Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 02:54:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν αναλογιστούμε πως η Shell πριν από λίγο καιρό έδινε ρευστότητα 15W-50 (και μόνο αυτήν) ακόμα και στην σειρά Ultra (γκρί μπουκάλι), μπορούμε να πούμε πως η προστασία του κινητήρα εξαρτάται και απο πολλούς άλλους πάραγοντες. Εξάλλου, σε ό,τι αφορά το δικό μου αυτοκίνητο, εδώ και καιρό πλέον "φοράει" 10W-40 αλλά ημισυνθετικά.
Απο την στιγμή που αλλάζονται πολύ νωρίτερα (μαζί με το φίλτρο) από το προβλεπόμενο όριο χιλιομέτρων, τι κίνδυνος μπορεί να υπάρχει με τα ημισυνθετικα;
(Πάντως εγώ καλού κακού συνθετικά θα βάλω στην επόμενη αλλαγή...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 05:02:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Αν αναλογιστούμε πως η Shell πριν από λίγο καιρό έδινε ρευστότητα 15W-50 (και μόνο αυτήν) ακόμα και στην σειρά Ultra (γκρί μπουκάλι), μπορούμε να πούμε πως η προστασία του κινητήρα εξαρτάται και απο πολλούς άλλους πάραγοντες. Εξάλλου, σε ό,τι αφορά το δικό μου αυτοκίνητο, εδώ και καιρό πλέον "φοράει" 10W-40 αλλά ημισυνθετικά.
Απο την στιγμή που αλλάζονται πολύ νωρίτερα (μαζί με το φίλτρο) από το προβλεπόμενο όριο χιλιομέτρων, τι κίνδυνος μπορεί να υπάρχει με τα ημισυνθετικα;
(Πάντως εγώ καλού κακού συνθετικά θα βάλω στην επόμενη αλλαγή...  |
Μα δεν προτιμούμε το 10W/40 διότι προστατεύει καλύτερα από το 15W/50, αλλά γιατί επιτρέπει στον κινητήρα να δουλεύει λίγο πιο ελεύθερα, με το ανάλογο όφελος στην απόδοση.
Όπως είπα και πιο πριν, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος αν βάζεις λάδι με τις κατάλληλες προδιαγραφές και το αλλάζεις όταν πρέπει.Είτε αυτό είναι απλό ορυκτέλαιο, είτε φουλ συνθετικό. Απλώς το συνθετικό έχει καλύτερες ιδιότητες που σου επιτρέπουν να έχεις ελαφρώς καλύτερη απόδοση και να το αλλάζεις πιο σπάνια. Και είναι και πιο ασφαλές για δυνατούς κινητήρες που δουλεύουν οριακά.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 12:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Αν αναλογιστούμε πως η Shell πριν από λίγο καιρό έδινε ρευστότητα 15W-50 (και μόνο αυτήν) ακόμα και στην σειρά Ultra (γκρί μπουκάλι), μπορούμε να πούμε πως η προστασία του κινητήρα εξαρτάται και απο πολλούς άλλους πάραγοντες. Εξάλλου, σε ό,τι αφορά το δικό μου αυτοκίνητο, εδώ και καιρό πλέον "φοράει" 10W-40 αλλά ημισυνθετικά.
Απο την στιγμή που αλλάζονται πολύ νωρίτερα (μαζί με το φίλτρο) από το προβλεπόμενο όριο χιλιομέτρων, τι κίνδυνος μπορεί να υπάρχει με τα ημισυνθετικα;
(Πάντως εγώ καλού κακού συνθετικά θα βάλω στην επόμενη αλλαγή...  |
Να θυμάσαι ότι τα 6100 10W/40 είναι ΗΜΙ-συνθετικά, ενώ τα 6100 5W/40 ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ 100% 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 14:14:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Total, Elf, Motul.... Τελικα οι Γαλλοι εκτος απο καλα αυτοκινητα βγαζουν και καλα λιπαντικα ..
Ασχετο: Dimip δεν μας ειπες τι φοραγες ΠΡΙΝ το 300V? (η δεν θυμαμαι..) |
δεν θυμασαι....
shell helix ασχετων λοιπον στοιχειων
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 12:11:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χθες καθως σερφαρα στο site της shell διαβασα σε ενα σημειο οτι ΔΕΝ ειναι σωστο να αλλαζουμε τα λαδια σε νωριτερα χρονικα διαστηματα η χιλιομετρα απο αυτα που προβλεπει ο κατασκευαστης!Εχετε ακουσει εσεις ποτε κατι παρομοιο γιατι εγω (οπως και η πλειοψηφια πιστευω απο εδω μεσα) ηξερα οτι οσο νωριτερα τοσο το καλυτερο.Ξερει καποιος κατι περισσοτερο?Και αν οντως ισχυει κατι τετοιο,σε ποια λογικη μπορει να βασιζεται?Μηπως το λενε για καθαρα οικονομικους λογους?(Λεμε τωρα...Δεν νομιζω να τους ενδιαφερει κατι τετοιο!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 13:08:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
max έγραψε: | Χθες καθως σερφαρα στο site της shell διαβασα σε ενα σημειο οτι ΔΕΝ ειναι σωστο να αλλαζουμε τα λαδια σε νωριτερα χρονικα διαστηματα η χιλιομετρα απο αυτα που προβλεπει ο κατασκευαστης!Εχετε ακουσει εσεις ποτε κατι παρομοιο γιατι εγω (οπως και η πλειοψηφια πιστευω απο εδω μεσα) ηξερα οτι οσο νωριτερα τοσο το καλυτερο.Ξερει καποιος κατι περισσοτερο?Και αν οντως ισχυει κατι τετοιο,σε ποια λογικη μπορει να βασιζεται?Μηπως το λενε για καθαρα οικονομικους λογους?(Λεμε τωρα...Δεν νομιζω να τους ενδιαφερει κατι τετοιο!) |
δεν εχω ακουσει κατι τετοιο απο ιδιοτη ποτε ξανα παρα μονο απο τους επισημους εμπορους των αντιπροσωπειων που φυσικα συμβουλευουν την αλλαγη σε μεγαλα χρονικα διαστηματα (το μαχ επιτρεπομενο συνηθως) κιαυτο για αλλους λογους.
Το να μην πρεπει να αλλαζουμε λαδια στο αυτοκινητο ειναι σαν να μου λεει καποιος πως πρεπει να τηγανιζω τις πατατες σπιτι μου στο ιδιοι λαδι τουλαχιστον 5 φορες και να μην το πεταξω στις 2!! η να μου πει καποιος πως οι μπαταριες στο τηλεκοντρολ της τηλεορασης μου πρεπει να λυωσουν μεσα στο κουτακι και να μην τις αλλαξω οταν πιστευω πως αδειαζουν.

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 16:23:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ... Δεν πιστεύω οτι είναι τόσο σοβαρό ούτε τόσο γελοίο...
Εγώ άλλαξα λάδια μετά από ένα 7μηνο πριν από 4 μέρες. Εντάξει παίζουν πολλά. Κι εγώ έχω ακούσει οτι δεν κάνει να αλλάζουμε λάδια συχνά, αλλά so what? Και από την όλη διατριβή που έχει γίνει στο θέμα, δεν νομίζω να έχουμε καταλήξει σε κάτι αρνητικό. Το μόνο που κρατάω εγώ από όλο το θέμα είναι καταρχήν αυτό που είχε πει ο Μίλτος οτι τα λάδια είναι υδρόφιλα και θέλουν αλλάγη κάθε 6μηνο, και από 'κει και πέρα η εμπειρία σας που λέει πόσο φρεσκάρει το μοτέρ μια αλλαγή λαδιών. Και δεδομένου οτι εδώ μέσα, και όχι μόνο, όλοι το ψιλοπατάμε, και αφού όλοι θέλουμε να χαιρόμαστε το αυτοκίνητό μας, γιατί να μην κάνουμε αυτό το μικροέξοδο (γιατί για τέτοιο πρόκειται) ώστε να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο;
Απλά τώρα τελευταία κόλλησα λίγο (αφού ξεπέρασα το γεγονός των συχνών αλλαγών) με το άλλο γεγονός που λέει ότι, οκ οι συχνές αλλαγές, αλλά ξαναβάλε λάδι της ίδιας μάρκας. Κάπως έτσι ο μπαμπάς μου είχε κάψει ένα μοτέρ πριν από χρόνια. Και εκεί κολλάω... Δεδομένου οτι το αυτοκίνητο ήρθε με TOTAL 0/30 από το εργοστάσιο, στο service της Lion μου έβαλαν 5/40 Shell Helix στο γκρι μπουκάλι , και τώρα εγώ μετά από ένα 7μηνο ξαναέβαλα λάδια 5/40 και βαλβολίνες 75/80 της TOTAL, πράγμα που προτείνει και η μαμά PSA (ούτως ή άλλως Peugeot, Citroen, Michelin, TOTAL, και άλλες πόσες μάρκες στο ίδιο group ανήκουν, αλλά λέμε τώρα... ) Οπότε πώς να πάω τώρα εγώ και στο επόμενο service να βάλω πχ τα Motul 300V;
Ρε με τι βασανίζουμε τα μυαλουδάκια μας... 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 10:38:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προχτες πηγα και αλλαξα λαδακια και εβαλα για πρωτη φορα τα CASTROL GTX3 MAGNATEC 10W40.Πρωτη εντυπωση ειναι οτι η εκκινηση γινεται πιο ομαλα και ο κινητηρας δεν κανει σαν τρακτερ μεχρι να ζεσταθει οπως με τα helix 15w50.Επισης η διαφορα στην ευστροφια ειναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ.Τωρα πλεον καταλαβα τι εγληματικο λαθος εκανα να βαζω τοσο καιρο τα λαδια που πρωτεινει η αντιπροσωπεια (helix 15w50).Oxι μονο το ιξωδες ειναι εκτος προδιαγραφων του κινητηρα,αλλα ειναι και αμφιβολου ποιοτητας.Εχει κανεις δοκιμασει τα castrol που προανεφερα?Γνωριζει αν ειναι ημισυνθετικα η πληρως συνθετικα γιατι το κουτι δεν αναφερει τιποτα.Παντως απο την τιμη και μονο(10 ευρω το λιτρο) υποθετω οτι ειναι συνθετικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 14:16:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μόνο το όνομα της Castrol είναι εγγύηση!
Δεν ξέρω αν είναι ημισυνθετικά ή 100% συνθετικά, έχω την εντύπωση πως είναι συνθετικά.
Ό,τι άλλο παρατηρήσεις ή σου κάνει εντύπωση, καλή ή και κακή, γράψτο μας! Μπράβο φίλε μου! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 15:14:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακούω 15/50; Και Helix... να υποθέσω service της αντιπροσωπίας;
Anyway, έχω την εντύπωση οτι τα 10/40 είναι ημισυνθετικά... Πάντως φίλε μου θα δεις ακόμη πιο μεγάλη ευστροφία και δύναμη όταν βάλεις κάτι σε 5/40 που είναι και το ιδανικό λάδι. Ωστόσο σωστά πήγες σε 10/40 αν θες να το κατεβάσεις σταδιακά για να το συνηθίσει και το μοτέρ σου. Επίσης καλό θα ήταν να μετρούσες και τις ανοχές των ελατηρίων των βαλβίδων σου για να μην έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού, που δεν πιστεύω. Πάντως την προηγούμενη εβδομάδα που ξαναέριξα μια ματιά στο βιβλίο συντήρησης του 206 και είδα τους τύπους λιπαντικών, πρόσεξα μια σημείωση που έλεγε οτι το εργοστάσιο δίνει μια μέγιστη κατανάλωση λαδιού 0,5 λίτρο/1000 χιλιόμετρα. Δηλαδή σε 7000 χλμ. ίσαμε να κάψει όλο το περιεχόμενο του κάρτερ. Εδώ γελάνε.... Πάντως την ίδια κατανάλωση δίνουν όλα τα μοτέρ της PSA, και με παράδειγμα μια 1800 Xantia που έχουμε που τσιμπάει ελαφρώς λαδάκι (σε 72000 χλμ), όχι βέβαια το εξωφρενικό ποσό μισού λίτρου ανα 1000 χλμ, αλλά τραβάει ελαφρώς. Πρόβλημα: τα τσιμουχάκια των βαλβίδων που ξεραίνονται. Η αντικατάσταση απλή και σχετικά εύκολη (μπισκοτοκούλουρα για αυτούς που ξέρουν), αλλά πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ. Οπότε, το αφήνεις να "τραβάει", αφού έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, και με τις ευλογίες του εργοστασίου.
Πάντως αν και η PSA γνωρίζει το πρόβλημα ήδη από την παραγωγή 2ης γενιάς Xantia, εντούτοις δεν το διόρθωσε (για λόγους ίσως που θα είχαν να κάνουν με αστοχία υλικού στην πρώτη γενιά, και έτσι επιδιορθώσεις εις βάρος της εταιρίας; ), και μάλιστα το έβαλε και στο βιβλιαράκι συντήρησης για να το έχουμε υπόψη μας, οτι μετά τις 60000 χλμ ίσως τραβάει λίγο λαδάκι με max οτι προανέφερα, έτσι για να ξέρουμε τι παίζεται. Και τώρα βλέπουμε οτι την ίδια κατανάλωση δίνει και στο 206.
Πάντως και κάτι άσχετο, σχετικά με την συνεργασία Peugeot-BMW, θα μου άρεσε να έβαζαν οι Γάλλοι το αμάξωμα και οι Γερμανοί το μοτέρ, παρά το αντίθετο που πρόκειται να συμβεί.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 18:31:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Πάντως και κάτι άσχετο, σχετικά με την συνεργασία Peugeot-BMW, θα μου άρεσε να έβαζαν οι Γάλλοι το αμάξωμα και οι Γερμανοί το μοτέρ, παρά το αντίθετο που πρόκειται να συμβεί. |
Θα προτιμούσα Γαλλικό μοτέρ σε Γαλλικό αμάξωμα. Τα περί αυξημένης αξιοπιστίας των γερμανικών και γιαπωνέζικων μοτέρ σε σχέση με τα γαλλικά είναι ένας μύθος που καταρρίφθηκε στα Rally και στις πίστες από τα GroupN έως τα WRC και F1.
Τα Castrol Magnatec είναι ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2003, 03:33:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ.. δεν ξερω για τις αλλες κατηγοριες παντως στη Φορμουλα 1 δεν ειναι ροδινα τα πραγματα.. Η Ρενο τον τελευταιο καιρο με το κινητηρα των 110 μοιρων δεν παει και πολυ καλα ουτε απο αξιοπιστια, ουτε απο αλογα, η πεζο απ'το 93 που μπηκε μεχρι το 2000 δεν εκανε τιποτα ειτε στην πλατη των McLaren ειτε σε αλλες ομαδες (με χαρακτηρηστικα τα πολλα μπαμ μπουμ των κινητηρων), ενω αντιθετα η BMW εχει δοσει μαθηματα αξιοπιστιας στον 3ο χρονο συμμετοχης της στην Φ1 σε εταιριες μυθους.. Ο BMW ηταν ο κινητηρας με τους περισσοτερους συμπληρωμενους γυρους αγωνα απο καθε αλλο κινητηρα... Συν το οτι η δυναμη φημολογειται για μαλλον κορυφαια και στροφες πανω απο 19.000... Τωρα και η Toyota δεν πηγε ασχημα εδω που τα λεμε.. Απ'τους πιο αξιοπιστους κινητηρες με νομιζω μονο 2 η 3 εγκαταλειψεις εξ'αιτιας κινητηρα...
Αλλα για να μη γενικευουμε με χωρες μπορουμε καλλιστα να παρουμε και τα παραδειγματα των Mercedes και Honda που η καθε εταιρια απ'αυτες τις δυο πρεπει να εσπασε πανω απο 20 μηχανες ΧΑΛΑΡΑ.. (ειδικα η Honda εσπασε ολα τα ρεκορ στο Spa οταν εσπασε 5 μηχανες σε δοκιμες και αγωνα και αλλες 3 την επομενη βδομαδα σε δοκιμες)
Γενικα μαλλον εχει σχεση με εταιριες παρα τιποτα αλλο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2003, 09:41:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άραγε, αυτοί οι κινητήρες τι λιπαντικά να έχουν; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 14:44:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Χμμ.. δεν ξερω για τις αλλες κατηγοριες παντως στη Φορμουλα 1 δεν ειναι ροδινα τα πραγματα.. Η Ρενο τον τελευταιο καιρο με το κινητηρα των 110 μοιρων δεν παει και πολυ καλα ουτε απο αξιοπιστια, ουτε απο αλογα, η πεζο απ'το 93 που μπηκε μεχρι το 2000 δεν εκανε τιποτα ειτε στην πλατη των McLaren ειτε σε αλλες ομαδες (με χαρακτηρηστικα τα πολλα μπαμ μπουμ των κινητηρων), ενω αντιθετα η BMW εχει δοσει μαθηματα αξιοπιστιας στον 3ο χρονο συμμετοχης της στην Φ1 σε εταιριες μυθους.. Ο BMW ηταν ο κινητηρας με τους περισσοτερους συμπληρωμενους γυρους αγωνα απο καθε αλλο κινητηρα... Συν το οτι η δυναμη φημολογειται για μαλλον κορυφαια και στροφες πανω απο 19.000... Τωρα και η Toyota δεν πηγε ασχημα εδω που τα λεμε.. Απ'τους πιο αξιοπιστους κινητηρες με νομιζω μονο 2 η 3 εγκαταλειψεις εξ'αιτιας κινητηρα...
Αλλα για να μη γενικευουμε με χωρες μπορουμε καλλιστα να παρουμε και τα παραδειγματα των Mercedes και Honda που η καθε εταιρια απ'αυτες τις δυο πρεπει να εσπασε πανω απο 20 μηχανες ΧΑΛΑΡΑ.. (ειδικα η Honda εσπασε ολα τα ρεκορ στο Spa οταν εσπασε 5 μηχανες σε δοκιμες και αγωνα και αλλες 3 την επομενη βδομαδα σε δοκιμες)
Γενικα μαλλον εχει σχεση με εταιριες παρα τιποτα αλλο... |
Ας μην γελιόμαστε...
Η formula 1 καθώς και το WRC ή οτιδήποτε άλλο δεν έχει σχέση (κατά την άποψή μου) με την καθημερινή παραγωγή των αυτοκινήτων. Όταν κάποια τεχνογνωσία αποκτηθεί μέσα από τέτοιους θεσμούς δεν εφαρμόζεται αμέσως.
Τα μοτέρ της peugeot είναι πολύ καλής ποιότητας και υψηλών προδιαγραφών. Μια σοβαρή ένδειξη που συνηγορεί σε αυτό είναι και η μικρή ποσότητα λαδιού που απαιτεί ο 1,6 16v (χωρίς το φίλτρο θέλει λιγότερο απο 3 λίτρα, κάτι που υποδηλώνει μικρές ανοχές και λείες επιφάνειες).
Τα προβλήματα αξιοπιστίας έχουν να κάνουν με προχειρότητες στην συναρμολόγηση ή οπουδήποτε αλλού (π.χ. η φλάντζα του θερμοστάτη που χάνει λίγο παραφλού, βλ. σχετικό topic - υπόμνημα). Η επιλογή κάποιων φθηνών περιφερειακών αναλώσιμων συστημάτων (αμορτισέρ κ.τ.λ.) εντάσσεται και αυτή στην προχειρότητα για την μείωση του κόστους.
Παρόλα αυτά το πλαίσιο είναι πολύ καλό, η ποιότητα βαφής (και αντισκωριακής "θωράκισης") σε υψηλά επίπεδα (12 χρόνια εγγύηση δεν είναι τυχαίο γεγονός) και ο κινητήρας ψιλοδιαμαντάκι (τουλάχιστον ο 1,6 16v). Επίσης το τιμόνι είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας, τα φρένα πολύ ωραία και η συμπεριφορά από τις πιο παιχνιδιάρικες με ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ κράτημα όμως. Τέλος η εμφάνιση του είναι superb...!
Βέβαι θα ήθελα να είχα καλύτερη συναρμογή πλαστικών και πιο καλά μονωμένη καμπίνα, αλλά δεν πειράζει. Άμα ήταν έτσι θα αγόραζα golf 1,4 (κοστίζει όσο το 206 1,6 16v) (φτου φτου μακρυά από 'δω )
Αυτό που με πείραξε όμως είναι το μετριότατο έως κακό (όχι σε ότι αφορά την κλιμάκωση αλλά την αίσθησή του) κιβώτιο ταχυτήτων. Εντελώς ακατάλληλο για ένα ψιλοspor αυτοκίνητο όπως το 206... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 14:55:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει ξέφυγα λίγο από το θέμα, αλλά δεν πειράζει.....
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 15:49:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
Αυτό που με πείραξε όμως είναι το μετριότατο έως κακό (όχι σε ότι αφορά την κλιμάκωση αλλά την αίσθησή του) κιβώτιο ταχυτήτων. Εντελώς ακατάλληλο για ένα ψιλοspor αυτοκίνητο όπως το 206...  |
Ίσως μια καλύτερη βαλβολίνη να σου άλλαζε να δεδομένα.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XASOS Νέος χρήστης

ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 11:46:25 Θέμα δημοσίευσης: Λάδια (Ιξώδες) |
|
|
Διαβασα σε ένα topic ότι κάποιοι προτείνουν λάδια αντί για 15-50 τα 10-40 ή 5-40 και ακόμα καλύτερα τα 5-30. Εγώ πιστεύοντας ότι έχουν άδικο θέλω να πιστέυω ότι τα 5-40 είναι σαφώς καλύτερα από τα 5-30. γενικά όσο μεγαλύτερο είναι το εύρος των δύο τιμών τόσο καλύτερο είναι το λάδι. εγώ του βάζω 10-60. ο δεύτερος δείκτης δεν δείχνει το ιξώδες του λαδιού όπως έχω να ακούσει να λένε αλλά μέχρι ποια θερμοκρασία λειτουργεί το λάδι απροβλημάτιστα. ΔΕΝ σημαίνει ότι είναι πιο παχύρευστο.... περιμένω αντιπαραθέσεις.....!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 13:35:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΟΣΟ; 10/60;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 15:32:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα αντιπαρατεθώ αύριο, να σας εξηγήσω κάποια πράγματα για τα λάδια, γιατί τώρα είμαι πνιγμένος μέσα στα σκ@τ@, στη δουλειά....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|