Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Απρ 2007, 18:40:59 Θέμα δημοσίευσης: 206 - φρένα σε 13άρα ζάντα |
|
|
καλησπέρα παιδιά
στο 206 μου (μοντ.12/98) οι δίσκοι (μη αεριζόμενοι) έχουν φτάσει στα τελευταία τους. Για τη διάμετρο τους δεν έιμαι σίγουρος, όμως το αυτοκίνητο έχει 13άρες ζάντες, αν τη γνωρίζει κανείς...
Για να τοποθετήσω κάτι καλύτερο (αεριζόμενα ή/και μεγαλύτερα):
Υποθέτω ότι τα αεριζόμενα από rallye θα μπαίνουν στη 13άρα. Για τα φρένα του 1.6 απ' ό,τι κατάλαβα απο τις συζητήσεις χρειάζεται μεγαλύτερη ζάντα - αξίζει να αλλάξω ζάντες για αυτά τα φρένα; Όσον αφορά τα aftermarket δεν έχω ιδέα (μόνο το ότι είναι ακριβά)!
Έχετε κάποια πρόταση;
ΥΓ.Αν υπάρχουν μεταχειρισμένες δαγκάνες είναι καλοδεχούμενες!
ΥΓ2.Έχετε ξαναδει 206 με 13άρες ζάντες; Δεν έχω εντοπίσει κανένα εκτός από το δικό μου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Απρ 2007, 19:21:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα ραλλοφρενα δεν μπαινουν σε 13αρες ζαντες, βρισκει στη ζαντα το μαγουλο της δαγκανας.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Απρ 2007, 01:04:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπάρχει κάποια πρόταση με το τί μπορώ να κάνω;
θα δω (σημαντική) διαφορά αν επιλέξω κάτι διαφορετικό από τα υπάρχοντα;
αξίζει λέτε να αλλάξω ζάντες με μεγαλύτερης διαμέτρου για να βάλω πχ. τα φρένα του 1.6; θα χρειαστεί και άλλες αλλαγές σε αυτή την περίπτωση (αντλία,σέρβο κλπ.); |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Απρ 2007, 08:05:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ότι αξίζουν τα φρένα του 1.6, αξίζουν. Το θέμα είναι ότι θα πρέπει να αλλάξεις και ζάντα τουλάχιστον σε 14 για να χωρέσουν. Εγώ που τα έβαλα δεν χρειάστηκε καμιά επιπλέον αλλαγή σε σωληνάκια, αντλία κτλ. Για περισσότερες λεπτομέριες διάβασε 2-3 σελίδες στο παρακάτω λινκ για το τι είχα γράψει πριν 2 χρόνια http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=41&postdays=0&postorder=asc&start=420
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Απρ 2007, 08:46:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ 13αρόζαντος!
Για τα φρένα από 16ν έχω μια μικρή επιφύλαξη.
Αλλά τα φρένα από rallye 1.3 (247mm αεριζόμενα) χωράνε μια χαρά!
Αυτά φοράω στο αμάξι μου τώρα.
165/65 R13 λάστιχο.
---
Επίσης, δουλεύει μια χαρά με την υπάρχουσα τρόμπα φρένων.
Αν και έβαλα από 16άρι (μαζί με σερβό), διαφορά δεν είδα.
Και να πω ότι δε μου τα έλεγε ο Αργύρης.
Μου τα έλεγε...
Ε, ας πούμε ότι έκανα μια επένδυση για το μέλλον (αν ποτέ βάλω δισκόφρενα πίσω).
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούν 2007, 02:25:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικά κλίνω (οριστικά) προς αλλαγή για 266!
οπότε ψάχνουμε για:
-δαγκάνες μεταχειρά, δίσκους-τακάκια μάλλον καινούρια
-ζάντες (σιδερένιες ) 14άρες (+ένα καλό λάστιχο να τις τυλίξει)
ελπίζω μέχρι οκτώβριο να έχω ξεμπερδέψει (δεδομένων εξεταστικών+διακοπών!)
τρόμπα αφήνω την υπάρχουσα (εκτός κι αν "τρομπάρει" στο μέλλον) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 12:52:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικά μπήκαν δαγκάνες και δίσκοι 266mm χθες μόλις!
σε συνδυασμό με την αλλαγή στους τροχούς (από 165/70/13 σε 185/60/14) ομολογώ ότι πλέον υπάρχει ΧΑΟΤΙΚΗ διαφορά στο φρενάρισμα!!!
πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο (και το χρήμα..!), κυρίως γιατί νιώθεις και υπάρχει μια επιπλέον ασφάλεια, πριν μπλόκαραν για την πλάκα τους σε δυνατό φρενάρισμα...
το μόνο "μελανό" σημείο είναι ότι μαλάκωσε το μεσαίο πενταλ, αλλά πιστεύω συνήθεια είναι
ευχαριστώ λοιπόν όλους για τις συμβουλές σας! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 13:54:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεγειές!
και καλά φρεναρίσματα (αχρείαστα να ναι...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 13:06:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abaleo έγραψε: | τελικά μπήκαν δαγκάνες και δίσκοι 266mm χθες μόλις!
σε συνδυασμό με την αλλαγή στους τροχούς (από 165/70/13 σε 185/60/14) ομολογώ ότι πλέον υπάρχει ΧΑΟΤΙΚΗ διαφορά στο φρενάρισμα!!!
πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο (και το χρήμα..!), κυρίως γιατί νιώθεις και υπάρχει μια επιπλέον ασφάλεια, πριν μπλόκαραν για την πλάκα τους σε δυνατό φρενάρισμα...
το μόνο "μελανό" σημείο είναι ότι μαλάκωσε το μεσαίο πενταλ, αλλά πιστεύω συνήθεια είναι
ευχαριστώ λοιπόν όλους για τις συμβουλές σας! |
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|