PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συμβουλές και τρόποι για εξοικονόμηση καυσίμων

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Alucard (Ερωτόκριτος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (2001)

Ένταξη: 21 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Δάφνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Μάϊ 2009, 16:47:24    Θέμα δημοσίευσης: Συμβουλές και τρόποι για εξοικονόμηση καυσίμων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οικονομική Οδήγηση

Μετά τις αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης (και των καυσίμων γενικότερα), αλλά και τις δραματικές επιβαρύνσεις που έχει υποστεί το περιβάλλον στον πλανήτη, η ανάγκη για οικονομικότερη οδήγηση είναι μεγαλύτερη. Με απλούς τρόπους είναι δυνατή η μείωση του κόστους σε καύσιμα αλλά και της συντήρησης του αυτοκινήτου. Η οικονομική οδήγηση, εκτός από ασφαλέστερη, είναι και φιλικότερη προς το περιβάλλον. Όσο οι τιμές των καυσίμων παίρνουν την «ανιούσα», τα ταξίδια με το αυτοκίνητο γίνονται ολοένα και πιο… δαπανηρή υπόθεση. Εφόσον ο έλεγχος των τιμών του καυσίμου έχει πια χαθεί, μοναδική λύση που έχει απομείνει για τους προβληματισμένους καταναλωτές είναι ο έλεγχος της κατανάλωσης βενζίνης.

Προσαρμόστε τον τρόπο οδήγησής σας για να κάνετε εξοικονόμηση καυσίμων και να μειώσετε τη ρύπανση. Οδηγώντας ‘οικολογικά’ πετυχαίνετε:

• 10-15% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων.
• 10-25% λιγότερα ατυχήματα και βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
• Σημαντική μείωση της ηχορύπανσης.
• Μείωση κόστους για καύσιμα, συντήρηση οχήματος και ασφάλιση.
• Αύξηση της άνεσης μεταφοράς για τον οδηγό και τους επιβάτες.
• Ίσος χρόνος ταξιδιού σε σύγκριση µε το συνήθη τρόπο οδήγησης.

Τρόπος οδήγησης
Οι υπερβολικές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, εκτός από ανασφαλή τρόπο οδήγησης, αποτελούν και σπατάλη καυσίμων. Μία ήρεμη οδήγηση, με την τήρηση επαρκών αποστάσεων ασφαλείας είναι οικονομικότερη, ασφαλέστερη, πιο άνετη και αυξάνει την διάρκεια ζωής του κινητήρα, των ελαστικών και των αμορτισέρ. Η βέλτιστη σχέση απόδοσης με κατανάλωση των κινητήρων κυμαίνεται ανάμεσα στις 2000 με 3000 στροφές το λεπτό, αν και αυτό εξαρτάται από τον κατασκευαστή. Η μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν είναι, κατ' ανάγκην, και η οικονομικότερη. Σε εθνική οδό, αν πηγαίνετε με τα 3/4 της τελικής ταχύτητας, κάνετε οικονομία μέχρι και 81% ενώ διατηρώντας σταθερή ταχύτητα μειώνετε την κατανάλωση κατά 6%. Στις κυκλοφοριακές συμφορήσεις τα απότομα ξεκινήματα και σταματήματα δεν ωφελούν ούτε σε κέρδος χρόνου ούτε, πολύ περισσότερο, στην κατανάλωση. Τα απότομα φρεναρίσματα μετά από υψηλές ταχύτητες επιταχύνουν την φθορά στα τακάκια των φρένων και στις δισκόπλακες. Επιβραδύνετε ομαλά.
Όταν οδηγείτε, παρατηρείτε όσο πιο μακριά μπροστά μπορείτε ώστε να είστε σε θέση να προβλέπετε τις συνθήκες κυκλοφορίας γύρω σας και να ενεργείτε κατάλληλα και έγκαιρα. Όταν, κατά τη διάρκεια της οδήγησης, δείτε το φως του φαναριού πορτοκαλί και ξέρετε ότι πρέπει να σταματήσετε κάποια χιλιόμετρα πιο κάτω, καλό είναι να αποφευχθεί το απότομο σταμάτημα.

Μειώστε την ταχύτητά σας
Πολύ καλός αλλά αρκετά «υποτιμημένος» παράγοντας εξοικονόμησης καυσίμου είναι η ταχύτητα του ταξιδιού. Σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Ενέργειας, για κάθε 8 χιλιόμετρα πάνω από τα 100 ο οδηγός δαπανά περίπου 5 σεντς ανά λίτρο βενζίνης.

Διαλέξτε μια καλύτερη διαδρομή
Αποφύγετε τις κυκλοφοριακές συμφορήσεις και τα πολλά φανάρια. Η συντομότερη πορεία δεν είναι πάντα η πιο αποδοτική στα καύσιμα εάν αναγκάζεστε να σταματάτε συχνά.
Σβήστε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις
Όταν βάζετε μπροστά ένα αυτοκίνητο, αυτό χρησιμοποιεί λίγη βενζίνη. Όταν το αμάξι είναι σε αναμονή, χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη ποσότητα βενζίνης σε μια χρονική περίοδο. Στις περισσότερες περιπτώσεις (ανάλογα το αυτοκίνητο), εάν το σβήσετε για περισσότερα από 20 δευτερόλεπτα θα έχετε όφελος. Οποιαδήποτε στιγμή που μπορείτε να προβλέψετε ότι δεν θα κινηθείτε για 30΄΄ ή 1΄ είναι προτιμότερο να σβήνεται τον κινητήρα σας για να εξοικονομήσετε καύσιμα.
Η αναμονή καίει περισσότερο καύσιμο από την επανεκκίνηση του κινητήρα σας.

Ζέσταμα κινητήρα
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα το ζέσταμα του κινητήρα εν στάση το χειμώνα δεν έχει νόημα και απλά αποτελεί σπατάλη καυσίμων, επειδή οι κατασκευαστές έχουν μεριμνήσει για το αποκαλούμενο "start and drive" (βάλε μπρος και ξεκίνησε). Ο κινητήρας, τα ελαστικά, τα αμορτισέρ και το κιβώτιο ταχυτήτων φθάνουν στο μέγιστο της απόδοσής τους όταν έχουν αποκτήσει τη θερμοκρασία λειτουργίας τους, όπως την έχει καθορίσει ο κατασκευαστής. Αυτή επιτυγχάνεται μετά από πέντε περίπου λεπτά κανονικής και προσεκτικής οδήγησης.

Μεγάλα οχήματα
Πίσω από μεγάλα οχήματα (π.χ. τριαξονικά, νταλίκες, φορτηγά, βυτιοφόρα κ.τ.λ.) δημιουργείται ένα κενό αέρος (οπισθέλκουσα). Αυτό είναι πρακτικά αντιληπτό από την ελάττωση του θορύβου που παρατηρείται στο μικρό αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται σε πολύ μικρή απόσταση πίσω από το μεγάλο. Η τακτική αυτή ελαττώνει δραστικά την κατανάλωση καυσίμου. Είναι, όμως, ιδιαίτερα επικίνδυνη λόγω της μικρής απόστασης ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Όταν κινούμαστε στην σωστή απόσταση ασφαλείας πίσω από μεγάλο όχημα, δεν έχουμε μείωση, αλλά αύξηση κατανάλωσης. Τα μεγάλα οχήματα δημιουργούν στροβιλισμούς του αέρα, οι οποίοι επηρεάζουν αρνητικά την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Καλό είναι να αποφεύγεται η παραμονή πίσω από μεγάλα οχήματα για μεγάλη χρονική διάρκεια.

Καθαριότητα
Η απόθεση ρύπων σε ένα αυτοκίνητο είναι πιθανό να επιφέρει αεροδυναμικές αλλοιώσεις και, συνεπώς, θα παρουσιάζεται αυξημένη κατανάλωση, ιδιαίτερα στις μεγάλες ταχύτητες.

Καύσιμα
Η επιλογή καυσίμου είναι σημαντική για την επίτευξη οικονομίας κατά την οδήγηση. Η χρήση σούπερ αμόλυβδης δεν συμφέρει, όταν ο κινητήρας δεν είναι σχεδιασμένος να λειτουργεί αποκλειστικά με αυτήν. Αντίθετα, μπορεί να επιφέρει φθορές στον κινητήρα. Η απλή αμόλυβδη είναι πολύ πιο συμφέρουσα, ιδιαίτερα για μετακινήσεις στην πόλη, εφόσον βέβαια συνιστάται από τον κατασκευαστή. Τα πρόσθετα βενζίνης και λαδιού μπορεί να είναι επιζήμια όταν δεν είναι εγκεκριμένα για τον συγκεκριμένο τύπο του εκάστοτε κινητήρα. Η βενζίνη στους σταθμούς ανεφοδιασμού μετράται σε μονάδες όγκου και όχι βάρους. Στις χαμηλές θερμοκρασίες η βενζίνη έχει μεγαλύτερη πυκνότητα σε σχέση με αυτήν σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Στην πράξη, κατά συνέπεια, συμφέρει το συστηματικό γέμισμα του ρεζερβουάρ τις πρωινές ώρες, που η θερμοκρασία είναι αισθητά μικρότερη.
Δεν είναι ευρέως γνωστό, αλλά οι πετρελαιοκίνητες μηχανές μπορούν να σας εξοικονομήσουν περισσότερα χιλιόμετρα έναντι των υβριδικών σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Κι αυτός είναι ένας από τους λόγους που τα υβριδικά δεν είναι τόσο δημοφιλή στην Ευρώπη όσο τα πετρελαιοκίνητα.
Το πετρέλαιο είναι κατά πολύ ανώτερο από την βενζίνη, καθώς το πετρέλαιο έχει περίπου 30% μεγαλύτερη ενεργειακή αξία, ανά γαλόνι, σε σύγκριση με τη βενζίνη.

Καταλύτης
Όταν ο καταλύτης φθάσει στο τέλος της ζωής του, πρέπει να αλλαχθεί. Αν αυτό δεν γίνει, εκτός από το ότι είναι καρκινογόνος και επιτρέπει την εκπομπή ιδιαίτερα βλαβερών για το περιβάλλον ρύπων, ανεβάζει, επίσης, σημαντικά την κατανάλωση και επηρεάζει αρνητικά τις επιδόσεις του οχήματος.

Ηλεκτρικά
Τα συστήματα ήχου μεγάλης ισχύος, τα επιπλέον φωτιστικά στοιχεία επιβαρύνουν την κατανάλωση. Κάθε ηλεκτρική συσκευή τροφοδοτείται από το alternator το οποίο αυξάνει το φόρτο της μηχανής με το να παράγει περισσότερη ενέργεια.

Ελέγχετε την πίεση των ελαστικών τουλάχιστον μια φορά τον μήνα
Η σωστή πίεση ελαστικών βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και την οδική ασφάλεια. Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών σας σε μηνιαία βάση. Μια μικρή απόκλιση από το κανονικό φούσκωμα, μπορεί να σας κοστίσει πολλά. Αν τα λάστιχά σας δεν είναι φουσκωμένα στη σωστή πίεση που προβλέπει ο κατασκευαστής, τότε καταναλώνετε 1,2-3,7% περισσότερο καύσιμο (ανάλογα με την ταχύτητα). Το σωστό φούσκωμα θα σας εξοικονομήσει κατά μέσο όρο 25 λίτρα καυσίμου το χρόνο! Η υπερβολική ή μικρότερη πίεση αυξάνει την φθορά των ελαστικών, μειώνει την πρόσφυσή τους, ταλαιπωρεί της αναρτήσεις, μειώνει τον χρόνο ζωής τους, αυξάνει την τριβή με τον δρόμο και, φυσικά, την κατανάλωση καυσίμου. Το συστηματικό "καβάλημα" των πεζοδρομίων καταστρέφει την μορφολογία και του πέλματος και των πλαϊνών αλλά την ζυγοστάθμιση. Τα ελαστικά πρέπει να φουσκώνονται όταν είναι κρύα και με την ενδεδειγμένη από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου πίεση, αν και αρκετοί κατασκευαστές αναγράφουν την σωστή πίεση όταν αυτά είναι ζεστά. Η αυξομείωση της πίεσης είναι απαραίτητη όταν το φορτίο του αυτοκινήτου μεταβάλλεται (αν και κάτι τέτοιο πρέπει να υποδεικνύεται τόσο από τον κατασκευαστή του οχήματος όσο και του ελαστικού). Επιλέξτε οικολογικά ελαστικά που λόγω της σύνθεσης της γόμας τους (πυρίτιο αντί άνθρακα) προσφέρουν μικρότερη αντίσταση κύλισης χωρίς να επηρεάζονται οι υπόλοιπες ιδιότητες που οφείλει να έχει ένα ελαστικό μειώνοντας την κατανάλωση τουλάχιστον κατά 5%. Βέβαια αυτού του τύπου τα ελαστικά δεν δίνουν το μέγιστο δυνατό κράτημα, επομένως δεν είναι τα ενδεδειγμένα για πολύ "ανήσυχους" οδηγούς. Πολλοί οδηγοί αλλάζουν ελαστικά τοποθετώντας μεγαλύτερα (συνήθως πιο φαρδιά), θέλοντας το όχημά τους να αποκτήσει καλύτερο "κράτημα" λόγω αυξημένης πρόσφυσης. Η ενέργεια αυτή όχι μόνο συμβάλλει δραματικά στην αύξηση της κατανάλωσης, αλλά μπορεί να αποβεί και ολέθρια για την ασφάλεια του οχήματος, καθώς αυξάνεται το αναρτώμενο βάρος και μεταβάλλεται ριζικά η συμπεριφορά του, ιδιαίτερα στις υψηλές ταχύτητες. Κατά συνέπεια, η όποια μετατροπή στα ελαστικά πρέπει να είναι εγκεκριμένη από τον κατασκευαστή του οχήματος και να μη γίνεται αυθαίρετα.

Aποφύγετε την μεταφορά περιττών φορτίων και χρήση σχαρών οροφής
Κάθε πρόσθετο εξάρτημα που τοποθετείτε στο όχημα (αεροτομές, σχάρες, μπαγκαζιέρες οροφής, πρόσθετες μεγάλες κεραίες κλπ.) προκαλεί αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασης και συνεπώς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. Αύξηση κατανάλωσης - και, κυρίως, μείωση της ασφάλειας κατά την οδήγηση - υπάρχει και όταν το όχημα φορτωθεί ανομοιόμορφα. Είναι λογικό μεταφέροντας μεγαλύτερο βάρος να έχετε μεγαλύτερη κατανάλωση. Και περιττό βάρος δεν είναι η πεθερά σας αλλά αντικείμενα στο χώρο αποσκευών που δεν χρησιμοποιούνται όπως η ομπρέλα θαλάσσης μέσα στο χειμώνα. Επίσης φροντίστε να απομακρύνετε τη σχάρα οροφής όταν δεν τη χρησιμοποιείτε γιατί αυξάνει τον αεροδυναμικό συντελεστή, επομένως και την κατανάλωση καυσίμου.

Αποφύγετε τα άσκοπα ανοίγματα των παραθύρων
Κλείστε όλα τα παράθυρα – ειδικά αν οδηγείτε γρήγορα. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται η αντίσταση του αέρα με αποτέλεσμα κέρδη έως και 10% σε κατανάλωση καυσίμου και σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Τα ανοικτά παράθυρα λειτουργούν σαν "αλεξίπτωτα" (λόγω της δυναμικής πίεσης που αναπτύσσεται στα πλάγια του οχήματος) και υποχρεώνουν τον οδηγό να πατά περισσότερο γκάζι.

Κάνετε συνετή χρήση του κλιματισμού
Ο κλιματισμός να χρησιμοποιείται μόνο όταν είναι απαραίτητο και να μην ρυθμίζεται κάτω από τους 23 βαθμούς Κελσίου. Η άσκοπη χρήση αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CΟ2 έως και 5% αλλά και σε μειωμένη απόδοση του κινητήρα. Το καλοκαίρι στις μεγάλες ταχύτητες συμφέρει περισσότερο η οδήγηση με κλιματισμό παρά με ανοικτά παράθυρα. Ο κλιματισμός είναι αποδοτικότερος στις μεγάλες ταχύτητες. Παρκάρετε το αυτοκίνητό σας σε σκιά εάν μπορείτε ούτως ώστε να μην χρειάζεται να δουλεύει το AC τόσο σκληρά όταν θελήσετε να πάτε κάπου. Σβήνεται το AC 5 λεπτά πριν φτάσετε στον προορισμό σας και μην το αφήνεται να δουλεύει μέχρι την τελευταία στιγμή.

Μεμβράνες
Οι ηλιακές μεμβράνες στα παράθυρα του αυτοκινήτου αντανακλούν την ηλιακή ακτινοβολία το καλοκαίρι και κάνουν την χρήση του κλιματισμού οικονομικότερη.

Eco tuning
Υπάρχουν εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του προγραμματισμού εγκεφάλων αυτοκινήτου και προσφέρουν εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως να αυξάνουν την ισχύ και παράλληλα να εξοικονομούν καύσιμο.

Μην οδηγείτε
Στις σύντομες διαδρομές, εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να ασκηθείτε περπατώντας ή κάνοντας ποδήλατο. Χρησιμοποιήστε τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Χρησιμοποιήστε το αυτοκίνητό σας μόνο όταν αυτό είναι απαραίτητο.

Η σωστή συντήρηση συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης του οχήματος αλλά επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος οδήγησης του εκάστοτε κατόχου. Είναι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο όπως η κατάσταση των μπουζί, του φίλτρου αέρα, το "βαρύ" πόδι του οδηγού κ.λπ.
Μπουζί. Στην περίπτωση που τα μπουζί είναι καμένα ή γεμάτα επικαθίσεις, λείπει ο απαραίτητος σπινθήρας με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται σημαντικά η κατανάλωση του αυτοκινήτου.
Φίλτρο αέρα. Κάθε είδους ακαθαρσίες όπως σκόνη, έντομα και χώμα βουλώνουν το φίλτρο αέρα και εμποδίζουν τον κινητήρα να αναπνεύσει αυξάνοντας την κατανάλωση του καυσίμου. Όταν οδηγείτε συχνά σε χωματόδρομους ή μέρη με πολλή σκόνη, πρέπει να καθαρίζετε αλλά και να αλλάζετε συχνά το φίλτρο αέρα.
Λίπανση. Ο τακτικός έλεγχος της λίπανσης του κινητήρα εκτός ότι του δίνει μακροζωία μειώνει και την κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, μειώνονται και οι εκπομπές σε CΟ2. Ένας κινητήρας με ελλιπή λίπανση αυξάνει τις τριβές του, επομένως και την κατανάλωση καυσίμου.
Τάπα βενζίνης. Σιγουρευτείτε ότι η τάπα βενζίνης είναι εντάξει. Άμα είναι σπασμένη, ελαττωματική ή απλά δεν έχει τοποθετηθεί σωστά, υπάρχει περίπτωση σε ορισμένα αυτοκίνητα να ανάψει στο καντράν το φωτάκι της μηχανής. Επίσης άμα λείπει η τάπα βενζίνης η εξάτμιση καυσίμου που μπορεί να προκληθεί δεν είναι κάτι το σοβαρό αλλά κάνει το σύστημα διαχείρισης καυσίμου της μηχανής να δουλεύει δυσκολότερα.
Σύστημα καυσίμου. Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα για να αυξήσετε την οικονομία σας στα καύσιμα είναι να διατηρείτε το σύστημα καυσίμου καθαρό. Αυτό επιτυγχάνεται με την χρήση καθαριστικών καυσίμου.

- Θα ήθελα να σας ξεκαθαρίσω ότι τις παραπάνω πληροφορίες που συγκέντρωσα είναι από διάφορα site, ελληνικά και ξένα και δεν είμαι κάποιος ειδικός ούτε έχω κάποιες τεχνικές γνώσεις επί του θέματος αλλά είναι ένα ζήτημα που με αφορά αρκετά και φαντάζομαι πολλούς από εσάς κι ίσως σε μερικούς όλα αυτά φαντάζουν αυτονόητα αλλά πάλι σε άλλους όχι. Οποιοσδήποτε γνωρίζει κάτι περισσότερο, όπως κάποια προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά που ισχυρίζονται ότι μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου, να μας πει την άποψή του και στην τελική ανάλυση άμα αξίζει η αγορά ή η τοποθέτησή τους. Σας ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη για το μέγεθος του post μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
king207cc (vangelis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207cc 1.6T (2009)

Ένταξη: 10 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1997
Τόπος: gotham city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Μάϊ 2009, 21:42:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η super αμόλυβδη μπορεί να επιφέρει φθορές στον κινητήρα?? δε νομιζω!! μην είμαστε υπερβολικοι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Μάϊ 2009, 21:55:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο μονος τροπος για να υπαρχει οικονομια στην οδηγηση ειναι απλα να μην οδηγας! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Μάϊ 2009, 15:36:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπραβο φιλε πολυ ωραιο ποστ!!! Το μονο που λειπει ειναι κατι που ειχα διαβασει στο περιοδικο DRIVE οτι η πρωτη ταχυτητα πρεπει να χρησιμοποιειται για να διανυσουμε αποσταση ιση περιπου με το μηκος του αυτοκινητου μας οπως επισης να εκμεταλευομαστε τις κατωφερειες...αυτα απο εμενα και παλι μπραβο Yahoo! Clapping Thumbs Up Worthy

Υ.Γ Αυτο με την πεθερα σιγουρα αντιπροσωπευει τον Ελληνα οδηγο!!!"Και περιττό βάρος δεν είναι η πεθερά σας αλλά αντικείμενα..."


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ae86 (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)

Ένταξη: 11 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Αγρίνιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Ιούν 2009, 01:11:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξαιρετικό το post/άρθρο...! Κάντε μια βόλτα κι εδώ: www.gasprice.gr


Ίσως θα την θυμούνται λίγες ώρες τα δέντρα και οι θάμνοι του τοπίου. www.ndimou.gr/articledisplay.asp?time_id=389&cat_id=1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,124s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on