Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 02:23:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σχετικα με την μειςμενη προσφυση... παιξε λγο με τις πιεσεις
στο ιδιο αμαξι ΔΕΝ δουλευουν ολα τα λαστιχα στις ιδιες πιεσεις
δοκιμασε και λιγο περισσότερο και λιγο λιγοτερο απο οσο εχεις τωρα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas207cc (κωστας) Μέλος
peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 11:43:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | σχετικα με την μειςμενη προσφυση... παιξε λγο με τις πιεσεις
στο ιδιο αμαξι ΔΕΝ δουλευουν ολα τα λαστιχα στις ιδιες πιεσεις
δοκιμασε και λιγο περισσότερο και λιγο λιγοτερο απο οσο εχεις τωρα |
τωρα εχω 2,4 bar μπροστα-πισω οσο λεει ο κατασκευαστης για τα michelin energy saver 195/55/16 91V.τα παρον λαστιχα ειναι dynlop sp sprort fast response 205/50/16 87V στο site της dynlop λεει 2,7 bar πολυ δεν ειναι???κατα την γνωμη σου προσ τα που πρεπει να παιξω???????Σημειωτεον το αμαξι ειναι το 207cc με βαρος 1450 κιλα με μενα μεσα βαλε 1520. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 12:54:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην ανχωνεσται φιλοι μου 8α σας πει ο μπαμπας λαστιχας τι γινεται με τα dunlop
λοιπον εχουμε κ λεμε το τρεμουλο δεν ειναι τυχαιο ειναι μια νεα τεχνολογια της dunlop για την ασφαλεια σας η λεγομενη αφυπνιση τρεμη σαν τρελο το τιμονι κ δεν σε περνει ο υπνος
ας σοβαρευτο φιλε μου το τηλ της αντιπροσοπειας ειναι 2640410 φυσικα την ευθηνη την εχει ο συναδελφος μου να ερθει σε επαφη μαζι τους για να πανε για αντικατασταση πιεσε τον να το κανει
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 13:21:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas207cc έγραψε: | κατα την γνωμη σου προσ τα που πρεπει να παιξω??????? |
προς τα οπου νοιωσεις οτι κραταει καλητερα
δεν ειναι "επιστημη"
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas207cc (κωστας) Μέλος
peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 13:22:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mikerrgp έγραψε: | μην ανχωνεσται φιλοι μου 8α σας πει ο μπαμπας λαστιχας τι γινεται με τα dunlop
λοιπον εχουμε κ λεμε το τρεμουλο δεν ειναι τυχαιο ειναι μια νεα τεχνολογια της dunlop για την ασφαλεια σας η λεγομενη αφυπνιση τρεμη σαν τρελο το τιμονι κ δεν σε περνει ο υπνος
ας σοβαρευτο φιλε μου το τηλ της αντιπροσοπειας ειναι 2640410 φυσικα την ευθηνη την εχει ο συναδελφος μου να ερθει σε επαφη μαζι τους για να πανε για αντικατασταση πιεσε τον να το κανει |
πηρα τηλεφωνο εγω και την επομενη βδομαδα θα ερθει τεχνικος.ομως το τρεμουλο μειωθηκε κατα πολυ μετα απο 1700χλμ και αυριο θα το ξανακανω ζυγοσταθμιση και πιστευω θα σταματησει εντελως αν και καθε ζαντα εχει πανω ενα σωρο βαρακια.αν σταματησει ομως ο τεχνικος δεν θα μου τα αλλαξει.σωστα????????και απο προσφυση αστα.μου ειπαν να παιξω με τισ πιεσεις??τι προτεινεισ??τι να πω στον τεχνικο??τι πιεση να βαλω??μιλαμε για dynlop fast response sp sport 205/50/16 87V σε 207cc 1520 κιλα.θα εκτιμουσα μια απαντηση αφου εισαι τησ δουλειας γιατι εχω μπλεξει βδομαδεσ τωρα με το θεμα και εμια πολυ δυσαρεστημενος και γλιστραει το αμαξι πολυ.με τα παλια φαντασου ενιωθα πιο ασφαλεια οταν εστριβα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas207cc (κωστας) Μέλος
peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2010, 11:13:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
EΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!το ξανακαναμε ζυγοσταθμιση και τελος το τρεμουλο!!!!!!!!!εβαλα και 2,5bar αερα και το κρατημα βελτιωθηκε κατα μακραν κανονικα θελει 2,7 αλλα δεν το αντεχω στο κοπανημα!!!ηρεμησε επιτελους μετα απο 3 βδομαδες!!τελικα θελαν στρωσιμο προφανως! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|