Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 11:58:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτη ταιριαζει ακριβως στο 195-55-15 αν και δεν αναφερεται στο διαγνωστικο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:20:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | Αυτη ταιριαζει ακριβως στο 195-55-15 αν και δεν αναφερεται στο διαγνωστικο. |
Τότε εγώ πέρισυ τον Σεπτέμβριο που έβαλα τα PZero (205-40-17) με τις Team Dynamics, έβλεπα μαλ***ες στην οθόνη του διαγνωστικού ή με κοροϊδέψανε?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:25:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλ***ες εβλεπες θες γιαλια.
Σοβαρα τωρα στο δικο μου εχει αυτες τις 3 που ειπα.Ισως το δικο σου να ειναι πιο καινουργιο και να εχει και 4η.
Μολις μπορεσω θα ανεβασω μια φωτο να δεις.Καλου-κακου πηγαινε και εναν οφθαλμιατρο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:27:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | Σοβαρα τωρα στο δικο μου εχει αυτες τις 3 που ειπα.Ισως το δικο σου να ειναι πιο καινουργιο και να εχει και 4η. |
Πως να είναι καινούριο αφού αυτή η ρύθμιση έγινε στο διαγνωσιτκό πέρισυ τον Σεπτέμβριο που ανέφερα?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:33:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Totes θες γιαλια
Την τριτη θα ανεβασω φωτο να πειστεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:34:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε γρηγορη εισαι σοβαρος??
ειναι δυνατο να μην εχει τη διασταση του rc?
δηλαδη τα rc τι τα βαζεις στο διαγνωστικο με ποια διασταση??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:38:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NAi λεμε,αυτα τα 3 εχει.Δεν εχω αλλο τροπο παρα τη φωτο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:39:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπάρχει λόγω 206 rc στο διαγνωστικό αυτή η διάσταση
αλλα το 205 το βρησκω υπερβολη ιδίως για το 1600άρι (αλλα ακόμα και για το 2λιτρο gti)
από πλευρας κρατήματος στο δικό μου η διαφορα μεταξυ 195/45-16 και 205/45-16 ειναι αμελητέα, στην ευθεία όμως η διαφορα ειναι αισθητη, λόγω βηματος)
για 205/40-17 δεν το συζητώ κάν... όσο κι αν "ποθώ" τις λευκες 17άρες PS...
νομίζω οτι για τα 16άρια ενδείκτυνται 195/50-15, 195/45-16 και 195/50-16 (αν κάποιος εχει βάλει αρκετα κοντύτερο κ/π πχ 13/59)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:49:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες,ποια η διαφορα μεταξυ του 195-55-15 και του 215-40-17 στη διαμετρο;Να σας πω εγω:ΚΑΜΜΙΑ.
Η το εχει (που στο δικο μου ΔΕΝ το εχει) η δεν το εχει παλι η δουλεια γινεται στο ακεραιο.
Διορθωσηεκ των υστερων:αντι για 215-40-17 ειναι 205-40-17.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την grpap στις Παρ 25 Ιούλ 2008, 18:33:43, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:54:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσον αφορα τη διασταση 195-50-15 που θελω και εγω να αλλαξω (τα ειπαμε Μανθο και συμφωνουμε) τοτε η διασταση που πρεπει να επιλεγει στρο διαγνωστικο είναι 175-65-14 που εχει διαμετρο 583 χιλιοστα και είναι η πιο κοντινη στα 576 χιλιοστα του 195-50-15. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 12:56:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | Παιδες,ποια η διαφορα μεταξυ του 195-55-15 και του 215-40-17 στη διαμετρο;Να σας πω εγω:ΚΑΜΜΙΑ. |
Στην συγκεκριμένη υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά εκτός κι αν εννοείς 205.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 13:01:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KAMMIA διαφορα στη ΔΙΑΜΕΤΡΟ!Σε όλα τα αλλα ναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 13:07:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 0.0%
205/40-17 82mm 298mm 596mm 1872mm 534 0.1%
215/40-17 86mm 302mm 604mm 1897mm 527 1.4% |
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 0.0%
175/65-14 114mm 292mm 583mm 1832mm 546 1.2% |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 18:12:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με μπερδεψες παναθεμασε.θυμομουνα οτι το 40αρι ειναι ακριβως το ιδιο με το 195-55-15 αλλα ηταν το 205.Τεσπα.Μενει η φωτο να δεις οτι στη δικη μου bsi δεν εχει 205-40-17 διασταση.Βεβαια αφου ειναι ακριβως ιδια διαμετρος με το 195-55-15 δεν υπαρχει κανενα προβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:44:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | Βεβαια αφου ειναι ακριβως ιδια διαμετρος με το 195-55-15 δεν υπαρχει κανενα προβλημα. |
Ναι όντως, αλλά το θέμα είναι ότι για μεγαλύτερη ακρίβεια στο κοντέρ/abs κλπ. κλπ., θέλει να βάλεις την σωστή διάσταση
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 21:36:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | fteriman έγραψε: | βασικα φιλε wplash ειμαι ικανοποιημενος απο το γενικοτερο στησιμο του αυτοκινητου γιαυτο και δεν θελω να προβω σε αλλαγη ζαντας η αναρτησης.πιστευω οτι με το 50αρι θα μειωθει το μαγουλιασμα και με την αλλαγη των κοντι θα αυξηθει η ελκτικη προσφυση που θα μου μειωσει το σπινιαρισμα στις εξοδους κλειστων στροφων.αλλα θα ηθελα και τις αποψεις αυτων που εχουν προβει σε αυτην την αλλαγη προφιλ για να πουν συγκεκριμενα που εχασαν και που κερδισαν!οσο για το κοπανημα θα ελεγα οτι ειναι ο κυριος λογος που δεν σκεφτομαι το χαμηλωμα αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων |
Εχω κανει αυτη την αλλαγη βαζοντας goodyear F1 195-50-15.
Λοιπον, η προσφυση αυξηθηκε, το μαγουλιασμα μειωθηκε(και ετσι κατεβαινω καλυτερα τη φτερη ) ενω και το λαστιχο εχει σαφως πιο πολλα περιθωρια γλιστρηματος σε σχεση με το μαμα κοντι.
Και η αποδοση οταν ζεσταθει ειναι σε πολυ καλα επιπεδα αλλα αυτο οφειλεται και στο ελαστικο περισσοτερο παρα στο προφιλ.
Επιση το τιμονι ειναι πιο σαφες στο turn in!
Το βημα κονταινει λιγο με αποτελεσμα πιο ζωηρο μοτερ στις χαμηλες στροφες.
Αυτα ειναι τα πλεονεκτηματα.
Στα μειον, ειναι η ασαφεια που παρουσιαζεται στο τιμονι στις υψηλες ταχυτητες στην ευθεια, αλλα βελτιωνεται κατα πολυ αυτο με μια καλη ευθυγραμμιση.
Η ανεση παραμενει η ιδια, δεν αλλιωνεται.
Το κοπανημα που ειπωθηκε παραπανω, ειναι καθαρα θεμα πιεσης ελαστικου.
Οσο πιο πολυ τα φουσκωνεις τοσο πιο πολυ κοπαναει.
Ενα 32-33 εμπρος ειναι μια καλη πιεση.
Ελπιζω να βοηθησα. |
Σπυρο εγω εκανα την αλλαγη και εχω τωρα 195/50/15 αλλα ασαφες τιμονι δεν ειδα.Ειναι το ιδιο με πριν που ειχα 195/55/15.Λαστιχο Pirelli P7.
Υγ Στην bsi δηλωθηκαν σαν 175/65/14 και το ταχυμετρο ειναι ακριβεστατο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 22:17:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γρηγορη αυτες ηταν παρατηρησεις της στιγμης τοτε που τα ειχα βαλει.
Θυμαμαι δεν ειχα καλο τιμονι γιατι η ευθυγραμιση ηταν στο γα** του καραγκιοζη.
Γενικα δεν εχει τρομερη διαφορα το τιμονι ετσι δεν ειναι?
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 22:27:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ειδα αρκετα πιο ευαισθητο σε αλλαγη πορειας,οντως αν αυτο εννοεις.Ειναι πιο αμεσο.Κατα τα αλλα το τιμονι δεν εχει καμμια διαφορα με πριν.Ειναι το ιδιο σαφες ακομα και στην τελικη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|