Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
106rallye16v (akis) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 13:44:08 Θέμα δημοσίευσης: 106 - ΜΟΤΕΡ 1.6 16V ΣΕ 1.3 8V.... |
|
|
γεια σας παιδια...ειμαι καινουργιος στο φορουμ και εχω 1 ραλλυ 1.3 και θελω να το κανω 1.6.16v!εχω βρει μοτερ ολα κομπλε...θελω να ροτισω εαν μπορω να το διλωσω....help mε!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106rallye16v (akis) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 16:46:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΟΤΕΡ 1.6 16V ΣΕ 1.3 8V.... |
|
|
106rallye16v έγραψε: | γεια σας παιδια...ειμαι καινουργιος στο φορουμ και εχω 1 ραλλυ 1.3 και θελω να το κανω 1.6.16v!εχω βρει μοτερ ολα κομπλε...θελω να ροτισω εαν μπορω να το διλωσω....help mε!!!! |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stamatis_vts (σταματης) Φανατικό μέλος

 saxo '98
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: attiki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 17:09:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε γενικες γραμμες χρειαζεται χαρτι αγοραςοτι δεν ειναι κλεμμενο), τιμολογιο μηχανικου για την τοποθετηση και μετα κτεο...
ρωτα στο υπουργειο για λεπτομερειες...
παντως γινεται, δεν εχεις προβλημα...
υπολογιζε στα 300ε 
Don't Trust Anybody... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106_xr (ΣΠΥΡΟΣ) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye turbo
Ένταξη: 10 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 20:31:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια τετοια μεταροπη σε 16β ποσο πατεντα θελει σε πλεξουδα για να μπει επανω????θελει πατεντα σε πλεξουδα του μοτερ η του αμαξιου?μιας και εχω βαλει μοτερ 13αρι πανω στο αμαξι το οποιο ειναι xsi και ηθελε 1-2 καλωδια φτιαξιμο στην πλεξουδα του αμαξιου αλλα οχι πολλα πραγματα.αν μπαινει ευκολα τοτε να το δοκιμασω να δω τι γινεται.λογικα στην πλεξουδα του μοτερ δν νομιζω.για ριξτε καμια βοηθεια και πειτε....... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 21:14:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πλεξουδα του αμαξωματος δεν θελει τιποτα,ολα ειναι στην πλεξουδα του μοτερ.
Απλα οτι και να εχεις τωρα(με εξαιρεση μια συγκεκριμενη πλεξουδα),θελει ηλεκτρολογο για να στα κανει να δουλεψουν...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106_xr (ΣΠΥΡΟΣ) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye turbo
Ένταξη: 10 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 21:19:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατσε φιλε Στελιο γιατι πνιγηκα τωρα.ορταν αγοραζεις ενα μοτερ με την πλεξουδα του δν σου ερχεται κομπλε?δλδ εγω οταν αλλαξα το μοτερ μου απο το 1,4 και εβαλα το 1,3 δν εκανα απολυτως τπτ μονο εκτος απο 2 καλωδια στην ασφαλειωθηκη πανω απο την μπαταρια.οποτε αν παρω κομπλε το μοτερ με την πλεξουδα του και τον εγκεφαλο εννωειται και παρω το μπαλαγκο να το ριξω επανω θα εχω διαφορες απο το 8β???πρεπει να παει σε ηλεκτρολογο?μιας και νομιζω οτι οι φυσες του 8β με το 16β ειναι σχεδον ιδιες.και συγνωμη αν σε πριζω....... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 10:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε μου καλημερα και καλη βδομαδα...
Δυτυχως δεν ειναι ετσι... Plug&play ειναι μονο στα ιδιας χρονολογιας - γενιας ...
Οι φυσες σου μπορει να ειναι ιδιες στο σχημα και να κουμπωνουν επανω αλλα οι αντιστοιχιες των καλωδιων ειναι τελειως διαφορετικες ... + οτι τα παλια μας εχουν 15 καλωδια ενω τα αλλα 20 κατι ....
γενικα... ηλεκτρολογο
και κοιτα να ειναι σωστος και να σου βγαλει και μια φυσα για την διαγνωση γιατι οι πιο πολλοι απλα δεν .....
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 10:48:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως ακριβως τα λεει ο Ζαχος ειναι...
Αμα το δικο σου ειναι γνησιο XSi 1400 φοραει ηλεκτρικα Bosch.
Οταν εβαλες το 1300αρι μοτερ λογικα θα "παντρεψες" την πλεξουδα μηχανης του 1300 με αυτην του αμαξωματος του XSi.
Τωρα στην περιπτωση του 16v θα πρεπει να παντρεψεις παλι την νεα πλεξουδα του 1600 με αυτην του XSi,ψιλοπικρα δηλαδη...
Δεν ειναι κατι που δεν γινεται ή δυσκολο,απλα θελει δουλεια,καλο ηλεκτρολογο και κανεναν 300Ε περιπου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 13:11:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστοί κι οι δύο...κοίταξε μην πας να γλιτώσεις 50-60 ευρώ και δεν σου βάλει π.χ διάγνωση ή η πλεξούδα είναι κεντημένη χωρίς κολήσεις ή διάφορα άλλα γιατί περα από τα χρήματα μπλέκεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 08:17:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπολόγισε επίσης ότι θα του κάνεις του μοτέρ ένα σέρβις και αλλαγή ιμάντα χρονισμού για να είσαι σίγουρος...
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 11:13:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: | Υπολόγισε επίσης ότι θα του κάνεις του μοτέρ ένα σέρβις και αλλαγή ιμάντα χρονισμού για να είσαι σίγουρος... |
+10000
ιμαντα και τρομπα νερου ! 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|