Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 18:55:13 Θέμα δημοσίευσης: Μπαταρίες Αυτοκινήτου Μειωμένου βάρους. |
|
|
Εχει χρησιμοποιήσει κανείς ή μήπως γνωρίζει σαφείς πληροφορίες για μπαταρίες χαμηλού βάρους?
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 19:04:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.trackday-special.gr/forum/viewtopic.php?t=275
eγω προσωπικα περιμενω απο μιχαλη -doctor Που εχει γκλοφ με τιγκα ηλεκτρικα να δοκιμασει μια που ειπε πριν ακολουθησω
προς το παρον καλο ειναι να τη βαλεις πρωτα απο ολα πισω...για να ελαφρωσει η διλιτρη παπατζα σου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 23:22:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oποιος αποφασίσει να την βάλει πίσω, να έχει υπ'όψη του οτι χρειάζεται αρκετά αμπερόρια εκκίνησης. Αν πάρει μπρος, μετά δεν έχεις κανένα πρόβλημα ακόμα. Ομως επειδή μιλάμε για αρκετό καλώδιο όπως επίσης και αρκετά μεγάλες γειώσεις, το να πάρει μπροστά είναι μια δύσκολη υπόθεση!
(για να σας δώσω μια εικόνα, καίει 80άρες ασφάλειες με το γύρισμα της μίζας).
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 11:42:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Αυτά που βρήκα μετέ απο σχετική αναζήτηση είναι.
1) όλες οι ελαφριές μπαταρίες έχουν φορτίο περι τα 16Αh και βάρος περί τα 7 Kgr.
2) Οι τιμές κυμαίνονται από 100 έως 300+ ευρώ ανάλογα τον κατασκευαστή.
3) Η τοποθέτηση πίσω συνεπάγεται προβλήματα αντίστασης.
Δεν γνωρίζω πώς μία μπαταρία 16Αh μπορεί να εκκινήσει όχημα με stock 50Αh και να λειτουργίσουν επαρκώς τα βασικά ηλεκτρικά με τον κινητήρα πάντα εν λειτουργία.
Εάν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο το ώφελος θα είναι στην περίπτωσή μου 15-20 κιλά!!!!!
Εάν έχετε κάποια εμπειρία παρακαλώ παραθέστε τη.
Φιλικά!
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Edirnelis Νέος χρήστης
citroen zx volcane 16v
Ένταξη: 06 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 12:19:26 Θέμα δημοσίευσης: Eλαφρές μπαταρίες |
|
|
Υπάρχει και άλλη λύση , δοκιμασμένη και πολύ οικονομική. Πάρτε από το Αλεξ Πακ ένα Jumper (Το κίτρινο βαλιτσάκι σαν μεγάλο λαπτοπ όρθιο) που έχει γύρω στα 25 ευρώ, έχει μαζί κομπρεσέρ, φακό και σύστημα φόρτισης και ενσωματωμένα τα καλώδια αν θέλεις να το έχεις για εκκίνηση αυτοκινήτων. Το ανοίγεις από πίσω και παίρνεις την μπαταρία, η οποία ζυγίζει κάτω από 5 κιλά. Κρατάει άνετα τρία χρόνια και σε μένα βάζει μπροστά το αγωνιστικό με 1900 κυβικά παλιά και 2000 κυβικά τώρα, χωρίς κανενα προβλημα (και με συμπίεση πάνω από 11). Χρειάζεται μεταροπή στα καλώδια για τους πόλους, κάτι που ήθελε και αυτή που είχα αγοράσει πανάκριβα κάποτε από εταιρία με όνομα δήθεν και η οποία τα έπαιξε πολύ σύντομα. Η εταιρία που την πουλούσε και έδινε 6 χρόνια εγγύηση εξαφανίστηκε. Το ίδιο έπαθε από το ίδιο αμερικάνικο προιόν και ένας γνωστός μου αγωνιζόμενος που μάλιστα είχε πάρει 2 τέτοιες ακριβές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 12:58:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ακρως ενδιαφέρον...
εχω μια (συνθετη) ερώτηση βέβαια.
σε συνθήκες αυξημένης ηλεκτρικής κατανάλωσης (μιας και μιλάμε και για πολιτικά αυτοκίνητα) πχ aircondition+φωτα ή καλοριφερ+φώτα ή +αντιστάσεις πίσω παρμπριζ (για ξεθαμπωμα, οι οποίες τραβάνε ποοοολυ ρευμα) λέτε να υπάρχει πρόβλημα?
ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"
αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή.
και η διαφορα στο βάρος ειναι ουσιαστικότατη
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 15:19:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"
αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή.
|
Ακριβώς! Όσο λειτουργεί το δυναμό δεν χρειάζεται μπαταρία παρά μόνο για να σταθεροποιεί κάπως την τάση (λόγω μεγάλης χωρητικότητας).
Αυτή η ιδέα με το starter είναι τρομερή πάντως... Αλλά θα κινδυνεύει το ηλεκτρικό σύστημα κάθε φορά που βάζεις μπροστά.
Ουκ ολίγοι εγκέφαλοι έχουν καεί με αυτό τον τρόπο.
Σταύρο ποιά είναι η γνώμη σου για το ελάφρωμα;
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 15:42:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"
αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή.
|
Ακριβώς! Όσο λειτουργεί το δυναμό δεν χρειάζεται μπαταρία παρά μόνο για να σταθεροποιεί κάπως την τάση (λόγω μεγάλης χωρητικότητας).
Αυτή η ιδέα με το starter είναι τρομερή πάντως... Αλλά θα κινδυνεύει το ηλεκτρικό σύστημα κάθε φορά που βάζεις μπροστά.
Ουκ ολίγοι εγκέφαλοι έχουν καεί με αυτό τον τρόπο.
Σταύρο ποιά είναι η γνώμη σου για το ελάφρωμα; |
Στέλιο αν κατάλαβα καλά ο κος Erdinelis μιλάει για μία μπαταρία πολύ χαμηλού Qmax αλλά με δυνατότητα παροχής αρκετά ισχυρού Q για μερικά sec που είναι αρκετό να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα.
Οι φόβοι σου είναι μήπως η προκείπτουσα ένταση την στιγμή της εκκίνησης μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη και να ''κάψει'' κάποια κυκλώματα όπως πχ η ECU???
Η΄ μήπως κάτι άλλο οδηγεί εκεί??
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 15:50:42 Θέμα δημοσίευσης: Re: Eλαφρές μπαταρίες |
|
|
Edirnelis έγραψε: | Υπάρχει και άλλη λύση , δοκιμασμένη και πολύ οικονομική. Πάρτε από το Αλεξ Πακ ένα Jumper (Το κίτρινο βαλιτσάκι σαν μεγάλο λαπτοπ όρθιο) που έχει γύρω στα 25 ευρώ, έχει μαζί κομπρεσέρ, φακό και σύστημα φόρτισης και ενσωματωμένα τα καλώδια αν θέλεις να το έχεις για εκκίνηση αυτοκινήτων. Το ανοίγεις από πίσω και παίρνεις την μπαταρία, η οποία ζυγίζει κάτω από 5 κιλά. Κρατάει άνετα τρία χρόνια και σε μένα βάζει μπροστά το αγωνιστικό με 1900 κυβικά παλιά και 2000 κυβικά τώρα, χωρίς κανενα προβλημα (και με συμπίεση πάνω από 11). Χρειάζεται μεταροπή στα καλώδια για τους πόλους, κάτι που ήθελε και αυτή που είχα αγοράσει πανάκριβα κάποτε από εταιρία με όνομα δήθεν και η οποία τα έπαιξε πολύ σύντομα. Η εταιρία που την πουλούσε και έδινε 6 χρόνια εγγύηση εξαφανίστηκε. Το ίδιο έπαθε από το ίδιο αμερικάνικο προιόν και ένας γνωστός μου αγωνιζόμενος που μάλιστα είχε πάρει 2 τέτοιες ακριβές. |
Παρακαλώ, μήπως γνωρίζετε τα συνολικά Αh της μπαταρίας αυτής, τα Α εκκίνησης καθώς και αν επαναφορτίζεται από το δυναμό δίχως πρόβλημα.
( Αν και μου φαίνεται κάπως δύσκολο να κρατάει 3 χρόνια συνεχής λειτουργιας δίχως επαναφόρτιση).
Ευχαριστώ.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 16:04:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο για να καψει κατι και ειδικα εγκεφαλο δεν ειναι λιγο τραβηγμενο?
αφου αυτη η μπαταρια εχει πολυ μικρη στιγμιαια ετναση εναρξης
αυτο που λες μηπως ισχυει για μπαταριες αφτερ μαρκετ με 300-400 αμπορορια στιγμιαια ενταση που ειναι για ηχοσυστηματα και για αυτο και τους βαζουν εξτρα γενικη ασφαλεια?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 01:03:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γράψτε λάθος παιδιά, άλλο κατάλαβα!!!
Για λίγο νόμιζα ότι θα ξεκινούσε το αυτοκίνητο με το ίδιο το jump starter...
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Edirnelis Νέος χρήστης
citroen zx volcane 16v
Ένταξη: 06 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 11:54:31 Θέμα δημοσίευσης: Ελαφριά μπαταρία |
|
|
Η μπαταρία επαναφορτίζεται κανονικά από το αλτερνέιτορ του αυτοκινήτου κάθε φορά που την χρησιμοποιούμε, αλλά μπορούμε να την φορτίσουμε και εκτός αυτοκινήτου όποτε θέλουμε με το δικό της τροφοδοτικό, που συμπεριλαμβάνεται στην συσκευασία. Τα χαρακτηριστικά της θα τα γράψω μόλις ανοιξω το κουτί πάλι (σύντομα λόγω αγώνα στα Μέγαρα) γιατί ένα χρόνο τώρα την είχα όπως την πουλάνε (δηλ. σαν jumper για να βάζω μπροστά κανένα αυτοκίνητο που τύχαινε να μείνει από μπαταρία). Σε μεγάλες απαιτησεις με ηχοσύστημα, φώτα, κλίμα κλπ εξαρτάται και από το αλτερνέιτορ του αυτοκινήτου. Είναι νομίζω μια καλή οικονομική λύση για μπαταρία ανάγκης για όλη την ώρα και κάνει συγχρόνως, αν την βγαλουμε από την πλαστική θήκη και την δουλειά της μείωσης βάρους αν κάποιος την θέλει για τον σκοπό αυτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 12:42:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΓΩΝΑ ΜΕΓΑΡΑ???????
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑΥΜΑ????
θα ηθελα να μπω χορηγος....
για τη μπαταρια ειπαμε με καταφρακτο να παρει 2 σταρτερ
το ενα θα το διαλυσει για να βαλει τη μπαταρια στο αμαξι
και το αλλο θα το εχει καβανζτα αμα μεινει
οποτε θα δουμε απο πρωτο χερι αντοχες και ποσο κραταει ξεφορτιστη σε διλιτρο... η μαμα του rc ειναι 50αρα υποψην...
επισης θυμαμαι πολλους που σε αγωνιστικα βαζουν μπαταριες απο μηχανες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 13:33:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάτι μου λέει οτι και αυτή η μπατάρια αντίστοιχη με μηχανής είναι...
επίσης εχω σκοπό κι εγω να πάρω ενα τετοιο σταρτερ...
πότε θα πάει ο Μήτσος ξέρεις?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 14:17:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο πλευρας ρευματος μπορεις να την πας πισω αλλα πρεπει να πας σε καλωδιωση με πιο...οικιακο προσανατολισμο (μονοκλωνο καλωδιο 6αρι η 7αρι) και να βαλεις ασφαλεια και στην μπαταρια και μπροστα just in case.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 15:13:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giaννη εσυ που ξερεις αυτο εδω τι σημαινει???
The 5 second cranking power of Odyssey batteries is double to triple that of equally sized conventional batteries, even when the temperature is as low as - 40° C
οτι αντι για 16 εχουμε 16Χ2 για τα πρωτα 5δευτερα που μιζαρει η μηχανη για να παρει μπρος?
αρα αυτο σημαινει οτι ουσιαστικα αν το αμαξι μας θελει 35-40 απο μαμα μπαταρια αμπερορια ειμαστε οκ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 17:09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτό σημαίνει
ας πουμε τα στιγμιαία amp που μπορεί να σου δώσει.
ειναι ενα από τα χαρακτηριστικά που κάνει μερικές μπαταρίες πιο ακριβες από άλλες (πχ τις Bosch silver από τις συμβατικές μπαταρίες)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 17:25:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλα ολοι μα ολοι οι ηλεκτρικοι κινητηρες καθε τυπου (απο μιζα μεχρι αντλια) στην εκκινηση τους τραβανε διπλο η τριπλο ρευμα..αλλα αυτο διαρκει οσο κανει να παρει μια με μιαμιση στροφη ο αξωνας δηλαδη εκατοστο και ισως λιγοτερο!
Συγκεκριμενα το 5 δευτερολεπτα που λεει ειναι (θεωριτικα)ο χρονος που κανει μια μπαταρια να ζεσταθει γυρνωντας την μιζα (επειδη η μιζα εχει πολυ μικρη ομικη αντισταση για να εχει δυναμη) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|