Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Οκτ 2009, 14:21:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξεκλικαρε το "απενεργοποιηση BBQ code" εκει που ποσταρεις
γενικώς για παραθεση κειμένου:
Κώδικας: | [quote="ονομα χρηση"] κειμενο χρηστη [/quote] |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oustampas (Στέφανος) Νέος χρήστης

207 le mans (χωρίς αυτοκόλητα)
Ένταξη: 14 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Aνοιξη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Οκτ 2009, 15:34:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ok. ευχαριστώ!
"Στην πρωτη στροφή μπήκα τρένο..
Στη δεύτερη στροφή μπήκα πόρτες γιατί τσίμπησα το φρένο..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Οκτ 2009, 17:23:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω ότι το Dsg δεν παίρνει και μπλοκέ(η παίρνει και δεν αναλαμβάνουν) οπότε οι κλασσικοί seataκηδες με το που θα τρέξουν για προγραμματα και ιστορίες αυτομάτως ξεχνάνε και το σρίψιμο...
Στο corsa το έχουν ξεχάσει ακόμα και μαμά τη λέξη στρίψιμο οπότε το 207 τα κάνει όλα σχεδόν και πολύ καλά μάλιστα...
Μια παρατηρηση...δεν τους άρεσε το εσωτερικό του 207?????
Ας πάνε να παρουνε το clio που είναι πιο καλό μέσα και υπερσύχρονο....
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Οκτ 2009, 19:39:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas207rc έγραψε: | Νομίζω ότι το Dsg δεν παίρνει και μπλοκέ(η παίρνει και δεν αναλαμβάνουν) |
για το 6άρι dsg υπαρχει μπλοκε που ελαχιστοι ιδιοκτητες βαζουν... ειτε γιατι "δεν ασχολουνται/δεν τους; ενδιαφερει" ειτε γιατι ενώ τους ενδιαφερει και θελουν να σχοληθουν δεν βρησκουν ποιος να τους τοποθετησει αφου ελαχιστοι μηχανικοι αναλαμβανουν να "ανοιξουν" dsg κιβωτιο...
κριμα βασικά γιατι το Golf gti τουλάχιστον εχει και πολυ καλό πλαίσιο και μοτερ σουπερ και θα βοηθιόταν πάρα πολυ από ενα μπλοκε... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Οκτ 2009, 20:41:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εεεεεεεεεεεεεεε κοιταξτε κανα σαιτ.
με μεγαλα παχια γραμματα το γραφει περηφανη η quaife οτι εχει βγαλει ειδικη εκδοση για τα dsg στα γκολφοειδη.....
μπαινει μια χαρα και με το νομο και πανευκολο (βιδωτο σα το δικο μας)
στο ιμπιζα εχει ηλεκντρονικο μπλοκε κοινως παπατζα...αν και κανει δουλεια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Οκτ 2009, 21:01:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εεεεεεεεεεεεεεε κοιταξτε κανα σαιτ.
με μεγαλα παχια γραμματα το γραφει περηφανη η quaife οτι εχει βγαλει ειδικη εκδοση για τα dsg στα γκολφοειδη.....
μπαινει μια χαρα και με το νομο και πανευκολο (βιδωτο σα το δικο μας)
στο ιμπιζα εχει ηλεκντρονικο μπλοκε κοινως παπατζα...αν και κανει δουλεια |
Έλα Αλέκο και ποιός θα σου ανοίξει DSG στο Ελλάδα, τα ξεχνάς που έψαχνα για του αδερφού......Και μην μου πείς οτι ρισκάρεις γιατι άμα έπαθε κάτι αυτή η παπάντζα τρέχεις και δεν φτάνεις....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Οκτ 2009, 21:21:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το DSG από φίλο που έκανε test drive οι εντυπώσεις που αποκόμισε ήταν καλές σε γενικές γραμμές, με εξαίρεση κάποιο μπέρδεμα που υπάρχει με τα κατεβάσματα, σα να "μπερδεύεται" το αυτοκίνητο, υποθέτω λόγω πολλών σχέσεων, και δεν "ξέρει" σε ποια ταχύτητα να κατεβάσει.
Πάντως στην πόλη θα είναι πολύ πρακτικό. Το βάζεις στο drive και τέλος. Και απόλυτη οικονομία.
Και ένα άσχετο που έμαθα είνα ότι το έντονο βουητό - μπάσο ήχο δεν προέρχεται από τουρμπίνα , εξάτμιση ή γενικά από τον κινητήρα, αλλά παράγεται ηλεκτρικά! Σαν ηχητικο εφέ, ας πούμε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
CHR207 (XRISTOS) Νέος χρήστης


 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 05 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 74
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Οκτ 2009, 21:26:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα αν αφτο ισχυει για το εφε τι να πω............πολυ μπροστα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreaspunto Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 509
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2009, 00:54:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oustampas έγραψε: | Παιδιά το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι δικό μου και το πήγα για την φωτογράφηση μιας και γνώριζα τον αρχισυντάκτη, επειδή η ελληνική αντιπροσωπεία δεν δίνει δημοσιογραφικό αυτοκίνητο, αλλά ούτε αυτοκίνητο για test drive, όπως φαντάζομαι γνωρίζετε ήδη. Εγώ με τον αρχισυντάκτη έχω μιλήσει 2 φορές όλες κι όλες, οπότε δεν έχω λόγω να τους υποστηρίξω, αλλά τα παιδιά φαίνεται ότι το γουστάρουν αυτό που κάνουν πολύ και έχουν μεγάλη κ**λα. Ειδικά το παλικάρι που έγραψε το συγκριτικό. Το αυτοκίνητο μου είπαν ότι το είχαν οδηγήσει παλιότερα και το ήξεραν. Εγώ πήγα μόνο για τη φωτογράφηση και το δικό μου αυτοκίνητο το οδήγησαν μόνο για κάποια σημεία της φωτογράφησης, αλλά και πάλι όχι σε όλα, αφού στο εξώφυλλο για παράδειγμα οδηγάω εγώ. Όσο για το συγκριτικό, αυτά που μου είπαν είναι τα εξής. Το πούντο είναι πολύ αναξιόπιστο αυτοκίνητο και βγάζει τη δύναμη πολύ απότομα πράγμα που χαλάει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το κούπρα είναι πολύ δυνατό στην ευθεία, αλλά πολύ μέτριο ως κακό στο στροφιλίκι λόγω μεγάλων κλίσεων που πέρνει και μη απενεργοποίησης του esp. Δηλαδή είναι πολύ ουδέτερο. Το κορσάκι είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, πιο δυνατό και με πιο ωραίο ήχο από το δικό μας, αλλά ο πέζαρος κερδίζει στην αίσθηση του τιμονιού και τη γενικότερη συμπεριφορά στις στροφές. Όσο για το κλίο, εννοείται ότι είναι πολύ μπροστά και όπως μου είπαν, αυτός είναι και ο λόγος που δεν το βάλαν στο συγκριτικό, αφού θα ήταν αδικία για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να συγκριθούν για ακόμα μια φορά με ένα τόσο καλό αυτοκίνητο και φυσικά να χάσουν πάλι με διαφορά! | Καταρχην μπραβο στο rc για την πρωτια ειναι ενα πολυ καλο συνολο.Ομως το αναξιοπιστο το ss πως οριζεται??Εχει βγαλει προβληματα??Θεωρω πως ειναι δοκιμασμενα ενα απο τα πιο αξιοπιστα συνολα..Οσο για το αποτομο garrett φοραει λογικο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ayrton Φανατικό μέλος

207 RC
Ένταξη: 19 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 300
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2009, 09:16:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι η peugeot δεν δινει το Rc για δημοσιογραφικο test? κατι βρωμαει η μου φαινετε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oustampas (Στέφανος) Νέος χρήστης

207 le mans (χωρίς αυτοκόλητα)
Ένταξη: 14 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Aνοιξη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2009, 13:47:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Ομως το αναξιοπιστο το ss πως οριζεται??Εχει βγαλει προβληματα?? |
Για να καταλάβετε πως έχουν τα πράγματα... Η φωτογράφηση δεν θα είχε το rc. Εγώ πέτυχα τον αρχισυντάκτη μία μέρα στο γυμναστήριο και αρχίσαμε να μιλάμε μιας και είχαμε γνωριστεί πριν κάποιο καιρό μέσο κοινού γνωστού. Εγώ βασικά τον ρώταγα διάφορα πράγματα που ήθελα. Τέσπα για να μην πολυλογώ, μου είπε ο ίδιος ότι εκείνη την μέρα ήταν να γίνει η φωτογράφηση, αλλά δεν έγινε γιατί ξεκούμπωσε το ακραξόνιο του ss, όταν έπεσαν σε μία λακούβα με 50!!! Το ξέρω και μένα μου φάνηκε περίεργο, αλλά έτσι μου είπε. Οπότε μου λέει είμαστε τυχεροί άτυχοι γιατί βρήκαμε εσένα... Να σε πάρω ένα τηλ όταν πάρουμε το ss ξανά για να έρθεις για την φωτογράφηση? Κι έτσι πήγα κι εγώ. Το πούντο που πήραν για τη φωτογράφηση ήταν άλλο, αλλά κι αυτό απ ότι μου παν τράβαγε λίγο το τιμόνι του και γενικά φαινόταν η ταλαιπωρία του αυτοκινήτου ως δημοσιογραφικό που ήταν. Ενώ όπως μου είπε το παλικάρι που έγραψε το άρθρο, τα δημοσιογραφικά 207 rallye και gt κυρίως που έχουν πάρει για δοκιμές παρότι ήταν πολύ κακομεταχειρισμένα από τους δημοσιογράφους που τα σκίζουν, δε φαινόταν καθόλου. Χαρακτηριστικά μου είπε "έχεις πολύ ανθεκτικό αυτοκίνητο" και αυτό ήταν μάλλον το καλύτερο που άκουσα, αφού δεν ήμουν τόσο σίγουρος για τα peugeot. Τα υπόλοιπα περι συμπεριφοράς κλπ, λίγο πολύ τα ήξερα και τα χα ξανακούσει.
"Στην πρωτη στροφή μπήκα τρένο..
Στη δεύτερη στροφή μπήκα πόρτες γιατί τσίμπησα το φρένο..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vama51 (Basilis) Μέλος

Peugeot 207 RC Overload
Ένταξη: 25 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 123 Τόπος: Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Οκτ 2009, 19:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να κάνω μία ερώτηση που όσο καιρό είμαι εδώ και διαβάζω σχετικά με το Clio RS δεν την λαμβάνει κανείς υπόψιν;;Πως συγκρίνετε το RC (ή OPC,Abarth SS) με ένα αμάξι που η τιμή του είναι 5.000 ευρώ παραπάνω(στο site της Renault έχει τιμη εκκίνησης 27.200);;;είναι δυνατόν;;Δηλ όταν πήγατε να πάρετε το αμάξι σκεφτόσασταν και το RS λες και έχει 500-1000 ευρώ διαφορά;Μόνο με ένα στημένο αμάξι που να ισοφαρίζει το ποσό απόκτησης στου μπορεί να γίνει και τότε δεν νομίζω να είναι και τόσο καλύτερο...
Με αυτή την άποψη να συγκρίνετε το RS ένα S3 που δεν εχει καμία ελπίδα.
Πραγματικά αρνούμαι να το καταλάβω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Οκτ 2009, 20:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασίλη αυτη η διαφορα της τιμής ισχυει μόνο στην Ελλάδα μιας και στις περισσότερες χωρες τις Ευρώπης η τιμή του Clio RS ειναι πολυ κοντα στα υπολοιπα... οποτε το σενάριο συγκρισης παίζει κανονικά.
Παρόλα αυτά στην Ελληνικη (μπουρδελο)πραγματικότητα ισχυει απόλυτα αυτο που λες αφου με τετοια διαφορα στην τιμή πας σε αλλη κατηγορια τιμής...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vama51 (Basilis) Μέλος

Peugeot 207 RC Overload
Ένταξη: 25 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 123 Τόπος: Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Οκτ 2009, 21:27:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α,συγνωμη,δεν το ήξερα ότι πωλείται σε χαμηλότερη τιμή έξω.Οπότε και μια τέτοια σύγκριση στις "πολιτισμένες" χώρες θα είχε νόημα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 07:02:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Βασίλη αυτη η διαφορα της τιμής ισχυει μόνο στην Ελλάδα μιας και στις περισσότερες χωρες τις Ευρώπης η τιμή του Clio RS ειναι πολυ κοντα στα υπολοιπα... οποτε το σενάριο συγκρισης παίζει κανονικά.
Παρόλα αυτά στην Ελληνικη (μπουρδελο)πραγματικότητα ισχυει απόλυτα αυτο που λες αφου με τετοια διαφορα στην τιμή πας σε αλλη κατηγορια τιμής... |
σωστος! εντάξει είπαμε είναι παντεταρισμένη η ανάρτηση του κλιό στήσιμο για αναβάσεις αλλά εδώ στο ελάντα το έχουν.... μην πω τι έχει κάνει.... η Ρενώ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 08:30:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vama51 έγραψε: | Να κάνω μία ερώτηση που όσο καιρό είμαι εδώ και διαβάζω σχετικά με το Clio RS δεν την λαμβάνει κανείς υπόψιν;;Πως συγκρίνετε το RC (ή OPC,Abarth SS) με ένα αμάξι που η τιμή του είναι 5.000 ευρώ παραπάνω(στο site της Renault έχει τιμη εκκίνησης 27.200);;;είναι δυνατόν;;Δηλ όταν πήγατε να πάρετε το αμάξι σκεφτόσασταν και το RS λες και έχει 500-1000 ευρώ διαφορά;Μόνο με ένα στημένο αμάξι που να ισοφαρίζει το ποσό απόκτησης στου μπορεί να γίνει και τότε δεν νομίζω να είναι και τόσο καλύτερο...
Με αυτή την άποψη να συγκρίνετε το RS ένα S3 που δεν εχει καμία ελπίδα.
Πραγματικά αρνούμαι να το καταλάβω... |
+1 φιλε μου
στην ευρωπη οι τιμες τους ειναι παραπλησιες,
οποτε επι της ουσιας ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων του καθενος απο εμας.
(και επειδη εχω στριψει και τα 2)
οι διαφορες ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω
εχουν να κανουν κυριως με το τι σου αρεσει και το πως θελεις το GTI σου να ειναι.
προσωπικη μου γνωμη (και βαση των δικων μου αναγκων) το 207 RC ειναι αρκετα καλυτερο και τημια επιλογη που αξιζει τα λεφτα της.
το κλειω ΙΙΙ απλα ειναι ποιο διαφημισμενο...
το γιατι δεν θα το πω για να μην βγω εκτος θεματος.
αν εχετε χρονο μπειτε στο http://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/noul-clio-RS/configurator/
και δειτε ποσο κανει με το κλειδι στο χερι...
και μετα μην αναρωτηθειτε γιατι κανει 27+ χηλιαρικα εδω στο ελλαντα.
γιατι τον ηδιο λογο που εκανε και το μεγκαν RS R26
36 χηλιαρικα
τη στιγμη που ιταλια εκανε 24 και ρουμανια 21...
Οσο υπαρχουν ατομα που πανε και πληρωνουν,
καποιοι "εξυπνοι" θα εκμεταλευονται την αγαπη/αδυναμια για ενα
σπορ αμαξι και θα το υπερτιμολογουνε.
χρησιμοποιωντας ψευτικες δηκαιολογιες οτι φταιει το κρατος κτλ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|