PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Μέτρηση Θερμοκρασίας Ελαστικών

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2004, 12:35:41    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Μέτρηση Θερμοκρασίας Ελαστικών Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή τον τελευταίο καιρο με βασανίζουν τα βενζινάδικα με τα κ@λοπιεσόμετρά τους Mad , και έχω διαπιστώσει οτι γενικά ζεσταίνω στο κέντρο το λάστιχο (και με χαμηλότερες πιέσεις) αποφάσισα να εξοπλιστώ με δικό μου πιεσόμετρο και θερμόμετρο ελαστικών. Το πρώτο δεν θα δυσκολευτώ, αλλά για θερμοκρασία, με το ζόρι βρίσκω στο net. Έχουμε καμία πρόταση δοκιμασμένη και οικονομική?

Idea Έχω ένα περισσευούμενο θερμίστορ από PC και σκεφτόμουν ότι αν το καλιμπράρω με ένα πολύμετρο την έχω βγάλει καθαρή. Τι λέτε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Γιωργος77 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 16V XS

Ένταξη: 21 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - ΨΥΧΙΚΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2004, 19:19:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω πώς λειτουργεί το θερμίστορ αλλά αν λειτουργεί όπως το θερμοζεύγος τότε η βαθμονόμηση είναι πολύ εύκολη. πρέπει να είναι σχεδόν απολύτως γραμμική η σχέση τάσης - διαφοράς θερμοκρασίας.


(Να και κάτι από τα εργαστήρια στο πολυτεχνειο που θα χρησιμεύσει σε κάποιον άνθρωπο....Τι συγκίνηση!) Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούν 2004, 03:46:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως! Αλλά πρέπει να έχω δώσει τις αναφορές από τη μετάδοση θερμότητας σε κάτι νέοπες... Cool

Το μαμάω λίγο το θέμα Rolling eyes , αλλά σε ποιό πολυτεχνείο και ποιά σχολή αναφέρεσαι? (Κάτσε να δεις που θα βγούμε "συνάδελφοι")
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Γιωργος77 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 16V XS

Ένταξη: 21 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - ΨΥΧΙΚΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2004, 13:09:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορώ να σου δώσω ότι στοιχεία θες από βαθμονόμηση θερμοζεύγους.

Από ότι καταλαβαίνω είσαι φοιτητης στο πολυτεχνείο σωστά;

Εγώ είμαι μεταπτυχιακός στο ΣΕΜΦΕ οπότε έχω κάνει μερικές φορές την ασκηση σε μηχανολόγους και ηλεκτρολόγους. Από εκεί τα θυμάμαι όλα αυτά.

Να βρεθούμε καμμια μέρα στο ΕΜΠ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2004, 13:51:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ασφαλη συμπερασματα μπορεις να βγαλεις μονο σε skidpad τεστ ή μεσα σε πίστα.Αμέσως μετά το track session ή τους κύκλους skidpad (πριν αρχίσουν να κρυώνουν τα ελαστικά) μετρούμε και καταγράφουμε την θερμοκρασία του προφίλ κάθε ελαστικού. Ειδικότερα σε κάθε ελαστικό μετρούμε την θερμοκρασία της εξωτερικής, μέσης και εσωτερικής πλευράς της επιφάνειας τριβής του ελαστικού. Άρα σε κάθε μέτρηση θα έχουμε συνολικά 3 x 4= 12 μετρήσεις.

Τα αποτελεσματα των μετρησων αξιολογουνται ως εξης:

Το μέσον του ελαστικού είναι ψυχρότερο από τα εσωτερικά και εξωτερικά άκρα

Το ελαστικό δεν έχει αρκετή πίεση αέρα και το κέντρο του δεν εφάπτεται με το έδαφος.Όταν το ελαστικό έχει χαμηλότερη του ιδανικού πίεση, κάνει κοιλιά στο κέντρο της επιφάνειας επαφής με το οδόστρωμα.

Το μέσον του ελαστικού είναι θερμότερο από τα εσωτερικά και εξωτερικά άκρα

Το ελαστικό έχει υπερβολική πίεση αέρα και το κέντρο του εξέχει και εφάπτεται με το έδαφος. Αντίθετα τα έσω και έξω άκρα έχουν στρογγυλέψει σαν ελαστικό μοτοσυκλέτας και δεν εφάπτονται πλέον με το έδαφος. Όταν το ελαστικό έχει υψηλότερη του ιδανικού πίεση, παίρνει το σχήμα μπαλλονιού και το κέντρο της επιφάνειας επαφής με το οδόστρωμα προεξέχει.

Το έξω άκρο του ελαστικού είναι θερμότερο

1)Το εξωτερικό ελαστικό της στροφής «διπλώνει» στην στροφή λόγω δημιουργίας κλίσης (θετικού) κάμπερ από κακή ρύθμιση της γεωμετρίας
2)Τα ελαστικά είναι υψηλού προφίλ που διπλώνουν σε κάθε στροφή κατά τη μετατόπιση βάρους στους εξωτερικούς τροχούς.
3) Τα ελαστικά έχουν φορεθει σε στενότερες ζάντες από αυτές που απαιτεί ο κατασκευαστής.Η εξωτερική πλευρά του ελαστικού υποχωρεί και διπλώνει συχνά σε κάθε στροφή.
4) Ο οδηγός στρίβει υπερβολικά το τιμόνι σε κάθε στροφή και γενικότερα οδηγεί το αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο που η βίαιη μετατόπιση βάρους προκαλεί υποστροφή.
5) Ο τροχός έχει υπερβολική σύγκλιση και οι έξω πλευρές του ελαστικού φθείρονται σε μεγαλύτερο βαθμό

Το έσω άκρο του ελαστικού είναι θερμότερο

1) Το ελαστικό έχει μόνιμη κλίση προς τα έσω του οχήματος (αρνητικό κάμπερ) λόγω προβλήματος της ανάρτησης ή υπερβολικής ρύθμισης στατικού αρνητικού κάμπερ.
2) Ο τροχός έχει υπερβολική απόκλιση και οι έσω πλευρές του ελαστικού φθείρονται σε μεγαλύτερο βαθμό

Τα εμπρός ελαστικά είναι θερμότερα

1) Φυσιολογικό για αυτοκίνητα με κίνηση εμπρός, όπου σε κάθε στροφή τα εμπρός ελαστικά καλούνται να στρίψουν και να προωθήσουν.
2) Ο οδηγός στρίβει υπερβολικά το τιμόνι σε κάθε στροφή και γενικότερα οδηγεί το αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο που η βίαιη μετατόπιση βάρους προκαλεί υποστροφή.
3) Τα δύο εμπρός ελαστικά έχουν αρκετά χαμηλότερη πίεση αέρα σε σχέση με τα πίσω

Τα πίσω ελαστικά είναι θερμότερα

1) Τυπικο σε πισωvκίνητα αυτοκίνητα όπου ο οδηγός γκαζώνει υπερβολικά σε κάθε στροφή και ευθεία και γενικότερα οδηγεί το αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο που προκαλεί υπερστροφή λόγω σπινιαρίσματος
β) Τα δύο πίσω ελαστικά έχουν αρκετά χαμηλότερη πίεση αέρα σε σχέση με τα εμπρός

Όλα τα ελαστικά έχουν υψηλότερη του κανονικού θερμοκρασία

1) Τα ελαστικά έχουν υπερβολικά μαλακή γόμα
2) Η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας ή οδοστρώματος είναι υψηλή.

Όλα τα ελαστικά έχουν χαμηλότερη του κανονικού θερμοκρασία

1) Τα ελαστικά έχουν υπερβολικά σκληρή γόμα
β) Η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας ή οδοστρώματος είναι χαμηλή.

Τα εμπρός ελαστικά είναι γενικά κρύα σε σχέση με τα πίσω

Η κατανομή βάρους δεν είναι η ιδανική και το περισσότερο βάρος κατανέμεται στον πίσω άξονα

Τα πίσω ελαστικά είναι γενικά κρύα σε σχέση με τα μπροστά

Η κατανομή βάρους δεν είναι η ιδανική και το περισσότερο βάρος κατανέμεται στον εμπρός άξονα οπως συμβαινει σε όλα τα αυτοκίνητα με κίνηση εμπρός


Αυτα....

Επισης αν βαλεις στο google να ψαξει για tire (tyre) pyrometers θα σου βγαλει 3 εκατομμυρια αποτελεσματα






pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2004, 14:10:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Turnfast μου μυρίζει. Από εκεί μου κόλλησε κι εμένα η ιδέα για τις θερμοκρασίες. Αλλά δεν σκέφτηκα να το ψάξω ως πυρόμετρο. Thanks μάκη.

Γιώργο καλά κατάλαβες, μηχανολόγος είμαι, αλλά στην Πάτρα. Anyway αν χρειαστεί θα στείλω pm.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2004, 14:13:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι μονο turnfast ειναι και πολλα αλλα....


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2007, 14:57:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ ψαχνόμουν με πιέσεις και θερμοκρασίες.
Βλέποντας πόσο καλά δουλεύουν τέτοιου είδους συστήματα ίδιος στο 407 που το έχει onboard !!
Και κατέληξα σε αυτό !
http://www.hella.com/produktion/HellaCOM/WebSite/Channels/Drivers/Tyre_pressure_monitoring_sys/Tyre_pressure_monitoring_sys.jsp
Το φέρνει αντιπρόσωπος της Hella στην Ελλάδα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Απρ 2007, 07:26:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και η τιμή του συστήματος αυτού,
http://i171.photobucket.com/albums/u319/fynos/Diafora/Display_look.gif
Arrow 350-380 euro, ίσος και λιγότερο, εξαρτάτε !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vlasis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 47

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Οκτ 2008, 22:54:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:

Τα εμπρός ελαστικά είναι θερμότερα

1) Φυσιολογικό για αυτοκίνητα με κίνηση εμπρός, όπου σε κάθε στροφή τα εμπρός ελαστικά καλούνται να στρίψουν και να προωθήσουν.
2) Ο οδηγός στρίβει υπερβολικά το τιμόνι σε κάθε στροφή και γενικότερα οδηγεί το αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο που η βίαιη μετατόπιση βάρους προκαλεί υποστροφή.
3) Τα δύο εμπρός ελαστικά έχουν αρκετά χαμηλότερη πίεση αέρα σε σχέση με τα πίσω (Βλάσης: ισχύει για ελαστικά δρόμου)
4) Βλάσης: Στη πίστα με ημισλικ ή σλικ ο οδηγός έχει βάλει υπερβολικη πιεση εμπρος και τα ελαστικα ολισθαίνουν πολυ περισσότερο
5) Βλάσης: κακή τεχνική οδήγησης οδηγού (το πιθανοτερο) απο ολα



προσθεσα κατι και εγω στη λιστα.

Βεβαια επειδη τα δεδομένα οποιαςδηποτε μετρησης ειναι χρησιμα μονο αν η μετρηση ειναι απολυτα επιστημονικη, υπαρχουν πολλες αγνωστες πτυχες της διαδικασιας.

Σε καθε περιπτωση ομως το πιστοποιημενο πιεσομετρο και το πυρομετρο ακιδας ειναι απαραιτητα εργαλεια για οποιον ξεκινα το ταξιδι προς το κοσμο των επιδοσεων. Με τα πιεσομετρα των βενζιναδικων δεν θα φουσκωνα ουτε μπαλλα ποδοσφαιρου. Και τα πιεσομετρα-μπρελοκ ειναι απλα ... μπρελοκ.


Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 19:17:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to neo moy gadget

να δω ποτε θα ανοιξει η πιστα να το δοκιμασω

special thanks sto salex Που ανελαβε ebay stories αφου δεν εχω ιδεα απο αυτα

πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης με θηκη για πτωσεις μαλακη
και ευκρινεια στα νουμερα....

τιμη σκανδαλο
http://cgi.ebay.com/Tyre-Temperature-Meter-pyrometer-Track-day-MC750_W0QQitemZ250318337424QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item250318337424&_trksid=p3286.m63.l1177


http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/22112008018.jpg
http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/22112008019.jpg


υ.γ. μετα θα ακουλθησει και αλλο φωτογραφικο υλικο με εμενα να παιζω με το γκατζετακι μου ενω καποιοι καμμενοι βαζανε μονοι τους ιντερκουλερ σεατ σε 207.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0658s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on