Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 15:32:14 Θέμα δημοσίευσης: ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΑΓΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗΣ |
|
|
γεια σας παιδια.σημερα τσιμπισα πισω αντι στρεπτικη απο 106 24χιλ και θα την βαλω στοσαξο μου(1.6 16v).τη πηρα 50 γιουρο αλα σαν εργασια ο μηχανικος μου ειπε 100 τελειως φιλικα .μηπως ειναι πολλα?μου ειπε οτι θελει δουλεια και οτι το θελει απτο πρωι,τι λετε εγω δε ξερω απο τιμες και τετοια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:01:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλά είναι.
Αν σου είπε ότι θέλει και πολύ δουλειά ….(μάλλον δεν έχει ξανά αλλάξει και δεν ξέρει… έχει το πολύ μίση ώρα δουλειά)
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:06:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για θυμιστε λιγο, η αντιστρεπτικη στο 106 δεν μπαινει ΜΕΣΑ στο πισω αξωνα ?
Κανονικα η αντιστρεπτικη ειναι ανεξαρτητη, δεν εχει σχεση με της ραβδους στρεψης. Μπαινο-βγαινει απλα και ευκολα χωρις να βγαλεις ραβ/στρεψ.
Κουρδισμα χρειαζεται οταν αλλαζεις ραβ/στρεψ ή οταν θες να πειραξεις το ηψος του πισω μερους. Η αντιστρεπτικη δεν πειραζει το ηψος.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:09:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Για θυμιστε λιγο, η αντιστρεπτικη στο 106 δεν μπαινει ΜΕΣΑ στο πισω αξωνα ?
Κανονικα η αντιστρεπτικη ειναι ανεξαρτητη, δεν εχει σχεση με της ραβδους στρεψης. Μπαινο-βγαινει απλα και ευκολα χωρις να βγαλεις ραβ/στρεψ.
Κουρδισμα χρειαζεται οταν αλλαζεις ραβ/στρεψ ή οταν θες να πειραξεις το ηψος του πισω μερους. Η αντιστρεπτικη δεν πειραζει το ηψος. |
Έτσι είναι..
Μίση ώρα είπα …..πολύ είναι…
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:35:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια τι να πω,ο ανθρωπος δε ειναι βελτιωτης παρολαυτα ειναι εξαιρετικος μηχανικος και με εχει φτιαξει αρκετες φορες συν οτι τον ξερω απο μωρο παιδι που ημουν.αυτος μου ειπε για κατι σημαδια και κατι ποντες για να μπει και κανονικα ειναι ενα 100αρι μεσα στο νερο τολαχηστον η εργασια.κανενας απο δω δεν εχει αλαξει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:36:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως μπέρδεψε την αντιστρεπτική με τις ράβδους στρέψης;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:40:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε πιστευω ρε συ.του την πηγα στα χερια,μεχρι και γω τα ξεχωριζω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:40:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Μήπως μπέρδεψε την αντιστρεπτική με τις ράβδους στρέψης; |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:42:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LIONKING έγραψε: | δε πιστευω ρε συ.του την πηγα στα χερια,μεχρι και γω τα ξεχωριζω  |
Σημάδια βάζεις στους εκκεντροφόρους και στις ράβδους στρέψης. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:48:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η πλακα ειναι οτι και στα servise και στις επισκευες εχει αρκετα λογικες τιμες δε μπορω να καταλαβω γιατι μου ζητησε τοσα,ειναι σαν να πηγαινεις στο συνεργειο του "θειου" σου και αυτος να σε φαει ενα πραμα.εννοειται οτι δεν εχω υπογραψει συμβολαιο μαζι του αλα αμα το κοστος ειναι πανω-κατω τοσα να μην παω αλου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
georgio3gr Μέλος

Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 18:04:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως προειπωθη σημαδια βαζεις στις ραβδους στρεψεις ωστε να μην αλλαξεις το υψος...Η αντιστρεπτικη για να αλλαχτει χρειαζονται οι εξης ενεργειες... 1)Σηκωμα με γριλους απο πισω και απο τις δυο μεριες ή με μηχανημα...
2)Βγαλσιμο οι πισω ζαντες
3 ξεβιδωνεις το αυτακι της αντιστρεπτικης (απο την μια μερια βγαινει και απο την αλλη ειναι κολλημενο με την αντιστρεπτικη) και απο την μερια που εβγαλες το αυτακι χτυπας την αντιστρεπτικη ωστε να βγει απο την αλλη μερια του σωληνα
4)βαζεις την νεα αντιστρεπτικη αφου βαλεις μπολικο γρασο μεσα στον σωληνα του αξονα και πασαλειψεις και την ιδια και ξαναβιδωνεις το αυτακι(μονο σε μια θεση βιδωνει)
5) βαζεις ζαντες
6)κατεβαζεις γριλους και καλο στριψιμο(προσοχη, το αμαξι γινεται πιο αποτομο και η υπερστροφη δεν ερχεται το ιδιο γλυκα με πριν)...
Υ.Γ.: Εννοειται οτι αν δεν πιανουν τα χερια σου δεν το επιχειρεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
georgio3gr Μέλος

Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 18:05:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως προειπωθη σημαδια βαζεις στις ραβδους στρεψεις ωστε να μην αλλαξεις το υψος...Η αντιστρεπτικη για να αλλαχτει χρειαζονται οι εξης ενεργειες... 1)Σηκωμα με γριλους απο πισω και απο τις δυο μεριες ή με μηχανημα...
2)Βγαλσιμο οι πισω ζαντες
3 ξεβιδωνεις το αυτακι της αντιστρεπτικης (απο την μια μερια βγαινει και απο την αλλη ειναι κολλημενο με την αντιστρεπτικη) και απο την μερια που εβγαλες το αυτακι χτυπας την αντιστρεπτικη ωστε να βγει απο την αλλη μερια του σωληνα
4)βαζεις την νεα αντιστρεπτικη αφου βαλεις μπολικο γρασο μεσα στον σωληνα του αξονα και πασαλειψεις και την ιδια και ξαναβιδωνεις το αυτακι(μονο σε μια θεση βιδωνει)
5) βαζεις ζαντες
6)κατεβαζεις γριλους και καλο στριψιμο(προσοχη, το αμαξι γινεται πιο αποτομο και η υπερστροφη δεν ερχεται το ιδιο γλυκα με πριν)...
Υ.Γ.: Εννοειται οτι αν δεν πιανουν τα χερια σου δεν το επιχειρεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 18:58:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα εε πριν απο λιγο πηρα ενα τηλ σε αλο συνεργειο και μου ειπε τα ιδια εται απλα και ωραια και κοστος 25 ευρο .θα το διασταυρωσω και με αλλους μηχανικους αυριο και αν ειναι ετσι θα παω στον αλλον και .παιδια ευχαριστω για τις πληροφοριες θα τη βαλω και θα τα πουμε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 18:59:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
georgio3gr έγραψε: | Οπως προειπωθη σημαδια βαζεις στις ραβδους στρεψεις ωστε να μην αλλαξεις το υψος...Η αντιστρεπτικη για να αλλαχτει χρειαζονται οι εξης ενεργειες... 1)Σηκωμα με γριλους απο πισω και απο τις δυο μεριες ή με μηχανημα...
2)Βγαλσιμο οι πισω ζαντες
3 ξεβιδωνεις το αυτακι της αντιστρεπτικης (απο την μια μερια βγαινει και απο την αλλη ειναι κολλημενο με την αντιστρεπτικη) και απο την μερια που εβγαλες το αυτακι χτυπας την αντιστρεπτικη ωστε να βγει απο την αλλη μερια του σωληνα
4)βαζεις την νεα αντιστρεπτικη αφου βαλεις μπολικο γρασο μεσα στον σωληνα του αξονα και πασαλειψεις και την ιδια και ξαναβιδωνεις το αυτακι(μονο σε μια θεση βιδωνει)
5) βαζεις ζαντες
6)κατεβαζεις γριλους και καλο στριψιμο(προσοχη, το αμαξι γινεται πιο αποτομο και η υπερστροφη δεν ερχεται το ιδιο γλυκα με πριν)...
Υ.Γ.: Εννοειται οτι αν δεν πιανουν τα χερια σου δεν το επιχειρεις... |
Σωστος....
Μονο να προσθεσω δεν χρειαζεται να βγαλεις και τις 2 πισω ροδες, μονο την μια, απο τη πλευρα που ξεβιδωνει το καπακι της αντιστρεπτικης (νομιζω η αριστερη).
Και πως οταν θα εχεις αφαιρεσει την αντιστρεπτικη απο το αμαξι, ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πιθανο η αντιστρεπτικη να εχει κολλησει μεσα στο καπακι της (σκουριες κτλ..) οποτε με ενα γκαζακι ζεσταινεις το μεταλικο καπακι (ωστε να διεσταλει) και με 2-3 χτυπηματα το βγαζεις.
Κανονικα αν πιανουν λιγο τα χερια σου και εχεις χρονο το κανεις και μονος σου. Τα 100 ευρω ειναι παρα πολλα...
Να σου φερω παραδειγμα, προσφατα αλλαξα 4 αμορτισερ + ευθηγραμηση και πληρωσα 90. (και δεν ηταν και κολλητος...)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Οκτ 2008, 16:44:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα παιδια σημερα πηγα απτον πουπακη και εβαλα την ζαμφορ, κοστος τρελο εε,μουτο ειπε οταν τελιωσε(1 20λεπτο δουλεια.)και μου επεσαν τα μαλλια.μου ζητησε ενα ολοκληρο 20ευρο!!!!!!!!τι λες ρε μαστορα του λεω εσυ με εγδαρες.αφου το πιστεψε και μου ειπε πολλα ειναι? εε του λεω υπαρχουν και χειροτερα. περα απτη πλακα ησυχασα τελιωσε το αμαξι μπορω να πω οτι δεν αλαξε τραγικα αλα μπορω να πω οτι εσφειξε αρκετα ο κωλος και στα λιγα χλμ με ανωμαλιες δε κουνιεσε τοσο.ισως επειδη εχει καλη αναρτηση και σφικτη,ισως σε ενα μαμα να σου φανει περισοτερο η διαφορα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Οκτ 2008, 17:45:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραιος....
Διαφορα θα δεις σε στροφες με πολλα χλμ, η σε πολυ αποτομες αλλαγες κατευθηνσης.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Οκτ 2008, 17:57:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε αποτομη αλαγη το εκανα οταν γυρναγα απο αττικη σε στροφη με πολλα οχι ακομα ,θα παω σε δρομο που να θυμαμαι πως εμπαινε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|