Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Invisible (Invi) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2003)
Ένταξη: 26 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 18 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 16:00:28 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πρόβλημα με σασμάν σε 206 1400 8ν? |
|
|
Peugeot 206 1.4 8v μοντ. 2003
στα 71.000km αλλάζω δισκοπλατό.
Με το που παίρνω το αυτοκίνητο απο το service και κάνοντας μια διαδρομή για Αθήνα 300km αρχίζω και ακούω ένα διακριτικό θόρυβο απο τη μηχανή σαν ένα φτερούγισμα... Διαπιστώνω το εξής: όταν έχω οποιαδήποτε ταχύτητα το ακούω... βάζοντας νεκρά σταματά.
Πάω σε συνεργείο. Μου λένε οτι λογικά όταν έσπασε το διδκοπλατό κάποιο κομματάκι κυκλοφορούσε στις βαλβολίνες με αποτέλεσμα να χτυπήσει κάποιο γρανάζι του σασμάν... Να μην τα πολυλογώ αλλάζω σασμάν και βάζω μεταχειρισμένο... 800 ευρώ...
Σήμερα και έχωντας μετρίσει 130.000km πρόσεξα το εξής: όταν έχω 3η ταχύτητα και είμαι σε πορεία μπορώ να τη βγάλω χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Μόνο την 3η. Με τις άλλες δε γίνεται... Τι μπορεί να φταίει?
Μήπως κατάφερα να κάνω το κιβώτιο αυτόματο...???
Ότι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:13:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανως αυτο το κανεισ οταν δεν πατας γκαζι...
Σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται. Απλά αλλάζεις τα κομπλερακια και τοτε δεν θα βγαινει τοσο ευκολα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Invisible (Invi) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2003)
Ένταξη: 26 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 18 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 22:04:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | προφανως αυτο το κανεισ οταν δεν πατας γκαζι...
Σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται. Απλά αλλάζεις τα κομπλερακια και τοτε δεν θα βγαινει τοσο ευκολα.  |
Ναι χωρίς γκάζι.κομπλεράκια...? Τι είναι αυτά? Που βρίσκοντα? Πόσο στοιχίζουν?
Επίσης κάτι άλλο ο λεβιές ταχυτήτων παλαντζάρει είται κουμπομένος σε ταχύτητα είτε σε νεκρά. Μπορώ δηλ να παίζω λίγο κουνόντας τον δεξιά αριστερά... έχει κάποια σχέση αυτό?
Ότι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 22:09:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι δεν υπαρχει προβλημα κανενα, παρα μονο οτι θα ειναι λιγο ασαφης οταν βαζεις ταχυτητες... Εμενα παλατζαρει πολυ (3-4 εκατοστα) εδω και 3 χρονια και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα.
Το κομπλερ βρισκοντα μεσα στο σαζμαν. Σαν ανταλακτικό δεν ειναι πολύ ακριβό, αν και δεν ξερω την ακριβη τιμη τους. Νομιζω κοντα στο κατοσταρικο ειναι... Το θεμα ειναι τα εργατικά. Βεβαια καλό ειναι να σου πει και καποιος μηχανικλος την γνώμη του για να μην σε παιρνω και στον λαιμό μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Invisible (Invi) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2003)
Ένταξη: 26 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 18 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 15:21:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ Road_Runner. Κάποια στιγμή
(μάλλον απο Σεπτέβρη) θα τα αλλάξω οπου και θα ποστάρω για να σου πώ τιμή κ.α.
Ότι δε με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2008, 10:17:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με σασμάν...? |
|
|
Invisible έγραψε: | Σήμερα και έχωντας μετρίσει 130.000km πρόσεξα το εξής: όταν έχω 3η ταχύτητα και είμαι σε πορεία μπορώ να τη βγάλω χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Μόνο την 3η. Με τις άλλες δε γίνεται... Τι μπορεί να φταίει?
Μήπως κατάφερα να κάνω το κιβώτιο αυτόματο...??? |
Όλες τις ταχύτητες μπορείς να τις βγάλεις χωρίς να πατήσεις συμπλέκτη σε οποιοδήποτε αριθμό στροφών κι αν είσαι στο κοντέρ.
Ο συμπλέκτης, είναι για όταν βάζεις την ταχύτητα (σύμπλεξη) όπου πρέπει να ξεκινήσει το επόμενο ή προηγούμενο γρανάζι να γυρίζει μαζί με το συγχρονιζέ για να έχεις ομαλή αλλαγή σε συγκεκριμένο αριθμό στροφών.
Όταν πας για νεκρά (αποσύμπλεξη), δεν χρειάζεται συμπλέκτης, απλά τυπικά έχουμε συνηθήσει να τον πατάμε όλοι μας. Δεν υπάρχουνε φθορές.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 16:48:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι???? οριστε???? απο ταχυτητα σε νεκρα χωρις συμπλεκτη? δεν μπαινει, τουλαχιστον στο δικο μου καρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Athens (Αθηνά) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206cc 1.6
Ένταξη: 11 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 570 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 17:10:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | τι???? οριστε???? απο ταχυτητα σε νεκρα χωρις συμπλεκτη? δεν μπαινει, τουλαχιστον στο δικο μου καρο. |
ούτε στο δικό μου...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kos_argyris (kostas) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 rc (2008)
Ένταξη: 08 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 256
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 18:03:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάντε το ακριβώς την ώρα που αφήνεται το γκάζι και αποφορτίζονται τα γρανάζια μεταξύ τους και θα δείτε ότι γίνεται. Αποκλείεται να μη γίνεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 20:16:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kos_argyris έγραψε: | Κάντε το ακριβώς την ώρα που αφήνεται το γκάζι και αποφορτίζονται τα γρανάζια μεταξύ τους και θα δείτε ότι γίνεται. Αποκλείεται να μη γίνεται. |
στο gt μου ειναι πολυ σφιχτο κ βαρυ κ θελει αρκετη δυναμη για να βγει ετσι η ταχυτητα...αντιθετα στο corolla εχω καταργηση το συμπλεκτη κ οταν βγαζω κ οταν βαζω μονο στην 1η που ξεκιναω παταω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 20:40:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Xαλαρότατα γίνεται αν το μάθεις... 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 23:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δοκιμαστε το στο φαναρι οταν πατατε φρενο..λιγο πριν κοκαλοσει το αμαξι θα δειτε οτι βγαινει πολυ χαλαρα σε ολα τα αμαξια..
Ο πατερας μου σε ολα τα αμαξια που ειχε χρησιμοποιουσε μονο τη πρωτη για να ξεκινησει..απο εκει και περα ποτε ξανα συμπλεκτη..δεν ξερω πως τα καταφερνει..και δεν ειχε ποτε το παραμικρο προβλημα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2008, 16:19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το δοκιμασα, μονο εν στασει και με σβηστη μηχανη μπορω να το κανω.. φοβαμαι πως αν βαλω δυναμη, θα ξηλωσω σασμαν και λεβιε.. εξαλλου, για να χει το συμπλεκτη , αυτο κατι σημαινει.. μην τρελαθουμε τελειως.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 11:51:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | τι???? οριστε???? απο ταχυτητα σε νεκρα χωρις συμπλεκτη? δεν μπαινει, τουλαχιστον στο δικο μου καρο. |
Δεν πρόκειται να "μπεί" αφού μιλάμε για "βγάλσιμο" ταχύτητας.
Το δικό σου "δεν μπαίνει" μεταφράζεται σε "χέζομαι να το κάνω".
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 11:55:11 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με σασμάν...? |
|
|
Steve έγραψε: | Όλες τις ταχύτητες μπορείς να τις βγάλεις χωρίς να πατήσεις συμπλέκτη σε οποιοδήποτε αριθμό στροφών κι αν είσαι στο κοντέρ.
Ο συμπλέκτης, είναι για όταν βάζεις την ταχύτητα (σύμπλεξη) όπου πρέπει να ξεκινήσει το επόμενο ή προηγούμενο γρανάζι να γυρίζει μαζί με το συγχρονιζέ για να έχεις ομαλή αλλαγή σε συγκεκριμένο αριθμό στροφών.
Όταν πας για νεκρά (αποσύμπλεξη), δεν χρειάζεται συμπλέκτης, απλά τυπικά έχουμε συνηθήσει να τον πατάμε όλοι μας. Δεν υπάρχουνε φθορές. |
Στιβ, μην λες μαλ***ες για αλλη μια φορα...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 11:58:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δοκιμαστε να το κανετε με δευτερα στις 5500 στρ/λεπτο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:39:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kόφτε τις άσχημες κουβέντες και τον άσχημο λόγο. Δεν πρόκειται να ανεχτώ κανέναν πια!
Επί του θέματος, οι ταχύτητες για να βγούν δεν πρέπει να δέχονται ροπή πάνω τους. Αυτό συμβαίνει διότι τα γρανάζια είναι λοξά και δεν είναι ίσια. Ετσι αν υπάρχει και η παραμικρή δύναμη πάνω τους δεν μπορούν να απεμπλακούν μεταξύ τους.
Ετσι, για να βγάλεις μια ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, πρέπει να μετριάσεις στιγμιαία τις στροφές με την ταχύτητα του οχήματος, τόσο όσο να μην επιταχύνει ή επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Τοτε βγαίνουν σαν να έχεις πατήσει συμπλέκτη. Σε οποιεσδήποτε στροφές.
Το ίδιο ισχύει και όταν βάζουμε μια ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη. Μπαίνει όμορφα και γλυκά μόνο όταν οι στροφές του κινητήρα είναι ίσες όσες θα είχε το αυτοκίνητο με την συγκεκριμένη ταχύτητα και την επιλεγμένη σχέση.
Αν δηλαδή με 3η έχουμε 60χλμ στις 3.500στ/λ (θεωρητικά νούμερα) τότε με νεκρή, 60 χλμ στο κοντέρ, πατώντας γκάζι στις 3.500 (με νεκρά) η ταχύτητα θα μπει σαν να έχεις πατήσει συμπλέκτη. Σε άλλες στροφές ή δεν θα μπεί ή θα μπεί γρατζουνώτας και μάλιστα άσχημα
warning: Mην παίζετε αν δεν γνωρίζετε ακριβώς τί κάνετε, διότι με αυτό τον τρόπο κινδυνεύει να σπάσει το σασμάν σας...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:45:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Τάκης να τα διαβάζει που λιώνει να μου βγάζει την ταχύτητα κάθε φορά που είναι μέσα στο αμάξι μου!!
Όσο γι αυτό που λέει ο πρόεδρας, ισχύει και είναι ιδανικό για να ψαρώνεις τον κόσμο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 13:01:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
warning: Mην παίζετε αν δεν γνωρίζετε ακριβώς τί κάνετε, διότι με αυτό τον τρόπο κινδυνεύει να σπάσει το σασμάν σας... |
Η ημιμαθεια και οι σαχλαμαρες που λενε καποιοι μπορει να οδηγησει σε σπασιμο σαζμαν....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 13:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Τασος εδωσε μια πληρη περιγραφη,που ταυτοχρονα δικαιωσε και την αποψη του Σταυρου.
Απο εκει και περα κανεις σας δεν παρατηρησε την μλκια που ειπαν στο παιδι και του αλλαξαν σασμαν...
Παράθεση: | Μου λένε οτι λογικά όταν έσπασε το διδκοπλατό κάποιο κομματάκι κυκλοφορούσε στις βαλβολίνες με αποτέλεσμα να χτυπήσει κάποιο γρανάζι του σασμάν... |
Αυτο σας φαινεται λογικο,δεδομενου παντα οτι το δισκοπλατο ειναι εξω απο το κελυφος του σασμαν;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|