Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 02:48:13 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εντυπώσεις από το νέο σασμάν |
|
|
Σασμαν μου σασμανακι μου φωτισε με και εμενα τι ακριβως παιζει με την παρτη σου?????
λοιπον εχουμε και λεμε:
αφου κατεστρεψα το προηγουμενο κορωνοπηνιο που ειχα (του 16V) τοποθετησα του 1.6 8V το οποιο σημειωτεον ηταν και 'ραμμενο' για να αντεχει στις καταπονησεις περισσοτερο.
εγω ακομα δεν εχω καταλαβει που ακριβως βολευει το 'κοντυμα των σχεσεων'.
γιατι το λεω?????
παρατηρησα μεν οτι οι ταχυτητες φορτωνουν πολυ πιο γρηγορα απο πριν αλλα τελειωνουν και σε λιγοτερα χιλιομετρα!!
π.χ πριν η τριτη σπασμενη στον κοφτη εβγαζε 160 χιλιομετρα και τωρα ειναι περιπου στα 152-153 κοντερατα μιλαμε παντα!!!!
οντως μεχρι τα 100 επιταχυνει σα διαολος (σπασιμο δευτερας ) αλλα μετα στην τριτη και τεταρτη ταχυτητα μου φαινεται οτι παει χειροτερα απο πρωτα.
το ξερω οτι ακουγεται κουφο αλλα ετσι μου φαινεται!! μπορει να ξεγελιεμαι κιολας.
θορυβος πολυς μεσα στο αυτοκινητο ενοχλητικος θα ελεγα ακομα και για μενα!! για τους συνεπιβατες δεν το συζηταω!!!!!
μηπως ηταν καλυτερο το κιβωτιο των ταχυτητων με τις πιο μακριες τριτες και τεταρτες που ειχε πριν???
μηπως το μοτερ απλωνε καλυτερα τη δυναμη του οταν ειχε μακριες ταχυτητες!!??????
δεν ξερω τι να πω!!!!
στα ρεπριζ οντως εχει βελτιωθει νομιζω!!!!!!
γενικα ακομα δεν ξερω τι παιζει!!!
α!!! εβαλα και την βαση του σασμαν της POWERFLEX και δηλωνω οτι οντως ειναι τρομερη και η αισθηση του επιλογεα τελεια χωρις να υπαρχουν πλεον τα περα δωθε του κιβωτιου!!
το μονο αρνητικο ειναι οτι φερνει πολυ θορυβο στο εσωτερικο του αυτοκινητου!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:06:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Ντανιέλε, όλα όσα διαπιστώνεις έχουν ειπωθεί ότι θα τα δεις. Το σασμάν αυτό θα δουλεύει συγκριτικά καλύτερα σε στροφιλίκια. Για τις ευθείες είναι η μία η άλλη και ίσως τελικά σε απόλυτα νούμερα για επιταχύνσεις 0-200χαω το παλιό να αποδειχθεί ταχύτερο. |
οντως μιλτελλα εχεις δικιο.το αυτοκινητο εχει γινει τρενο στις στροφες και εχει τρελο κρατημα!!
γιατι σαν παλιοευθειακιας που ειμαι οπως εχει λεχθει δεν παρελειψα ομως να το δοκιμασω και στις στροφες.καλα απιστευτο κρατημα!!!
ειτε με γραμμες μπεις ειτε το γυρισεις πορτες δεν γλιστραει πουθενα!!!!
παει να μου ξαναφυτεψει το μικροβιο των στροφων!!!!!
χθες ηρθε ενα φιατ uno οχι το τουρμπο το απλο και μου κολαγε σε ενα αποτομο στροφιλικι. ο τυπος επαθε πλακα τον προσπερασα με 120 χιλιομετρα σε γνωστη αριστερη στροφη προς βαρκιζα μετα απο καντινα!!!
το αυτοκινητο βιδωμενο!!!
δεν με αναγνωριζα!!!!!!!
ο μηχανικος που το πηγαινω και ετοιμαζει ραλλια για το cup μου ειπε οτι αν βαλω ραβδους 21 πισω θα παθω μεγαλη τρελα!!!και οχι 22αρες γιατι θα ειναι πολυ σκληρο!!!! τιμη παιζει καμια 600αρια ευρο???
εκτος απο την στροφη που θα μπαινει πολυ καλυτερα απο τωρα και στην ευθεια θα καθεται καλυτερα στο δρομο!!!!
για να δουμε τι θα δουμε!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:43:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Ντάνυ, άμα αλλάξεις σασμάν φτιάχνουν τα κρατήματα
Εκτός και αν εννοείς, ότι σε βοηθάει στο να βρίσκετε ο κινητήρας στην οφέλημη περιοχή στροφών, όταν μπαίνεις στην στροφή & έτσι το ελένχεις καλύτερα.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 15:03:19 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΟΣΑΣΜΑΝ |
|
|
danielos έγραψε: | εγω ακομα δεν εχω καταλαβει που ακριβως βολευει το 'κοντυμα των σχεσεων'.
γιατι το λεω?????
παρατηρησα μεν οτι οι ταχυτητες φορτωνουν πολυ πιο γρηγορα απο πριν αλλα τελειωνουν και σε λιγοτερα χιλιομετρα!!
π.χ πριν η τριτη σπασμενη στον κοφτη εβγαζε 160 χιλιομετρα και τωρα ειναι περιπου στα 152-153 κοντερατα μιλαμε παντα!!!!
οντως μεχρι τα 100 επιταχυνει σα διαολος (σπασιμο δευτερας ) αλλα μετα στην τριτη και τεταρτη ταχυτητα μου φαινεται οτι παει χειροτερα απο πρωτα.
το ξερω οτι ακουγεται κουφο αλλα ετσι μου φαινεται!! μπορει να ξεγελιεμαι κιολας.
θορυβος πολυς μεσα στο αυτοκινητο ενοχλητικος θα ελεγα ακομα και για μενα!! για τους συνεπιβατες δεν το συζηταω!!!!!
μηπως ηταν καλυτερο το κιβωτιο των ταχυτητων με τις πιο μακριες τριτες και τεταρτες που ειχε πριν???
μηπως το μοτερ απλωνε καλυτερα τη δυναμη του οταν ειχε μακριες ταχυτητες!!??????
|
Φίλε Ντανιέλο, αυτό που σου συνέβη είναι ότι τώρα απλώς έχεις λίγο πιο κοντές σχέσεις και για τα ίδια χιλιόμετρα δουλεύεις σε πιο ψηλές στροφές. Η απόσταση μεταξύ των σχέσεων όμως, παραμένει. Το έχω ξαναπεί, ουσιαστική βελτίωση βλέπεις πρωτίστως με σχέσεις. Και ας μην αλλάξεις κορωνοπηνίο. Ένας φίλος έβαλε σε αγωνιστικό 106, σχέσεις της Quaife και κατέβασε 4 δευτ στο γύρο στα Μέγαρα. Πχ, βάζεις μακριά πρώτη, κοντή δευτέρα και κρατάς τις υπόλοιπες τρεις ίδιες. Μπορεί βέβαια κάποιος να τις αλλάξει όλες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 17:25:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | τιμη παιζει καμια 600αρια ευρο??? |
Πριν κανεις οποιαδηποτε αγορα καλο θα ηταν ενα τηλ.στον Ντινο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2003, 16:01:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεωρώ οποιαδήποτε επέμβαση στην κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης (είτε του κιβωτίου, είτε της τελικής σχέσης του διαφορικού) εντελώς άσκοπη (αυτό αφορά κυρίως το 206). Νομίζω πως οι σχέσεις είναι ιδανικά επιλεγμένες. Όλοι οι συντάκτες των περιοδικών έχουν να λένε γι' αυτό.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει θετική επίδραση σε πολύ ταξιδιάρικα αυτοκίνητα (π.χ. Ford Focus) όπου οι σχέσεις είναι πραγματικά μακρυές. Ενδεικτικά θα αναφέρω πως ενώ στο 206 1,6 16v με 5η και 140 km/h ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000 στροφές, στο Focus (το 'χει ένας φίλος μου) οι αντίστοιχες στροφές είναι περίπου 3.500. Είναι πολύ σημαντική η διαφορά που φανερώνει και τον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2003, 21:24:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Ρε Ντάνυ, άμα αλλάξεις σασμάν φτιάχνουν τα κρατήματα
Εκτός και αν εννοείς, ότι σε βοηθάει στο να βρίσκετε ο κινητήρας στην οφέλημη περιοχή στροφών, όταν μπαίνεις στην στροφή & έτσι το ελένχεις καλύτερα. |
αυτο ενοοω φιλε πεζομανια!!! δεν επεμβαινεις στη γεωμετρια και το στησιμο του αυτοκινητου αλλα με το κοντο σασμαν δουλευεις σε υψηλοτερες στροφες οποτε σε ωφελιμο πεδιο και το κυριοτερο απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κρεμαει καθολου ο κινητηρας!!! το τελευταιο μου εκανε και την μεγαλυτερη ευχαριστηση!!!!
τελικα αποφαινομαι οτι το προτιμω χιλιες φορες το ραλλακι με το καινουργιο σασμαν!!
γιατι???
γιατι εχει γινει πιο γραμμικος και γεματος ο κινητηρας παντου!!!
ΜΟΥ ΚΑΛΥΨΕ την μαυρη τρυπα που ειχα στις χαμηλες στροφες λογω των πιο αγριων εκκεντροφορων και τονωσε παρα πολυ τις μεσαιες.στις υψηλες ηταν ουτως η αλλως δυνατο!!!
τωρα οι ροπες ειναι ευδιακριτες παντου σε ολο το φασμα των στροφων!!!
μπορει επισης να ανεφερα το θορυβο ως ενοχλητικο αλλα απο οτι βλεπω σιγα σιγα ολα θεμα συνηθειας ειναι!! παντως τωρα κανει μεν πιο δυνατο ηχο απο πριν αλλα ειναι πολυ πιο ανεβαστικος....
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2003, 21:30:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Θεωρώ οποιαδήποτε επέμβαση στην κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης (είτε του κιβωτίου, είτε της τελικής σχέσης του διαφορικού) εντελώς άσκοπη (αυτό αφορά κυρίως το 206). Νομίζω πως οι σχέσεις είναι ιδανικά επιλεγμένες. Όλοι οι συντάκτες των περιοδικών έχουν να λένε γι' αυτό.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει θετική επίδραση σε πολύ ταξιδιάρικα αυτοκίνητα (π.χ. Ford Focus) όπου οι σχέσεις είναι πραγματικά μακρυές. Ενδεικτικά θα αναφέρω πως ενώ στο 206 1,6 16v με 5η και 140 km/h ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000 στροφές, στο Focus (το 'χει ένας φίλος μου) οι αντίστοιχες στροφές είναι περίπου 3.500. Είναι πολύ σημαντική η διαφορά που φανερώνει και τον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων. |
Φιλε Δημητρη ηθελα να σου πω οτι συμφωνω μαζι σου οτι ο κατασκευαστης εχει επιλεξει ιδανικα τις σχεσεις και γενικως τα κιβωτια για καθε αυτοκινητο που παραγει!!
ΑΛΛΑ... επειδη ομως εχω επεμβει μηχανικα στο μοτερ και εχουν δημιουργηθει διαφορες σε σχεση με πριν με το νεο σασμαν πιστευα (και τελικα πιστευω οτι δικαιωθηκα απο την επιλογη μου) οτι θα μπορεσω να κατανειμω οπως θελω εγω την καινουργια δυναμη του αυτοκινητου μου!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2003, 10:16:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | ΑΛΛΑ... επειδη ομως εχω επεμβει μηχανικα στο μοτερ και εχουν δημιουργηθει διαφορες σε σχεση με πριν με το νεο σασμαν πιστευα (και τελικα πιστευω οτι δικαιωθηκα απο την επιλογη μου) οτι θα μπορεσω να κατανειμω οπως θελω εγω την καινουργια δυναμη του αυτοκινητου μου!!! |
Οκ. Το θέμα όμως είναι πως πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν υπερβολικά μακρυές σχέσεις για τα μοντέλα τους (π.χ κάτι άκουσα για κάποιες εκδόσεις του τελευταίου Punto) οι οποίες χρήζουν κοντέματος...Σε μερικές περιπτώσεις δηλαδή (πολύ λίγες) καλό είναι να κονταίνουν οι σχέσεις για να αποκτήσεις σπιρτάδα ο κινητήρας χωρίς καμία άλλη επέμβαση...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2003, 10:25:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναρωτιέμαι αν γίνεται να τοποθετήσουμε σειριακό κιβώτιο με έξι σχέσεις στα αυτοκίνητά μας...
Το φαντάζετε; 0 - 100 km/h σε λιγότερο από 8'' (για το 206 1.6 16v) χωρίς να πειράξουμε τίποτα!!! (οι αλλαγές θα γίνονται εν ριπή οφθαλμού). Οι ρεμπρίζ θα βελτιωθούν σημαντικά (λόγω "πυκνότερης" διάταξης των σχέσεων)...
Αν είναι για σειριακό αλλάζω απόψεις (περί άσκοπης επέμβασης κ.τ.λ....)!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 07:55:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το είχα πεί και παλιότερα, για δοκιμή 206 1.6 16v με σκούπα-εξάτμιση-ρυθμιστή πίεσης βενζίνης & κοντεμένες σχέσεις.
Δυναμομέτρηση δεν έγεινε, αλλά τα 0-100 τα είχε σε 8" !!!
Ο τύπος που το είχε έλεγε ότι το αυτοκίνητο 200αριζει (δεν πάει παραπάνω), αλλά τα 200 τα πιάνει και στις ανηφόρες!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 21:51:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος.
Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 23:36:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος.
Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! |
Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι!
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά!
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 01:43:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος.
Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! |
πολυ κοντο κορωνοπηνιο του 1.4 xsi οπως και του 1.3 8v συν του οτι οσο και να τα ΄ραψεις ' τα κορωνοπηνια δεν αντεχουν μεγαλες ιπποδυναμεις.
αυτα τα κορωνοπηνια απο σταση ειδικα μπορουν να δουλεψουν καλα μονο με μπλοκε!!
επισης τελικιαζεις πολυ γρηγορα!!με σασμαν απο 1.4 δεν εχεις μεγαλες βλεψεις για μεγαλη τελικη και το κυριοτερο τρομερος θορυβος στο αυτοκινητο.εδω εγω εβαλα στο ραλλυ μου το κορωνοπηνιο του 1.6 8v και παλι ειναι αρκετος ο θορυβος σε σχεση με πριν.σκεφτομαι πως θα ειναι με το κοντυτερο. αν αρχιζεις να παιζεις με γραναζια π.χ της Quaife για μακρυτερα και κοντυτερα θα σου στοιχησει ο κουκος αηδονι το νεο σασμαν . τσεκαρετε τις τιμες και θα δειτε!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2003, 18:36:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι!
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά!
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια |
Τι εγινε ρε παιδια;;;
Ντανιελο συμφωνω για τον θορυβο και για την τελικη.
Για την αντοχη διαφωνω γιατι σχεδον ολα τα mini group A τρεχουν με τετοιο διαφορικο και δεν παθαινει τιποτα,αν το ραψεις...
Επισης εχει το καλυτερο value for money γιατι καινουργιο κοστιζει 110 χιλιαδες και το αμαξι κινειται εξισου γρηγορα,αν οχι γρηγοροτερα,οσο ενα 106 με 150-160 αλογα που για να φτασει σε αυτα τα αλογα θα χρειαστει τουλαχιστον 400 χιλιαδες...Βεβαια αυτο γινεται μεχρι να πιασει τελικη γιατι χτυπαει κοφτη 5ης για πλακα.
Το προαναφερθεν παραδειγμα δεν ειναι υποθετικο...Ημουν αυτοπτης μαρτυρας και το λεω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2003, 20:08:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Παράθεση: | Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι!
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά!
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια |
Τι εγινε ρε παιδια;;;
Ντανιελο συμφωνω για τον θορυβο και για την τελικη.
Για την αντοχη διαφωνω γιατι σχεδον ολα τα mini group A τρεχουν με τετοιο διαφορικο και δεν παθαινει τιποτα,αν το ραψεις...
Επισης εχει το καλυτερο value for money γιατι καινουργιο κοστιζει 110 χιλιαδες και το αμαξι κινειται εξισου γρηγορα,αν οχι γρηγοροτερα,οσο ενα 106 με 150-160 αλογα που για να φτασει σε αυτα τα αλογα θα χρειαστει τουλαχιστον 400 χιλιαδες...Βεβαια αυτο γινεται μεχρι να πιασει τελικη γιατι χτυπαει κοφτη 5ης για πλακα.
Το προαναφερθεν παραδειγμα δεν ειναι υποθετικο...Ημουν αυτοπτης μαρτυρας και το λεω. |
θορυβος και τελικη ειναι παντως σημαντικοι παραγοντες που δεν μπορει κανεις να αγνοησει!! ειδικα τον θορυβο που ηδη με το δικο μου ειναι αρκετα ενοχλητικος!!!
το κορωνοπηνιο του xsi λες οτι κοστιζει 110 χιλιαδες?? ποιο ραλλυ το φοραγε?? το 16v ή καποιο αλλο?? γιατι απο οτι εχω ρωτησει σε μηχανικους μου ειπαν οτι δεν ταιριαζει στο δικο μου λογω ημιαξονιων και οτι πρεπει να γινουν μια σειρα απο αλλαγες για να μπει πανω!!!
για να φτασει ενα ραλλυ στα 150-160 αλογα συμφωνω οτι θελει τουλαχιστον 400000 χιλιαδες αλλα πιστεψε με παει πολυ καλυτερα απο ραλλυ 120 αλογων με κορωνοπηνιο του xsi . και αναρωτιεμαι ποσο να ειναι η τελικη απο 'μαμα' ραλλυ με κορωνοπηνιο του xsi ?? 190 με το ζορι!!!
επειδη εχει τυχει και εχω μπει σε ραλλυ 145 αλογα με κορωνοπηνιο 13/59 απο το 1.3 8V (που ειναι ακομα πιο κοντο απο του xsi ) μπορω να σου πω οτι και η τριτη,και η τεταρτη σπινιαρουν!! σε αυτο το επιπεδο θελει μπλοκε γιατι ο τροπος που περναει η δυναμη στο δρομο ειναι πολυυυ αποτομος!!!!
οσο για την αντοχη του ραψιματος την γνωριζω αλλα επισης ξερω οτι αυτοι που τρεχουν σε ραλλυ και αναβασεις εχουν καμια δεκαρια καβαντζα για να αλλαζουν!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2003, 22:13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που σου ειπαν για τα ημιαξονια ειναι η πιο χοντρη βλακεια που εχω ακουσει ποτε,για να μην πω τιποτα αλλο...Ταιριαζει ακριβως!
Οσο για την τελικη,αν φορας κορωνοπηνειο απο 13αρι κανε 26,7*7,4 που ειναι ο κοφτης στα 16βαλβιδα και θα δεις...
Αν παλι φοραει απο 14αρι XSi τοτε κανε 28,6*7,4.
και στις 2 περιπτωσεις εισαι σχεδον στα 200.
Εννοειται οτι αν ανεβασεις και τα αλογα,θα χρειαστεις και μπλοκε και 15αρες για να ξεκινας!
Οσο για τις καβαντζες δεν θα το ελεγα καθως ειναι πααααααρα πολυ δυσκολο να βρεις απο 13αρι σε αντιθεση με αυτο απο το 14αρι XSi γιατι το φορουσαν και οι Citroen ZX και τα 205 και αν δεν κανω λαθος και αλλα μοντελα.
Γενικα παντως με ραψιμο δεν εχει κανενα προβλημα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Απρ 2003, 00:46:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Αυτο που σου ειπαν για τα ημιαξονια ειναι η πιο χοντρη βλακεια που εχω ακουσει ποτε,για να μην πω τιποτα αλλο...Ταιριαζει ακριβως!
Οσο για την τελικη,αν φορας κορωνοπηνειο απο 13αρι κανε 26,7*7,4 που ειναι ο κοφτης στα 16βαλβιδα και θα δεις...
Αν παλι φοραει απο 14αρι XSi τοτε κανε 28,6*7,4.
και στις 2 περιπτωσεις εισαι σχεδον στα 200.
Εννοειται οτι αν ανεβασεις και τα αλογα,θα χρειαστεις και μπλοκε και 15αρες για να ξεκινας!
Οσο για τις καβαντζες δεν θα το ελεγα καθως ειναι πααααααρα πολυ δυσκολο να βρεις απο 13αρι σε αντιθεση με αυτο απο το 14αρι XSi γιατι το φορουσαν και οι Citroen ZX και τα 205 και αν δεν κανω λαθος και αλλα μοντελα.
Γενικα παντως με ραψιμο δεν εχει κανενα προβλημα! |
ισως για τα ημιαξονια να εχεις δικιο και οντως αυτοι να μου ειπαν βλακεια αλλα το σιγουρο ειναι οτι και του xsi το κορωνοπηνειο ειναι δυσευρετο(μεταχειρισμενο μιλαμε παντα γιατι καινουργια ολα τα βρισκεις).
για τις τελικες τα 200 ειναι λιγα σε σχεση με τα 230 που εχω τωρα!!! οποτε τι να το κανω να εχω μονο 200 τελικη και ας τα πιανω σε χρονο dt αφου μετα θα με περνανε απο πανω ολοι???
οσο για το μπλοκε μιλαγα παντα για τη δικια μου περιπτωση γιατι ηδη ειμαι στα 155 αλογα και με τοσο κοντο κορωνοπηνιο θα ειχα προβλημα!!! μετα το αυτοκινητο γινεται ή για πιστα ή για αναβαση!! εκτος αν αρχισεις να αλλαζεις ολες τις σχεσεις του κιβωτιου οποτε μιλαμε για ενα σασμαν πολυ διαφορετικο και επαναλαμβανω ακριβο!!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|