Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 09:53:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν έχεις τα λευκά όργανα θερμοκρασία λαδιού.
Αν είναι τα μαύρα χωρίς την ψηφιακή οθόνη στάθμη και θερμοκρασία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dhmv2001 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

106 RALLYE
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 11:31:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Αν έχεις τα λευκά όργανα θερμοκρασία λαδιού.
Αν είναι τα μαύρα χωρίς την ψηφιακή οθόνη στάθμη και θερμοκρασία. |
Ειναι τα λευκα οργανα αρα ξερει καποιος που μπορω να το συνδεσω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Φεβ 2009, 21:28:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η βαλβίδα θερμοκρασίας λαδιού στα 106 είναι στο κάρτερ συνήθως και είναι χρώματος μπλε.
Λογικά το πρόβλημα σου είναι πως δεν έχει γραμμές από έξω προς τα μέσα για να σου δείξει οπότε θα πρέπει να τραβήξεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dhmv2001 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

106 RALLYE
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 15:20:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου εχει τραβηξει γραμμη απο τη βαλβιδα μεχρι το καντραν απλα οταν
την ενωσαμε με το οργανο δεν μας εδινε δεδομενα,μηπως χρειαζεται και κατι αλλο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
georgio3gr Μέλος

Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 16:11:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συνδεσατε στο σωστο slot της φυσσας(slot 3 μαυρης φυσσας); Αν ναι απλα δεν παιζει να μην δουλευει...Ή βγάλε και καθαρισε τον αισθητηρα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 18:30:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο αισθητηρας λιγο απιθανο να μην δουλευει...
Α,και με εξωτερικη γραμμη τροφοδοσιας,παλι δεν δουλευει,το δοκιμασα και εγω καποια στιγμη(στο μαυρο 13αρι μου) αλλα τελικα απο οτι αποδειχτηκε ηταν το οργανακι καμμενο.
Απο οτι καταλαβα παντως το 1100 σου ηταν μαλλον τριφυσο ενω το μοτερ που εβαλες μονοφυσο οποτε ισως εκει να φταιει κατι.
Μονον ο Αργυρης αν εχει καμια καλη ιδεα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
denlafkas (dionisis) Μέλος


207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 18:51:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ιδιο προβλημα εχω κ εγω στο 13αρι ..αναισθητο το οργανακι καποια στιγμη ανεβηκε λιγο αλλα μετα παλι τα ιδια .... τι νομιζεται οτι φταιει;
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 18:58:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dio,μαλλον καντραν...
Αλλαξε μια φουσκα(12-13Ε κανει) προληπτικα αλλα μαλλον καντραν.
Τα ΜΚ1 αμα τα εβαζες μπροστα κατευθειαν με την μια χωρις να περιμενεις 30 sec με το που γυριζες τον διακοπτη στην τελευταια σκαλα,εκαιγαν το οργανακι τους.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
denlafkas (dionisis) Μέλος


207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 19:06:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει μονο κεντρικο διακοπτη !!!οποτε κ καντραν ν αλλαξω παλι τα ιδια θα εχω...μαλλον θα το αφησω ετσι..
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 19:10:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε,δεν εχει καμια σχεση ρε,και κεντρικο διακοπτη να εχει,παλι με το που τον γυρισεις,περιμενε λιγο και μετα πατα το start button.
Εναλλακτικα παιρνεις ενα εξωτερικο οργανακι και υσηχαζεις...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
denlafkas (dionisis) Μέλος


207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 19:23:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ε,δεν εχει καμια σχεση ρε,και κεντρικο διακοπτη να εχει,παλι με το που τον γυρισεις,περιμενε λιγο και μετα πατα το start button.
Εναλλακτικα παιρνεις ενα εξωτερικο οργανακι και υσηχαζεις...  | ναι καλα σιγα μην περιμενω να ζεσταθει κ η τουρμπινα!!!! η ακομα πιο εναλλακτικα το υπολογιζω με το ματι 
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 19:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το ματι τι θα υπολογισεις ρε,την θερμοκρασια του λαδιου;
Απλα εχε στον νου σου οτι τα 13αρια με 15W-50 λαδι,θελουν τουλαχιστον 15 λεπτα ρολλαρισμα μεχρι να ζεσταθει επαρκως το λαδι τους και να μπορεις να το σκισεις.
Εναλλακτικα,η "ιωση της μπιελας" καραδοκει!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
denlafkas (dionisis) Μέλος


207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 19:53:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξερω απο το 16ν ποτε περιπου ανεβαζε θερμοκρασια λαδιου περιπου το ιδιο δεν κανει; εβαλα 20/50 λαλακια;
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 19:57:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καμια,απολυτως,επαφη το 16v με το 13αρι.
Το 13αρι κανει πολυ περισσοτερο.
Περι 20W-50,οχι,μια χαρα ειναι,απλα θελει λιιιγο ακομα ωρα μεχρι να ζεσταθει.
Και εγω τετοια εβαζα στα δικα μου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
denlafkas (dionisis) Μέλος


207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 20:04:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να καταλαβω τα 20 χλμ απο το σπιτι στη δουλεια μαλλον πρεπει να τα κανω χαλαρα;
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 20:18:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναλογα με τις συνθηκες,για τα 20 δεν ξερω,τα 10 παντως 100%.
Φαντασου οτι σε συνθηκες ανοιχτου δρομου με 5η και 3500 στροφες,χρειαζεται περι το 10λεπτο τουλαχιστον για να ανεβασει σωστη θερμοκρασια και αυτο με φυσιολογικες εξωτερικες θερμοκρασιες(πχ 10-15 βαθμους),οχι με παγωνια.
Τα 16v λογο μικροτερων ανοχων,διαφορετικων πιστονιων και πιο λεπτου ιξωδους ανεβαζουν πολυ πιο γρηγορα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2009, 20:29:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dhmv2001 έγραψε: | Μου εχει τραβηξει γραμμη απο τη βαλβιδα μεχρι το καντραν απλα οταν
την ενωσαμε με το οργανο δεν μας εδινε δεδομενα,μηπως χρειαζεται και κατι αλλο? |
Για να είσαι σίγουρος πως το έχετε συνδέσει σωστά γείωσε το καλώδιο του αισθητήρα θερμοκρασίας αν δεν δείξει είναι λάθος η σύνδεση ή έχει πρόβλημα το καντράν.
Η επαφή στο καντράν είναι στην 18πολική μαύρη στο 10,για τα λευκά όργανα.
Μην μπερδεύεται τα όργανα από το 1.3 με τα όργανα από τα τελευταία 106 rallye.
Στο 1.3 το όργανο δεν είναι μόνο θερμοκρασία λαδιού αλλά και στάθμης και αν χαλάσει δεν είναι φτηνό τουλάχιστον αλλάζει μόνο του.
Τα λευκά όργανα την στάθμη την δείχνουν στην οθόνη και το όργανο είναι μόνο για την θερμοκρασία του λαδιού. Το κακό είναι πως εάν πάθουν κάτι αλλάζει όλο το καντράν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spider25 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 26 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Μάϊ 2009, 17:10:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα και σε εμενα εβγαλε το μηνυμα για το λαδι( πριν ενα μηνα εκανα σερβις και επισκευη φλαντζα μηχανης), πηγα σημερα στο σερβις και μου βαλαν καινουργιο φιλτρο λαδιου
αυριο θα δω αν πηγαν καλα
τελικα αμα δεν βελτιωθει τι χρειαζετε????
το σημα για τα λαδια μου το βγαζει οταν ερχομαι απο εθνικη, οταν κανω μικρες βολτες ολα μια χαρα
THANKSSS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GrimReaper (Manos) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 90HP 2007'
Ένταξη: 10 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 1 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2014, 21:59:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα σας παιδια, ευτυχως εψαξα και βρηκα παρομοιο θεμα για να μην δημιουργω καινουργιο!! Εχω το ιδιο προβλημα κι εγω. Κυριως οταν ψιλοζοριζω το αμαξι και μετα σταματαω πχ σε φαναρι και βαζω νεκρα αρχιζει και βαραει ενδειξη για χαμηλη πιεση λαδιων. Το εχω παει και τσεκαραμε και αντλια κτλπ αλλα το κανει ακομα.
Επισης πολλες φορες οταν εχω νεκρα καθε λιγα δευτερολεπτα το αυτοκινητο κανει ενα θορυβο σαν δυνατο γουργουρητο και το στροφομετρο παιζει (ανεβαινει μεχρι τις 10) απο μονο του. Δεν ξερω αν εχει σχεση με το προβλημα της ενδειξης των λαδιων, αλλα αυτος ο θορυβος ειναι αρκετα συχνο φαινομενο.
Εχω παει σε συνεργειο χωρις να βρεθει λυση! Ελπιζω με την εμπειρια που εχετε να ξερετε εστω που πρεπει να κινηθω για αυτο το θεμα!
Ευχαριστω προκαταβολικα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2014, 22:10:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο ασταθεια ρελαντι (αν κανει αποτομα βυθισματα) μπορει να στο κανει και σε συνδιασμο με μια πιο ευαισθητη βαλβιδα πιεσης λαδιου.....δοκιμασατε με αλλη βαλβιδα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|