Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
8emos (8emos) Νέος χρήστης

 peugeot 106 rally 16v(2002)
Ένταξη: 16 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 60 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:57:58 Θέμα δημοσίευσης: Περι αξιοπιστιας.... |
|
|
Καλησπερα,έφτιαξα αυτό το τόπικ γιατί δεν βρήκα κάτι ανάλογο.Αν υπάρχει κ μ διέφυγε ζητώ συγνώμη..Ας μπω στο θέμα.Το αυτοκίνητο μου είναι ένα 106 ραλλυ του 2002 (3φυσο).το αυτοκίνητο είναι τελίος εργοστασιακο(εκτός από ένα quick swift,ούτε τελικό ούτε σκούπα)και σιγά σιγά σκέφτομε να προχωρήσω σε βελτίωση Φ.Π.Ε και ενα ποιό κοντό κοροπήνιο.Το ερώτημα μ είναι το εξής----->Αν πραγματοποιηθούν τα παραπάνο το αυτοκίνητο θα διατηρίσει την αξιοπιστία του ή θα είμαι κάθε 3 και λίγο στο συνεργείο?(όλα αυτά με την προηποθεση οτι στο αμάξι θα μπουν τα καλήτερα).Περιμένω τις πολύτιμες απαντήσεις σας.Ευχαριστω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xelonas Μόλις έγραψα

Peugeot 207 rc 2009
Ένταξη: 24 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:59:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θέμα δεν είναι αν θα μπούν τα καλύτερα ,αλλα τί χρήση γίνετε γενικότερα στο αυτοκίνητο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
8emos (8emos) Νέος χρήστης

 peugeot 106 rally 16v(2002)
Ένταξη: 16 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 60 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 19:06:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μένω στην Αθήνα.Οσο το αυτοκίνητο είναι στην πολη το προσέχω αρκετά(δλδ απόφευγω τις αχρίαστες επιταχύνσεις,τον κοφτη δέν τον ακούω ποτέ).Οταν όμως βρεθώ σε έναν επαρχιακό στριφτερό δρόμο τα πράγματα είναι διαφορετικά..αυτό γίνετε 2-3 φορές το μήνα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stamatis_vts (σταματης) Φανατικό μέλος

 saxo '98
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: attiki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 19:26:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η αξιοπιστια φιλε εξαρταται και απο τον μαστορα...
δλδ αν φοραει σκετα παντελονια η αν εχουν και μεγαλες τσεπες...
παντως βαλτου μια σκουπα για αρχη...
και καφτο και λιγο... δεν παθαινει τπτ... 
Don't Trust Anybody... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
8emos (8emos) Νέος χρήστης

 peugeot 106 rally 16v(2002)
Ένταξη: 16 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 60 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 20:15:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μωρέ το καίω,δεν είπα οτι δν το καίω..Γ ιαυτό το πείρα άλλωστε ..Οσο για την σκούπα δεν έχω βάλει γιατί θέλω να μπούν ολα μαζί πάνω έτσι ώστε να καταλάβω την 'οποια διαφορά 8α προκύψει..Απλα είναι κάποια πράγματα που με ανύσηχουν...Γ ιαυτό το καθυστερώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 20:27:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικό μου με χρήση ποιοτικότατη..δεν εχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα..
Το μόνο πράγμα που θα αλλάξει μετά το πρώτο στάδιο είναι
η κατανάλωσή σου σε βενζίνες..και το γεγονός ότι θα σε
τρώει το πόδι σου παραπάνω για να το τρέξεις... 
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
8emos (8emos) Νέος χρήστης

 peugeot 106 rally 16v(2002)
Ένταξη: 16 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 60 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 23:18:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ρυθμούς βόλτας οι διαφορές στην κατανάλωση είναι αισθητές μετά τη βελτίωση 1ου σταδιου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 01:19:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίτα εξαρτάται από το πρόγραμμα, από το πόσο καλά ξέρεις το αμάξι σου..δηλαδή σε ποιό φασμα στροφών καίει περισσότερο και τέλος στο
πόσο βαρύ είναι το πόδι σου...
Εμένα το αμάξι αν το πάω "σαν Παναγία" και προσέχω τα πάντα και συνέχεια με 20Ε κάνει με το ζόρι 200 χιλιόμετρα..Αν το πάω φυσιολογικά προς
βιαστικά θα κάνει περίπου 150-160 χιλιόμετρα...και αν το τρέξω
τα 120-140 χιλιόμετρα είναι η πιο ελπιδοφόρα κατάσταση...
...εννοώ και να το τρέξεις και να το πας πιο λογικα....μικτή που λέμε.. 
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 01:27:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα ελεγα οτι εχει εκκεντροφορους και δεν το ξερεις...
Εμενα με μικτη οδηγηση πολη/εθνικη με ταχυτητες 140χλμ περιπου (εθνικη) μου βγαζει ανετα 200χλμ με 20λιτρα (20ε για την ακριβεια,αρα πιο λιγα λιτρα).
Κι επειδή δν εχω φλοτερ,βαζω καθε 200χλμ 20ε.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 01:34:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα το ψάξω αυτό που λες αν και δεν το νομίζω...
Στην εθνική δεν μου καίει σχεδόν τίποτα...κάνω 250 χιλ άνετα με 20Ε..
Το έχω πάει Σερρες 635 χιλιόμετρα με 45Ε δοχείο...και δεν πήγαινα σιγα..
Εκανα 5 ωρες και κάτι ψιλά.... 
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 01:48:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελα ορίστε..καταφερα να βγάλω φωτογραφία την δυναμομέτρηση..!!
για δείτε τα νούμερα και πείτε μου...!

Εντομεταξύ στο τέλος του μήνα θα το πάω για
δυναμομέτρηση ξανα μαζί με το Honda club..
υ.γ.Λογικά με αυτά τα νούμερα δεν έχει έκκεντρα...??έτσι δεν ειναι..?
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 11:32:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι βρε χαβαλε σε κανω!!! 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
8emos (8emos) Νέος χρήστης

 peugeot 106 rally 16v(2002)
Ένταξη: 16 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 60 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιαν 2010, 21:58:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω κ άλλη μια ερώτηση για εσάς .Αμα μπεί πρόγραμμα είναι απαραίτητο οτι θα ύπαρξουν προβλήματα του τύπου---> ασταθές ρελάντι κτλ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιαν 2010, 22:04:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασταθές όχι...με την εννοια να σου σβήνει
ή να ανεβοκατεβάζει στροφές χωρίς αιτία..
απλά...καμια φορά στο φανάρι μπορεί να σου κάνει κανα μπέρδεμα,
(μπρου μπρου μπρου.. ) λόγω του καυσίμου και επανέρχεται άμεσα.. 
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
8emos (8emos) Νέος χρήστης

 peugeot 106 rally 16v(2002)
Ένταξη: 16 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 60 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 13:56:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραια..Θα αρχίσω να ψάχνομαι σιγά σιγά και όταν με το καλό θα σας ανημέρώσω για αποτελέσματα..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:11:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως μιά σκούπα για παράδειγμα, μπορείς να τοποθετήσεις από τώρα. Δεν θα έχεις καμια παρενέργεια όσον αφορα τη λειτουργία του μοτέρ και θα δεις διαφορά στο γέμισμα και το στροφάρισμα.
Κατα τη γνώμη μου, προτιμότερο να αλλάζονται τα πράγματα ένα ένα (εφόσον δεν αποτελούν λειτουργικό σύνολο) ώστε να βλέπεις τι πήρες απ'το κάθετί που αντικατέστησες 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 16:02:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ συμφωνώ με το ένα--ένα οι αλλαγές...γιατί ετσι καταλαβαίνεις καλύτερα
τι έχει αλλάξει σε θέμα αίσθησης..και αν δεν σαρέσει κάτι ή δημιουργηθεί
κάποιο "θέμα"....θα ξέρεις και τι έφταιξε...!
Ειδικά σε θέματα ανάρτησης και φρένων...στησίματος γενικότερα οι
αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μεθοδικά.. 
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 17:38:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
formulagloria έγραψε: | Ειδικά σε θέματα ανάρτησης και φρένων...στησίματος γενικότερα οι
αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μεθοδικά..  |

3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
8emos (8emos) Νέος χρήστης

 peugeot 106 rally 16v(2002)
Ένταξη: 16 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 60 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:27:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σας ακούσω λοιπόν.Ξεκινάμε απο εξάτμιση λοιπόν μετά εισαγωγή κ τέλος πρόγ/μα..Επειδή θα μείνω 1ο στάδιο στο τελικό εσωτερική διατομή 48mm είναι καλά? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pistolas (STATHIS) Μέλος

207 Le man
Ένταξη: 09 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 169 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:07:39 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
αν θελεις να το δουλεψεις πρωτο σταδιο δηλαδη μεχρι και μπουμπι
στην εξατμιση μην κανεις καγκουριες!
48 εξωτερικη ειναι καλα αλλα σε καμια περιπτωση 48 εσωτερικη δηλαδη 51 ειναι για εκκεντροφορατο-συμπιεση-ροηκη.
αν θελεις να με ακουσεις φτιαχνεις το διχαλο σου και απο κει και περα το δουλεις με μεσαιο και τελικο η καταλυτη τελικο και 48 σωληνα οχι παραπανω!
μια σκουπα κατα προτιμηση της Green h Simota σε πιο οικονομικη!!!
Και ενα προγραμμα σε οποιον νομιζεις εσυ στην αθηνα εχεις πολλες επιλογες!
Οσο για αξιοπιστια?
Το δικο μου μπουμπακι-συμπιεση-ροηκη δουλευει ολη μερα κοφτη και εχει τωρα φτιαγμενο 80.000χλμ και δεν εχει κανει κιχ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|