Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
KAXFM (Eleni) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)
Ένταξη: 25 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2010, 12:35:13 Θέμα δημοσίευσης: 307 - Σπάσιμο μπλοκ κινητήρα 307 1400 8ν |
|
|
Γεια σας. Θα ήθελα λίγη βοήθεια σχετικά με μια σοβαρή βλάβη που μου παρουσιάστηκε προ ημερών. Έχω ένα Peugeot 307 1.4 από το τέλος του 2001 (όταν είχαν πρωτοαρχίσει να έρχονται Ελλάδα). Τα Χριστούγεννα συγκεκριμένα έκλεισε 8 χρόνια. Έως αρχές του μήνα είχα κάνει περίπου 46.000χλμ (!!!ναι δεν ειναι πολλά το ξέρω!!!) και επειδή θα έκανα ένα μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό το πήγα (πριν από την ώρα του) για το ετήσιο service σε επίσημη αντιπροσωπεία που το πάω κάθε χρόνο. Δεν κάναν κάτι ιδιαίτερο από ότι κατάλαβα, δηλαδή, αλλαγή λαδιών, φίλτρων, και μπαταρίας γιατί μου είπαν ότι ήταν χαμηλή η στάθμη της. Την επόμενη μέρα έφυγα για Πάτρα και πήρα το πλοίο για Ανγκώνα (στην διαδρομή το αμάξι πήγαινε μια χαρά.) 100 χλμ βόρεια της Ανγκώνας (ότι είχα ξεκινήσει δηλαδή) ακούστηκε ένας περίεργος κρότος και έβγαιναν άσπροι καπνοί από παντού. Εν ολίγοις ο άραξα στην άκρη και ήρ8ε η οδική. Ο μηχανικός (Ιταλός ) που το είδε την επόμενη μέρα μου είπε ότι έσπασε ο κινητήρας (?!?!?!?!) Τελος πάντων αυτό ισχύει (έχω και φωτο). Έσπασε το μπλοκ του κινητήρα και ότι άλλο μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Το ρήγμα είναι από την μπροστά επιφάνεια (όπως κοιτάς το αμάξι) και είναι μεγάλο. Από τότε προσπαθώ να καταλάβω πώς συνέβει αυτό 2 μερες μετά απο service σε έναν κινητήρα με μόνο 46.000 χλμ. ο οποίος δεν ήταν και ιδιαίτερα ζορισμένος. Δηλαδή η οδήγησή μου είναι σχετικά συντηρητική (δεν έχω κάνει ποτέ "χειροφρενο" να φανταστείτε!), το αμάξι κάθε χρόνο έκανε service σε eπίσημη αντιπροσωπεία, και είχα αλλάξει ιμάντα χρονισμού στα 6 χρόνια (δηλ. πριν από περίπου 11.000 χλμ). Επίσης στο ταξίδι πήγαινα κατά μέσο όρο με 120 και στροφές περίπου 3-4.000. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να καταλάβω τι συνέβη και εάν υπάρχει ευθύνη από την αντιπροσωπεία? Η οποία παρεπιμπτόντως την μόνη εξήγηση που μπορούσε να δώσει είναι ότι μπήκε νερό στον κινητήρα (φυσικά μετά το service). και όταν ρώτησα πώς? μου είπαν εάν πέρασα από πλημμύρα... κάτι που φυσικά δεν ισχύει... ούτε καν έβρεχε..(!) Άλλη απάντηση δεν είχαν πέραν του ότι δεν το έχουν ξαναδεί αυτό το περιστατικο. (ωραια...!) Επίσης τι θα με συμβουλεύατε τώρα να κάνω με το αμάξι αυτό?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2010, 12:48:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη επαθα σχεδον παραπλησιο πραγμα,η πρωτη συμβουλη μου ειναι να ψαξεις να βρεις ενα μοτερ...Δεν ειναι φτηνα βεβαια αλλα δεν εχεις αλλη λυση.
Οσο αφορα την βλαβη,απλα κοπηκε η μπιελα και εκανε ολα τα υπολοιπα.
Η μπιελα μπορει να κοπηκε ειτε απο υδραυλικη πιεση(αν μπηκε δηλαδη νερο στο μοτερ) ή απο κακη λιπανση.
Τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν ενα Χ κακο ιστορικο με τους αυλους λιπανσης της κυλινδροκεφαλης.
Απο εκει και περα ομως,αν για καποιον Χ λογο εκαναν λαθος,συμπληρωσαν νερο αντι για λαδι,καταλαβαν την μλκια τους και τα εβγαλαν βαζωντας φυσικα σκετο λαδι,μπορει η ζημια να εγινε τοτε και απλα να στην εβγαλε στο ταξιδι.
Εννοω οτι αν η μπιελα αρπαξε κατα την πιθανη δοκιμη που μπορει να εκαναν στην αντιπροσωπεια,το μοτερ δεν θα εσπαζε αμεσως αλλα εν καιρο...
Ε,ετσι και εγινε.
Τωρα κατα ποσο θα μπορεσεις να βρεις το δικιο σου με την αντιπροσωπεια δεν το ξερω,οπως επισης δεν ξερω αν αξιζει καν να ασχοληθεις.
Τετοιο μοτερ παντως αν δεν κανω λαθος πουλαει ο Steve απο το club μας.
Σου ευχομαι καλη τυχη παντως και οσο πιο οικονομικα μπορεσεις να λυσεις το προβλημα σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2010, 13:19:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
του steve είναι 16βου...
αν θες να βρεις το ίδιο μοτέρ, νομίζω είναι εύκολο καθώς υπάρχουν πολλά και φθηνά. το θέμα είναι ότι δεν αξίζει να δώσεις τα εργατικά για να χεις πάλι 75 άλογα. κουμπώνεις ένα 1.600 και είσαι κύριος! απλά είναι αρκετά ακριβότερα τα μοτέρ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2010, 19:03:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | του steve είναι 16βου...
αν θες να βρεις το ίδιο μοτέρ, νομίζω είναι εύκολο καθώς υπάρχουν πολλά και φθηνά. το θέμα είναι ότι δεν αξίζει να δώσεις τα εργατικά για να χεις πάλι 75 άλογα. κουμπώνεις ένα 1.600 και είσαι κύριος! απλά είναι αρκετά ακριβότερα τα μοτέρ. |
Zhsh me 49000xlm se 8 xronia de νομιζω να χρειαζεται το 16αρι μοτερ 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιαν 2010, 19:22:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα έχεις όρεξη για ψάξιμο και έχουν μείνει λάδια στο κάρτερ, στείλτα για μια ανάλυση να δούμε πόσα νερά έχουν μέσα.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KAXFM (Eleni) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)
Ένταξη: 25 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 10:25:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σας. Προς το παρόν μάλλον θα το πάω σε κάποιο άλλο συνεργείο και όχι στην LION (δεν τους εμπιστεύομαι πλέον..) για να βάλω κάποιο μεταχειρισμένο. Από θέμα ασφάλειας, με έναν μεταχειρισμένο κινητήρα θα είμαι ok? Δεδομένου ότι δεν θα ξέρω ουσιαστικά τι χρήση θα του έχει γίνει πιο πριν.. υπαρχει περίπτωση να μου παρουσιάσει προβλήματα??
Δυστυχώς όταν άνοιξε το μπλοκ τα πέταξε όλα κάτω, δηλαδή (τουλάχιστον από ότι μπόρεσα εγώ να καταλάβω) δεν έχει πλέον μέσα ούτε λάδια ούτε νερά ψυγείου.
Ο προιστάμενος του συνεργείου της LION (κος Βαμβακερός) που πήγα και ρώτησα μου είπε ότι δεν έχει να κάνει με το service που του κανα. Αν το αμάξι το πάω σε άλλο συνεργείο και έφταιγε με κάποιον τρόπο η LION για ότι έγινε, θα μπορέσει ο μηχανικός να το βρεί και να το αποδείξει?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 10:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.4 μοτερ βρισκεις απο 150-300 ευρω αναλογα τα χλμ ιλικια κλπ...
Απο κει και περα οοοοοτιιιι και να ποαρεις ασχετα χιλιομετρων και ιλικιας και πριν το τοποθετησεις θα κανεις γενικο σερβις για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο...απο κει και περα σε ενα λογικο συνεργειο ολο το κοστος δεν θα πρεπει να ξεπερασει τα 500....και ειναι το πολυ μια μερα δουλεια.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος


 307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 10:50:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδη εχω τολμησει αλλαγη κινητηρα (οχι peugeot)
1)Oi μεταχειρισμενοι κινητηρες εχουν παντα ενα ρισκο μιας και δε ξερεις τι χρηση εχει γινει (και ο εμπορος δε μπορει να ξερει) αλλα απο την αλλη δεν εχεις και πολλες επιλογες
2)Μπορεις να δεις εδω αγγελιες απο παιδια που πουλανε (και κινητηρες) που εκει οπωσδηποτε θα ξερεις τη χρηση αλλα και θα μιλας κατευθειαν με τον οδηγο
3)Σε τετοιες περιπτωσεις τα εργατικα ξεφευγουν οποτε μακρυα απο αντιπροσωπειες και αν εχεις κανενα γνωστο μηχανικο ή εστω γνωστο γνωστου τρεχα
4)Απο τα δικηγοριστικα που ξερω μαλλον δεν αξιζει να εμπλακεις μιας και εκτος απο την αλλαγη κινητηρα πρεπει να πληρωσεις α:πραγματονομοσυνη για το καμμενο κινητηρα β:να αποδειξεις οτι δε πηρε νερα γ: δικηγορο, επιπλεον οι εταιριες αποφευγουν εξωδικη συνεργασια οποτε στο νερο θα περιμενεις 1,5 με 2 χρονια για δικη και αν δικαιωθεις θα πρεπει σε εκεινο το χρονικο διαστημα να μην επισκευασεις το ΙΧ ή αν το κανεις να γινει σε επισημο επισκευαστη με αποδειξεις αγορας/παροχης υπηρεσιων κοκ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sonermgb (Αρης) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6xs 2007 facelift
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 350 Τόπος: αθηνα.χαλανδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 12:34:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κριμα παντως για την ΛΙΟΝ γι αυτο που ακουσα....και ειχα σκοπο το σερβισ μου πυ καταφθανει να το κανω εκει.....γιατι δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος καμια φορα απτην ΟΣΚΑΡ.......ΠΡΑΜΑΤΙΚΑ Κ Ρ Ι Μ Α....... Και φυσικα το δικιο σου δεν θα μπορεσεις να το βρεις ποτε

Χαμογέλα ρε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
costasv Μόλις έγραψα

Ένταξη: 27 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 09:41:39 Θέμα δημοσίευσης: Σπασιμο κινητήρα |
|
|
Είμαι ο άνθρωπος με τον οποίο η κοπέλα αυτή μίλησε από την Λάιον για το σπάσιμο του κινητήρα. Καταλαβαίνω ότι το να σπάσει ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στο εξωτερικό, είναι κάτι το ιδιαίτερα δυσάρεστο. Επίσης καταλαβαίνω τη δυσπιστία οποιουδήποτε ανθρώπου κάνει ένα σέρβις στο αυτοκίνητό του και την επομένη πάθει μία σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητό του. Δεν φταίνε όμως πάντα τα συνεργεία. Δεν είναι όλοι απατεώνες οι οποίοι θέλουν να πάρουν τα λεφτά και μόνο τα λεφτά από τους πελάτες τους χωρίς να ενδιαφέρονται για την ασφάλειά τους.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση το σέρβις που έγινε στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν μικρό δηλ κάποιοι εξωτερικοί έλεγχοι και αλλαγή λαδιών. Ας πάρουμε την περίπτωση που είχαμε κάποιον τόσο άσχετο μηχανικό να κάνει σέρβις ο οποίος να καταφέρει να βάλει νερό αντί για λάδι στον κινητήρα (δηλαδή να πάει στην αποθήκη των ανταλλακτικών και να πάρει νερό αντί για λάδι και μετά να το βάλει κιόλας παρουσία όλων των άλλων μηχανικών στο χώρο του κινητήρα!!!! Αν και ένας τόσο άσχετος λογικά θα ήταν βοηθός κάποιου άλλου και δε θα δούλευε μόνος του). Ο κινητήρας στην περίπτωση αυτή θα κόλλαγε από έλλειψη λίπανσης (αφού δε θα είχε λάδι) και δεν θα χτύπαγε μπιέλα επειδή το νερό θα είχε πάει στο κάρτερ και θα κυκλοφορούσε στο κύκλωμα λίπανσης (αν κυκλοφορούσε). Δεν θα έμπαινε μέσα στον κύλινδρο καύσης για να δημιουργήσει υδραυλική πίεση. Επίσης το αυτοκίνητο στην περίπτωση αυτή δε θα πήγαινε φυσικά μέχρι έξω από την Αγκόνα.
Στην περίπτωση που μιλάμε έχει σπάσει ο κινητήρας. Το μπλοκ. Για να γίνει αυτό πρέπει να σπάσει η μπιέλα. Ένα εξάρτημα εξαιρετικά ανθεκτικό. Αυτό συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων λόγω υδραυλικής πίεσης. Από νερό που μπαίνει μέσα στο θάλαμο καύσης. Η κοπέλα ανέφερε ρητά ότι δεν πέρασε καθόλου από νερά. Να το δεχτώ. Μήπως έγινε από νερό σε καύσιμο σε βενζινάδικο; Αυτό το αποκλείουμε; Το σίγουρο είναι πάντως ότι για να συμβεί αυτό πρέπει κάποιο ασυμπίεστο ρευστό το οποίο δεν κάηκε να εισήλθε στο θάλαμο καύσης. Και πάλι φυσικά αν είχε συμβεί αυτό με κάποιο τρόπο στο σέρβις όχι θα πήγαινε μέχρι έξω από την Αγκόνα αλλά ούτε μέχρι τη γωνία της Καβάλας με την Κηφισού.
Η περίπτωση είναι καθαρή και με απλή λογική ο λίγο γνώστης καταλαβαίνει ότι η Λάιον Ελλάς δεν έχει καμία ευθύνη για το περιστατικό. Λυπάμαι βέβαια που συνέβηκε αλλά δυστυχώς δεν είναι ευθύνη δική μας. Πιστέψτε όποτε θεωρήσουμε έστω και αν δεν είμαστε σίγουροι ότι στο παραμικρό φταίμε εμείς για κάποιο πρόβλημα κάποιου πελάτη πάντα μα πάντα το αποκαθιστούμε δωρεάν χωρίς δική του χρέωση. Και υπάρχουν πολλοί που μπορούν να το πιστοποιήσουν αυτό.
ευχαριστώ για τον χρόνο σας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 11:00:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, δεν θα είναι η πρώτη φορά που σπάει μοτέρ το οποίο μέχρι τώρα πήγαινε "κυρία" και ξαφνικά κλήθηκε να δουλέψει σε ψηλότερες στροφές σταθερά.
Τέσπα, διάγνωση εξ αποστάσεως και μάλιστα με τόσο λίγα δεδομένα δεν γίνεται, οπότε....
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 11:55:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω να ρωτησω κατι αλλο...
Αναψε κανενα λαμπακι check engine πριν καταστραφει το μοτερ;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος


 307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 12:41:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Εγω να ρωτησω κατι αλλο...
Αναψε κανενα λαμπακι check engine πριν καταστραφει το μοτερ;  |
+100000000000000 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 14:38:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η λογικη μου ειναι οτι αν παρουμε σαν κριτηριο την νοθευμενη βενζινη,το νερο για να δημιουργησει υδραυλικη πιεση θα επρεπε να παραμενει μεσα στο κυλινδρο(να μην εξατμιζεται δηλαδη).
Για να γινει κατι τετοιο,σταδιακα ο κυλινδρος θα γεμιζε με νερο(ασχετα με το ποιος εσπασε τελικα) που σημαινει οτι ο διαθεσιμος ογκος μικραινει συνεχως το οποιο θα ειχε σαν αποτελεσμα τα πυρακια.
Οποτε το πρωτο λογικο warning θα ηταν ο knock sensor ο οποιος θα διαβαζε πυρακια,πραγμα που αν εφτανε σε Χ εντονο βαθμο,λογικα παντα,θα επρεπε να αναψει το check engine στο ταμπλο θετωντας τον εγκεφαλο σε safe mode.
Αν κατι τετοιο δεν εγινε,τοτε μηπως ψαχνουμε σε λαθος μερος;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KAXFM (Eleni) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)
Ένταξη: 25 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 14:56:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι δεν άναψε κανένα λάμπάκι και δεν είχε ανεβάσει θερμοκρασία το αμάξι. Η μόνη ένδειξη που άναψε ήταν το λαμπάκι των λαδιών περίπου 1-2 λεπτά αφού έγινε ο κρότος και βγαίναν καπνοί. Λογικό διότι όταν βγήκα έξω, και κοίταξα από κάτω το αμάξι, από μπροστά τρέχαν υγρά..
Δεν ξέρω αν είναι λογικό να σπάει μοτέρ με 46.000 χλμ στα 8 χρόνια, πάντως από όσους μηχανικούς έχω ρωτήσει δεν είναι ούτε κάτι αναμενόμενο, ούτε θεωρούν ότι ζορίζεται το αμάξι στις 3-4.000 στροφές.
Δηλαδή όλα τα αμάξια που κυκλοφορούν στις εθνικές οδούς θα έπρεπε μετά από 100χλμ να ... "σπάνε"?!?!
Επίσης είναι η δεύτερη φορά που το συγκεκριμέμο αμάξι κάνει αυτό το ταξίδι. Είναι όμως η πρώτη φορά που το κάνει 1 μέρα μετά από service.
Τι να πώ ήταν κακή τύχη???
Ναι αλλά και πάλι ειναι μηχανήματα, επομένως οφείλει να υπάρχει κάποιος ρεαλιστικός λόγος για τον οποίο παρουσιάστηκε αυτή η τοσο μεγάλη βλάβη. Και σίγουρα ναι δεν πέρασα από λίμνη ώστε να πάρει νερά ο κινητήρας (επαναλαμβάνω δεν έβρεχε καν...). Πάτρα-Ανγκώνα πήγα με το πλοίο όχι κολυμπώντας με το αμάξι..
Αλλά και να έβρεχε δεν θα ήταν φαντάζομαι η πρώτη φορά που καλείται ένα 307 και ειδικά αυτό να κυκλοφορήσει στην βροχή... Είπαμε μηχαμήματα είναι, όχι ζάχαρη...!
Τώρα για το ενδεχόμενο της βενζίνης, αν αυτό καλύπτει την LION σαν την πιο πιθανη αιτία, δηλαδή να ήταν τόσο νοθευμένη ώστε με σχεδόν γεμάτο ντεπόζιτο να τραβήξει νερο... "παω πάσο" ...
Σίγουρα διάγνωση εξ αποστάσεως δεν γίνεται, ούτε από τις φωτογραφίες που έδειξα στην LION. Ωστόσο αφού δεν γίνεται διάγνωση, και αφού δεν μου παρουσιάστηκε καμμία πιθανή ρεαλιστική αιτία από την LION έτσι ώς έχει, πώς γίνεται η πρώτη απόκριση στην ερώτησή μου "πώς έγινε αυτό?" (και όχι ποιος φταίει), η απάντηση να είναι: "δεν ευθυνόμαστε εμείς", "δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τετοιο".
Τέλος πάντων, το μόνο σίγουρο είναι ότι:
1ον) δεν το έσπασα εγώ με τα χεράκια μου, ούτε έγινε με μαγικό τρόπο!
2ον) Το αμάξι όλα αυτά τα χρόνια είναι φροντισμένο από την LION.
3oν) Είναι ένα αμάξι με 46.000 χλμ στα 8 χρόνια με μια συντηρητική οδηγό.
και 4ον) Σε κανέναν μα κανέναν από όσους ανθρώπους τυγχάνει να γνωρίζω δεν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο στα 8 χρόνια και με πολύ περισσότερα χλμ..
Αν η ίδια η Peugeot δεν μπορεί να υποστηρίξει τα αμάξια της σε τεχνολογία και ασφάλεια, σίγουρα δεν μπορώ εγώ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την KAXFM στις Τετ 27 Ιαν 2010, 15:07:55, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 15:05:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορει οντως να μην ειναι θεμα Lion ρε,μην το δενεις και κομπο οτι φταινε αυτοι...
Αν για καποιον Χ λογο καποιο μεταλο στον στροφαλο "ειπε το ποιημα",τοτε δεν φταιει η Lion για αυτο...
Ενταξει,αμα ενα μοτερ βαρεσει μπιελα,το ακους σχετικα ευκολα(αν ειναι σε προχωρημενο σταδιο) αλλα αν ειναι "επιφανειακο" τοτε δεν ειναι τοσο ευκολο να το καταλαβεις,ιδιαιτερα αν μιλαμε για ενα αυτοκινητο που δεν το ζεις καθε μερα αλλα μια στο τοσο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KAXFM (Eleni) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)
Ένταξη: 25 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 15:13:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι πράγματι δεν ξέρω πολλά από τεχνικά θέματα, τώρα αρχίζω να μαθαίνω...
Αλλά το αμάξι φίλε μου το οδηγώ κάθε μέρα, απλά οι αποστάσεις είναι μικρές (~10-15χλμ) και το οδηγώ μόνον εγώ.
Σίγουρα όμως ναι δεν ξέρω πολλά από μηχανικά... δυστυχώς!!!
Εντάξει δεν το δένω κόμπο... αλλά θέλω να μάθω τι και γιατί έγινε.
Για να είμαστε όλοι καθαροί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 15:17:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την πιθανοτητα το να οδηγειται ενα αμαξι λαθος εδω και 8 χρονια,την αποκλειουμε;
Πχ το να βαζεις μπρος,να πηγαινεις 5 χλμ εθνικη οδο και να σβηνεις,δεν ειναι και οτι καλυτερο για το μοτερ(υπο περιπτωσεις βεβαια)... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KAXFM (Eleni) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 (8V) (2001)
Ένταξη: 25 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 15:26:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι εννοείς? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 15:35:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοω οτι αν το μοτερ δεν προλαβαινει να φτασει στις επιθυμητες θερμοκρασιες λειτουργιας,μεχρι και απο εκει μπορει να προκυψει σοβαρο προβλημα,οσο παραδοξο και αν σου φαινεται...
Το να οδηγας παντα πολυ ηπια,δεν ειναι σωστη οδηγηση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|