Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PARIS307CC (ΠΑΡΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 307cc 1.6 16v/2005
Ένταξη: 15 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: ATHENS-ILION
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2008, 18:39:23 Θέμα δημοσίευσης: 307 - Compressor σε 307 CC 1.6 16V |
|
|
Καλησπερα σε ολους... διαβαζωντασ περιοδικακι που ειναι αφιερωμενο αυτο τον μηνα στον κομπρεσσορα (ολοι πιστευω οτι καταλαβατε ποιο ειναι...)
κ καθωσ σκεφτομαι να κανω μοντα στο 307 μου κολλησα με το
ΘΕΜΑ ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑΣ!!!
ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ειναι δυνατο να μπει κ στο καμπριελι μου ενας κ τι πρεπει να
αλλαχτει κ περιπου ποσο μπορει να κοστιζει μια τετοια μοντα?
α!!! Κ μια διαφωτιση για το πωσ δουλευει απο καποιον που ξερει,
εχει οδηγησει , εχει μια καποια εμπειρια μα κομπρεσσερ ετσι για να μαθουμε
κ εμεις βρε αδερφε...????
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2008, 06:29:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι πολλά τα λεφτά για Rotrex , μόνο ο συμπιεστής έχει κάνα 2χιλιαρο.
Θα μου πεις γιατί ο άλλο πόσο θα έχει αλλά λέμε τώρα.
Το κακό είναι πως για τα Peugeot δεν βρίσκεις και πολλά τέτοια πράματα και πολύ περισσότερο για 307.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης

PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2008, 07:18:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑλημερα.απ'οτι εχω ψαξι μοντα εχει γινει στα tu5j4 που εχουν ισια εμβολα...ΤΑ tu5jp4 εχουν μπομπε εμβολα με τσεπες .απο mail μου ειπαν δεν αναλαμβανουν.
FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2008, 07:40:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάτι δεν σου είπαν καλά.
Το TU5J4 είναι του 106 rallye αυτοί οι κινητήρες έχουν τσέπες στα έμβολα για να μην βρίσκουν οι βαλβίδες εισαγωγής.
Το TU5JP4 είναι ο κλασικός NFU που φοράνε τα 206 – 307 και τα πρώτα 207.
Επίσης κανένας από αυτούς τους 2 κινητήρες δεν έχει μπομπέ έμβολα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2008, 08:48:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Είναι πολλά τα λεφτά για Rotrex , μόνο ο συμπιεστής έχει κάνα 2χιλιαρο.
Θα μου πεις γιατί ο άλλο πόσο θα έχει αλλά λέμε τώρα.
Το κακό είναι πως για τα Peugeot δεν βρίσκεις και πολλά τέτοια πράματα και πολύ περισσότερο για 307.  |
το ξελρω οτι ειναι ακριβότερος αλλα ειναι ο μόνος με τις λιγότερες μηχανικές απώλειες...
και με την μικρότερη μάζα.
παρεπιπτόντως αν δεν κάνω λάθος ο "σπιντις" εχει ασχολειθει με τέτοια πράγματα σε peugeot...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PARIS307CC (ΠΑΡΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 307cc 1.6 16v/2005
Ένταξη: 15 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: ATHENS-ILION
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2008, 10:47:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ROTREX- απο οτι φαινεται ειναι ο μικροτεροσ σε μεγεθος
κ σε τιμη!!! Αλλα μιας κ εχω την απορια με το θεμα βενζινης τι γινεται?
Αλλαζεις τα μπεκ με μεγαλυτερα η με τα ιδια εισαι κομπλε?
Η πλαστικη εισαγωγη θα αντεξει η θα την σκασει σαν μπαλονακι?
ααα...στο ελληνικο site της ROTREX νομιζω οτι παιζει κατι σε SAXO
με τον κομπρεσσορα και ενα μαρκουτσι ναααααααααααα.....
what the fu...k is that? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2008, 12:16:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φυτιλάκια μας βάζεται μεσημεριάτικα!!
Τελικά μπαίνουν ή δεν μπαίνουν στα δικά μας μοτερ οι rotrex? (206cc 110hp)
και αν ναι 2000 μονο το τουρμπο ή και η εγκατάσταση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2008, 06:40:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Saxo με supercharger
Και 106 GTi με supercharger
Μετατροπές για το 106
Engine:
OE Inlet and Throttle Body
ARP Head bolts
ARP Con Rod Bolts
BTB 2.5" full Stainless Steel Exhaust System
Pro Alloy Oil Breather Kit
FSE Adjustable Fuel Pressure Regulator
GMC 6 Rib Supercharger Belt
GMC/Citroen Saxo VTR 150mm Crank Pulley
GMC/Omega Low Compression Forged Pistons
GMC/Pace Alloy Intercooler and Radiator
GMC/Rotrex 75mm Supercharger Pulley
GMC Supercharger Bracket with Hydraulic Belt Tensioners
Jegs Automotive Braided Fuel Lines for Swirl Tank
Jegs Automotive Connectors
Jegs Automotive Fuel Filter
Jetex Air Filter
Kent PT50 cams
KMS Ignition Driver
KMS Standalone Engine Management
KMS Wideband Controller and Display
Miltek 4:2:1 Manifold
Mocal 13 row Oil Cooler for Engine
Mocal 13 row Oil Cooler for Supercharger
Peugeot Oil Pump
Peugeot In-Tank Fuel Pump
Rotrex SP30/84 Supercharger
Rotrex Traction Oil
SFS Yellow Silicon Hoses
Swirl Fuel Tank – 1.5litre
Thermo Tec Manifold Wrap
QEP Big Valve Ported and Polished Head
Weber Alpha 170l/h External Fuel Pump
Weber 4 x 490cc Fuel Injectors
10W40 Race Engine Oil
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης

PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2008, 06:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερασας.δεν ειναι ιδια τα εμβολα των 2 αυτων μοτερ...ο tu5j4 εχει(ας το πουμαι)σκαφτες τσεπες στο πανω επιπεδο μερος το εμβολου(οπου και γινεται η καυση)ενω στον tu5jp4 ειναι διαφορετικα με τις τσεπες να προεξεχουν απο την νοητη οριζοντια επιφανια...
FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2008, 07:07:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και ακόμη ένα 106 αν ενδιαφέρει κανένα
spec
rotrex c74 supercharger
headwork port polish all that etc
kent cams
omex 600 management
miltek 4-2-1 manifold (heatwrapped)
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2008, 09:36:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχει κανένας ιδέα απο το κόστος της μετατροπής ? όλο ομως.. οχι μόνο κομπρέσορα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2008, 10:28:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν θα χεις ενα 5000 καβατζα για οτι χρειαστει αρχικα και λίγο στην πορεία ξεκίνα 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ignotic69 (Νίκος) Νέος χρήστης

 Mongoose_Pro_Sniper(dirty edition)
Ένταξη: 28 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 91
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιούλ 2009, 00:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | οταν θα χεις ενα 5000 καβατζα για οτι χρειαστει αρχικα και λίγο στην πορεία ξεκίνα  |
ANETA! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιούλ 2009, 09:45:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
που το ξεθαψες 1μισι χρονο thread Και το ανεστησες?? 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|