Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Αύγ 2008, 09:26:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλλον τα μπερδεψες Βαγγελη...
Το νιτρο κανει χημικη αντιδραση με την βενζινη,κοινως αν μεσα στον θαλαμο βαλεις πχ 100ml βενζινη και 10ml νιτρο,τοτε ο ογκος του μιγματος που θα προκυψει δεν θα ειναι μονον 110ml αλλα παραπανω και μαλιστα με πολυ μεγαλη περιεκτικοτητα σε οξυγονο.
Κοινως αυτο ανεβαζει την ογκομετρικη αποδοση στα υψη.
Απλα και οι καταπονησεις ειναι αναλογες με οτι συνεπαγεται αυτο...
Γενικα η σειρα των TU5J4(περιλαμβανονται και οι P και S) ειναι πολυ ανθεκτικη για αυτο και δεν παρουσιαστηκαν ιδιαιτερα προβληματα.
Σε αλλες κατασκευες ομως τα προβληματα ηταν σεβαστα...
Βεβαια οπως ισχυει παντου,αν ο χρηστης ειναι γνωστης,τοτε κανει πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα χωρις προβλημα(δεδομενου οτι το μοτερ αντεχει) απλα δεν αξιζει απο οικονομοτεχνικη αποψη.
Να υπενθυμισω παντως οτι η χρηση νιτρο σε ενα μαμα μοτερ απο πχ 106,αν δεν κλεινουμε την παροχη πανω απο τις 6000-6200,το μοτερ θα πει συντομα το ποιημα.
Κοινως το νιτρο ειναι ενα εξαρτημα που εχει περιορισμενο φασμα λειτουργιας(πχ εχω κοφτη 8500 σε μαμα μοτερ και το νιτρο μενει αναμμενο εως εκει). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Αύγ 2008, 09:54:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορει φιλε στελιο να ειναι κ ετσι οπως τα λες.οπως ειπα δεν ειχα δωσει κ πολυ μεγαλη σημασια οταν μου τα λεγανε γιατι ειχα το μυαλο αλλου
εννοειτε οτι θελει προσοχη στη χρηση.κ εγω που ειχα μαμα μοτερ στην αρχη(απλα προγραμμα κ συμπιεση) δεν ειχα προβλημα μεχρι τισ 8000 στροφες(8200 κοφτη)αλλα το προγραμμα ειχε μειωμενο αβανς στα "ψηλα" για να μη σηκωνει θερμοκρασια(αν ειχα καταλαβει καλα οταν τα ελεγαν με τον μηχανικο).εξαλου εγω αδειαζα 1 μπουκαλι τον μηνα(κ αμα..) κ ενας φιλος αδειαζε 1 μπουκαλι την βδομαδα.οπως ειναι φυσικο πηρε το μοτερ στα χερια μιας κ το εστηνε απο 1ες με νιτρα τωρα εφτιαξε το 3ο μοτερ κ εβαλε μυαλο,το εκανε τουρμπατο παντως αν δεν ασχολεισαι με "κοντρες" κτλ δε νομιζω οτι αξιζει μια τετοια μετατροπη.αν απο την αλλη ασχολεισαι ειναι μια γρηγορη λυση να βγαλεις χρημα(κ να αλλαξεις μοτερ )
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Αύγ 2008, 10:28:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα αυτο εννοω και εγω ρε.
Αν εισαι συνειδητοποιημενος και οριακα τελειωνεις μια μπουκαλα τον μηνα,τοτε δεν νομιζω να εχεις προβλημα.
Επισης αν εχεις το γνωθεις εαυτον και αναβεις το νιτρο απο λογικες στροφες(πχ 3000-3500) και οχι απο το ρελαντι,τοτε η καταπονηση ειναι σαφως μικροτερη.
Απλα ελαχιστοι απο αυτους που επιλεγουν νιτρο ακολουθουν αυτην την λογικη με οτι συνεπαγεται αυτο για το μοτερ τους.
Υ.Γ.Το αβανς ειναι κομμενο καθως ακομα και σε μαμα μορφη,στις ψηλες το αβανς πεφτει.Ε,αν υπολογισεις και την προσθηκη του νιτρο,λογικο να ειναι ακομα πιο μειωμενο αφου οι πιεσεις μεσα στο μοτερ πανε στον Θεο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Αύγ 2008, 16:53:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω σκοπεύω να το 'εχω για ξεγκάβλομα. να τρ'οω οπως ειπατε καμια μπουκάλα τον μήνα, και να το εχω σε φάσμα ενεργοποίησης απο 2.000 στροφες μέχρι 5.800 (το μαμα μοτέρ μου εχει κόφτη στις 6.200 νομίζω).
Δεν στηνω με αλλα αμάξια ειδικα με χρηματα, απλός γουστάρω να τις δίνω σε κανενα φανάρι που και που μόνο9ς ή αν ειναι και κανας που ξύνεται απο διπλα μαζι του.
Pughell εσυ εχεις νιτρο πανω? εισαι και απο θεσνίκη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Αύγ 2008, 00:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα το ανοιγεις απο τις 2000,θυμισε μου αμα βρω κανενα πιστονι να στο φυλαξω...
Το ειπα και πριν,το νιτρο δεν ειναι για να το ανοιγεις πολυ πριν την μεγιστη ροπη καθως τα φορτια που δεχεται το μοτερ ειναι τεραστια.
Φαντασου να ανεβαινεις για Πανοραμα με 4η μεσα,30 χιλιομετρα και το γκαζι-παντοφλα.
Τα πυρακια οχι απλως θα κανουν παρτυ αλλά...
Ναι,απο Θεσ/νικη ειμαι αλλα δεν εχω νιτρο.Δυο καλους φιλους που ειχα,εβαλαν αλλα σταδιακα και οι δυο κατεληξαν στην ατμοσφαιρικη οδο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 10:00:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιταξε, το μοτερ μου εχει κοφτη στις 6.200 , οπτε το νιτρο τουλαχιστον στισ 3.000 με 3.2000 πρεπει να μπει μεχρι τις 5000 - 5.500 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 12:06:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οτι ο κοφτης ειναι στις 6200 αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει οπωσδηποτε το νιτρο να μπει στις 3000.
Γιατι αν το μοτερ σου δεν αντεχει αυτο το πρεπει,τοτε ή συμβιβαζεσαι με μικροτερο φασμα λειτουργιας του νιτρο ή απλα θα πληρωνεις σπασμενα μοτερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 12:37:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο σε παρακαλω γραψε το μοτο μας...που εχεις υπογραφη στο 106κλαμπ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 12:49:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Εγω σκοπεύω να το 'εχω για ξεγκάβλομα. να τρ'οω οπως ειπατε καμια μπουκάλα τον μήνα, και να το εχω σε φάσμα ενεργοποίησης απο 2.000 στροφες μέχρι 5.800 (το μαμα μοτέρ μου εχει κόφτη στις 6.200 νομίζω).
Δεν στηνω με αλλα αμάξια ειδικα με χρηματα, απλός γουστάρω να τις δίνω σε κανενα φανάρι που και που μόνο9ς ή αν ειναι και κανας που ξύνεται απο διπλα μαζι του.
Pughell εσυ εχεις νιτρο πανω? εισαι και απο θεσνίκη? |
Αν το αυτοκινητό σου έχει πλαστική πολλαπλή εισαγωγής θα σου πρότεινα, για την ασφάλεια σου αλλά και την ακεραιότητα του οχήματός σου, να μην βάλεις νίτρο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 12:49:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | στελιο σε παρακαλω γραψε το μοτο μας...που εχεις υπογραφη στο 106κλαμπ...  |
Να το πω εγώ γιατί τόση ώρα έχω βαρεθεί να διαβάζω χαζομάρες???
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 13:27:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Feel free!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 13:31:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | Πληρωστε για να μαθετε κοροιδα... |
Το αυτό.
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 13:46:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
soler έγραψε: | kane έγραψε: | Πληρωστε για να μαθετε κοροιδα... |
Το αυτό. |
Υποτίθεται οτι ενας από τους λόγους που είσαι δω είναι για να μην πληρώσεις κάτι παραπάνω πιάνοντας σε κορόιδο (νομίζω)... εκτός αν τα ξέρεις όλα
(Αν δεν εχω καταλάβει κάτι λάθος εγώ δλδ...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 14:00:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
Υποτίθεται οτι ενας από τους λόγους που είσαι δω είναι για να μην πληρώσεις κάτι παραπάνω πιάνοντας σε κορόιδο (νομίζω)... εκτός αν τα ξέρεις όλα
(Αν δεν εχω καταλάβει κάτι λάθος εγώ δλδ...) |
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος Γιάννη 
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 14:05:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
soler έγραψε: | plaketokofths έγραψε: |
Υποτίθεται οτι ενας από τους λόγους που είσαι δω είναι για να μην πληρώσεις κάτι παραπάνω πιάνοντας σε κορόιδο (νομίζω)... εκτός αν τα ξέρεις όλα
(Αν δεν εχω καταλάβει κάτι λάθος εγώ δλδ...) |
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος Γιάννη  |
Δεκτόν, τι ακριβώς όμως να πληρώσουμε για να μάθουμε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 14:16:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
Δεκτόν, τι ακριβώς όμως να πληρώσουμε για να μάθουμε? |
Με άλλα λόγια...το παρακάτω.
pughell έγραψε: | Δυο καλους φιλους που ειχα,εβαλαν αλλα σταδιακα και οι δυο κατεληξαν στην ατμοσφαιρικη οδο. |
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 14:26:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχουν γραφτει απειρα για το νιτρο και τα μειον του αλλα ο φιλος επιμενει
οποτε ας το βαλει να το συνδιασει και με ενα σπριντ μπουστερ απο μπουλεκο και με ενα ηλεκτρικο τουρμπο στην εισαγωγη ωστε να φτασει τα 180 αξιοπιστα αλογα . . . . .
α ρε και να κλειδωθει τελος του μηνα το 106 κλαμπ τι εχει να γινει εδω μεσα....συσσωρευση πορδομαγκοκλανομαλακιας....
ΚΑΝΤΕ ΤΟ STEVE ΜΟΔΕΡΕΤΟΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 14:48:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ...
α ρε και να κλειδωθει τελος του μηνα το 106 κλαμπ τι εχει να γινει εδω μεσα....συσσωρευση πορδομαγκοκλανομαλακιας.... |
+1
volvos έγραψε: | ΚΑΝΤΕ ΤΟ STEVE ΜΟΔΕΡΕΤΟΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dark (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 cc 1.6 (16v) (2002)
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2009, 19:42:44 Θέμα δημοσίευσης: γειααα |
|
|
καλο και το νιτρο αλλα dangerous απο πολλες αποψεις.εχετε καμπριο και μαλιστα cc ? ok καλο και το δευτερο σταδιο αλλα τα 150 αλογα πολυ δυσκολα τα περναει το cc.δεν ειναι σαν το ραλλι.η λυση ειναι μια και ο μπακλαβας γωνια.εχουμε εμεισ οι cc δες 6000? παμε μια βολτα στο μανουκη η στο toyomad και τελειωνουν εκει ολα.230 hp σε 0.8 light τουρμπο.θελουμε ταξιδακι?0.5 και μια χαρα.γιατι μην ξεχναμε και ηλεκτρογκαζοι ειμαστε γα**το μπελα μου και βαρια καροτσα εχουμε.θα αναρωτιεστε αν εγω που τα λεω αυτα το εχω τουρμπισει δυστυχως οικονομικα μονο για ατμοσφαιρα με παιρνει τωρα με 2500 150 hp εχω οδηγησει ομως cc τουρμπατο.... μονο η ροπη που νιωθεις φτανει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2009, 22:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι γα**το topic....λιωσιμο στο γελιο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|