Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 20:28:52 Θέμα δημοσίευσης: Φλάτζα σε 16v 106 Rallye |
|
|
Κάθε πότε πρέπει να αλλάζει; Το αυτοκίνητο έχει 85000km και τώρα θα αλλάξω ημάντα χρονισμού, οπότε είναι 'ευκαιρία'. Κάθε πότε θέλει άλλαγμα υπο κανονικές συνθήκες; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 22:39:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποτέ μόνο όταν σκάει η σπάσει στη γωνιά που ανεβάζει λάδια
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 23:18:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
action_peugeot έγραψε: | Ποτέ μόνο όταν σκάει η σπάσει στη γωνιά που ανεβάζει λάδια |
Και αυτό δεν μπορώ να το δώ χωρίς να ανοίξω το καπάκι υποθέτω. Προφανώς θα φανεί μόνο όταν αρχίσει να χάνει έντονα λάδι;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 22:05:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στη γωνιά πάνω από το δυναμό θα σου έχει υγρασία από λάδια
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 22:09:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν σου σκασει η φλαντζα,θα το καταλαβεις.δε θα δουλευει σωστα,κ στο δικο μου 106 που ειχε καψει μια φορα,δουλευε τοσο περιεργα που ακουγοταν απο χιλιομετρα μακρια(κατι σαν 3κυλινδρο,κ σα να εχανε αερα απο καπου )
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 22:19:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | οταν σου σκασει η φλαντζα,θα το καταλαβεις.δε θα δουλευει σωστα,κ στο δικο μου 106 που ειχε καψει μια φορα,δουλευε τοσο περιεργα που ακουγοταν απο χιλιομετρα μακρια(κατι σαν 3κυλινδρο,κ σα να εχανε αερα απο καπου ) |
...και αυτό δεν δημιουργεί κάποιο μη αναστρέψιμο πρόβλημα στον κινητήρα; Για αυτό ψιλο-αγχώνομαι μήπως θέλει άλλαγμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 22:26:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπαααα,κανενα προβλημα,κ αποσο θυμαμαι ειναι απο τα μονα προβληματα που θα αντιμετωπισει ενα γνησιο μοτερ.συνηθως το εμφανιζουν μετα τα 150000κμ κ οταν αλλαχτει,βγαζει αλλα τοσα.απλα θα το παει ο μηχανικος που θα αλλαξει τη φλαντζα σε εναν τορνο,σε περιπτωση που εχει κανει "νερα" το καπακι,το πλαναρει μερικα δεκατα του χιλιοστου(αν χρειαστει),αλλαζει την φλαντζα κ μετα ειναι σα καινουριο
μην αγχωνεσαι,μπορει να ακουγεται πολυπλοκο αλλα ειναι μια παρα πολυ απλη βλαβη(κ αρκετα συνηθησμενη στα 106) 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|