PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εντυπώσεις από το νέο σασμάν

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 02:48:13    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εντυπώσεις από το νέο σασμάν Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σασμαν μου σασμανακι μου φωτισε με και εμενα τι ακριβως παιζει με την παρτη σου?????
λοιπον εχουμε και λεμε:
αφου κατεστρεψα το προηγουμενο κορωνοπηνιο που ειχα (του 16V) τοποθετησα του 1.6 8V το οποιο σημειωτεον ηταν και 'ραμμενο' για να αντεχει στις καταπονησεις περισσοτερο.
εγω ακομα δεν εχω καταλαβει που ακριβως βολευει το 'κοντυμα των σχεσεων'.
γιατι το λεω?????
παρατηρησα μεν οτι οι ταχυτητες φορτωνουν πολυ πιο γρηγορα απο πριν αλλα τελειωνουν και σε λιγοτερα χιλιομετρα!!
π.χ πριν η τριτη σπασμενη στον κοφτη εβγαζε 160 χιλιομετρα και τωρα ειναι περιπου στα 152-153 κοντερατα μιλαμε παντα!!!!
οντως μεχρι τα 100 επιταχυνει σα διαολος (σπασιμο δευτερας ) αλλα μετα στην τριτη και τεταρτη ταχυτητα μου φαινεται οτι παει χειροτερα απο πρωτα.
το ξερω οτι ακουγεται κουφο αλλα ετσι μου φαινεται!! μπορει να ξεγελιεμαι κιολας.
θορυβος πολυς μεσα στο αυτοκινητο ενοχλητικος θα ελεγα ακομα και για μενα!! για τους συνεπιβατες δεν το συζηταω!!!!!
μηπως ηταν καλυτερο το κιβωτιο των ταχυτητων με τις πιο μακριες τριτες και τεταρτες που ειχε πριν???
μηπως το μοτερ απλωνε καλυτερα τη δυναμη του οταν ειχε μακριες ταχυτητες!!??????
δεν ξερω τι να πω!!!!
στα ρεπριζ οντως εχει βελτιωθει νομιζω!!!!!!
γενικα ακομα δεν ξερω τι παιζει!!!
α!!! εβαλα και την βαση του σασμαν της POWERFLEX και δηλωνω οτι οντως ειναι τρομερη και η αισθηση του επιλογεα τελεια χωρις να υπαρχουν πλεον τα περα δωθε του κιβωτιου!!
το μονο αρνητικο ειναι οτι φερνει πολυ θορυβο στο εσωτερικο του αυτοκινητου!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 05:49:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ντανιέλε, όλα όσα διαπιστώνεις έχουν ειπωθεί ότι θα τα δεις. Το σασμάν αυτό θα δουλεύει συγκριτικά καλύτερα σε στροφιλίκια. Για τις ευθείες είναι η μία η άλλη και ίσως τελικά σε απόλυτα νούμερα για επιταχύνσεις 0-200χαω το παλιό να αποδειχθεί ταχύτερο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:06:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Ντανιέλε, όλα όσα διαπιστώνεις έχουν ειπωθεί ότι θα τα δεις. Το σασμάν αυτό θα δουλεύει συγκριτικά καλύτερα σε στροφιλίκια. Για τις ευθείες είναι η μία η άλλη και ίσως τελικά σε απόλυτα νούμερα για επιταχύνσεις 0-200χαω το παλιό να αποδειχθεί ταχύτερο.

οντως μιλτελλα εχεις δικιο.το αυτοκινητο εχει γινει τρενο στις στροφες και εχει τρελο κρατημα!!
γιατι σαν παλιοευθειακιας που ειμαι οπως εχει λεχθει δεν παρελειψα ομως να το δοκιμασω και στις στροφες.καλα απιστευτο κρατημα!!!
ειτε με γραμμες μπεις ειτε το γυρισεις πορτες δεν γλιστραει πουθενα!!!!
παει να μου ξαναφυτεψει το μικροβιο των στροφων!!!!!
χθες ηρθε ενα φιατ uno οχι το τουρμπο το απλο και μου κολαγε σε ενα αποτομο στροφιλικι. ο τυπος επαθε πλακα τον προσπερασα με 120 χιλιομετρα σε γνωστη αριστερη στροφη προς βαρκιζα μετα απο καντινα!!!
το αυτοκινητο βιδωμενο!!!
δεν με αναγνωριζα!!!!!!!
ο μηχανικος που το πηγαινω και ετοιμαζει ραλλια για το cup μου ειπε οτι αν βαλω ραβδους 21 πισω θα παθω μεγαλη τρελα!!!και οχι 22αρες γιατι θα ειναι πολυ σκληρο!!!! τιμη παιζει καμια 600αρια ευρο???
εκτος απο την στροφη που θα μπαινει πολυ καλυτερα απο τωρα και στην ευθεια θα καθεται καλυτερα στο δρομο!!!!
για να δουμε τι θα δουμε!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:43:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Ντάνυ, άμα αλλάξεις σασμάν φτιάχνουν τα κρατήματα Shocked

Εκτός και αν εννοείς, ότι σε βοηθάει στο να βρίσκετε ο κινητήρας στην οφέλημη περιοχή στροφών, όταν μπαίνεις στην στροφή & έτσι το ελένχεις καλύτερα.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 15:03:19    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΟΣΑΣΜΑΝ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
εγω ακομα δεν εχω καταλαβει που ακριβως βολευει το 'κοντυμα των σχεσεων'.
γιατι το λεω?????
παρατηρησα μεν οτι οι ταχυτητες φορτωνουν πολυ πιο γρηγορα απο πριν αλλα τελειωνουν και σε λιγοτερα χιλιομετρα!!
π.χ πριν η τριτη σπασμενη στον κοφτη εβγαζε 160 χιλιομετρα και τωρα ειναι περιπου στα 152-153 κοντερατα μιλαμε παντα!!!!
οντως μεχρι τα 100 επιταχυνει σα διαολος (σπασιμο δευτερας ) αλλα μετα στην τριτη και τεταρτη ταχυτητα μου φαινεται οτι παει χειροτερα απο πρωτα.
το ξερω οτι ακουγεται κουφο αλλα ετσι μου φαινεται!! μπορει να ξεγελιεμαι κιολας.
θορυβος πολυς μεσα στο αυτοκινητο ενοχλητικος θα ελεγα ακομα και για μενα!! για τους συνεπιβατες δεν το συζηταω!!!!!
μηπως ηταν καλυτερο το κιβωτιο των ταχυτητων με τις πιο μακριες τριτες και τεταρτες που ειχε πριν???
μηπως το μοτερ απλωνε καλυτερα τη δυναμη του οταν ειχε μακριες ταχυτητες!!??????


Φίλε Ντανιέλο, αυτό που σου συνέβη είναι ότι τώρα απλώς έχεις λίγο πιο κοντές σχέσεις και για τα ίδια χιλιόμετρα δουλεύεις σε πιο ψηλές στροφές. Η απόσταση μεταξύ των σχέσεων όμως, παραμένει. Το έχω ξαναπεί, ουσιαστική βελτίωση βλέπεις πρωτίστως με σχέσεις. Και ας μην αλλάξεις κορωνοπηνίο. Ένας φίλος έβαλε σε αγωνιστικό 106, σχέσεις της Quaife και κατέβασε 4 δευτ στο γύρο στα Μέγαρα. Πχ, βάζεις μακριά πρώτη, κοντή δευτέρα και κρατάς τις υπόλοιπες τρεις ίδιες. Μπορεί βέβαια κάποιος να τις αλλάξει όλες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 17:25:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
τιμη παιζει καμια 600αρια ευρο???


Πριν κανεις οποιαδηποτε αγορα καλο θα ηταν ενα τηλ.στον Ντινο Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2003, 16:01:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεωρώ οποιαδήποτε επέμβαση στην κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης (είτε του κιβωτίου, είτε της τελικής σχέσης του διαφορικού) εντελώς άσκοπη (αυτό αφορά κυρίως το 206). Νομίζω πως οι σχέσεις είναι ιδανικά επιλεγμένες. Όλοι οι συντάκτες των περιοδικών έχουν να λένε γι' αυτό.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει θετική επίδραση σε πολύ ταξιδιάρικα αυτοκίνητα (π.χ. Ford Focus) όπου οι σχέσεις είναι πραγματικά μακρυές. Ενδεικτικά θα αναφέρω πως ενώ στο 206 1,6 16v με 5η και 140 km/h ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000 στροφές, στο Focus (το 'χει ένας φίλος μου) οι αντίστοιχες στροφές είναι περίπου 3.500. Είναι πολύ σημαντική η διαφορά που φανερώνει και τον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2003, 21:24:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Ρε Ντάνυ, άμα αλλάξεις σασμάν φτιάχνουν τα κρατήματα Shocked

Εκτός και αν εννοείς, ότι σε βοηθάει στο να βρίσκετε ο κινητήρας στην οφέλημη περιοχή στροφών, όταν μπαίνεις στην στροφή & έτσι το ελένχεις καλύτερα.

αυτο ενοοω φιλε πεζομανια!!! δεν επεμβαινεις στη γεωμετρια και το στησιμο του αυτοκινητου αλλα με το κοντο σασμαν δουλευεις σε υψηλοτερες στροφες οποτε σε ωφελιμο πεδιο και το κυριοτερο απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κρεμαει καθολου ο κινητηρας!!! το τελευταιο μου εκανε και την μεγαλυτερη ευχαριστηση!!!!
τελικα αποφαινομαι οτι το προτιμω χιλιες φορες το ραλλακι με το καινουργιο σασμαν!!
γιατι???
γιατι εχει γινει πιο γραμμικος και γεματος ο κινητηρας παντου!!!
ΜΟΥ ΚΑΛΥΨΕ την μαυρη τρυπα που ειχα στις χαμηλες στροφες λογω των πιο αγριων εκκεντροφορων και τονωσε παρα πολυ τις μεσαιες.στις υψηλες ηταν ουτως η αλλως δυνατο!!!
τωρα οι ροπες ειναι ευδιακριτες παντου σε ολο το φασμα των στροφων!!!
μπορει επισης να ανεφερα το θορυβο ως ενοχλητικο αλλα απο οτι βλεπω σιγα σιγα ολα θεμα συνηθειας ειναι!! παντως τωρα κανει μεν πιο δυνατο ηχο απο πριν αλλα ειναι πολυ πιο ανεβαστικος.... Wink Wink Wink Laughing Twisted evil Twisted evil


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2003, 21:30:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Θεωρώ οποιαδήποτε επέμβαση στην κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης (είτε του κιβωτίου, είτε της τελικής σχέσης του διαφορικού) εντελώς άσκοπη (αυτό αφορά κυρίως το 206). Νομίζω πως οι σχέσεις είναι ιδανικά επιλεγμένες. Όλοι οι συντάκτες των περιοδικών έχουν να λένε γι' αυτό.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει θετική επίδραση σε πολύ ταξιδιάρικα αυτοκίνητα (π.χ. Ford Focus) όπου οι σχέσεις είναι πραγματικά μακρυές. Ενδεικτικά θα αναφέρω πως ενώ στο 206 1,6 16v με 5η και 140 km/h ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000 στροφές, στο Focus (το 'χει ένας φίλος μου) οι αντίστοιχες στροφές είναι περίπου 3.500. Είναι πολύ σημαντική η διαφορά που φανερώνει και τον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων.

Φιλε Δημητρη ηθελα να σου πω οτι συμφωνω μαζι σου οτι ο κατασκευαστης εχει επιλεξει ιδανικα τις σχεσεις και γενικως τα κιβωτια για καθε αυτοκινητο που παραγει!!
ΑΛΛΑ... επειδη ομως εχω επεμβει μηχανικα στο μοτερ και εχουν δημιουργηθει διαφορες σε σχεση με πριν με το νεο σασμαν πιστευα (και τελικα πιστευω οτι δικαιωθηκα απο την επιλογη μου) οτι θα μπορεσω να κατανειμω οπως θελω εγω την καινουργια δυναμη του αυτοκινητου μου!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2003, 10:16:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
ΑΛΛΑ... επειδη ομως εχω επεμβει μηχανικα στο μοτερ και εχουν δημιουργηθει διαφορες σε σχεση με πριν με το νεο σασμαν πιστευα (και τελικα πιστευω οτι δικαιωθηκα απο την επιλογη μου) οτι θα μπορεσω να κατανειμω οπως θελω εγω την καινουργια δυναμη του αυτοκινητου μου!!!


Οκ. Το θέμα όμως είναι πως πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν υπερβολικά μακρυές σχέσεις για τα μοντέλα τους (π.χ κάτι άκουσα για κάποιες εκδόσεις του τελευταίου Punto) οι οποίες χρήζουν κοντέματος...Σε μερικές περιπτώσεις δηλαδή (πολύ λίγες) καλό είναι να κονταίνουν οι σχέσεις για να αποκτήσεις σπιρτάδα ο κινητήρας χωρίς καμία άλλη επέμβαση...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2003, 10:25:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναρωτιέμαι αν γίνεται να τοποθετήσουμε σειριακό κιβώτιο με έξι σχέσεις στα αυτοκίνητά μας...
Το φαντάζετε; 0 - 100 km/h σε λιγότερο από 8'' (για το 206 1.6 16v) χωρίς να πειράξουμε τίποτα!!! (οι αλλαγές θα γίνονται εν ριπή οφθαλμού). Οι ρεμπρίζ θα βελτιωθούν σημαντικά (λόγω "πυκνότερης" διάταξης των σχέσεων)...

Αν είναι για σειριακό αλλάζω απόψεις (περί άσκοπης επέμβασης κ.τ.λ....)! Rolling eyes Rolling eyes


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 07:55:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το είχα πεί και παλιότερα, για δοκιμή 206 1.6 16v με σκούπα-εξάτμιση-ρυθμιστή πίεσης βενζίνης & κοντεμένες σχέσεις.

Δυναμομέτρηση δεν έγεινε, αλλά τα 0-100 τα είχε σε 8" !!!

Ο τύπος που το είχε έλεγε ότι το αυτοκίνητο 200αριζει (δεν πάει παραπάνω), αλλά τα 200 τα πιάνει και στις ανηφόρες!!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 21:51:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος. Wink

Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 23:36:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος. Smile
Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! Smile

Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Very happy Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι! Very happy
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί Laughing Laughing Laughing
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά! Smile
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια Very happy Very happy Very happy


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 01:43:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος. Wink

Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! Smile

πολυ κοντο κορωνοπηνιο του 1.4 xsi οπως και του 1.3 8v συν του οτι οσο και να τα ΄ραψεις ' τα κορωνοπηνια δεν αντεχουν μεγαλες ιπποδυναμεις.
αυτα τα κορωνοπηνια απο σταση ειδικα μπορουν να δουλεψουν καλα μονο με μπλοκε!!
επισης τελικιαζεις πολυ γρηγορα!!με σασμαν απο 1.4 δεν εχεις μεγαλες βλεψεις για μεγαλη τελικη και το κυριοτερο τρομερος θορυβος στο αυτοκινητο.εδω εγω εβαλα στο ραλλυ μου το κορωνοπηνιο του 1.6 8v και παλι ειναι αρκετος ο θορυβος σε σχεση με πριν.σκεφτομαι πως θα ειναι με το κοντυτερο. αν αρχιζεις να παιζεις με γραναζια π.χ της Quaife για μακρυτερα και κοντυτερα θα σου στοιχησει ο κουκος αηδονι το νεο σασμαν . τσεκαρετε τις τιμες και θα δειτε!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2003, 18:36:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι!
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά!
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια

Τι εγινε ρε παιδια;;; Shocked Very happy

Ντανιελο συμφωνω για τον θορυβο και για την τελικη.
Για την αντοχη διαφωνω γιατι σχεδον ολα τα mini group A τρεχουν με τετοιο διαφορικο και δεν παθαινει τιποτα,αν το ραψεις... Wink
Επισης εχει το καλυτερο value for money γιατι καινουργιο κοστιζει 110 χιλιαδες και το αμαξι κινειται εξισου γρηγορα,αν οχι γρηγοροτερα,οσο ενα 106 με 150-160 αλογα που για να φτασει σε αυτα τα αλογα θα χρειαστει τουλαχιστον 400 χιλιαδες...Βεβαια αυτο γινεται μεχρι να πιασει τελικη γιατι χτυπαει κοφτη 5ης για πλακα. Sad
Το προαναφερθεν παραδειγμα δεν ειναι υποθετικο...Ημουν αυτοπτης μαρτυρας και το λεω. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2003, 20:08:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Παράθεση:
Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι!
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά!
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια

Τι εγινε ρε παιδια;;; Shocked Very happy

Ντανιελο συμφωνω για τον θορυβο και για την τελικη.
Για την αντοχη διαφωνω γιατι σχεδον ολα τα mini group A τρεχουν με τετοιο διαφορικο και δεν παθαινει τιποτα,αν το ραψεις... Wink
Επισης εχει το καλυτερο value for money γιατι καινουργιο κοστιζει 110 χιλιαδες και το αμαξι κινειται εξισου γρηγορα,αν οχι γρηγοροτερα,οσο ενα 106 με 150-160 αλογα που για να φτασει σε αυτα τα αλογα θα χρειαστει τουλαχιστον 400 χιλιαδες...Βεβαια αυτο γινεται μεχρι να πιασει τελικη γιατι χτυπαει κοφτη 5ης για πλακα. Sad
Το προαναφερθεν παραδειγμα δεν ειναι υποθετικο...Ημουν αυτοπτης μαρτυρας και το λεω. Wink

θορυβος και τελικη ειναι παντως σημαντικοι παραγοντες που δεν μπορει κανεις να αγνοησει!! ειδικα τον θορυβο που ηδη με το δικο μου ειναι αρκετα ενοχλητικος!!!
το κορωνοπηνιο του xsi λες οτι κοστιζει 110 χιλιαδες?? ποιο ραλλυ το φοραγε?? το 16v ή καποιο αλλο?? γιατι απο οτι εχω ρωτησει σε μηχανικους μου ειπαν οτι δεν ταιριαζει στο δικο μου λογω ημιαξονιων και οτι πρεπει να γινουν μια σειρα απο αλλαγες για να μπει πανω!!!
για να φτασει ενα ραλλυ στα 150-160 αλογα συμφωνω οτι θελει τουλαχιστον 400000 χιλιαδες αλλα πιστεψε με παει πολυ καλυτερα απο ραλλυ 120 αλογων με κορωνοπηνιο του xsi . και αναρωτιεμαι ποσο να ειναι η τελικη απο 'μαμα' ραλλυ με κορωνοπηνιο του xsi ?? 190 με το ζορι!!!
επειδη εχει τυχει και εχω μπει σε ραλλυ 145 αλογα με κορωνοπηνιο 13/59 απο το 1.3 8V (που ειναι ακομα πιο κοντο απο του xsi ) μπορω να σου πω οτι και η τριτη,και η τεταρτη σπινιαρουν!! σε αυτο το επιπεδο θελει μπλοκε γιατι ο τροπος που περναει η δυναμη στο δρομο ειναι πολυυυ αποτομος!!!!
οσο για την αντοχη του ραψιματος την γνωριζω αλλα επισης ξερω οτι αυτοι που τρεχουν σε ραλλυ και αναβασεις εχουν καμια δεκαρια καβαντζα για να αλλαζουν!! Wink


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2003, 22:13:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο που σου ειπαν για τα ημιαξονια ειναι η πιο χοντρη βλακεια που εχω ακουσει ποτε,για να μην πω τιποτα αλλο...Ταιριαζει ακριβως! Wink
Οσο για την τελικη,αν φορας κορωνοπηνειο απο 13αρι κανε 26,7*7,4 που ειναι ο κοφτης στα 16βαλβιδα και θα δεις...
Αν παλι φοραει απο 14αρι XSi τοτε κανε 28,6*7,4. Wink
και στις 2 περιπτωσεις εισαι σχεδον στα 200. Smile
Εννοειται οτι αν ανεβασεις και τα αλογα,θα χρειαστεις και μπλοκε και 15αρες για να ξεκινας! Sad
Οσο για τις καβαντζες δεν θα το ελεγα καθως ειναι πααααααρα πολυ δυσκολο να βρεις απο 13αρι σε αντιθεση με αυτο απο το 14αρι XSi γιατι το φορουσαν και οι Citroen ZX και τα 205 και αν δεν κανω λαθος και αλλα μοντελα. Smile
Γενικα παντως με ραψιμο δεν εχει κανενα προβλημα! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Απρ 2003, 00:46:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Αυτο που σου ειπαν για τα ημιαξονια ειναι η πιο χοντρη βλακεια που εχω ακουσει ποτε,για να μην πω τιποτα αλλο...Ταιριαζει ακριβως! Wink
Οσο για την τελικη,αν φορας κορωνοπηνειο απο 13αρι κανε 26,7*7,4 που ειναι ο κοφτης στα 16βαλβιδα και θα δεις...
Αν παλι φοραει απο 14αρι XSi τοτε κανε 28,6*7,4. Wink
και στις 2 περιπτωσεις εισαι σχεδον στα 200. Smile
Εννοειται οτι αν ανεβασεις και τα αλογα,θα χρειαστεις και μπλοκε και 15αρες για να ξεκινας! Sad
Οσο για τις καβαντζες δεν θα το ελεγα καθως ειναι πααααααρα πολυ δυσκολο να βρεις απο 13αρι σε αντιθεση με αυτο απο το 14αρι XSi γιατι το φορουσαν και οι Citroen ZX και τα 205 και αν δεν κανω λαθος και αλλα μοντελα. Smile
Γενικα παντως με ραψιμο δεν εχει κανενα προβλημα! Wink

ισως για τα ημιαξονια να εχεις δικιο και οντως αυτοι να μου ειπαν βλακεια αλλα το σιγουρο ειναι οτι και του xsi το κορωνοπηνειο ειναι δυσευρετο(μεταχειρισμενο μιλαμε παντα γιατι καινουργια ολα τα βρισκεις).
για τις τελικες τα 200 ειναι λιγα σε σχεση με τα 230 που εχω τωρα!!! οποτε τι να το κανω να εχω μονο 200 τελικη και ας τα πιανω σε χρονο dt αφου μετα θα με περνανε απο πανω ολοι???
οσο για το μπλοκε μιλαγα παντα για τη δικια μου περιπτωση γιατι ηδη ειμαι στα 155 αλογα και με τοσο κοντο κορωνοπηνιο θα ειχα προβλημα!!! μετα το αυτοκινητο γινεται ή για πιστα ή για αναβαση!! εκτος αν αρχισεις να αλλαζεις ολες τις σχεσεις του κιβωτιου οποτε μιλαμε για ενα σασμαν πολυ διαφορετικο και επαναλαμβανω ακριβο!!!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1762s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on