Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 11:16:59 Θέμα δημοσίευσης: Επισκευή ελαστικού |
|
|
Καλημέρα παιδιά!
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιος πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να επισκευαστεί ένα ελαστικό το οποίο έχει διατρηθεί από βίδα, καρφί κλπ. Οι λύσεις είναι ως γνωστόν δύο:
1. Με "ένεση" χωρίς να είναι απαραίτητη η αφαίρεση του ελαστικού από τη ζάντα (ο εύκολος, γρήγορος και οικονομικός τρόπος),
2. Με τοπικό "μπάλωμα", κατά τον οποίο αφαιρείται το ελαστικό και επεμβαίνουμε στο εσωτερικό του (αργός και λίγο πιο ακριβός). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 12:08:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα. Το 1 που λες, το γνωστό "κορδόνι" (όχι στρινγκ ) το είχα χρησιμοποιήσει αρκετές φορές χωρίς πρόβλημα (ούτε χάνει αέρα, ούτε φθείρεται[?]). Κόστος το πολύ 5€. Αν φτιάχνεται με κορδόνι, γιατί να ξεζαντάρεις λάστιχο κλπ κλπ, αμαρτία τα λεφτά πιστεύω. 
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 12:15:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς. Το κορδόνι είναι πολύ αξιόπιστο όπως έχει αποδειχτεί. Έχω βάλει τουλάχιστον 5-6 κορδόνια και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Άλλαζα λάστιχα και ακόμα ήταν μπόμπα. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 12:24:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι θέμα χρημάτων, απλά αν γίνεται σωστή δουλειά και με το "κορδόνι", όπως λες...Σήμερα μάλιστα έτυχε να επισκευάσω το πίσω-δεξιό λάστιχο και ρωτώντας το λαστιχά γιατί δεν έκανε μπάλωμα, μου είπε ότι επειδη τρίβεις το πίσω μέρος του πέλματος για να "πιάσει" καλά το μπάλωμα, μπορεί να κάνεις ζημιά στο σκελετό του ελαστικού!
Αν όμως τελικά αντέχει το "κορδόνι", κανένα πρόβλημα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών

999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 12:26:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχουν διαφοροι τροποι για την επισκευη ενος ελαστικου.ο πιο απλος ειναι το κορδονι.μετα ειναι το εσωτερικο μπαλωμα το οποιο εχει πολλες μορφες οπως ψυχρης η θερμης κολλησης και πλεον η καλυτερη και ασφαλεστερη επισκευη θεωρειται το μανιταρι.συνεπως το κορδονι που προαναφερθηκε ειναι μεν ο πιο απλος τροπος αλλα οχι και ο οπιο αξιοπιστος.
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|