Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2003, 21:07:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαμηλωνοντας το αμαξι,δεν χαμηλωνει απαραιτητα και το roll center... Απλα μεταφερεται προς τα επανω σε σχεση με τον καθετο νοητο αξονα με αποτελεσμα τις αυξημενες κλισεις...Και εμενα προχθες μου το εξηγησε ενα παιδι που ειναι αλλου οσο αφορα την αναρτηση τουλαχιστον... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 13:16:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σημερα επιτελους εκανα corner weighting-ζυγισμα
και ρυθμισα αναλογα υψη........
αναγκαστηκαμε να ψυλωσουμε εμπρος για να ερθει στα ισια του
δινοντας διαφορα υψους 3.5
ντοκτορας παλι εδωσε ρεσιταλ
εχουμε 1020 κιλα βαρος
με
εα 332 εδ 334
πα 176 πδ 178
κατανομη βαρους 65.3% εμπρος το υπολοιπο πισω....
πριν οταν πηγα ειχα +5 πισω υψος
322-346
188-165
εξου και το αποτομο ξεκολλημα του κωλου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 13:20:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτό πρέπει κάποια στιγμή να το κάνω κι εγω (μετα την επισκευή των αμορτισερ ενοειται και τις 21)... γιατί τωρα ειναι οριακα επικινδυνο το αμάξι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 15:20:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | σημερα επιτελους εκανα corner weighting-ζυγισμα
και ρυθμισα αναλογα υψη........
αναγκαστηκαμε να ψυλωσουμε εμπρος για να ερθει στα ισια του
δινοντας διαφορα υψους 3.5
ντοκτορας παλι εδωσε ρεσιταλ
εχουμε 1020 κιλα βαρος
με
εα 332 εδ 334
πα 176 πδ 178
κατανομη βαρους 65.3% εμπρος το υπολοιπο πισω....
πριν οταν πηγα ειχα +5 πισω υψος
322-346
188-165
εξου και το αποτομο ξεκολλημα του κωλου... |
Η στατικη κατανομη εμπρος/πισω ειναι δυσκολο να αλλαξει σε ενα μπροστοκινητο , με κινητηρα εμπρος αυτοκινητο, χωρις μεταφορες συστηματων πίσω (και ελαφρωμα εμπρος) τουλαχιστον. Δυναμικα βεβαια, μπορουμε να κανουμε ενα αυτοκινητο που στριβει να ειναι ελαφρυτερο εμπρος, αλλα στατικα, περιοριζομαστε απο το σχεδιασμο του κατασκευαστη.
Παντως σε ερασιτεχνικο επιπεδο. η μεταφορα της μπαταριας πισω, και ενα fiberglass καπω (δεν ειναι ακριβα) δεν ειναι μεγαλη φασαρια. Αν τωρα απαλλαχτουμε και απο το aircondition τοτε εχουμε προχωρησει στη σωστη κατευθυνση. Μαζι με το compressor τα AC ειναι αρκετα βαρια. Επισης ενα ελαφρυ αλουμινενιο ή ατσαλινο χταποδι βοηθα στη βελτιωση της κατανομης εμπρος-πισω.
Το παραπανω Corner weight ομως σου εκανε δυο αλλα σημαντικα πραγματακια: η δεξια και η αριστερη πλευρα εχουν ισο βαρος και ακομη ποιο σημαντικο, οι δυο διαγωνιες τωρα εχουν απολυτα ισο βαρος.
Κανε μια νεα ευθυγραμμισουλα τωρα που ειναι απαραιτητη γιατι εχουν αλλαξει οι αποστασεις των ψαλιδιων.
Με το θεμα Roll Center θα ασχοληθουμε οταν εχουμε λυσει ενα σωρο αλλα θεματα με το στησιμο και στο ερασιτεχνικο επιπεδο μας αφορα σε extreme χαμηλωματα. Νομιζω εχω κανει καποιο ψιλο-αναλυτικο ποστ καπου εδω μεσα.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vlasis στις Δευ 13 Οκτ 2008, 15:28:48, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 15:26:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
paketo Με ευθυγραμμιση ηταν βλαση και απλα σηκωσαμε το αμαξι να εχει εμπρος καπου 13.3 -16.8 δηλαδη διαφορα 3.5 ποντους
μαμα ειναι 14.3-19 δηλαδη 4.7 διαφορα...κουκουρουκου
το θεμα ειναι οτι στα 206 δουλευει η διαδρομη....
το ηθελα ολο πιο χαμηλο .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 16:19:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | paketo Με ευθυγραμμιση ηταν βλαση και απλα σηκωσαμε το αμαξι να εχει εμπρος καπου 13.3 -16.8 δηλαδη διαφορα 3.5 ποντους
μαμα ειναι 14.3-19 δηλαδη 4.7 διαφορα...κουκουρουκου
το θεμα ειναι οτι στα 206 δουλευει η διαδρομη....
το ηθελα ολο πιο χαμηλο .... |
δε ξερω συγκεκριμενα το 206, αλλα μπορεις να γινεις ερπετο με πολλους τροπους. Δηλαδη ρυθμιζομενα ψαλιδια ή ακρομπαρα, αποστατες ψαλιδιων καθως ενα σωρο αλλοι τροποι για να ... ξυριζεις το καρτερ σου.
οι διαφορες υψους μεταξυ ακρων μπορουν να παραμεινουν ως εχουν, απλα ολο το πλαισιο θα καθεται χαμηλοτερα.
ειναι απο τα ποιο σημαντικα θεματα το χαμηλωμα, βελτιωνει τα παντα...
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 17:18:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
episis να τονισω οτι για να φερουμε τα βαρη μπρος εκει που ηρθαν ψηλωσαμε περιπου 2 ποντους αριστερα εμπρος
και περιπου 1 εμπρος δεξια
(εδω ειναι που σε βοηθα η ρυθμιζομενη σε υψος)
καστερ εφτασε 2.4 (δεν την εχω δει ποτε τοσο)
και καμπερ σταθερα 1.2 (μιλαμε για μοιρες αρα εχουμε 60λεπτα της μοιρας...)
επισης πουπακης μου ελυσε το μυστηριο της νευρικοτητας στα πολλα αφου περιγραφοντας του συμπτωματα (μπισταω μπιστω στα κερμπ των μεγαρων και νευρικοτητα στα πολλα χωρις αποσταθεροποιηση ) μου τονισε οτι δε φταει το ριμπαουντ αλλα το μπαμπ οπως ελεγα και εγω (αλλα ποιος με ακουει...)
αρα με προετρεψε για μειωση απο οσο το ειδαμε καπου 30% σε μπαμπ και ισως δωσω και λιγο ακομα ριμπαουντ αφου η διαφορα στην αποκριση των εντολων ειναι πολυ καλη χωρις να σπινιαρει εσωτερικος ευκολα παρολη τη συγκλιση (ξεφυγαμε κλασικα)
παντως η κατανομη 65-35% ειναι αρκετα καλη για προσθιοκινητο
απλα αμα βγαλω πισω καθισματα χαιρετα μου το πλατανο παλι θα ψαχνω ισορροπια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Οκτ 2008, 12:59:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | το μυστηριο της νευρικοτητας στα πολλα αφου περιγραφοντας του συμπτωματα (μπισταω μπιστω στα κερμπ των μεγαρων και νευρικοτητα στα πολλα χωρις αποσταθεροποιηση ) μου τονισε οτι δε φταει το ριμπαουντ αλλα το μπαμπ οπως ελεγα και εγω (αλλα ποιος με ακουει...) |
και βεβαια ειναι το bump. Απλα ειναι το hi speed bump. Εαν ειχες 4 way αποσβεστηρες (lo bump, lo rebound, hi bump, hi rebound), τοτε θα μαλακωνες το hi speed bump και θα διατηρουσες το lo speed bump για καλυτερο ελεγχο του αυτοκινητου στις καμπες.
Βεβαια -και για αυτο σημερα η συγχρονη αυτοκινηση χτιζει την αναρτηση με βαση τις μεγαλες αντιστρεπτικες-, μπορεις να μαλακωσεις τη συμπιεση bump (lo speed kai hi speed σε ενα απλο 2 way αμορτισερ) και να αυξησεις τη σκληροτητα της αντιστρεπτικης. Ετσι καταφερνεις:
α) η αναρτηση καθε ακρου ειναι αρκετα μαλακη για αγρια κερμπ
β) η αντιστρεπτικη ελεγχει καλα τη κινηματικη του πλαισιου στη στροφη
γ) στο χτυπημα του κερμπ, δεν επηρεαζει τιποτα η αντιστρεπτικη
Παντως Παναγιωτη βλεπω οτι εισαι σε καλο δρομο
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Οκτ 2008, 13:08:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βλαση εχω επιλεξει οτι χοντρυτερο βρισκει κανεις σε αντιστρεπτικη στο 206
22χιλιοστα μπρος πισω ..
ηταν η πρωτη μετατροπη που εκανα στο αμαξι μου
και αν μπορεσω θελω καποια στιγμη να βαλω μια whiteline εξωτερικη πισω που εχει 3 θεσεις ρυθμισης απλα φοβαμαι οτι αν αφησω και την υπαρχουσα πισω θα ξεφυγει το πραμα σε σκληροτητα... απο την αλλη ο κωλος ειναι τοσο αναισθητος και ντουβαρι (πως ειναι τα 106...καμια σχεση )
που πρεπει να καποιο τροπο να τον ξυπνησω λιγο ή να βρω πως να βελτιωσω και αλλο τη προσφυση μπροστα................. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 10:11:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlasis έγραψε: | Βεβαια -και για αυτο σημερα η συγχρονη αυτοκινηση χτιζει την αναρτηση με βαση τις μεγαλες αντιστρεπτικες-, μπορεις να μαλακωσεις τη συμπιεση bump (lo speed kai hi speed σε ενα απλο 2 way αμορτισερ) και να αυξησεις τη σκληροτητα της αντιστρεπτικης. Ετσι καταφερνεις:
α) η αναρτηση καθε ακρου ειναι αρκετα μαλακη για αγρια κερμπ
β) η αντιστρεπτικη ελεγχει καλα τη κινηματικη του πλαισιου στη στροφη
γ) στο χτυπημα του κερμπ, δεν επηρεαζει τιποτα η αντιστρεπτικη |
Κάτι τέτοιο δεν σας έλεγα και εγώ από καιρό ότι είναι το ιδανικό???
Μαλακό ελατήριο-Σκληρές αντιστρεπτικές και αμορτισέρ με μαλακό bound και πολύ δυνατό rebound.
H συνταγή της επιτυχίας στις παλαιότερες Γαλλικές "βόμβες" (Renault 5 T, 11 T, 21 T, Peugeot 205GTi, 309GTi, 405Mi16), όταν οι υπόλοιποι (βλέπε Γερμανοί-Ιάπωνες) είχαν σκληρά αμορτισέρ-αντιστρεπτικές καλαμάκια και αμορτισέρ με δυνατό bound και ανεπαρκές rebound.
Για αυτό εγώ επιμένω με τα μαμά ελατήρια-ράβδους του 1.6 16v, έβαλα 22άρες αντιστρεπτικές και αμορτισέρ RC τα οποία και πάλι είναι ανεπαρκή.
Επόμενο στάδιο βελτίωσης η 23άρα αντιστρεπτική PS πίσω και αμορτισέρ με το δυνατότερο rebound που υπάρχουν για 206.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 10:24:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και για να παμε παραπανω εξτραδακι ερωτηση βλαση
οταν εχουμε κατανομη οπως δικη μου π.χ 65-35
πως επιλεγουμε αναλογια ελατηριων για να μαζεψουμε το ρολ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 11:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | σημερα επιτελους εκανα corner weighting-ζυγισμα
και ρυθμισα αναλογα υψη........
αναγκαστηκαμε να ψυλωσουμε εμπρος για να ερθει στα ισια του
δινοντας διαφορα υψους 3.5
ντοκτορας παλι εδωσε ρεσιταλ
εχουμε 1020 κιλα βαρος
με
εα 332 εδ 334
πα 176 πδ 178
κατανομη βαρους 65.3% εμπρος το υπολοιπο πισω....
... |
Παναγιώτη αυτά τα βάρη είναι με το αυτοκίνητο κενό….
Μήπως να το ζυγίζατε με σένα μέσα….
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 12:24:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν ηταν σωστη η διαδικασια corner weight ,
στη θεση οδηγου μπαινει το βαρος του οδηγου
το ντεποζιτο ειναι μισογεματο για συνθηκες πιστας
και τα ελαστικα εχουν φουσκωθει στη ζεστη τους (τη λειτουργικη δηλαδη ) πιεση
τωρα για την ερωτηση του Παναγιωτη. Η απλη "φραπελια" θεραπεια:
η αναλογια εμπρος-πισω μεριας σου δεν αλλαξε. Αρα αυξησε τη σκληροτητα με την ιδια αναλογια που εχει και η μαμα. Δηλαδη 50% αυξηση εμπρος σημαινει 50% αυξηση πισω.
Τωρα το roll μην σε ανυσηχει και δεν υπαρχει λογος ανυσηχιας. Τα συγχρονα σπορ αυτοκινητα παραγωγης με δρομισια ελαστικα δεν εχουν τετοιο roll που να επηρεαζει δραματικα τη γρηγορη οδηγηση. Τωρα επειδη θα φορας σλικ που αυξανει τις δυναμεις που δεχεται το ΚΒ, το roll με σλικ θα αυξηθει, αλλα με τις σφικτες αντιστρεπτικες και ελατηρια δεν ειναι τοσες πολλες μοιρες που θα χαλασει τις γωνιες των ψαλιδιων.
Αυτο που -ετσι απλα και πρακτικα- μπορω να προτεινω ειναι
να διατηρησεις την αναλογια της μαμας για μπρος-πισω και να πας το αμαξι
στη πιστα. Εκει φυτιλιασέ το σε ρυθμους πιστας και βαλε καποιον να σε βγαζει φωτο στο apex. Στη φαση κορυφωσης που εχει σταθεροποιηθει το οχημα στη στροφη, Θελεις να ειναι ιδια η γωνια Roll τοσο στην εμπρος μερια όσο και στη πισω. Αυτο ειναι ενα απλο "μυστικο της Βεφας".
Τωρα για να το κανουμε με τον καθαροαιμο αγωνιστικο τροπο μιας αγωνιστικης ομαδας απαιτηται μια ολοκληρωμενη διαδικασια που δυστηχως δε χωραει εδω. Η διαδικασια ξεκιναει με τη στατικη Ζυγιση του αυτοκινητου που εκανες, συνεχιζει με τη Δυναμικη Ζυγιση και μετα απαιτει συγκεκριμενες ασκησεις-δοκιμες στη πιστα.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2008, 10:48:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα Παναγιωτη,
εισαι ετοιμος για το επομενο επιπεδο αλλα δυστηχως δεν μπορουμε να το καλυψουμε ιντερνετικα.
Δηλαδη ειναι μια αλυσιδα θεματων που πρεπει να λυθουν και σε αυτα εχει πρωταρχικο ρολο η τεχνικη οδηγησης. Επειδη τα περισσοτερα ειναι εντελως αγνωστα δε μας περνει ο χρονος να τα δουμε.
Για "κατι στο ποδι" τωρα:
Οι φωτο δεν ειναι ασχημες, και ηταν εξυπνη ιδεα να τις βγαλεις στα κλασσικα σημεια brake point, εισοδο, κορυφωση.
Τωρα για να μειωσεις τη βουτια εμπρος υπαρχει ενας μονο τροπος για να περιορισεις το φαινομενο και ειναι ο περιορισμος του συνολικου βαρους και το χαμηλωμα του ΚΒ. Το γεγονος οτι σηκωθηκε λιγο "ο κωλος" δεν ειναι απο μονο του κακο, ακομη και με σκληρα ελατηρια εμπρος, το ΙΔΙΟ βαρος θα εφτανε στους εμπρος τροχους (απλα θα εφτανε ποιο ΑΠΟΤΟΜΑ στο ελαστικο).
Τωρα το αρνητικο καμπερ εμπρος το χρειαζεσαι απαραιτητως. Για προφανεις αλλα και αγνωστους λογους, το καμπερ ειναι μεγαλο θεμα. Το καμπερ επισης θα σε βοηθησει να πετυχεις την ισσοροπια προσφυσης που "νομιζεις" οτι δεν εχεις (περισσοτερα μετα για το "νομιζεις"). Με δύο ή δυομιση μοιρουλες μπροστα η προσφυση των εμπρος τροχων θα ανεβει αρκετα.
Επισης αυξησε λιγο τη σκληροτητα της πισω αντιστρεπτικης αν ειναι ρυθμιζομενη, για να φορτωσεις λιγο περισσοτερο το πισω αξονα κατα την εισοδο της καμπης. Οδηγησε ξανα το αυτοκινητο στα 100% και προσπαθησε να μελετησεις πως συμπεριφερεται ΜΟΝΟ για το κομματι της εισοδου.
Πες μου και ποσο πιεση ζεστη ή κρυα δουλευεις στα μπροστα ελαστικα και πες μου και ποσο καιρο τα εχεις.
Τωρα για το "νομιζεις". Η διαδικασια για το αγωνιστικο περασμα της καμπης ειναι απλη υποθεση, αλλα δεν ειναι εκεινη η διαδικασια που μαθαμε ολοι εμεις οι αυτοδιδακτοι. Για αυτο και τις περισσοτερες φορες που μπαινω συνοδηγος σε αμαξια φιλων, παρατηρω σε 90% των περιπτωσεων οτι η υποστροφη ειναι θεμα οδηγησης.
Επειδη ομως εχουμε ολοι μαθει λαθος και συνεχιζουμε να προπονουμαστε λαθος (ακομη χειροτεροο), αυτη η υποστροφη αναγκαζει πολυ κοσμο να χαλασουν το στησιμο τους.
Για αυτο το λογο αποφευγω να σοβαρευω τα ποστς μου γιατι αν δεν εχουν λυθει ολα τα θεματα, η σουμβουλη "σφιξε λιγο τη πισω αντιστρεπτικη" μπορει να αυξησει την υπερστροφη, σε ενα αμαξι που ο οδηγος προκαλει την υποστροφη. Η λυση ομως ειναι να περιοριστει η υποστροφη, όχι να αντισταθμιστει η ελλειψη προσφυσης εμπρος με ελλειψη προσφυσης πισω.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2008, 18:56:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eidika τα 888 ειναι πονεμενη ιστορια στο θεμα πιεσεων αφου εχουν παρα πολυ μαλ**α πλαινα για ημισλικ και μπερδευουν κοσμο
το 40ζεστα το προτεινει η ιδια η τογιο στο σαιτ της.......
συνθως τα χανκοοκ τα ειχα στο 35 ζεστα...θα δοκιμασω και πιο κατω αν και αυτα εχουν θεμα στα πλαινα τους και σου κλεβουν σε εμπιστοσυνη κυριως και οχι σε χρονο αποδοση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|