| Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
| 207 GT/RC/CC/Rallye: Κάθε πότε αλλάζετε λάδια; |
| Κάθε 5.000 χλμ |
|
17% |
[ 38 ] |
| Κάθε 7.500 χλμ |
|
22% |
[ 51 ] |
| Κάθε 10.000 χλμ |
|
44% |
[ 98 ] |
| Κάθε 15.000 χλμ |
|
6% |
[ 15 ] |
| Κάθε 20.000 χλμ |
|
8% |
[ 18 ] |
| Άλλο... τι; |
|
0% |
[ 2 ] |
|
| Σύνολο Ψήφων : 222 |
|
| Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ayrton Φανατικό μέλος

207 RC
Ένταξη: 19 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 300
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούλ 2008, 18:15:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα στην peugeot μου εβαλαν τα MOBIL 1 SAE 5W-30 ESP FORMULA. και απὀ οτι το εψαξα ειναι καλο λαδι ειδικα για turbo. εχει και εγκριση για μοτερ bmw και peugeot οπως αναγραφη και η ετικετα. τι λετε για αυτα τα λαδια?
 |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 10:35:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω γράψει και σε άλλο forum για το 207RC. Για να μην βασανίζεστε ανάμεσα σε τόσες πολλές σελίδες τα μεταφέρω κι εδώ (αυτούσια δικά μου γραμμένα λόγια):
Λοιπόν, σύμφωνα με το manual της Peugeot που συνοδεύει τα νεότερα μοντέλα της αναφέρεται ότι για τον κινητήρα 1.6Τ που φοριέται στα 207 (GT και RC) προτείνει τα εξής λιπαντικά:
1) TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30
2) TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30
3) Οποιοδήποτε λιπαντικό άλλης μάρκας που να ισοδυναμεί με τα ανωτέρω δύο λιπαντικά
Η τελευταία φράση στην ουσία σας απελευθερώνει ώστε να επιλέξετε το λιπαντικό της αρεσκείας σας αρκεί να ισοδυναμεί με τα προαναφερθέντα.
Το Νο1 καλύπτει τις προδιαγραφές API SL/CF και ACEA A3/B4
To No2 καλύπτει τις ACEA A5 και C2
Η Α3 σημαίνει ότι ο δείκτης HTHS είναι μεγαλύτερος από 3.5cP.
H A5 σημαίνει ότι ο δείκτης HTHS είναι μεγαλύτερος από 2.9cP και μικρότερος από 3.5cP.
H C2 σημαίνει ότι πρόκειται για λιπαντικό Mid SAPS δηλαδή για λιπαντικό με μεσαία περιεκτικότητα σε θειούχα στάχτη, θείο και φώσφορο που ταυτόχρονα καλύπτει την ACEA A5/B5.
Η SL σημαίνει ότι πρόκειται για λιπαντικό Full SAPS δηλαδή για λιπαντικό με υψηλή περιεκτικότητα σε θειούχα στάχτη, θείο και φώσφορο.
Άρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε 0W30 ή 5W30 αρκεί να καλύπτει προδιαγραφή ίση ή και ανώτερη από API SL (και API SM) και ταυτόχρονα να καλύπτει την A3 ή την A5. Η C2 δεν είναι υποχρεωτική γιατί εάν ήταν δεν θα επέτρεπε την API SL.
Υπάρχει και μία αυστηρή αμερικανική προδιαγραφή που περίπου ισοδυναμεί με τις ACEA C2 και C3: είναι η ILSAC GF-4, αλλά όπως ήδη είπα δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση (γιατί την αναφέρουν κατά κανόνα τα αμερικανικά λιπαντικά που με την σειρά τους συνήθως αγνοούν τις ACEA C series) εάν αναφέρονται οι ACEA A3 ή ACEA A5, και η API SL (ή μεταγενέστερη).
Ανακεφαλαιώνοντας, οι επιλογές σας καλύπτουν τις απαιτήσεις της PSA όταν καλύπτουν τις παρακάτω προϋποθέσεις:
0-5W30
API SL ή API SM
ACEA A5 ή ACEA A3
Που σημαίνει ότι κανένας μηχανικός δεν μπορεί να σας πει ότι δεν ισχύει η εγγύηση ή άλλα παρόμοια, όταν εσείς κινείστε στα πλαίσια που ορίζει το manual (αν και είναι αρκετά πιθανό να πέσετε σε μηχανικό που να μην γνωρίζει αυτά που σας λέω και να επιμείνει να σας πουλήσει τα δικά του λιπαντικά ως πιο κατάλληλα).
Εάν μάλιστα θέλουμε να γίνουμε ακόμη αυστηρότεροι μπορούμε να επισημάνουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προτεινόμενων βασικών λιπαντικών (που σύμφωνα με την PSA μας ορίζουν και τις επιλογές μας στις άλλες μάρκες). Για να μην μπερδευόμαστε με τις λεπτομέρειες ας σταθούμε απλώς στα κινηματικά ιξώδη τους στις θερμοκρασίες 130C - 100C - 40C - 4C (με την σειρά που τις αναφέρω):
1) TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30
7.03cSt - 12.18cSt - 68.45cSt - 412.54cSt
2) TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30
6.06cSt – 10.60cSt – 63.48cSt - 429.05cSt
Επιλέγουμε λοιπόν ένα λιπαντικό με κινηματικό ιξώδες στους 130C που να κινείται περίπου μεταξύ 6.06cSt και 7.03cSt και στους 4C να βρίσκεται κάτω από περίπου 429.05cSt (δεν μας πειράζει να πηγαίνει και παρακάτω από το 412.54cSt αφού αυτό είναι προς όφελος των κρύων εκκινήσεων τον Χειμώνα). Όλα αυτά τα κοιτάμε προκειμένου να ικανοποιούμε τις απαιτήσεις των ανοχών του κινητήρα μας (αλλά και της τουρμπίνας).
Εδώ όμως μπορεί να ανακαλύψετε και μερικά "παράδοξα" (που στην πραγματικότητα δεν είναι παράδοξα) όπως πχ ότι υπάρχει 10W30 που ρέει καλύτερα στο κρύο από το INEO 5W30, αλλά εάν το πάτε στην αντιπροσωπεία μπορεί να σας πουν ότι δεν κάνει γιατί είναι 10W, και άντε να καθήσετε να εξηγήσετε για να καταλάβουν τα περί κινηματικών ιξώδων στους 4C κλπ. Εάν πιστεύετε ότι μπορείτε να υποστηρίξετε την "παράδοξη" επιλογή σας προχωρήστε άφοβα αφού το δίκιο θα είναι με το μέρος σας, αλλιώς αρκεστείτε στο να καλύπτετε τα ευκόλως εννοούμενα (και εμφανώς δηλωθέντα) της PSA και θα έχετε αρκετά περισσότερες πιθανότητες να παραμείνετε ήρεμοι.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 13:08:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
| αυτο το ποστ πρεπει να μπει καπου που να ναι μπαμ κ οχι μεσα σε ολα τα ποστ χημα..... |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ayrton Φανατικό μέλος

207 RC
Ένταξη: 19 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 300
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 14:45:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο το post σου ηταν σαφεστατο ετσι και αλλιως στην περιπτωση την δικια μου τα συγκεκριμενα mobil αναγραφουν απο psa group. θεωρεις οτι οσα λαδια εχω τις προδιαγραφες που αναφερες ειναι ιδια, δεν υπαρχουν διαφορες ματαξυ τους αναλογος την μαρκα?
 |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:12:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει περίπτωση να θεωρώ ότι όλα τα λάδια είναι ίδια επειδή έχουν τις ίδιες προδιαγραφές; Τί φωνάζω τόσα χρόνια; Άνετα ένα λιπαντικό αναφέρει τις πλέον πρόσφατες προδιαγραφές αλλά να μην είναι καλύτερο από ένα άλλο με παλιότερες.
Απλά η PSA έχει κάποιες ελάχιστες απαιτήσεις κι από κει και πέρα αρχίζουμε με όσα έχουμε πει-γράψει κατά καιρούς. Εάν θέλεις κορυφαίο προϊόν αγοράζεις από κορυφαίο παρασκευαστή. Απλό κι αυτό, δεν είναι; Βέβαια, εάν δεν γνωρίζεις, ούτε κι αυτό είναι απλό. Να τελικά γιατί είναι χρήσιμη η αναγραφή των προδιαγραφών.
Σκέψου και ότι η ίδια η PSA δεν απαιτεί από τα λιπαντικά που θα εφαρμοστούν τους κινητήρες της να αναγράφουν ότι καλύπτουν προδιαγραφή PSA... Πόσο μάλλον να μιλάμε για προδιαγραφές BMW κλπ. Το παραπάνω ποστ περιγράφει όλα όσα χρειάζεστε για να παραμένετε μέσα στις απαιτούμενες προδιαγραφές. Για παραπέρα θέλει πρώτα να έχουμε μεγάλες απαιτήσεις, δεύτερον γνώσεις και τρίτον όρεξη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2008, 06:04:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
| ayrton έγραψε: | | εμενα στην peugeot μου εβαλαν τα MOBIL 1 SAE 5W-30 ESP FORMULA. και απὀ οτι το εψαξα ειναι καλο λαδι ειδικα για turbo. εχει και εγκριση για μοτερ bmw και peugeot οπως αναγραφη και η ετικετα. τι λετε για αυτα τα λαδια? |
Το ότι έχει "έγκριση" για BMW και PSA μας είναι εντελώς αδιάφορο. Κράτα το γεγονός: Το συγκεκριμένο λιπαντικό τις προδιαγραφές API SL και ACEA A3 που απαιτεί η PSA τις καλύπτει για την πλάκα του (εξάλλου αναφέρει την μεταγενέστερη API SM). Σε αυτό το λιπαντικό της η Mobil μπορεί να γράψει ό,τι προδιαγραφή θέλει (ακόμη και κάποια που δεν έχει βγει ακόμη...) και να την καλύπτει. Η συζήτηση περί προδιαγραφών για τέτοια κορυφαία λιπαντικά απλώς τα υποβαθμίζει (στα λόγια) γιατί στο κατόπιν μας βάζει να τα συγκρίνουμε με χαμηλότερες ποιότητες και να βγαίνουμε εκτός θέματος.
Πρόκειται λοιπόν για ένα από τα καλύτερα 30ρια της αγοράς, είναι αδιαμφισβήτητο και αν σου πει κανένας το αντίθετο να του πετάξεις ένα μπουκάλι INEO στο κεφάλι.
Υπάρχουν κάποιες εταιρίες που όταν δημιουργούν ένα νέο λιπαντικό, απλώς φτιάχνουν ένα νέο έργο τέχνης. Και τα έργα τέχνης δεν τα συγκρίνουμε με άλλα έργα τέχνης, τα αγοράζουμε και τα απολαμβάνουμε καθιστοί το σαλόνι μας. Γι αυτό και θα σεβαστώ την αναφορά μου και δεν θα αναφερθώ σε έργο άλλου μεγάλου καλλιτέχνη αυτή τη στιγμή. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2008, 08:14:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Mitellas, εγώ έκανα αλλαγή λαδιών στα 5000 κ μου έβαλαν το Castrol SLX Professional LongLife III 5W-30.
Tο συγκεκριμένο, καλύπτει μόνο Acea A3/B3/B4, ενώ δεν αναφέρει πουθενά για προδιαγραφές API. Αν έχω καταλάβει καλά, πρέπει να καλύπτονται κ οι δύο προδιαγραφές. Αυτό σημαίνει οτι δεν είναι κ το καταλληλότερο για τον κινητήρα μου 
etuned |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2008, 12:50:47 Θέμα δημοσίευσης: 207 GT/RC/CC/Rallye: Κάθε πότε αλλάζετε λάδια; |
|
|
| Άλλα λέει το βιβλιαράκι, άλλα λέει το κάθε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, άλλα λέει ο κάθε ένας, και πάει λέγοντας. Εσείς τι κάνετε στο 207 GT/RC/CC/Rallye; |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2008, 14:27:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λαθος τιτλος μπηκε παντως...
Ενα αυτοκινητο που κινειται εντος Αθηνων θα κανει πχ 10.000 χλμ σε 2 χρονια.
Οι ωρες που θα εχει δουλεψει ομως,θα εχουν κανει τα λαδια νερο απο το 1ο τετραμηνο κιολας...  |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2008, 14:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
| Pughell έγραψε: | Λαθος τιτλος μπηκε παντως...
Ενα αυτοκινητο που κινειται εντος Αθηνων θα κανει πχ 10.000 χλμ σε 2 χρονια.
Οι ωρες που θα εχει δουλεψει ομως,θα εχουν κανει τα λαδια νερο απο το 1ο τετραμηνο κιολας...  |
Ε άρα αυτός ο οδηγός θα αλλάζει λάδια κάθε 5.000 χλμ περίπου. |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2008, 15:34:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
| makis106 έγραψε: | Φίλε Mitellas, εγώ έκανα αλλαγή λαδιών στα 5000 κ μου έβαλαν το Castrol SLX Professional LongLife III 5W-30.
Tο συγκεκριμένο, καλύπτει μόνο Acea A3/B3/B4, ενώ δεν αναφέρει πουθενά για προδιαγραφές API. Αν έχω καταλάβει καλά, πρέπει να καλύπτονται κ οι δύο προδιαγραφές. Αυτό σημαίνει οτι δεν είναι κ το καταλληλότερο για τον κινητήρα μου  |
η μια προδιαγραφη ειναι αμερικανικη κ η αλλη ευρωπαικη αν θυμαμαι καλα |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2008, 15:42:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά η Castrol δεν το πιστοποίησε κατά API, όχι ότι δεν καλύπτει την API SL ή και SM, κι αυτό γιατί το μάρκετινγκ του συγκεκριμένου λιπαντικού στοχεύει ειδικά τους σύγχρονους κινητήρες της VAG. Καλύπτει την VW 504.00 που είναι αυστηρότατη προδιαγραφή (αναφέρεται μόνο σε 5W30 λιπαντικά). Μην το φοβάσαι, είναι πολύ καλό λιπαντικό.
Ευτυχώς η PSA ακόμη δεν μας έβαλε στο λούκι που έβαλε η VAG τους πελάτες της για να τους κρατάει δέσμιους στα εξουσιοδοτημένα της και να κερδίζει από τις εταιρίες λιπαντικών "υποχρεώνοντάς" τες να προβαίνουν σε επιμέρους πιστοποιήσεις. Ταυτόχρονα, επειδή υπάρχει και Θεός για τους νοικοκύρηδες, ένας κινέζος προμηθευτής τσιμούχων της VAG (100% μλκία της VAG όμως) φρόντισε να γεμίσει η αγορά με κινητήρες VAG που καίνε πάνω από 0.5λ/1000χλμ λάδι, όπου τα εξουσιοδοτημένα λένε στους πελάτες τους ότι σύμφωνα με το εγχειρίδιο προβλέπεται (πράγματι... αναγράφει ότι δικαιολογείται έως 1λτ/1000χλμ... ήμαρτον). Μακρυά από μεταχειρισμένα VAG τα επόμενα χρόνια, γιατί υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ο θάλαμος καύσης τους να είναι καλυμμένος με σκληρό στρώμα καταλοίπων. Αυτά συνέβησαν την περασμένη 5ετία γιατί λογικά τώρα οι υπερσύγχρονοι και καταπληκτικοί κινητήρες TSI (ο 1.6T της Peugeot-BMW δεν έχει να ζηλέψει τίποτα πάντως) δεν θα έχουν τέτοιο πρόβλημα.
Μάλλον δεν θα το ξέρατε όταν αγοράσατε PSA αλλά και για τον παραπάνω λόγο είστε τυχεροί.
Αναρωτιέμαι μόνο: εάν πήγαινες εσύ το συγκεκριμένο λιπαντικό σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Peugeot που δεν το προωθεί... τί θα σου έλεγαν που δεν αναγράφει την API SL ή SM...
Για να καταλάβεις πόσο μας κοροϊδεύουν τα εξουσιοδοτημένα (άλλοτε λόγω ασχετοσύνης αλλά πάντοτε και λόγω μάρκετινγκ) αλλά και το τί παίζει με τις προδιαγραφές των λιπαντικών γενικότερα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2008, 15:54:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
| android έγραψε: |
η μια προδιαγραφη ειναι αμερικανικη κ η αλλη ευρωπαικη αν θυμαμαι καλα |
API = American Petroleum Institute
Ιδρύθηκε κάπου μεταξύ του 1930 και 1940
ACEA = Association des Constructeurs Européens d`Automobiles = European Automobile Manufacturers' Association
Ιδρύθηκε το 1991
Αμφότερες οι προδιαγραφές είναι παγκόσμιες με πιο διαδεδομένες τις κατά API.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ayrton Φανατικό μέλος

207 RC
Ένταξη: 19 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 300
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2008, 10:14:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
| Miltellas έγραψε: | | ayrton έγραψε: | | εμενα στην peugeot μου εβαλαν τα MOBIL 1 SAE 5W-30 ESP FORMULA. και απὀ οτι το εψαξα ειναι καλο λαδι ειδικα για turbo. εχει και εγκριση για μοτερ bmw και peugeot οπως αναγραφη και η ετικετα. τι λετε για αυτα τα λαδια? |
Το ότι έχει "έγκριση" για BMW και PSA μας είναι εντελώς αδιάφορο. Κράτα το γεγονός: Το συγκεκριμένο λιπαντικό τις προδιαγραφές API SL και ACEA A3 που απαιτεί η PSA τις καλύπτει για την πλάκα του (εξάλλου αναφέρει την μεταγενέστερη API SM). Σε αυτό το λιπαντικό της η Mobil μπορεί να γράψει ό,τι προδιαγραφή θέλει (ακόμη και κάποια που δεν έχει βγει ακόμη...) και να την καλύπτει. Η συζήτηση περί προδιαγραφών για τέτοια κορυφαία λιπαντικά απλώς τα υποβαθμίζει (στα λόγια) γιατί στο κατόπιν μας βάζει να τα συγκρίνουμε με χαμηλότερες ποιότητες και να βγαίνουμε εκτός θέματος.
Πρόκειται λοιπόν για ένα από τα καλύτερα 30ρια της αγοράς, είναι αδιαμφισβήτητο και αν σου πει κανένας το αντίθετο να του πετάξεις ένα μπουκάλι INEO στο κεφάλι.
Υπάρχουν κάποιες εταιρίες που όταν δημιουργούν ένα νέο λιπαντικό, απλώς φτιάχνουν ένα νέο έργο τέχνης. Και τα έργα τέχνης δεν τα συγκρίνουμε με άλλα έργα τέχνης, τα αγοράζουμε και τα απολαμβάνουμε καθιστοί το σαλόνι μας. Γι αυτό και θα σεβαστώ την αναφορά μου και δεν θα αναφερθώ σε έργο άλλου μεγάλου καλλιτέχνη αυτή τη στιγμή.  |
Γεια σου Μιλτο καλλιτεχνη 
 |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2008, 22:50:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδή μένω σε χωριό,φανάρια μποτιλιαρίσματα κίνηση κλπ κλπ είναι λέξεις άγνωστες για μένα
το αμάξι δεν το ζορίζω πολύ κ σκέφτομαι την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 10.000 χιλιόμετρα!
η αντιπροσωπεία εδώ μου είπε να αλλάξουμε λάδια στις 3.000 χιλιόμετρα !
χαχα πολύ αστείο!αν μου τα έκαναν δώρο θα τα άλλαζα πολύ ευχαρίστως!
πήγα στην λιόν Θεσσαλονίκης για τον τεχνικό έλεγχο κ μου είπαν ότι η μαμά Γαλλία μας λέει ότι θέλει αλλαγή στις 20.000 χιλιόμετρα ,τα λάδια που μας προτείνει η πεζό(Γαλλίας) είναι τα TOTAL αλλά επειδή εμείς εδώ στην Ελλάδα έχουμε συμφωνία με την shell βάζουμε τα αντίστοιχα λάδια τις shell, τώρα εσύ μπορείς να αλλάξεις τα λάδια όποτε θέλεις εσύ απλά δεν πρέπει να ξεπεράσεις τον ένα χρόνο ή τα 20.000 χιλιόμετρα!
εμένα αυτός ο άνθρωπος με κέρδισε με τα λεγόμενα του !
αντίθετα εδώ στα σέρρας όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο κάθε πότε το σέρβις/αλλάγη λαδιών πήρα την εξής απάντηση!
στις 3.000 χιλιάδες χιλιόμετρα κ μετά κάθε 10.000 κ στις 30.000 σέρβις!
κ ιδού το ερώτημα γιατί σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα νέα μοντέλα τους λένε αλλαγή λαδιών στις 20.000 χιλιόμετρα?
θα μου πείτε για εμπορικούς λόγους κλπ κλπ αλλά αν είναι τόσο κακό για τον κινητήρα γιατί να διακινδυνεύσει μια αυτοκινητοβιομηχανία την αξιοπιστία της κ να χάνει ένα σεβαστό ποσό από τις αλλαγές λαδιών?
μήπως τελικά οι νέοι κινητήρες κ τα λάδια που βγαίνουν σήμερα είναι όντως long life κ αντέχουν όσο λένε?
5.700χιλιόμετρα μέχρι τώρα κ δεν μου έχει κάψει σταγόνα λάδι φτου φτου να μην το ματιάσω!
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
liontaraki (GEORGE) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 CC 1.6T
Ένταξη: 06 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2008, 00:12:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια καλησπερα
εγω εχω κανει 5000χλμ και προχθες μου αναψε η ενδειξη για χαμηλη σταθμη λαδιου.Το ελεγξα με τον δεικτη λαδιου και πραγματικα ειχε κατεβει στο κατω σημειο.Το πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ηταν λογικο λογω οτι κινειται μεσα στην πολη.Του συμπληρωσα λαδι για να δω εαν το καψει παλι ή υπαρχει καποιο προβλημα.
Τι λετε εσεις γι αυτο? |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2008, 00:35:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
| liontaraki έγραψε: | παιδια καλησπερα
εγω εχω κανει 5000χλμ και προχθες μου αναψε η ενδειξη για χαμηλη σταθμη λαδιου.Το ελεγξα με τον δεικτη λαδιου και πραγματικα ειχε κατεβει στο κατω σημειο.Το πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ηταν λογικο λογω οτι κινειται μεσα στην πολη.Του συμπληρωσα λαδι για να δω εαν το καψει παλι ή υπαρχει καποιο προβλημα.
Τι λετε εσεις γι αυτο? |
Και μένα έτσι έκανε στην αρχή. Μετά θα σταθεροποιηθεί. Τώρα δεν μου καίει. Παίζει ρόλο και ο τρόπος οδήγησης και οι συνθήκες. |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2008, 09:18:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα με την 1η αλλαγη λαδιων...
Οι ανοχες που σας λενε στο καθε συνεργειο,συμφωνω οτι ειναι πια πολυ μικρες.
Απο εκει και περα ομως τα μοτερ,που θεωρητικα ειναι στρωμενα,δεν εχουν δουλεψει με βενζινη ωστε να πατησουν τα ελατηρια των πιστονιων και ολα τα υπολοιπα κινουμενα μερη.
Το στρωσιμο που σας λενε γινεται σε μεγαλες ηλεκτρομηχανες οι οποιες βιδωνουν στον στροφαλο και περιστρεφουν το συνολο.
Τι σημαινει αυτο για το μοτερ;
Αλλιως ειναι ο στροφαλος να "παρασερνει" μαζι του πιστονια,κλπ και αλλιως ειναι να ασκειται πιεση στα πιστονια και εκεινα με την σειρα τους να μετατρεπουν την εγκαρσια δυναμη σε περιστροφικη.
Οπως καταλαβαινετε η ολη διαδικασια δεν εχει προηγηθει και σημαινει οτι εσεις πρεπει να το στρωσετε το μοτερ απο την αρχη.
Βεβαια ολα τα παραπανω σημαινουν οτι κατα το στρωσιμο θα φυγουν και διαφορα ρινισματα απο τους κυλινδρους,κλπ και θα καταληξουν στο λαδι οπου θα τα κατακρατησει το φιλτρο λαδιου.
Οποτε το φιλτρο θελει αλλαγη σχετικα συντομα και οχι στις 20.000 που λενε αυτοι.
Απο εκει και περα ο λογος που καλο ειναι να αλλαξετε τα πρωτα λαδια πολυ συντομα ειναι οτι επειδη ακριβως τα πιστονια κανουν διαφοροποιημενη κινηση σε σχεση με τις ηλεκτρομηχανες,τα θερμικα φορτια ειναι μεγαλυτερα,το ιδιο και οι τριβες,το ιδιο και οι καταπονησεις στο λιπαντικο.
Και τι παθαινει ενα λιπαντικο οταν υπερθερμαινεται;
Χανει μερος των λιπαντικων ιδιοτητων του...
Ολα τα παραπανω μπορειτε να τα καταλαβετε και εξισου ευκολα απο τα οργανα θερμοκρασιας νερου και λαδιου.
Οσο πιο καινουργιο ειναι το μοτερ,τοσο πιο γρηγορα ανεβαζει θερμοκρασια νερου και λαδιου απο τις αυξημενες τριβες. |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|