Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
eulo (γιαννης) Μόλις έγραψα
peugeot 106 rallye 8v '97
Ένταξη: 29 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 13:32:11 Θέμα δημοσίευσης: 106rallye υπερβολικη καταναλωση |
|
|
καλημερα/ καλησπερα παιδια!
Πριν 2-3 μηνες πηρα το πρωτο μου αμαξι,ενα 106 rallye 8v '97 (ολα μαμα εκτος απο την εξατμιση η οποια ειναι νομιζω απο τη μεση κ μετα μονο)
Λοιπον,απο την αρχη ειχα παρατηρησει οτι εκαιγε αρκετα αλλα ως νεος οδηγος δεν ειχα καποιο μετρο συγκρισης.
Προχθες το γεμισα και μηδενισα το κοντερ....
Εχω κανει 50 χιλιομετρα εντος πολης και εχει ηδη ρουφηξει 1/4 !!!!!!!!! (η βελονα ειναι τωρα στα 3/4)
δηλαδη με γεματο τεποζιτο κανω 200 χιλιομετρα? doh
Το αμαξι δεν το σκιζω,το παω λογικα...που και που ανοιγω καμια δευτερα αλλα δεν νομιζω αυτο να δικαιολογει τετοια καταναλωση.
Ενα αλλο θεμα ειναι οτι η βελονα δεν δειχνει παντα οσο εδειχνε την προηγουμενη μερα οταν το παρκαρισα.
Συνιθως μολις βαλω μπρος δειχνει μισο τεταρτο λιγοτερο απο τη προηγουμενη μερα αλλα μετα απο λιγο η βελονα ανεβαινει.
Τι μπορει να φταιει?ακομα δεν το εχω παει να γενικο σερβις.
Μηπως θελουν ρυθμισμα τα μπεκακια...φευγει η βενζινη ακαφτη...εχουν τιποτα τα μουζι,πολλαπλασιαστες??? (μηπως ειναι τρυπιο το τεποζιτο?)
Το δικο σας 106rallye ποσο καιει/εκαιγε???
Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 13:54:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα 50 χιλιομετρα εντος πολης δηλαδη 1η-2α και παει λεγοντας ειναι 150 χιλιομετρα σε εθνικη οδο μπορει και παραπανω....... πιστευω οτι την αυτονομια θα την κρινεις βασει των λιτρων που παιρνει μεσα(το 1/4 του ρεζερβουαρ σου ποσα λιτρα ειναι??) και σε ενα μεγαλο οδικο δικτυο.....
δηλαδη αυτα τα 50 χλμ που εγιναν σε πολη μπορει το αυτοκινιτο να ανεβηκε ανηφορες,να ηταν φορτωμενο και παει λεγοντας.... πριν πας για ελεγχο των μπεκ κλπ κλπ καλο θα ηταν να τα προσεξεις ολα αυτα
α!!!! το αυτοκινιτο πεταει ακαφτη πισω??? το εχεις δει ας πουμε??? αν ναι τοτε πρεπει να πας για εναν ελεγχο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
eulo (γιαννης) Μόλις έγραψα
peugeot 106 rallye 8v '97
Ένταξη: 29 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 14:42:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | τα 50 χιλιομετρα εντος πολης δηλαδη 1η-2α και παει λεγοντας ειναι 150 χιλιομετρα σε εθνικη οδο μπορει και παραπανω....... πιστευω οτι την αυτονομια θα την κρινεις βασει των λιτρων που παιρνει μεσα(το 1/4 του ρεζερβουαρ σου ποσα λιτρα ειναι??) και σε ενα μεγαλο οδικο δικτυο.....
δηλαδη αυτα τα 50 χλμ που εγιναν σε πολη μπορει το αυτοκινιτο να ανεβηκε ανηφορες,να ηταν φορτωμενο και παει λεγοντας.... πριν πας για ελεγχο των μπεκ κλπ κλπ καλο θα ηταν να τα προσεξεις ολα αυτα Wink
α!!!! το αυτοκινιτο πεταει ακαφτη πισω??? το εχεις δει ας πουμε??? αν ναι τοτε πρεπει να πας για εναν ελεγχο Wink |
Λοιπον,για να σας δοσω μερικα παραπανω στοιχεια...
1)Απο τα 50 χιλιομετρα γυρω στα 15-20 εχουν γινει σε εθνικη οδο.
Τα υπολοιπα κανονικα, οχι σε κινηση. (η διαδρομη που κανω συχνα ειναι Νεο ηρακλειο-γαλατσι απο τη βεικου)
Το πολυ 5-6 χιλιομετρα να εχουν γινει στη κινηση της ηρακλειου.
2)Το ρεζερβουαρ δεν ξερω ποσα λιτρα ειναι
Οταν το γεμισα ειχε ηδη 1/4.Εβαλα 20 ευρο (22 και κατι λιτρα ειδα στην αντλια) και ΣΧΕΔΟΝ γεμισε.η βελονα πηγε πολυ κοντα στο τερμα...παρα 1 νυχι δηλαδη "γεμισε" ας το πουμε) Αν βοηθαει καθολου αυτο που εγραψα δεν ξερω.
3) το αυτοκινητο δεν το εχω φορτωσει ποτε μεχρι τωρα.
Το πολυ αλλους 2 επιβατες.
4) δεν εχω "δει" τιποτα να τρεχει απο την εξατμιση ουτε κανει σκασιματα.
Δεν ξερω πως εντοπιζουμε αν υπαρχουν ακαφτες.
Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 14:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως κάτι δεν πάει καλα με το φλοτέρ;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
eulo (γιαννης) Μόλις έγραψα
peugeot 106 rallye 8v '97
Ένταξη: 29 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 15:05:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Μήπως κάτι δεν πάει καλα με το φλοτέρ; |
ξερω και γω με το διαολο που μπλεξα..
μια φορα ειχε γινει το εξης.
Σχεδον γεματο βενζινη το αμαξι το αφηνω 4-5 μερες ακινητο.
Παω μια μερα να το παρω να παω καπου και βλεπω οτι ο δεικτης ειναι στη 1η γραμμη.
Προφανως λεω ειναι επειδη το αμαξι ειναι στην ανηφορα και δεν δειχνει καλα.
Φτανω στο ισιωμα...την ιδια ενδειξη η βελονα.
Παω στο βενζιναδικο,του λεω γεμισε το.
Στα 5-6 ευρο σταματαει κ μου λεει γεμισε.
Μπαινω μεσα,βαζω μπρος...οντως η βελονα εδειχνε γεματο τοτε.
(Αυτο εχει γινει μια φορα μονο,συνιθως δειχνει λιγο παρακατω απ οσο το αφησα και μετα στο δρομο ξαναανεβαινει η βελονα)
...Σας εχω μπερδεψει τωρα και δεν ξερω και γω πολλα μηχανολογικα να κοιταξω τιποτα μονος μου..σορρυ
Κατι που ειχα κανει μια φορα οταν μου εδειχνε παρακατω ηταν να ανοιξω τη ταπα του ρεζερβουαρ να παρει αερα lol ... (μου ηρθε η εμπνευση μηπως κανει τιποτα κενα αερος και δεν δειχνει σωστα)
Και οντως πετυχε.Μολις το εκανα ανεβηκε η βελονα.
1 ακομα που δεν ξερω αν εχει σχεση.Οταν βαζω μπρος το πρωι βγαζει λιιιγο καπνα πισω.(Οχι τιποτα τρομερο)Καθως και..για 2-3 δευτερολεπτα ανεβαζει γυρω στις 2000 στρογες ρελαντι και μετα πεφτει στο κανονικο.
Δεν ξερω αν εχουν σχεση ολα αυτα αλλα νομιζω αν εχουν καλο ειναι να τα γραψω για να σχηματισετε αποψη.
Συγνωμη αν σας κουρασα
Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
FOT307_GR (Φωτης) Νέος χρήστης
206 1.4(8v)
Ένταξη: 11 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: Δραπετσωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 15:47:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ' οσα μου λες το πιο πιθανο ειναι το φλοτερ.....ειχα και εγω 106 8v,ειχα παρατηρησει και εγω μεγαλη καταναλωση(βασει βελονας μιλαω)και ορισμενες φορες ηταν τοσο μεγαλη που και 'γω πιστευα οτι το ντεποζιτο εχανε!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
eulo (γιαννης) Μόλις έγραψα
peugeot 106 rallye 8v '97
Ένταξη: 29 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:22:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Απ' οσα μου λες το πιο πιθανο ειναι το φλοτερ.....ειχα και εγω 106 8v,ειχα παρατηρησει και εγω μεγαλη καταναλωση(βασει βελονας μιλαω)και ορισμενες φορες ηταν τοσο μεγαλη που και 'γω πιστευα οτι το ντεποζιτο εχανε!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Αν ειναι ευκολο,μπορειτε να μου εξηγησετε τι μπορει να συμβαινει δηλαδη?
Το φλοτερ εγω ξερω ειναι αυτο που εχει το καζανακι μεσα στη χεστρα.
Δηλαδη τι κανει και δειχνει τη βελονα λαθος?Μπορει να εχει σπασει και βουταει μεσα στη βενζινη και δειχνει λιγοτερο?
Ξερετε ποσο κοστιζει η αντικατασταση του αν φταιει αυτο?
συγνωμη που σας κουραζω
Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:36:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, τα 106 έχουν ρεζερβουάρ χωρητικότητας 45lit. Η βελόνα όμως δεν κατεβαίνει γραμμικά. Δηλαδή με γεμάτο ρεζερβουάρ, αν θεωρητικά κινείσαι σε μιά ευθεία με σταθερή ταχύτητα, σταθερό γκάζι και φορτίο μέχρι να αδειάσει το ρεζερβουάρ, τότε θα δεις ότι μέχρι να φτάσει η βελόνα στη μέση θα σου κάνει πχ 30λεπτά, ενώ από τη μέση (χονδρικά) και κάτω θα πέσει πολύ πιό γρήγορα.
Αυτό οφείλεται στο σχεδιασμό του φλοτέρ αλλά ας μην αναλύσουμε άλλα πάνω σε αυτό.
Πρέπει να σιγουρευτείς καταρχήν αν ο προηγούμενος είχε βάλει χέρι σε πρόγραμμα, είχε τοποθετήσει κάποιον άλλο ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, είχε αλλάξει μπεκ, κλπ κλπ.
Αφού σιγουρευτείς ότι δε φταίει κάτι από τα παραπάνω για την αυξημένη κατανάλωση, θα ελέγξεις τον λ σου. Πολλές φορές όταν ο λ πνέει τα λοίσθια, η κατανάλωση παίρνει την ανιούσα.
Τέλος, έλεγξε και τον αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης. Δίνει εντολή στο μοτέρ να δώσει πιό πλούσιο μείγμα όταν διαβάσει ότι το μοτέρ είναι κρύο. Μπορεί να διαβάζει ότι θέλει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 23:26:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε το ντεπόζιτο από γεμάτο μέχρι να σου ανάψει λαμπάκι θα πρέπει λογικά να σου βγάλει 350 χλμ περίπου στην πόλη εκτός και αν είσαι σταματημένος πολύ σε φανάρι η σε κίνηση
Στην εθνική γύρο στα 450 χλμ
Όλα τα παραπάνω με οδήγηση νορμάλ και χωρίς τρέλες
Όσο για των καπνό το πρωί αν είναι άσπρος θα θες τσιμουχάκια βαλβίδων
Δοκίμασε και εδώ είμαστε πάλι
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
eulo (γιαννης) Μόλις έγραψα
peugeot 106 rallye 8v '97
Ένταξη: 29 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2009, 23:35:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω πολυ παιδια.
Θα ξαναστειλω σε μερικες μερες οταν τελειωσει η βενζινη να σας πω τελικα ποσα χιλιομετρα εγραψε.
για το καπνο πισω δεν ξερω.θα ξανακοιταξω...νομιζω δεν ειναι "ασπρος" αλλα γκρι...κανονικος καπνος οπως αυτος που βλεπεις καμια φορα στα αυτοκινητα που ειναι μπροστα σου στο δρομο να βγαινει απο την εξατμιση τους οταν κανει κρυο και φαινεται...απλως λιγο περισοτερο.
(βγαζει καπνα μονο μολις παρει μπρος,οχι συνεχεια)
Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 03:14:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Τέλος, έλεγξε και τον αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης. Δίνει εντολή στο μοτέρ να δώσει πιό πλούσιο μείγμα όταν διαβάσει ότι το μοτέρ είναι κρύο. Μπορεί να διαβάζει ότι θέλει... |
ε συγνώμμη θειο!!! αυτος ο αισθητηρας που ειναι? μιας και αλλαξα τα παντα,ας αλλαξω και δαυτον...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 03:26:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει αυτός, έχει ξεμείνει όπως είπε και ο τουριστ από εποχές αρχαίου ψεκασμού. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τον αοσθητήρα ψυκτικού για τις ανάλογες ρυθμίσεις.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 03:31:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγουρα ρε συ γιατρέ μου? ειχα την αισθηση οτι την ειχε το μοτερ μας πανω ετουτη τη μλκ...
Αλλα απο την αλλη σαλεξ μου λεγε να αλλαξω θερμοστατη για το ιδιο θεμα,οποτε παιζει για ΑΛΛΗ μια φορά να χεις δικιο
Υ.Γ. βαμπιρ έ βαμπιρ...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 03:57:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JP4 με τπτ, σίγουρα. Τώρα πόσο παλιά δεν ξέρω, αλλά πρέπει να μιλάμε για πρώτες εφαρμογές ψεκασμού.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 11:04:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ti λέτε ρε? Στο μπλόκ δεξιά έχει 2 αισθητήρες θερμοκρασίας με μπλέ-θαλασσί φύσα. Η μία που είναι με 1 καλώδιο είναι η ψυχρής. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2009, 11:30:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά ότι να ναι.
Η μπλέ αν είναι με ένα καλώδιο είναι για το λαμπάκι του οργάνου θερμοκρασίας.
Αν είναι με δύο καλώδια από εκεί δείχνει και το όργανο.
Επίσης σε εκείνο το σημείο που είναι βιδωμένη επάνω στο καπάκι εάν την βγάλετε δεν πρόκειται να τρέξει νερό.
Η πράσινη είναι βιδωμένη επάνω στην βάση του θερμοστάτη πριν από αυτόν και από αυτή διαβάζει ο εγκέφαλος την θερμοκρασία του κινητήρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|