PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Αργη αποκριση γκαζιου στις χαμηλες στροφες σε 207ccTHP

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
dounavis (Γιωργος Δουναβης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 (16V) CCT (2007)

Ένταξη: 16 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 16:14:51    Θέμα δημοσίευσης: 207 - Αργη αποκριση γκαζιου στις χαμηλες στροφες σε 207ccTHP Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και νεος στην κατηγορια τουρμπο και ηλεκτρονικο γκαζι εχω παρατηρησει το εξης το οποιο δεν ξερω αν συμβαινει και σε αλλους!
Οταν αλλαζω απο πρωτη ταχυτητα σε δευτερα και οι στροφες μου ειναι 1300+ περιπου πατωντας το γκαζι (οπως και να εχει μεχρι και τερμα!) το αμαξι δεν παει καθολου (μια αισθηση σαν να ρεταρει) και σε 2-3 sec αρπαζει και γκαζωνει.Μου δινει μια αισθηση ανασφαλειας οταν θελω να κανω προσπεραση με χαμηλες ταχυτητες (30-40χλμ).
Στο σερβις στη Λιον μου ειπαν ισως κακης ποιοτητας βενζινη.Βαζω συνεχως 100αρα αλλα δυστυχως το κανει ακομα που και που.

Μηπως ειναι το φυσιολογικο αυτο το φαινομενο?Το χει παρατηρησει κανεις?


BMW R 1200 GS - 101 Hp
Peugeot 207cc 1.6T - 150hp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 16:29:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"εντός εισαγωγικών" ειναι "φυσιολογικό"... να το καταλαβαίνεις...
μιας και προφανώς το προυγουμενο αμάξι σου ηταν με μηχανικό γκάζι και μαλλον ατμοσφαιρικό...
...και γι αυτο ειχε σαφως πιο άμεση απόκριση στο γκάζι

παρόλα αυτά σε μερικά 207 1,6Τ ειχε παρατηρηθεί "πιο αργή" απόκριση σε σχέση με άλλα 207 1,6 Τ και αυτό απ' οτι εχω μάθει "διορθώνεται" με μια επίσκεψη στοπ συνεργείο για "Update"...

δεν ξέρω αν εισαι σε αυτή την φουρνια 207 ή απλά σου φαίνεται "αργη" η απόκριση (σε σχεση με την ατμοσφαιρική εμπειρία σου)

ισως το καλήτερο που χεις να κάνεις ειναι να κάνεις μια βόλτα ενα άλλο 207 1,6 Τ και δεις αν κάνει το ιδιο ή αν όντως το δικό σου εχει κάποιο "πρόβλημα"


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 02:12:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιώργο, υπάρχει το ενδεχόμενο η καθυστέρηση αυτή να οφείλεται σε σκάστρα ή σε μπουζί.

Η μεν σκάστρα όταν ταλαιπωρηθεί δεν στεγανοποιεί το κομμάτι υψηλής πίεσης της τουρμπινας, τα δε μπουζί σου προκαλούν πειράκια και σε κόβουν πάνω στη χαρά!

Την σκάστρα σου την ακούς ποτέ; Έστω με ανοικτό παράθυρο;


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
spyros_rallye (SPYROS)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 20 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 361

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 20:15:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Γιώργο, υπάρχει το ενδεχόμενο η καθυστέρηση αυτή να οφείλεται σε σκάστρα ή σε μπουζί.

Η μεν σκάστρα όταν ταλαιπωρηθεί δεν στεγανοποιεί το κομμάτι υψηλής πίεσης της τουρμπινας, τα δε μπουζί σου προκαλούν πειράκια και σε κόβουν πάνω στη χαρά!

Την σκάστρα σου την ακούς ποτέ; Έστω με ανοικτό παράθυρο;




salex, ,μιας και το ανεφερες ειναι φυσιολογικο να μην ακουγεται η εργοστασιακη σκαστρα οταν εισαι μεσα στο αμαξι με ανοιχτο παραθυρο? στο δικο μου (rallye) δεν ακουγεται σχεδον καθολου!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 20:52:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι φυσιολογικό μιας και στη ουσία είναι κλειστού τύπου.
Η εκτόνωση γίνεται μέσα στο κέλυφος του συμπιεστή και όχι στων περιβάλλοντα χώρο του κινητήρα και για αυτό δεν ακούγεται.
Ακόμα και με ανοιχτό παράθυρο με το ζόρι θα την ακούσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 21:27:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι λιγες 1300 στοφες ρε παιδια...
μετα τις 1600-1700 πρεπει να ναι οκ ....
δωσε λιγο παραπανω 1η δλδ αν παει 300-400 παραπανω δε θα παθει τπτ πιστευω Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dounavis (Γιωργος Δουναβης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 (16V) CCT (2007)

Ένταξη: 16 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2009, 00:27:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:


Την σκάστρα σου την ακούς ποτέ; Έστω με ανοικτό παράθυρο;


Οχι!

Οσο για τις στροφες συνηθως σε ανηφορο αν γεμισω την 1η εως 3,500 και αν κανω αργη αλλαγη πεσει στις 1500+ παλι αποκρινεται ετσι.
Στη Λιον που τους το ειπα το περασαν στο χαλαρο αλλαξε πρατηριο καυσιμων μου ειπαν χωρις να δωσουν βαθος στο προβλημα.
Ειναι η πρωτη γενια CC T (μαλιστα ο πωλητης μου ειπε οτι ειναι το 1ο που θα ερθει στην Ελλαδα...ωραια πρωτεια εχω!!!!χαχα)
Δεν εχω κανει ακομα 8000 χλμ απο τον 8/2007 τι να πω...και τελειωνει και η εγγυση οπου νανε!


BMW R 1200 GS - 101 Hp
Peugeot 207cc 1.6T - 150hp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Φεβ 2009, 12:09:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

android έγραψε:
ειναι λιγες 1300 στοφες ρε παιδια...
μετα τις 1600-1700 πρεπει να ναι οκ ....
δωσε λιγο παραπανω 1η δλδ αν παει 300-400 παραπανω δε θα παθει τπτ πιστευω Wink


+1000!!!

Αυτο ακριβος!

1600 για αλλαγη σε τοσο βαρυ αμαξι ειναι λιγες, βαλε και το turbo lag που ειναι φυσιολογικο ,βάλε και το ηλεκτρογκαζο! ε ψοφάει το αμαξι!

εγω το 206 ατμοσφαιρικο οταν το πρωτοπηρα ειχα φαει κολημα, δεν μπορουσα να βγαλω αλαγη (μαθημενος σε μηχανηκα γκαζια). ειχα συνηθήσει να κανω αλαγες και χαμηλα (1600-2000)

ε μετα που το καλοσκεφτηκα αρχισα να ρουφάω τις ταχυτητες, αλαγη στις 3000+ πάντα! για σωστες γρηγορες και ασφαλεις αλαγες!

και σκεψου οτι ειναι ατμοσφαιρικο το δικο μου και δεν χανω απο το τουρμπο λαγκ...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0434s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on