PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 VS συχρονου γιαπωνεζικου αυτοκινητου
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Ιούλ 2010, 22:03:15    Θέμα δημοσίευσης: 307 VS συχρονου γιαπωνεζικου αυτοκινητου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα σε ολους τους συναδελφους.

Ο λογος που ανοιγω αυτο το θεμα ειναι εδω και αρκετο καιρο αγοραζω διαφορα περιοδικα αυτοκινητου, οπου παρακολουθω τις επιδοσεις.
Εχω παρατηρηση το εξης που μου κανει τρομερη εντυπωση, συχνα ακουμε για παραδειγμα γιαπωνεζικη δυναμη θα σας πω 3 αυτοκινητα απο 3 γιαπωνεζικες μαρκες με της επιδοσεις στους συμφωνα με τα περιοδικα που κυκλοφορουν(π.χ auto τριτη ). Καταρχας για το δικο μας 307 1600 110αλογα τελικη 190χλμ και 10.8 0-100.
Παμε λοιπον LANSER SPORTBACK 1800 ALOGA 143ΑΛΟΓΑ τελικη 196χλμ και 10.4 0-100χλμ/ωρα.
SUBARU IMPREZA 2000κυβικα 150 αλογα τελικη 193χλμ 9.6 0-100(μμμ καπως καλυτερα).
Το περιβοητο bestseller TOYOTA1600κυβικα 132 αλογα 10,0 0-100.
Τα συμπερασματα δικα σας.
Αναφερω το 307 εναντιον αυτων γιατι αυτο ειναι που εχω στην κατοχη μου.
Εαν τους συγκρινω μετα νεα PEUGEOT λοιπαμε αλλα θα κλαινε.
Να προσθεσω δεν θελω να παρεξηγηθω οτι θελω να θαψω τις γιαπωνεζικες μαρκες βαρεθηκα να ακουω απο μερικους αγορασε γιαπωνεζικη δυναμη και αξιοπιστια. Πρεπει πλεον να σταματησει αυτος ο μυθος 8χρονια εχω το 307 κανενα προβλημα (με απιστευτα σκισιματα και κοντρουλες).
Περιμενω σχολια
Α ξεχασα να πω και το αλλο οτι τις συγκεκριμενες μαρκες της χρυσοπληρωνεις για να τις αγορασεις.



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sonermgb (Αρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6xs 2007 facelift

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 350
Τόπος: αθηνα.χαλανδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Ιούλ 2010, 23:17:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δωσε ρε ! ! ! Exclamation Τα carουλια εχουν ψυχη!Κ προσωπικα δεν με εχει προδωσει ποτε.....





Χαμογέλα ρε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 10:33:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε ΑΝΤΩΝΗ καλα τα λες αλλα ξεχνας μερικες λεπτομερειες
το SUBARU IMPREZA ειναι 1350 κιλα + 4κινητο
το LANSER 1355
το AURIS 1290

το 307 ποσο ειναι? 1180 νομιζω

γιατι δεν το συγκρινεις με το honda civic to 1.8 ας πουμε 0-100 σε 8,9 και 205 τελικη και 1270 κιλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 13:32:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 13:42:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΠΙΣΗΣ μη ξεχνας το νεο σουιφτ σπορτ σε σουπερ1600εκδοση που βγαζει 230αλογα απο 1600cc Και 19.8κιλα ροπη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2010, 23:04:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα ρε παιδιά το όλο θέμα δεν είναι ένα αυτοκίνητο να έχει πετύχει τον ιδανικό συνδιασμό ιπποδύναμης και κιλών αμαξώματος έτσι ώστε να είναι και ασφαλές και γρήγορο?Μπορεί τα Subaru/Lanser και Auris να έχουν αρκετούς ίππους αλλά τι να το κάνεις αν είναι θεόβαρα-και το ότι είναι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και πιο ασφαλή πάντα.
Γιατί με αυτήν την λογική και το 307 δεν αξίζει τότε γιατί έπρεπε να βγάζει στα 1.6lt 200 hp και τα 106 XSi/Rallye/GTi δεν αξίζουν γιατί βγάζουν μόνο 95/100/ και 122 hp! Δεν νομίζω ότι είναι έτσι...Το 307 όπως και το 106 έχει έναν πολύ καλό συνδιασμό πλαισίου/κιλών και ιπποδύναμης με αποτέλεσμα να μπορεί να αντιμετωπίζει άνετα αυτοκίνητα μεγαλύτερης ιπποδύναμης και υψηλότερης τιμής.
Τέλος όσον αφορά το swift sport super 1600 καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα 206/207 super 1600 ή το C2 super 1600 ή Renault Clio super 1600 κτλπ...Γενικά τα Suzuki τα εκτιμώ ιδιαίτερα αλλά οι εποχές που καραδοκούσανε τα swift gti έχουν περάσει,πλέον όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν δυνατά και αξιόλογα μοτέρ που με το ανάλογο πλαίσιο μπορούν να κάνουν την διαφορά.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:16:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sotos 106xs έγραψε:
Μα ρε παιδιά το όλο θέμα δεν είναι ένα αυτοκίνητο να έχει πετύχει τον ιδανικό συνδιασμό ιπποδύναμης και κιλών αμαξώματος έτσι ώστε να είναι και ασφαλές και γρήγορο?Μπορεί τα Subaru/Lanser και Auris να έχουν αρκετούς ίππους αλλά τι να το κάνεις αν είναι θεόβαρα-και το ότι είναι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και πιο ασφαλή πάντα.
Γιατί με αυτήν την λογική και το 307 δεν αξίζει τότε γιατί έπρεπε να βγάζει στα 1.6lt 200 hp και τα 106 XSi/Rallye/GTi δεν αξίζουν γιατί βγάζουν μόνο 95/100/ και 122 hp! Δεν νομίζω ότι είναι έτσι...Το 307 όπως και το 106 έχει έναν πολύ καλό συνδιασμό πλαισίου/κιλών και ιπποδύναμης με αποτέλεσμα να μπορεί να αντιμετωπίζει άνετα αυτοκίνητα μεγαλύτερης ιπποδύναμης και υψηλότερης τιμής.
Τέλος όσον αφορά το swift sport super 1600 καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα 206/207 super 1600 ή το C2 super 1600 ή Renault Clio super 1600 κτλπ...Γενικά τα Suzuki τα εκτιμώ ιδιαίτερα αλλά οι εποχές που καραδοκούσανε τα swift gti έχουν περάσει,πλέον όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν δυνατά και αξιόλογα μοτέρ που με το ανάλογο πλαίσιο μπορούν να κάνουν την διαφορά.


Σωστος συμφωνο απολυτα Wink. Εγω μιλαω παντα για τα συγκεκριμενα μοντελα που ανεφερα και μην παμε σε ειδικες εκδοσες.
Μην ξεχνατε τις εποχες οταν ειχε πρωτο βγει το ραλλι 1300 100 αλογα τι εκανε στο δρομο.
οσο και για τα βαρη προβλημα των κατασκευαστων ας προσεχανε. Εγω παντος θεωρω απαραδεκτο για subarou 2000 κυβικα να εχει τετοιες επιδοσεις και να πληρωνεις τα μαλια της κεφαλης σου για να το αποκτησεις και με μισο εξοπλισμο.
Την απαντηση την δωσατε μονοι σας γιατι το HONDA να εχει τετοιες επιδοσεις και τα αλλα ειναι πατος και με βαρος κοντα στα αλλα.

Επισης για τους φανατικους Πεζο μην ξεχνατε οτι η Πεζο εχει την τεχνογνωσια να βγαλει εαν θελει στο δρομο κτηνοι ισαξια και παραπανω απο EVO και SUBARU. Το εχει αποδειξει και στα ραλι που ειναι οι γιαπωνεζοι στο wrc εχουν να δουν νικη απο την εποχη της TOYOTA. Ολο Γαλλια βλεπω κουραστικα Very happy



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:19:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ΕΠΙΣΗΣ μη ξεχνας το νεο σουιφτ σπορτ σε σουπερ1600εκδοση που βγαζει 230αλογα απο 1600cc Και 19.8κιλα ροπη...



PEUGEOT 308 RCZ 200 ΑΛΟΓΑ στην παραγωγη και οχι σουπερ εκδοση



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:26:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever..


Γιατι το βγαλανε απο την παραγωγη? γιατι δεν το φοραει το καινουργιο type R γιατι? γιατι?
Το ξερεις οτι πολυ HONDAΚΗΔΕς λενε οτι δεν αποδιδει τα αλογα αυτα και οτι τα type r τα προηγουμενα ειναι καλυτερα απο το s2000?



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:39:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ότι φεύγουν από την παραγωγή τα σπορ μοντέλα και οι αντίστοιχοι σπορ κινητήρες έχει περισσότερο να κάνει με τη στροφή των εταιριών σε πιο οικολογικό προφίλ και συνάμα τη μείωση του μέσου όρου εκπομπών ρύπων του στόλου τους. Γι' αυτό είδαμε την toyota να κόβει τις supra και celica και να βάζει στο auris αντί για σηματάκι t-sport το σήμα hybrid, και τη honda να σταματά το s2k και να βγάζει το υβριδικό crz...
Τα σχόλια περί του διαμαντιού F20C μένουν... ασχολίαστα!


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 05:41:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
AlienHack έγραψε:
... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever..


Γιατι το βγαλανε απο την παραγωγη? γιατι δεν το φοραει το καινουργιο type R γιατι? γιατι?
Το ξερεις οτι πολυ HONDAΚΗΔΕς λενε οτι δεν αποδιδει τα αλογα αυτα και οτι τα type r τα προηγουμενα ειναι καλυτερα απο το s2000?


Γιατι γιατι και γιατι δεν ξερω Shocked Μπες σε ενα S2000 και θα καταλαβεις τι σημαινει αμαξι...ειναι απλο..αμα μπεις δεν σκεφτεσαι τιποτα αλλο εκτος απο οδηγηση...εχεις τα πενταλ το τιμονι και τον επιλογεα ταχυτητων...ουτε σου-μου-του και μου-σου-σου....και η μαγκια της ιστοριας ειναι οτι περναει στο δρομο και τα 241 αλογατα του...αν το πετυχεις στο δρομο θα καταλαβεις...μετα τις 5.500 σ.α.λ. ανοιξε τα ματια και προσκυνα Laughing Μπορω να πω για διαφορα ιαπωνεζικα αλλα οπως και να το κανουμε το S2 ειναι ακομα πολυυυυυυ μπροστα και ας ειναι 9 χρονων αμαξι...Ειναι ελαφρυ,καλα στημενο και αυτα που ακους απο τους χοντακηδες κατα την αποψη μου δεν στεκουν....Εχουν δηναμομετρησει ενα σωρο S2 και κατω απο 239 δεν ειδαν σε κανενα...Τωρα πως θα το δωσεις αλογα αυτο ειναι αλλη ιστορια που θελει πολλα φραγκα (Mugen,Spoon,Toda κ.λ.π) Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 08:43:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:

Επισης για τους φανατικους Πεζο μην ξεχνατε οτι η Πεζο εχει την τεχνογνωσια να βγαλει εαν θελει στο δρομο κτηνοι ισαξια και παραπανω απο EVO και SUBARU. Το εχει αποδειξει και στα ραλι που ειναι οι γιαπωνεζοι στο wrc εχουν να δουν νικη απο την εποχη της TOYOTA. Ολο Γαλλια βλεπω κουραστικα Very happy


Για όσους θυμούνται(και είναι και κάποιας ηλικίας Very happy )η Peugeot είχε βγάλει στην παραγωγή το κτήνος που ονομάζεται 205 T16 σε client version αλλά δυστυχώς σε περιορισμένα κομμάτια-δεν χρειάζεται να κάνει φιγούρα και να βγάζει κάθε λίγο και ένα αυτοκίνητο κτήνος στους δρόμους...όταν θέλουν όμως έχουν δείξει ότι μπορούν και με το παραπάνω.Και φυσικά στα ράλλυ είδαμε όλοι αν μπόρεσαν ποτέ να φτάσουν οι γιαπωνέζοι τους Γάλλους....subaru και mitsubishi το πάλεψαν πολύ αλλά δεν....και στα τελευταία είχαν και οδηγάρες όπως Pannizi και Solberg,για δείτε τί κάνει τώρα ο Solberg με μία C4 και μάλιστα ιδιωτική!
H toyota και να ήταν ακόμα στα ράλλυ δεν νομίζω ότι θα κατάφερνε ποτέ να ανταγωνιστεί ένα 206 wrc ή μια Xsara και C4 wrc.
Επίσης όσον αφορά τα σπόρ μοντέλα και το οικολογικό προφίλ των εταιρειών μπορούμε να δούμε ότι υπάρχουν σπορ μοντέλα σε όλες τις μάρκες σχεδόν με turbo κινητήρες και νέες βελτιωμένες εκπομπές ρύπων,όποιος δεν μπορεί να ακολουθήσει απλά καταργεί συγκεκριμένα μοντέλα και εκδόσεις...απλά.Τώρα για supra και celica αν θέλετε ρωτήστε κάποιον ιδιοκτήτη να σας πεί πόσο λάδι συμπληρώνει την βδομάδα.....
Τέλος,φυσικά και θα υπάρχουν ιαπωνέζικα αυτοκίνητα που πραγματικά αξίζουν όπως τα s2000-δεν θα τα ισοπεδώσουμε και όλα,απλά πλέον έχουν προχωρήσει αρκετά και οι υπόλοιποι κατασκευαστές στην Ευρώπη και μπορούν να βγάλουν μοντέλα που να ανταγωνιστούν τα υπερ-ιαπωνικά.Και όντως και εγώ πιστεύω ότι τα ιαπωνέζικα τουλάχιστον σε κινητήρες ήταν αρκετά μπροστά κάποτε,η 'ψαλίδα' όμως έχει κλείσει πλέον. Wink




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 11:03:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mην μπλεκετε τους αγωνες και τα αγωνιστικα αυτοκινητα με τις εταιρειες.
Δεν υπαρχει καμια σχεση!

Ειναι αλλου ειδους ανταγωνισμος εκει, δεν εχει να κανει με τα εργοστασια.
Μερικα ενδεικτικα παραδειγματα.
Τα wrc οπως και τα F1 τα φτιαχνουν αγωνιστικες ομαδες.
Τα subary ειναι prodrive, τα TOYOTA ηταν ΤΤΕ στην κολωνία,τα ford ειναι Μ σπορτ κλπ τα citroen του 2006 ηταν kronos raxing klp
Α και η ΤΟΥΟΤΑ ηταν παντα υπερδυναμη στα ραλλυ, μην ξεχνας σωτο αποχωρησε το 99 παγκοσμια πρωταθλητρια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallos180 (nikos)
Μέλος
Μέλος


205 t16 evo 2

Ένταξη: 27 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 11:59:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια ξεφιγαμε λιγο... νομιζω πως η συγκρηση εγινε σε συγκεκριμενα αμαξια.. που κωλανε τα αγωνιστηκα η το s2k...? κατα την αποψη μου σε ατμοσφερα τα γαλλικα αυτοκινητα υπερισχυουν..το οτι η honda εβγαζε συγκεκριμενα αμαξια πολυ δυνατα ατμοσφερικα δεν λεει κατι.. ο καθενας μπορει να το κανει...το rx8 για παραδειγμα ατμοσφερα 240 αλογα περιπου..αν και ειναι wankel.δεν ειναι το θεμα αυτο ομως.. αλλο ναχεις μια εταιρια που το 99% των αυτοκινητων ειναι ατμοσφερα και αλλο ναχεις το 5% .. λογικα εχεις περισοτερες γνωσεις...και μπορεις να κανεις πολυ δυνατα αυτοκινητα.. αρκει να εχεις αναλογη επιτιχια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 12:31:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μα στα ραλυ παιζει ρόλο και το ολο στησημο του αμαξιου. Δεν εχει σημασια μονο ο κινητηρας.. παιζει και η αναρτηση στριψημο κτλ.

Αν αναλογιστουμε και οτι η εκδοση για δρομο ενος αυτοκινήτου (πχ 206) με αυτό που παει στους αγόνες ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ουτε καν στο αμαξομα (μπαινουν σκληροτερες αντιστρεπτικες, αλλα ψαλιδια PSsport, αναρτησεις, μεχρι και εξωτερικο bodykit αλλο) , ολα αυτα αλλάζουν το αμαξι ΠΑΡΑ πολυ, αρα πως να συγκρίνεις ενα 206 του δρομου με αυτο του WRC...

εμενα προσωπικα λιγο με νοιάζει αν η ΠΕζο μπορει να παρει ενα 206 και να το κανει εργαλειο στα ραλι ριχνοντας πανω του 100.000 ευρώ σε PSsport ανταλακτικα για να το κανει αγνωριστο απο το κανονικο. Εμενα με ενδιαφερει το αμαξι παραγωγης που μπορω να αγορασω να ράβει απο μονο του, και οχι σπεσιαλ σουπερ εκδώσεις κτλ, αλλα η κανονική εκδοση για ολους.

και ενα S2000 με τον "διαμαντι" κινητηρα του οπως ανεφεραν πριν μπορω να το αγορασω στην παραγωγη και να εχω γαμαουα επιδώσεις σε αυτοκίνητο παραγωγης.. το καλύτερο 206 που μπορώ να αγορασω ειναι το RC με 183 άλογα 2000cc κινητηρα? και τούρμπο?
το καλύτερο 207 ειναι ανάλογης δύναμης και τούρμπο πάλι..
το RCZ λίγο σώζει την κατάσταση με τον 200hp 1600 κινητήρα του, ως ενα σπορ γρηγορο αμαξι και ας ειναι και αυτο τουρμπο. Ειδικά αν το βγάλουν κάποια στιγμή με κανεναν δίλιτρο turbo κινητήρα και φτασει 250+ άλογα... τοτε όντως θα μιλάμε για ενα σπορ θηρίο της peugeot ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ μονο...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 12:44:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως η νισαν θα κυκλοφορησει νεο μοτερ 1.6κυβικα τουρμπο με κιτ αναθυμιασεων με προσμιξεις αζωτου που θα δουλευει σα νιτρο και καλα αλλα θα γεμιζει απο τα καυσαερια και θα βγαζει 230αλογα
θα το τοποθετησει στο νεο 200sx Που θα βγει του χρονου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 12:51:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
παντως η νισαν θα κυκλοφορησει νεο μοτερ 1.6κυβικα τουρμπο με κιτ αναθυμιασεων με προσμιξεις αζωτου που θα δουλευει σα νιτρο και καλα αλλα θα γεμιζει απο τα καυσαερια και θα βγαζει 230αλογα
θα το τοποθετησει στο νεο 200sx Που θα βγει του χρονου



Shocked Very happy Αυτα ειναι!! τζαμπα νιτρο!!


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 16:08:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
παντως η νισαν θα κυκλοφορησει νεο μοτερ 1.6κυβικα τουρμπο με κιτ αναθυμιασεων με προσμιξεις αζωτου που θα δουλευει σα νιτρο και καλα αλλα θα γεμιζει απο τα καυσαερια και θα βγαζει 230αλογα
θα το τοποθετησει στο νεο 200sx Που θα βγει του χρονου


τι να το κανεις?θα φυγεις απο την πεζο θεοχαρακης για να πας στην nissan θεοχαρακης?παλι το ιδιο after sales θα φας στην μαπα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 18:10:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikos 206cc έγραψε:
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
AlienHack έγραψε:
... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever..


Γιατι το βγαλανε απο την παραγωγη? γιατι δεν το φοραει το καινουργιο type R γιατι? γιατι?
Το ξερεις οτι πολυ HONDAΚΗΔΕς λενε οτι δεν αποδιδει τα αλογα αυτα και οτι τα type r τα προηγουμενα ειναι καλυτερα απο το s2000?


Γιατι γιατι και γιατι δεν ξερω Shocked Μπες σε ενα S2000 και θα καταλαβεις τι σημαινει αμαξι...ειναι απλο..αμα μπεις δεν σκεφτεσαι τιποτα αλλο εκτος απο οδηγηση...εχεις τα πενταλ το τιμονι και τον επιλογεα ταχυτητων...ουτε σου-μου-του και μου-σου-σου....και η μαγκια της ιστοριας ειναι οτι περναει στο δρομο και τα 241 αλογατα του...αν το πετυχεις στο δρομο θα καταλαβεις...μετα τις 5.500 σ.α.λ. ανοιξε τα ματια και προσκυνα Laughing Μπορω να πω για διαφορα ιαπωνεζικα αλλα οπως και να το κανουμε το S2 ειναι ακομα πολυυυυυυ μπροστα και ας ειναι 9 χρονων αμαξι...Ειναι ελαφρυ,καλα στημενο και αυτα που ακους απο τους χοντακηδες κατα την αποψη μου δεν στεκουν....Εχουν δηναμομετρησει ενα σωρο S2 και κατω απο 239 δεν ειδαν σε κανενα...Τωρα πως θα το δωσεις αλογα αυτο ειναι αλλη ιστορια που θελει πολλα φραγκα (Mugen,Spoon,Toda κ.λ.π) Wink


Μονο για Honda θα συμφωνησω σε αυτα που ειπες επιδη τυχαινει ο Ξαδερφος μου να εχει το προηγουμενο type r και απλα μαμαει. κατι S3 kai κατι seat cupra τους κανει να κλαινε τα λεφτα που δωσανε.
Αλλα φιλε δεν πηρα απαντησει για τα γιαπωνεζικα που εχω αναφερει μην ακουω για βαρος σε2λιτρο γιατι υπαρχουν και αλλα διλιτρα με περισσοτερο βαρος και σκιζουν...



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2010, 18:36:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2008 Sébastien LOEB (FRA), Citroën C4 Citroën
2007 Sébastien LOEB (FRA), Citroën C4 Ford
2006 Sébastien LOEB (FRA), Citroën C4 Ford

2005 Sébastien LOEB (FRA), Citroën Xsara Citroën
2004 Sébastien LOEB (FRA), Citroen Xsara Citroën
2003 Petter SOLBERG (NOR), Subaru Impreza Citroën
2002 Marcus GRÖNHOLM (FIN), Peugeot 206 Peugeot
2001 Richard BURNS (GBR), Subaru Impreza Peugeot
2000 Marcus GRÖNHOLM (FIN), Peugeot 206 Peugeot
1999 Tommi MAKINEN (FIN), Mitsubishi Lancer Toyota
1998 Tommi MAKINEN (FIN), Mitsubishi Lancer Mitsubishi
1997 Tommi MAKINEN (FIN), Mitsubishi Lancer Subaru
1996 Tommi MAKINEN (FIN), Mitsubishi Lancer Subaru
1995 Colin McRAE (GBR), Subaru Impreza Subaru
1994 Didier AURIOL (FRA), Toyota Celica Toyota
1993 Juha KANKKUNEN (FIN), Toyota Celica Toyota
1992 Carlos SAINZ (SPA), Toyota Celica Lancia
1991 Juha KANKKUNEN (FIN), Lancia Delta Lancia
1990 Carlos SAINZ (SPA), Toyota Celica Lancia
1989 Massimo BIASION (ITA), Lancia Delta Lancia
1988 Massimo BIASION (ITA), Lancia Delta Lancia
1987 Juha KANKKUNEN (FIN), Lancia Delta Lancia
1986 Juha KANKKUNEN (FIN), Peugeot 205 Peugeot
1985 Timo SALONEN (FIN), Peugeot 205 Peugeot
1984 Stig BLOMQVIST (SWE), Audi Quattro Audi
1983 Hannu MIKKOLA (FIN), Audi Quattro Lancia
1982 Walter RÖHRL (GER), Opel Ascona Audi
1981 Ari VATANEN (FIN), Ford Escort Talbot
1980 Walter ROHRL (GER), Fiat 131 Fiat
1979 Björn WALDEGAARD (SWE), Ford Escort Ford
1978 Markku ALEN (FIN), Fiat 131 & Lancia Stratos Fiat
1977 Sandro MUNARI (ITA), Lancia Stratos F Fiat
1976 - Lancia
1975 - Lancia
1974 - Lancia
1973 - Alpine-Renault

Η τελευταία εταιρία στην λίστα είναι της κατασκευάστριας


For france winning Drivers- 9 times
For france winning Manufacturers' 9 times 2 ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ


For JAPAN winning Drivers- 11 times
For JAPAN winning Manufacturers' 7 times 4 ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΕΙΣΘΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΑΙ ΠΕΖΟ



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0889s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on