 11:03:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mην μπλεκετε τους αγωνες και τα αγωνιστικα αυτοκινητα με τις εταιρειες.
Δεν υπαρχει καμια σχεση!
Ειναι αλλου ειδους ανταγωνισμος εκει, δεν εχει να κανει με τα εργοστασια.
Μερικα ενδεικτικα παραδειγματα.
Τα wrc οπως και τα F1 τα φτιαχνουν αγωνιστικες ομαδες.
Τα subary ειναι prodrive, τα TOYOTA ηταν ΤΤΕ στην κολωνία,τα ford ειναι Μ σπορτ κλπ τα citroen του 2006 ηταν kronos raxing klp
Α και η ΤΟΥΟΤΑ ηταν παντα υπερδυναμη στα ραλλυ, μην ξεχνας σωτο αποχωρησε το 99 παγκοσμια πρωταθλητρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallos180 (nikos) Μέλος

 205 t16 evo 2
Ένταξη: 27 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 179
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 11:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια ξεφιγαμε λιγο... νομιζω πως η συγκρηση εγινε σε συγκεκριμενα αμαξια.. που κωλανε τα αγωνιστηκα η το s2k...? κατα την αποψη μου σε ατμοσφερα τα γαλλικα αυτοκινητα υπερισχυουν..το οτι η honda εβγαζε συγκεκριμενα αμαξια πολυ δυνατα ατμοσφερικα δεν λεει κατι.. ο καθενας μπορει να το κανει...το rx8 για παραδειγμα ατμοσφερα 240 αλογα περιπου..αν και ειναι wankel.δεν ειναι το θεμα αυτο ομως.. αλλο ναχεις μια εταιρια που το 99% των αυτοκινητων ειναι ατμοσφερα και αλλο ναχεις το 5% .. λογικα εχεις περισοτερες γνωσεις...και μπορεις να κανεις πολυ δυνατα αυτοκινητα.. αρκει να εχεις αναλογη επιτιχια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 12:31:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα στα ραλυ παιζει ρόλο και το ολο στησημο του αμαξιου. Δεν εχει σημασια μονο ο κινητηρας.. παιζει και η αναρτηση στριψημο κτλ.
Αν αναλογιστουμε και οτι η εκδοση για δρομο ενος αυτοκινήτου (πχ 206) με αυτό που παει στους αγόνες ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ουτε καν στο αμαξομα (μπαινουν σκληροτερες αντιστρεπτικες, αλλα ψαλιδια PSsport, αναρτησεις, μεχρι και εξωτερικο bodykit αλλο) , ολα αυτα αλλάζουν το αμαξι ΠΑΡΑ πολυ, αρα πως να συγκρίνεις ενα 206 του δρομου με αυτο του WRC...
εμενα προσωπικα λιγο με νοιάζει αν η ΠΕζο μπορει να παρει ενα 206 και να το κανει εργαλειο στα ραλι ριχνοντας πανω του 100.000 ευρώ σε PSsport ανταλακτικα για να το κανει αγνωριστο απο το κανονικο. Εμενα με ενδιαφερει το αμαξι παραγωγης που μπορω να αγορασω να ράβει απο μονο του, και οχι σπεσιαλ σουπερ εκδώσεις κτλ, αλλα η κανονική εκδοση για ολους.
και ενα S2000 με τον "διαμαντι" κινητηρα του οπως ανεφεραν πριν μπορω να το αγορασω στην παραγωγη και να εχω γαμαουα επιδώσεις σε αυτοκίνητο παραγωγης.. το καλύτερο 206 που μπορώ να αγορασω ειναι το RC με 183 άλογα 2000cc κινητηρα? και τούρμπο?
το καλύτερο 207 ειναι ανάλογης δύναμης και τούρμπο πάλι..
το RCZ λίγο σώζει την κατάσταση με τον 200hp 1600 κινητήρα του, ως ενα σπορ γρηγορο αμαξι και ας ειναι και αυτο τουρμπο. Ειδικά αν το βγάλουν κάποια στιγμή με κανεναν δίλιτρο turbo κινητήρα και φτασει 250+ άλογα... τοτε όντως θα μιλάμε για ενα σπορ θηρίο της peugeot ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ μονο...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 12:44:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως η νισαν θα κυκλοφορησει νεο μοτερ 1.6κυβικα τουρμπο με κιτ αναθυμιασεων με προσμιξεις αζωτου που θα δουλευει σα νιτρο και καλα αλλα θα γεμιζει απο τα καυσαερια και θα βγαζει 230αλογα
θα το τοποθετησει στο νεο 200sx Που θα βγει του χρονου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 12:51:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | παντως η νισαν θα κυκλοφορησει νεο μοτερ 1.6κυβικα τουρμπο με κιτ αναθυμιασεων με προσμιξεις αζωτου που θα δουλευει σα νιτρο και καλα αλλα θα γεμιζει απο τα καυσαερια και θα βγαζει 230αλογα
θα το τοποθετησει στο νεο 200sx Που θα βγει του χρονου |
Αυτα ειναι!! τζαμπα νιτρο!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 16:08:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | παντως η νισαν θα κυκλοφορησει νεο μοτερ 1.6κυβικα τουρμπο με κιτ αναθυμιασεων με προσμιξεις αζωτου που θα δουλευει σα νιτρο και καλα αλλα θα γεμιζει απο τα καυσαερια και θα βγαζει 230αλογα
θα το τοποθετησει στο νεο 200sx Που θα βγει του χρονου |
τι να το κανεις?θα φυγεις απο την πεζο θεοχαρακης για να πας στην nissan θεοχαρακης?παλι το ιδιο after sales θα φας στην μαπα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 18:10:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | AlienHack έγραψε: | ... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever.. |
Γιατι το βγαλανε απο την παραγωγη? γιατι δεν το φοραει το καινουργιο type R γιατι? γιατι?
Το ξερεις οτι πολυ HONDAΚΗΔΕς λενε οτι δεν αποδιδει τα αλογα αυτα και οτι τα type r τα προηγουμενα ειναι καλυτερα απο το s2000? |
Γιατι γιατι και γιατι δεν ξερω Μπες σε ενα S2000 και θα καταλαβεις τι σημαινει αμαξι...ειναι απλο..αμα μπεις δεν σκεφτεσαι τιποτα αλλο εκτος απο οδηγηση...εχεις τα πενταλ το τιμονι και τον επιλογεα ταχυτητων...ουτε σου-μου-του και μου-σου-σου....και η μαγκια της ιστοριας ειναι οτι περναει στο δρομο και τα 241 αλογατα του...αν το πετυχεις στο δρομο θα καταλαβεις...μετα τις 5.500 σ.α.λ. ανοιξε τα ματια και προσκυνα Μπορω να πω για διαφορα ιαπωνεζικα αλλα οπως και να το κανουμε το S2 ειναι ακομα πολυυυυυυ μπροστα και ας ειναι 9 χρονων αμαξι...Ειναι ελαφρυ,καλα στημενο και αυτα που ακους απο τους χοντακηδες κατα την αποψη μου δεν στεκουν....Εχουν δηναμομετρησει ενα σωρο S2 και κατω απο 239 δεν ειδαν σε κανενα...Τωρα πως θα το δωσεις αλογα αυτο ειναι αλλη ιστορια που θελει πολλα φραγκα (Mugen,Spoon,Toda κ.λ.π)  |
Μονο για Honda θα συμφωνησω σε αυτα που ειπες επιδη τυχαινει ο Ξαδερφος μου να εχει το προηγουμενο type r και απλα μαμαει. κατι S3 kai κατι seat cupra τους κανει να κλαινε τα λεφτα που δωσανε.
Αλλα φιλε δεν πηρα απαντησει για τα γιαπωνεζικα που εχω αναφερει μην ακουω για βαρος σε2λιτρο γιατι υπαρχουν και αλλα διλιτρα με περισσοτερο βαρος και σκιζουν...
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 18:36:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2008 Sébastien LOEB (FRA), Citroën C4 Citroën
2007 Sébastien LOEB (FRA), Citroën C4 Ford
2006 Sébastien LOEB (FRA), Citroën C4 Ford
2005 Sébastien LOEB (FRA), Citroën Xsara Citroën
2004 Sébastien LOEB (FRA), Citroen Xsara Citroën
2003 Petter SOLBERG (NOR), Subaru Impreza Citroën
2002 Marcus GRÖNHOLM (FIN), Peugeot 206 Peugeot
2001 Richard BURNS (GBR), Subaru Impreza Peugeot
2000 Marcus GRÖNHOLM (FIN), Peugeot 206 Peugeot
1999 Tommi MAKINEN (FIN), Mitsubishi Lancer Toyota
1998 Tommi MAKINEN (FIN), Mitsubishi Lancer Mitsubishi
1997 Tommi MAKINEN (FIN), Mitsubishi Lancer Subaru
1996 Tommi MAKINEN (FIN), Mitsubishi Lancer Subaru
1995 Colin McRAE (GBR), Subaru Impreza Subaru
1994 Didier AURIOL (FRA), Toyota Celica Toyota
1993 Juha KANKKUNEN (FIN), Toyota Celica Toyota
1992 Carlos SAINZ (SPA), Toyota Celica Lancia
1991 Juha KANKKUNEN (FIN), Lancia Delta Lancia
1990 Carlos SAINZ (SPA), Toyota Celica Lancia
1989 Massimo BIASION (ITA), Lancia Delta Lancia
1988 Massimo BIASION (ITA), Lancia Delta Lancia
1987 Juha KANKKUNEN (FIN), Lancia Delta Lancia
1986 Juha KANKKUNEN (FIN), Peugeot 205 Peugeot
1985 Timo SALONEN (FIN), Peugeot 205 Peugeot
1984 Stig BLOMQVIST (SWE), Audi Quattro Audi
1983 Hannu MIKKOLA (FIN), Audi Quattro Lancia
1982 Walter RÖHRL (GER), Opel Ascona Audi
1981 Ari VATANEN (FIN), Ford Escort Talbot
1980 Walter ROHRL (GER), Fiat 131 Fiat
1979 Björn WALDEGAARD (SWE), Ford Escort Ford
1978 Markku ALEN (FIN), Fiat 131 & Lancia Stratos Fiat
1977 Sandro MUNARI (ITA), Lancia Stratos F Fiat
1976 - Lancia
1975 - Lancia
1974 - Lancia
1973 - Alpine-Renault
Η τελευταία εταιρία στην λίστα είναι της κατασκευάστριας
For france winning Drivers- 9 times
For france winning Manufacturers' 9 times 2 ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
For JAPAN winning Drivers- 11 times
For JAPAN winning Manufacturers' 7 times 4 ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΕΙΣΘΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΑΙ ΠΕΖΟ
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|