PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 206 207 (για ολα τα Peugeot )Εσωτερικό βάψιμο στη μηχανή

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 19:46:06    Θέμα δημοσίευσης: 106 206 207 (για ολα τα Peugeot )Εσωτερικό βάψιμο στη μηχανή Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1) Θα χρειαστούμε εφημερίδες για να προστατέψουμε από το spray και την πούδρα τα σημεία που δεν θέλουμε να βαφτούν.

2) Χρειαζόμαστε χαρτοταινία για να στερεώσουμε τις εφημερίδες καλά ώστε να μην φύγουν οι εφημερίδες και βάψουμε κάποιο σημείο που δεν θέλουμε.

3) Θα χρειαστούμε ένα πινέλο για καθάρισμα.

4) Γυαλόχαρτα δυο μεγέθη βασικά ένα ψιλό και ένα λίγο πιο χοντρό για πιο δύσκολα σημεία.

5) Spray αστάρι μετά το ξύσιμο για να καθίσει καλύτερα το χρώμα.

6) Spary το πιο βασικό καλο θα είναι να ζητήσουμε θερμοκρασίας.

αυτό που χρησιμοποίησα εγώ είναι το (subaru ZCG 2K).

ένα ωραίο μπλε με πέρλα!!



- Tο πρώτο πράμα που έχουμε να κάνουμε είναι να ξύσουμε ελαφρώς όλα τα σημεία που θέλουμε να βάψουμε ώστε να πιάσει η μπογιά καλύτερα.

- Σαν δεύτερη φάση καθαρίζουμε με το πινέλο και ένα ελαφρώς βρεγμένο πανάκι τα σημεία που ξύσαμε, το στεγνώνουμε πριν περάσουμε το χρώμα γιατί υπάρχει περίπτωση να "φουσκώσει" το χρώμα οποτε το στεγνώνουμε όσο καλά μπορούμε.

- Μετά το ξύσιμο και το καθάρισμα περνάμε ένα χεράκι αστάρι για να καθίσει πιο καλά το χρώμα μας!

- Άμεσος μετά κόβουμε και κολλάμε με την χαρτοταινία τις εφημερίδες στα σημεία που δεν θέλουμε να βαφτούν τονίζω ότι χρειάζεται αρκετή όρεξη για να το κανεις αυτό δεν πρέπει να αφήνουμε σημεία.

Πρέπει να καλύψουμε όλο το αμάξι ώστε να αποφύγουμε το λάθος να βαφτεί κάποιο σημείο που δεν θέλουμε γιατί υπάρχει πούδρα μέσα στο spary.

οποτε καλο είναι το σημείο που θα γίνει αυτή η δουλειά να είναι κλειστό και αρκετά φωτεινό ώστε να έχουμε σωστό φωτισμό για να καλύψουμε καλά τα σημεία και κλειστό ώστε να μην έρθουν διαφορα σκουπιδάκια και σκόνες.

- Εφόσον είναι ξυσμένο καθαρισμένο και προστατευμένα σημεία με εφημερίδες παίρνουμε το spary που έχουμε επιλέξει και με μα.λακες κίνησης περνάμε 2-3 φορες όλα τα σημεία με διαφορα 10 15 λεπτά ώστε να κάνουμε ένα λεπτο στρώμα μπογιάς.

- Θα αφήσουμε να στεγνώσει για μερικές ώρες καλο θα ήταν να πάρουμε ένα πιστολάκι θερμοκρασίας και να περάσουμε όλα τα σημεία με μικρή θερμοκρασία αυτό πιστεύω θα βοηθήσει στο να πιάσει καλύτερα το χρώμα.

- Δεν χρησιμοποίησα κάποιο βερνίκι ώστε να έχω ένα mat αποτέλεσμα και έχω ακούσει πως δεν είναι καλο να χρησιμοποιήσουμε βερνίκι στη μηχανή λόγο θερμοκρασίας και ότι μπορεί να χαλάσει εύκολα.

- 'Εχουμε τελειώσει όλα τα βήματα και σιγά σιγά και προσεκτικά αφαιρούμε τις εφημερίδες και την χαρτοταινία.

- Σιγά σιγά θα δούμε την ωραία δουλειά που έχουμε κάνει στα μέταλλα του μοτέρ.

η δουλειά μου είναι ερασιτεχνική δεν είμαι αρκετά ειδικός πάνω στο θέμα απλά σκέφτηκα πείρα κάποια πράματα και το έκανα μονος μου και είχα ένα τέλειο αποτέλεσμα.

Το θετικό είναι ότι δεν πληρώσαμε κάποιον να μας το κάνει
και είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε κάτι μονη μας που στην ουσία είναι αρκετά εύκολο.
και σαν 2 φορα που το κάνω μετά από 3 χρονια μου κράτησε παρα πολύ (ότι χαρακιές και ξυσίματα μου τα προκάλεσαν η καλοί μηχανική που προσέχουν πάντα).

το αρνητικό είναι ότι δεν έχουμε τον φούρνο η κάποιο άλλο υλικό που χρειάζεται
και χρειάζεται αρκετές ώρες και προσοχή θα νιώσετε κούραση στην μέση σίγουρα axxaxa

εδώ είναι μερικές φωτό από τα υλικά
το κάλυμμα με τις εφημερίδες και το αποτέλεσμα που είχα

δεν έχω αφαιρέσει τις εφημερίδες γιατί το αφίσα αρκετή ώρα για να στεγνώσει πριν τις βγάλω!

Ελπίζω να προσπαθήσετε και εσείς να το κάνετε για να έχετε ένα εξίσου καλο αποτέλεσμα και μια όμορφη μηχανή γιατί τα εργαλεία μας εκτος από δύναμη και εξωτερική εμφάνιση καλο θα ήταν να έχουν και ένα όμορφο μοτέρ είναι ένα συν σε όλο το αμάξι


Ευχάριστο πολύ και λυπάμαι αν έχω κάνει κάποιο λάθος γιατί δεν είμαι αρκετά γνωστης του αντικειμενου!!

PSCLUB .............................................











Έχει επεξεργασθεί από τον/την NemesisUltra στις Δευ 12 Οκτ 2009, 19:26:27, 7 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 22:31:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε βαλε και μια φωτο οταν το "ξεκουκουλώσεις" Cool Razz Smile Smile


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 09:40:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ καλή προσπάθεια και ωραίο αποτέλεσμα για εσωτερικό

Μιας και έχω ασχοληθεί και εγώ κάτι λιγούλι με το άθλημα να πώ τα εξής.

Σε οποιαδήποτε μεταλλική ή πλαστική(λιγότερο) επιφάνεια βάλεις απευθείας χρώμα χωρίς αστάρι, αυτό θα ξεφτύσει με το πρώτο ζόρισμα, μπορεί και χωρίς.
Ακόμα και με αστάρι και περασμένο με βερνίκι πολλές φορές δεν αντέχει τις γρατζουνιές. Και μιλάω πάντα για μεταλλικό χρώμα αυτοκίνήτου σε σπρέϊ.
Επειδή εβαψες με τις βίδες επάνω, αν κάποια στιγμή ξεβιδώσεις κάποια θα φύγει αυτομάτως και το χρώμα γύρω γύρω.

Δεν ξέρω αν άφησες να στεγνώσει καλά το νερό αφού καθάρισες με νοτισμένο πινέλο, αλλά αν είναι η επιφάνεια που θές να βάψεις έστω και ελάχιστα βρεγμένη το χρώμα φουσκώνει ή δεν στρώνει καλά.
Έχω φάει 2 μέρες να τρίβω με το χέρι μέχρι να καταλάβω οτι ήθελε τραγικό στέγνομα μετά η λαμαρίνα μιας και είχα και εγώ καποτε καθαρίσει με νερό κάτι που έβαφα.

Την ηλεκτροστατική ή τη βαφή φούρνου δεν την φτάνεις με κανένα σπρέϊ.

Αυτά.

Σαν DIY πάντως και για εσωτερικό σημείο που δεν φαίνεται μια χαρά σε βρίσκω. Τσαμπέ "καθάρισμα" του εσωτερικού. Ωραιότατο σαν ενασχόληση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
orestis (orestis)
Μέλος
Μέλος


106 rallye , saxo GROUP A

Ένταξη: 06 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 137
Τόπος: αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 10:45:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πειραζει που δεν καταλαβα γιατι το εκανες αυτο? Question Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Οκτ 2009, 18:47:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

όντως το αστάρι χρειάζεται συμφωνώ με το φυλο μας!!

συμφωνώ ότι δεν είναι η βαφή του φούρνου η ηλεκτροστατική αλλα είναι κάτι που μπορώ να διορθώσω οποτε θέλω μονος μου και δεν θα φαίνεται.
Δεν έχει την ίδια ανθεκτικότητα αλλα είναι αρκετά καλο πιστεύω και αξίζει να προσπαθήσετε!

Πριν 3 χρονια είχα κάνει μονος μου όλο το πλασίο και το εσωτερικό όταν είχαμε αφαιρέσει την μηχανή ήταν καλή ευκαιρία...όλη μου είπαν ότι το έκανα παρα πολύ καλά και ακόμα και μετά από 3 χρονια κρατάει πολύ καλά.
Τοτε το ειχα περασει και ασταρι τωρα απλα πέρασα ένα χεράκι για φρεσκάρισμα και πιστεύω ότι έχει πιάσει μια χαρά...

Ρωτάει ο φίλος μας Ορέστης γιατί το κάνα ??? το κάνα για να το ανανεώσω και επειδή μου το "ψιλοχαλασανε" οι μηχανικοί να γιατί...
και επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι!

το τελικό αποτέλεσμα δεν το έβγαλα φωτό! mem Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 13:28:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπραβο Μιχαλη,αν και με την καθαριοτητα του μηχανοστασιου δεν τα παω και τοσο καλα,το αποτελεσμα ειναι ωραιο! Μονο οπως λεει και ο Μανθος ανεβασε και μια φωτο μετα το ξεκουκουλωμα! Α! Μη ξεχασω,ωραιο το ματ χρωμα αλλα καθαριζει δυσκολα,οποτε το θεμα βερνικι ισως θα επρεπε να το ξανασκεφτεις Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0654s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on