Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2004, 02:23:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Απ την άλλη μετά το ''pit stop'' για φούσκωμα ελαστικών και φρέσκια 100αρα βενζίνη το αμάξι παίρνει τα επάνω του.
Αλήθεια δεν έχετε παρατηρήσει ότι με φρέσκια βενζίνη (έστω και 10-15 ευρώ) αν έχετε την παλιά πολλές μέρες πάει πολύ καλύτερα
Πάντως η αντλία μας επηρεάζεται στην λειτουργία και απόδοση της από την ποσότητα του καυσίμου στο ρεζερβουάρ ναι ή όχι ? |
η αντλια ειναι εβαπτιζομενη καθετα στο ρεζερβουαρ και δουλευει στα 'χαρτια' καλητερα οταν ειναι γεματο το ρεζερβουαρ.
ΑΛΛΑ το φαινομενο που συζηταμε δεν εξαρταται μονο απο το βαρος και την αναλογια κιλων ανα ιππο.ΠΡΑΓΜΑΤΙ σενα ρεζερβουαρ κατω απο το 1/4 εχω προσεξει κιεγω οτι υπαρχει διαφορα στις επιδοσεις.
Η σταδιακη μειωση της βενζινης ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ευκολα καποιον να παρατηρησει την βελτιωμενη αναλογια κιλων ανα ιππο αφου ειναι μικρη (και σταδιακη συνεχως)ακομα και για ενα σχετικα αδυναμο αμαξι.
Το φαινομενο ωφειλεται στις διαφορες πιεσεων που υπαρχουν στο ρεζερβουαρ οταν ειναι γεματο τικγα και οταν ειναι αδειο.Δεν εχω μελετησει καλα τη δυναμικη συμπεριφορα των καυσιμων (fuel dynamics) επειδη ειναι ενα τεραστιο κεφαλαιο αλλα απο προχειρες αναγνωσεις κατι τετοιο θυμαμαι.
Παντως ειναι πολλα τα 'περιεργα' φαινομενα που συμβαινουν οντως και μερικες φορες νομιζουμε οτι απλα ειναι η ιδεα μας.
Τωρα οσο για το φουσκωμα των ελαστικων, αμα τα τιγκαρουμε απλα μειωνεται αρκετα η τριβη με οτι αυτο συνεπαγεται.
Για τις ΚΟΝΤΡΙΤΣΕΣ τωρα (σαν club πρεπει να μοιραζομαστε κανα μυστικο ), μια καλη λυση για κατι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ωφελιμο ειναι το γεμισμα των ελαστικων με ηλιο το οποιο εχει χαμηλοτερη πυκνοτητα απο τον αερα (οποιος καταλαβε,καταλαβε)
Υπαρχουν πολλοι που το κανουν με μικρο κοστος για καθε ελαστικο.Το κακο ειναι οτι αμα θελουμε να προσθεσουμε πιεση,ξεχναμε το βενζιναδικο και βεβαια κοστιζει.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2004, 04:01:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως ειμαι σιγουρος 100% οτι το βαρος του καυσιμου παιζει μεγαλο ρολο στις επιδοσεις. Στην δικη μου περιπτωση ειμαι επισης σιγουρος οτι το "πλεονεκτημα" του γεματου ρεζερβουαρ που θεωρητικα θα εκανε την αντλια να δουλευει καλυτερα, αντισταθμιζεται ευκολα και υποσκελιζεται απ'το πλεονεκτημα του λιγοτερου βαρους.
Για μενα η διαφορα ειναι πολυ αισθητη. Επισης εχω κανει αποτομα στριψιματα ακομα και με ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟ τεποζιτο και προβλημα δεν ειχα . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2004, 08:51:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως υπαρχει μια μικρη διαφορα με γεματο ή σχεδον αδειο ρεζερβουαρ, αλλα στη δευτερη περιπτωση η τρομπα βενζινης ζοριζεται αρκετα για να κανει το εργο της!!! Το καλυτερο απο αποψη αποδοσης και αξιοπιστιας ειναι καπου στο μεσω του δεικτη βενζινης!!! Ταδε εφη και μηχανικος ψειρας...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Αύγ 2004, 15:08:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως το ελάφρωμα πίσω δεν είναι δύσκολο (προς kouzman). Πίσω καθίσματα και ρεζέρβα αφαιρέθηκαν πριν ένα μήνα στην πλάκα. Η όλη ιστορία είναι κάτω από 15 λεπτά. Κέρδος 50 κιλά ελαφρύτερος κυρίως στον πίσω άξονα.
Στην πλάστιγγα των φερυ στο ρίο είχα ζυγιστεί 1010 κιλά με 1/4 βενζίνη και 960 χωρίς τα καθίσματα-ρεζέρβα. Με φουλ βενζίνη το υπολόγίζω 1050.
Έστω αναλογία βάρους 60-40 μπρος πίσω. Δηλαδή με πλήρες φορτίο 630 κιλά μπροστά και 420.
Το ελάφρωμένο είχε χάσει 1050-960=90 κιλά από πίσω κατά κανόνα.
Τα 90 κιλά στα 420 του πίσω άξονα (χοντρικά εντάξει...) είναι 21%
Το αυτοκίνητο πλαγιολίσθαινε. Τραγικά όμως. Πολύ πλάκα αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Σε χρονομετρημένο κομμάτι παρότι ήμουν 8,5% πιο ελαφρύς ο χρόνος ήταν αρκετά χειρότερος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Αύγ 2004, 04:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν χαμηλωνε λιγο το πισω μερος αραγε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeot206cc (akis) Μέλος
308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Αύγ 2004, 08:27:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχετε σκεφτεί ότι με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων μπορεί να μειώνεται η ακαμψία εκεί πίσω ; Επίσης.... Το ελάφρωμα μόνο στο πίσω μέρος έχει αναβάσει το κέντρο βάρους και το έχει μεταφέρει προς τα εμπρός ;
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Αύγ 2004, 09:06:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε μου το κακο ειναι οτι εμεις εχουμε το cc οπου τα καθισματα του δεν κανουν τοσο μεγαλη διαφορα...
επισης ρεβερβα δεν εχουμε...
παπντως λιγο απο δω λιγο απο κει τα κερδη στην κρισιμη στιγμη μπορει να ειναι σημαντικα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Αύγ 2004, 09:26:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Επισης εχω κανει αποτομα στριψιματα ακομα και με ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟ τεποζιτο και προβλημα δεν ειχα . |
Εμένα με βενζίνη στην τελευταία άσπρη γραμμή (λίγο πριν ανάψει λαμπάκι δλδ) σε 2-3 απότομες στροφές (στην "βόλτα" της β.εύβοιας) μου έσβηνε!!! Μήπως βάζω αλανιάρα βενζίνη και κρύβεται απο το ντεπόζιτο; Πάντως είναι λίγο ελεινό να κυνηγάς τον πρόεδρο και να σου σβήνει η μηχανή 5 μέτρα πριν την στροφή με 130km/h.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Αύγ 2004, 14:38:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Alex έγραψε: | Επισης εχω κανει αποτομα στριψιματα ακομα και με ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟ τεποζιτο και προβλημα δεν ειχα . |
Εμένα με βενζίνη στην τελευταία άσπρη γραμμή (λίγο πριν ανάψει λαμπάκι δλδ) σε 2-3 απότομες στροφές (στην "βόλτα" της β.εύβοιας) μου έσβηνε!!! Μήπως βάζω αλανιάρα βενζίνη και κρύβεται απο το ντεπόζιτο; Πάντως είναι λίγο ελεινό να κυνηγάς τον πρόεδρο και να σου σβήνει η μηχανή 5 μέτρα πριν την στροφή με 130km/h. |
Ε ήσουνα και πιο βαρύς... Είχες αυτόν τον μαυροφορεμένο τύπο με το δρεπάνι που καθόταν στον ουρανό του αυτοκινήτου σου!!!
® |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
xeskepastos (Spyros) Μόλις έγραψα
206 CC 1.6 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 46 Τόπος: Italy
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Αύγ 2004, 16:16:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | φιλε μου το κακο ειναι οτι εμεις εχουμε το cc οπου τα καθισματα του δεν κανουν τοσο μεγαλη διαφορα...
επισης ρεβερβα δεν εχουμε... |
Μπορεις ομως παντα να ξηλωσεις την σκεπη... εκει να δεις ελαφρωμα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Αύγ 2004, 08:55:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ασε φιλε μου και το εχουμε προβλεψει και αυτο...
οταν αλλαξω εγω αμαξι και παρω κανα μεγαλο ειπαμε με τον αδερφο μου το 206 να το κανουμε τελειως παιχνιδι...
αυτο συνεπαγεται ορισμενα εξαρτηματακια απο γαλλια μερια οπως πολυεσθερικη οροφη και πισω καπο, καθως και ενα roll cage... το βλεπω το αμαξι για κατω απο 1000 κιλα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Αύγ 2004, 10:19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: |
Εμένα με βενζίνη στην τελευταία άσπρη γραμμή (λίγο πριν ανάψει λαμπάκι δλδ) σε 2-3 απότομες στροφές (στην "βόλτα" της β.εύβοιας) μου έσβηνε!!! Μήπως βάζω αλανιάρα βενζίνη και κρύβεται απο το ντεπόζιτο; Πάντως είναι λίγο ελεινό να κυνηγάς τον πρόεδρο και να σου σβήνει η μηχανή 5 μέτρα πριν την στροφή με 130km/h. |
Ε τον μ@λ@κ@ !φαντασου πως πηγαινες!!!μετατοπιζοταν η βενζινη και σου εσβηνε
ΧΑ ΧΑ ΧΑ Χ Α
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Αύγ 2004, 13:04:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LoL
Στο θέμα μας πάντως με το 1,4(8v) βλέπω κάι εγώ μεγάλη διαφορά με σχεδόν άδειο ντεπόζιτο... (και είμαι σίγουρος, αν και δεν έχω κανει μετρήσεις, πως δεν είναι ψυχολογική)
Επίσης το αμάξι το νιώθω πολύ καλύτερα με επιπλέον αέρα (στα 2,5-2,6) Αν και γλυστράει πολύ, σε ευθείες σπέρνει!
Χειρότερη φάση ever... Εγώ + 4 άτομα στο τουτού (ο συνοδηγός 85χρονών και 100+ κιλά) με γεμάτο ντεπόζιτο και χωρίς να έχω ελέγξει τον αέρα να προσπαθώ να ανέβω Πανόραμα για να κατεβώ Άγιο βασίλειο...
Ήθελα να το ρίξω στη άκρη να δώ τον Χορτιάτη απο κοντά!
Don't try this at road...
Yg: Moro moy ti se bazo na kaneis... : \
Για δες καιρό που διάλεξε.. ο χάρος να το πάρει...
Farewell 206 Xs (8V) 1,4 (2003)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
andreas77THP (Ανδρέας) Νέος χρήστης
Peugeot 207GT THP
Ένταξη: 18 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 54
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 22:51:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Val έγραψε: | Π.χ.ειχα μια φιλη που ηταν περιπου 100 κιλα ( ) |
ΠΟΣΑ:?: |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 02:40:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατι ακουω για πιεσεις ελαστικων, οι οποιες εννοειται οτι ειναι ολες λανθασμενες... Κοιταξτε στο κολωνακι της πορτας του οδηγου... Ειναι πολυ απλο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|