PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 και ταχυμετρο
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
torture (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 8v

Ένταξη: 28 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 17:44:21    Θέμα δημοσίευσης: 206 και ταχυμετρο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σας παιδια.
εχω ενα 206 1.4 8ν μοντελο 2000. προχτες εκει που πηγαινα ξαφνικα το ταχυμετρο τα επαιξε. εδειχνε οτι πηγαινα με 130 ενω ειχα δευτερα μεσα. τρομαξα αρχικα αλλα μετα καταλαβα τι επαιζε. κολαγε η βελονα και οταν ημουν στο φαναρι για παραδειγμα εδειχνε οτι πηγαινα με 90 Shocked . σταματησα στην ακρη μπας και στρωσει λιγο αν κρυωσει αλλα τιποτα. μετα βρηκα ενα τροπο να ριξω την ενδειξη. αυτο που εκανα ειναι να σβησω τον κινητηρα και μετα πηγαινα το κλειδη μεχρι το σημειο που αναβουν ολα τα λαμπακια(βενζινης, check engine, airbags κτλ), μετα το εκλεινα και επεφτε η βελονα κατα 10 χιλιομετρα την φορα. σημερα ομως μου το ξαναεκανε. αα επισης να πω χωρις να ξερω αν εχει σημασια οτι η βελονα δεν σταματησε στα 210 αλλα πηγε και αλλο κατο και κοντεψε να μηδενισει παλι.
τι μπορει να εχει συμβει? εχει παθει κανεις τιποτα αντιστοιχο?
συγνωμη για το μεγαλο κειμενο αλλα δεν μπορεσα να το περιγραψω με λιγοτερα.
δωστε μου τα φωτα σας please!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 18:23:30    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 και ταχυμετρο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

torture έγραψε:
γεια σας παιδια.
εχω ενα 206 1.4 8ν μοντελο 2000. προχτες εκει που πηγαινα ξαφνικα το ταχυμετρο τα επαιξε. εδειχνε οτι πηγαινα με 130 ενω ειχα δευτερα μεσα. τρομαξα αρχικα αλλα μετα καταλαβα τι επαιζε. κολαγε η βελονα και οταν ημουν στο φαναρι για παραδειγμα εδειχνε οτι πηγαινα με 90 Shocked . σταματησα στην ακρη μπας και στρωσει λιγο αν κρυωσει αλλα τιποτα. μετα βρηκα ενα τροπο να ριξω την ενδειξη. αυτο που εκανα ειναι να σβησω τον κινητηρα και μετα πηγαινα το κλειδη μεχρι το σημειο που αναβουν ολα τα λαμπακια(βενζινης, check engine, airbags κτλ), μετα το εκλεινα και επεφτε η βελονα κατα 10 χιλιομετρα την φορα. σημερα ομως μου το ξαναεκανε. αα επισης να πω χωρις να ξερω αν εχει σημασια οτι η βελονα δεν σταματησε στα 210 αλλα πηγε και αλλο κατο και κοντεψε να μηδενισει παλι.
τι μπορει να εχει συμβει? εχει παθει κανεις τιποτα αντιστοιχο?
συγνωμη για το μεγαλο κειμενο αλλα δεν μπορεσα να το περιγραψω με λιγοτερα.
δωστε μου τα φωτα σας please!


Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα φίλε μου.
Αν βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας διορθώνετε αλλα μην χαρείς για πολύ.
Μόλις το ξαναπατήσεις λίγο η βελόνα θα φτάσει ξανά στα 210 κι εσύ θα είσαι σταματημένος στο φανάρι Very happy

Μόνιμη λύση δεν έχω βρεί στο πρόβλημα, νομίζω οτι πάμε για πίνακα οργάνων (περαστικά μας Cool ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
torture (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 8v

Ένταξη: 28 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 18:43:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ξερω φιλε ronin. θα παω αυριο σε συνεργειο να μου πουν. θα σε ενημερωσω ομως εαν θες τι εχει.
φιλος μηχανικος ειπε πως 2 ειναι τα πιθανα αιτια. 1ον να εχει σπασει-χαλαρωσει-χαλασει γενικα το γραναζακι
ή 2ον να ειναι ηλεκτρικο-ηλεκτρονικο το φταιξιμο.
τωρα οτι και να πω ψεμα ειναι. θα μαθω αυριο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2008, 07:02:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πας για καντράν.
Όταν το κάνει αυτό η το κοντέρ ή το στροφόμετρο είναι θέμα καντράν χαλάνε τα μοτεράκια που κινούν τις βελόνες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
torture (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 8v

Ένταξη: 28 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2008, 04:15:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Πας για καντράν.
Όταν το κάνει αυτό η το κοντέρ ή το στροφόμετρο είναι θέμα καντράν χαλάνε τα μοτεράκια που κινούν τις βελόνες.

μαλιστα. πριν παω στο συνεργειο τοτε ξερει κανεις καμια τιμη για μεταχειρισμενο καντραν? για να ξερω να συγκρινω κιολας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
birbilakos (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(8V) Roland Garros (2003)

Ένταξη: 13 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2008, 17:23:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

torture έγραψε:
Touristas έγραψε:
Πας για καντράν.
Όταν το κάνει αυτό η το κοντέρ ή το στροφόμετρο είναι θέμα καντράν χαλάνε τα μοτεράκια που κινούν τις βελόνες.

μαλιστα. πριν παω στο συνεργειο τοτε ξερει κανεις καμια τιμη για μεταχειρισμενο καντραν? για να ξερω να συγκρινω κιολας.


Κατράν στανταρ είναι. Εχω και γω το ίδιο θέμα αλλά με το στροφόμετρο..

Γύρω στα 350 ευρουλάκια καινουργιο και 100 μεταχειρισμένο...

Περαστικά.

Υ.Γ. Δεν το θεωρώ σοβαρό πρόβλημα σε μένα (μόνο στροφόμετρο είναι) και γι αυτό δεν το χω αλλάξει ακόμα.. είναι στα πλάνα βέβαια....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
birbilakos (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(8V) Roland Garros (2003)

Ένταξη: 13 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 12:16:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χεχε τελικά το έλυσα το κατραν, μηδενισα τον δείκτη και εβαλα μια σταγόνα κόλλα στιγμής. Αφού το αφησα λίγο, το ξανακούμπωσα και τώρα έχω νέο κατραν..

Να πως γλιτώνεις 100 Ε (μεταχειρισμένο βέβαια...) Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Σεπ 2008, 12:08:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

? Που έβαλεσ κολα βρε? τελικα τι ήταν? επαιζε η βελόνα? ο μηχανισμός απο πίσω (πινειο) λειτουργει κανονικα? αν ναι εισαι τυχερός.

Εγω διαλυσα πρόσφατα το καντραν μου για να αλάξω 2 λαμπες που ειχαν καει, και επειδη ήθελα να δω αν οι βελώνες αλλάζουν (μπας και έβαζα μπλέ βελώνες απο το rc) εβγαλα 2-3 φορές την βελώνα της θερμοκρασίας λαδιού και τα έφτυσε. παει όπου ναναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
birbilakos (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(8V) Roland Garros (2003)

Ένταξη: 13 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Σεπ 2008, 17:38:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έβαλα πολύ λίγο στη βελώνα. Αν θυμάμαι καλά, εχει κατι σαν μικρο γρανάζι εκει που τα χε παιξει (έχανε στροφές) Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 08:46:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή μου χάλασε και μένα το στροφόμετρο, ξέρει κάποιος πως βγαίνει η βελόνα να βάλω λίγη κόλα όπως έκανε ο φίλος παραπάνω? Το μοτεράκι δουλεύει απλά χάνει η βελόνα. Έχω καντράν με 2 φύσες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
birbilakos (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(8V) Roland Garros (2003)

Ένταξη: 13 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 10:55:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά σου Ηλία.

Κατ'αρχην κατεβάζεις το τιμόνι και αφαιρείς το πλαστικό ταμπλό που καλύπτει τις ενδείξεις.
Όταν έχεις πρόσβαση στον χαλασμένο δείκτη (π.χ. του στροφόμετρου) τον αφαιρείς τραβόντας τον προσεκτικά προς τα πάνω. Λογικά θα δεις κάποιο μικρό γρανάζι από πίσω το οποίο σε μένα ήταν σπασμένο με αποτέλεσμα να χάνει στροφές.

Ελάχιστη κόλα στιγμής, αφήνεις 10 λεπτά να στεγνώσει και είσαι οκ
Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 11:27:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

birbilakos έγραψε:
Γειά σου Ηλία.

Κατ'αρχην κατεβάζεις το τιμόνι και αφαιρείς το πλαστικό ταμπλό που καλύπτει τις ενδείξεις.
Όταν έχεις πρόσβαση στον χαλασμένο δείκτη (π.χ. του στροφόμετρου) τον αφαιρείς τραβόντας τον προσεκτικά προς τα πάνω. Λογικά θα δεις κάποιο μικρό γρανάζι από πίσω το οποίο σε μένα ήταν σπασμένο με αποτέλεσμα να χάνει στροφές.

Ελάχιστη κόλα στιγμής, αφήνεις 10 λεπτά να στεγνώσει και είσαι οκ
Wink

Αυτό δεν ήξερα. Πρασπάθησα να την τραβήξω αλλά φοβήθηκα μην την χαλάσω. Δηλαδή απλά κουμπώνει η βελόνα πάνω στο κοντέρ? Υπάρχει περίπτωση να κάνω ζημιά?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
birbilakos (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(8V) Roland Garros (2003)

Ένταξη: 13 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 11:35:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίταξε, στο δικό μου βγήκε με σχετικά μικρή προσπάθεια. Επίσης το είχα βγάλει ήδη αρκετές φορές για να το επαναφέρω σε σωστή ένδειξη (μάταια βέβαια αφού το πρόβλημα ήταν αλλού).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 12:28:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το δικό σου ήταν με 1 ή με 2 φύσες? Το δικό μου έχει 2 φύσες και δεν έχει θερμοκρασία λαδιού. Μην μιλάμε για διαφορετικό καντράν.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
birbilakos (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(8V) Roland Garros (2003)

Ένταξη: 13 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 13:00:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το δικό μου είναι μονόφυσο αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι. Οι βελόνες δεν νομίζω να αλλάζουν Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Δεκ 2009, 13:22:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για την βοήθεια, με την πρώτη ευκαιρία θα το ανοίξω ξανά. Από το ψιλοτράβηγμα που το έκανα φαίνεται να έφτιαξε αλλά δείχνει 1000 στροφές παραπάνω. Με την ευκαιρία είδα και την βελόνα στα κόκκινα Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2009, 08:17:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά το πρόβλημα δεν είναι η βελόνα αλλά το μοτεράκι. Πότε δείχνει καλά και πότε όχι. Σαν κάτι να μην κάνει καλά επαφή. Έχει ανοίξει κανείς το κοντέρ? Πως είναι το μοτεράκι? Υπάρχει περίπτωση να έχει σπάσει κάτι και να μπορεί να κολληθεί? Υπάρχει σαν ανταλλακτικό το μοτεράκι ή πάει όλο το κοντέρ μαζί?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
birbilakos (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(8V) Roland Garros (2003)

Ένταξη: 13 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2009, 10:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχώς το κατράν πάει όλο μαζί.

Περίεργο να χει χαλάσει αυτό όμως. Τα γρανάζια στη βελόνα είναι οκ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:46:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την βελόνα την έχω κολλήσει με κόλλα στιγμής. Δεν βγαίνει πλέον με τίποτα. Έχει χαλάσει κάτι μέσα εκεί που γυρίζει το μοτεράκι. Σαν να έσπασε κάποιο δοντάκι από γρανάζι και χάνει. Σήμερα για παράδειγμα αρχικά ήταν στις 2000 στροφές από χθές. Δούλεψε κανονικά και όταν σταμάτησα οι στροφές σταμάτησαν στις 1700. Εσύ το έχεις ανοίξει το κοντέρ? Πως είναι μέσα τα μοτεράκια?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
birbilakos (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(8V) Roland Garros (2003)

Ένταξη: 13 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:55:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μέχρι τις βελόνες έφτασα Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1414s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on