Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
christos306 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2001)
Ένταξη: 29 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 30
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Οκτ 2007, 15:15:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοείς? θες να αντικαταστήσεις την ήδη υπάρχουσα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos306 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2001)
Ένταξη: 29 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Οκτ 2007, 15:22:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα θελω να φτιαξω κατι που να δουλευει σωστα. οποιαδηποτε προταση δεχτη λοιπον. δεν μου πολυ αρεσει αυτος ο πνιχτης που παιζει αναμεσα στο φιλτροκουτι και την σκουπιτσα αλλα απο εκει και περα ζηταω την συμβουλη σας πριν αρχισω να ξοδευω λευτα ασκοπα δοκιμαζοντας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Οκτ 2007, 09:50:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά θα πρέπει να σταματήσεις να ρίχνεις λεφτά σε ένα μοτέρ το οποίο δεν πρόκειται με τίποτα να "ανέβει" αρκετά ότι και να του κάνεις.
Με πολύ λίγα λεφτά μπορείς να βάλεις το 8βάλβιδο 1.6 του rallye και να φτάσεις εκεί που με τίποτα δεν θα έφτανες με τον 1.4 (εκτός απο τούρμπο φυσικά).
1.4 είχα και γώ και είχα αρχίσει να ρίχνω λεφτά σε εξατμίσεις φίλτρα κλπ, μέχρι που κάποιοι (σοφοί) άνθρωποι με σταμάτησαν από το να πετάω (χωρίς αντίκρισμα) τα λεφτά μου.
Αν θες να με ακούσεις, μην κάνεις τίποτα άλλο εκτός απο υπομονή, μέχρι να μαζέψεις τα λεφτά που χρειάζονται για μία μετατροπή σε 1.6 (περίπου στο 1.5 με 2 χιλιάρικα το υπολογίζω για να γίνει σωστά). Αν πάλι το γουστάρεις τρελά αυτό το αυτοκίνητο (όπως και εγώ εξάλλου) και δεν έχεις σκοπό να το δώσεις κάποια στιγμή, μάζεψε λεφτά και βάλε τον XU10J4RS για να γελάνε μέχρι και τα μουστάκια σου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos306 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2001)
Ένταξη: 29 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Οκτ 2007, 14:54:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω παιδια.
Δεν εχω μπει ακομα στην ψυχολογια να αλλαγη μοτερ και τετοια. αν και αυτο το αμαξι μου αρεσει παρα πολυ και εχω και συναισθηματικο δεσιμο μαζι του δεν θελω να μπω σε μια διαδικασια που μετα θα πρεπει να ψαχνω τον κ..... πιτσιρικα που θα το παρει. Αυτο ποθ θελω(αν μπορει να γινει φυσικα) ειναι να προσεγγισω τα 100 αλογακια μπασ και αρχισει το αμαξακι να κινειται με αξιοπρεπεια. αυτο τιποτα αλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Οκτ 2007, 15:23:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OK, 2 τρόποι υπάρχουν να προσεγγίσεις τους 100 ίππους,
Α. Τρελά άγριους εκκεντροφόρους + τετραπετάλουδο
Β. Τούρμπο (και σε αυτή τη περίπτωση τους ξεπερνάς με ευκολία)
Όμως, και στις 2 παραπάνω περιπτώσεις η αξιοπιστία μειώνεται σημαντικά και στην Β περίπτωση η οδική συμπεριφορά του 306 αλλάζει σημαντικά (γρήγορος στις ευθείες, επικίνδυνος στις στροφές).
Αν πετάς λεφτά σε εισαγωγές/εξαγωγές , εξατμίσεις/φίλτρα και προγράμματα απλά πετάς τα λεφτά σου. Σόρρυ που το λέω έτσι ωμά, αλλά έτσι είναι. Ότι βελτιώσεις δεις απο τα παραπάνω θα τα δεις μόνο στο δυναμόμετρο (οπου αν είναι "μάγκας" ο άλλος σου δίχνει οτι πήρες και 15 άλογα - στα χαρτιά).
Η αλλαγή μοτέρ είναι μονόδρομος, πχ ο 1.6 8ν θα σου δώσει περίπου 105 άλογα με παρόμοια αξιοπιστία που έχεις και τώρα.
Κακά τα ψέματα το μοτεράκι που φοράς είναι πολύ παλιό σε σχεδίαση (τέλη δεκαετίας 80, άντε αρχές του 90) και είναι ήδη "τσίτα", θα το καταλάβεις και εσύ αν κοιτάξεις σε περιοδικά της εποχής εκείνης που τα περισσότερα 1400άρια (ιδίως τα γερμανικά) δίνανε 60 άλογα, οπότε για την εποχή του (και αν εξαιρέσεις το μοτεράκι της ρενό με τα 80) τα 75 ήταν αρκετά καλά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos306 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2001)
Ένταξη: 29 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Οκτ 2007, 15:39:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταλαβα my friend,
το μονο που ξερω ειναι οτι οταν πετυχαινω κανα s16 βουρκωνω.
και τον μηχανικο μου που ρωτησα μου ειπε οτι το αμαξακι για μαμα παει μια χαρα απο κει και περα το μονο που αξιζει να κανω αν θελω ειναι να αλλαξω εκκεντροφορους. δεν αξιζει παραπερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 18:31:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγμματικα η αλλαγη μοτερ ειναι μονοδρομος. Μπορει να σου φαινονται πολλα τα χρημματα αλλα ποσα θαρρεις οτι θα δωσεις για εκκεντροφορο και τα ρεστα?Ασε που για μενα ποτε δε θα δεις 100 σωστα και "ζεστα" αλογα με αυτον τον τροπο.
Αν δεν μπορεις να διαθεσεις πολλα βρες το μοτερ το 1.6 το 8v οπως σου προτεινε και ο φιλος, παρα πολυ καλο μοτερ και επιδεχεται βελτιωσεις.Στο 1,4 οτι κ αν ριχνεις κατευθειαν τα χανεις, ακου και μενα που εχω ριξει κανα 1500αρι (σιγα σιγα χωρις να το νιωσω) και ειμαι ακομα με καμμια περιπου 85αρια αλογα (και πολλα λεω).
Αν παλι μπορεις , με 1000ε περιπου βρισκεις 1.8 μοτερ η ραλυσιο.(προσωπικα προτιμω 1.8) Παρολα αυτα επειδη το θεμα του τοπικ αφορα την εισαγωγη σου, θα σου λεγα να τα ξυλωσεις ολα, να βαλεις μια ανοιχτη γωνια-κολαρο (οχι sparco, απο αυτα τα μαυρα τα φθηνα...) επειτα ενα σωληνα κατα προτιμηση αλουμινενιο ευθειο, και στο τελος μια φιλτροχοανη κλειστου τυπου (αυτες των 25 Ε).Με λιγα λογια τραβα σωληνα εως μπροστα διπλα απο το ψυγειο οπου και θα μπει η φιλτροχοανη.Με αυτα θα δεις διαφορα στο γκαζι και θα αποκτησεις "ηχο".Τις αναθυμιασεις του λαδιου βαλτες πλαι εκτος σωληνα εισαγωγης και απλα βαλε ενα φιλτρακι απο πανω.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 07:51:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο θεμα του φιλτρου,ουτε χοανη θελει,ουτε τιποτα...
Στο εργοστασιακο σκουπακι που εχει στην μετωπη,θα αντικαταστησεις το κολλαρο που εχει στενεμα με ενα ισιο ιδιας διατομης και εισαι μια χαρα.
Με χοανες,σκουπες και λοιπες βλακειες,μονο θορυβο θα παρεις και θα πεταξεις και 100-150Ε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos306 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2001)
Ένταξη: 29 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 15:43:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω πολυ παιδια,
Βασικα αυτο εκανα, πηρα ενα k&N φιλτρακι για το φιλτροκουτι και εβαλα και ενα σπιραλ αναμεσα στο σκουπακι και το φιλτροκουτι για να μιην κανει αυτο το στενεμα. Υπαρχει καποιος τροπος να δωσω λιγο παραπανω αερα μεσα στο φιλτροκουτι μου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 18:36:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαστορα με τη λυση την κλασσικη που προτεινα πανω απο 40-50Ε και πολλα λεω δε θα χαλαγε το παλικαρι και θα ειχε σωστη εισαγωγη.Διαφορα θα εβλεπε μεγαλη στο γκαζι-αποκριση αλλα εως εκει.Κατα τη προσωπικη μου αποψη κακως ασχοληθηκες φιλε με τον μαμα σωληνα-μπερδεμα.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 08:13:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos306 έγραψε: | Ευχαριστω πολυ παιδια,
Βασικα αυτο εκανα, πηρα ενα k&N φιλτρακι για το φιλτροκουτι και εβαλα και ενα σπιραλ αναμεσα στο σκουπακι και το φιλτροκουτι για να μιην κανει αυτο το στενεμα. Υπαρχει καποιος τροπος να δωσω λιγο παραπανω αερα μεσα στο φιλτροκουτι μου? |
Δεν χρειαζεται καθως μετα δεν θα μπορει να παρακολουθησει ο εγκεφαλος τον επιπλεον αερα αν αυτος ξεπερασει καποια ορισμενη πιεση.
Μετα θα θες προγραμμα,κλπ,κλπ που δεν αξιζει...
Pug_306 έγραψε: | Μαστορα με τη λυση την κλασσικη που προτεινα πανω απο 40-50Ε και πολλα λεω δε θα χαλαγε το παλικαρι και θα ειχε σωστη εισαγωγη.Διαφορα θα εβλεπε μεγαλη στο γκαζι-αποκριση αλλα εως εκει.Κατα τη προσωπικη μου αποψη κακως ασχοληθηκες φιλε με τον μαμα σωληνα-μπερδεμα. |
Αν αναφερεσαι σε μενα,δεν διαφωνω οτι το κοστος θα ηταν αναλογο,ισως και χαμηλοτερο,απλα το κερδος στην αποδοση του μοτερ σιγουρα θα ηταν μικροτερο.
Πιστευω(ελπιζω) οτι σχεδον ολοι ξερουν πια οτι οι χοανες ειναι μονο για θορυβο.
Αν κατσεις και το ψαξεις,θα δεις οτι το μαμα φιλτροκουτι σχεδον παντα μπορει να γινει πολυ πιο αποδοτικο απο οποιαδηποτε σκουπα,κλπ με το καλυτερο value for money.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos306 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2001)
Ένταξη: 29 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 12:50:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως παιδια αυτο ποθ εχω καταλαβει ειναι οτι περισσοτερο σημασια απο την ποσοτητα του αερα που βαζουμε στην εισαγωγη παιζει και το ποσο κρυο αερα μπορουμε να φερουμε, και εκει ειναι που πιστευω οτι θα χασει η φιλτροχοανη μιας και το 306 δεν εχει και πολυ ελευθερο χωρο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 13:52:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι μονο η θερμοκρασια που ειναι πολυ βασικος παραγοντας αλλα και η ταχυτητα του αερα.
Και πιστεψε με το μαμα σκουπακι μπορει να δωσει πολυ μεγαλυτερη ταχυτητα αερα,οπως επισης και ποσοτητα στην πεταλουδα,σε αντιθεση με την χοανη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos306 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2001)
Ένταξη: 29 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 14:00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να ρωτησω κατι μιας και φτασαμε εδω. εχω μια σκουπα της green , εμεινε στα χερια μου απο εναν ξαδερφο. παλιοτερα την ειχα δοκιμασει αλλα ενω ο ηχος λεει πολυ δεν πιστευω οτι το αμαξακι μου δουλευε σωστα. αυτο που εχω κανει ειναι αντι για το σκουπακι εχω βαλει αυτην μπροστα για να τραβαει (ισως) περισσοτερο αερα. πιστευ6ω οτι το αμαξακι παει μια χαρα. ψηλα δηλαδη δεν μου κανει αυτο το στεγνωμα που ενιωθα με την σκουπα. αυτο που θελω ειναι να καταφερω με καποιο τροπο να δωσω λιγο ροπη χωρις να βγαλω το φιλτροκουτι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 14:09:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα εξαρτωνται απο τον χωρο που αφηνει το ψυγειο με την μετωπη.
Αν η σκουπα εχει αρκετο χωρο ωστε ο αερας να κατευθυνεται ευθυγραμμα μεσα της και την τροποποιησεις αναλογα κονταινωντας το εσωτερικο κολαρο που στερεωνεται η χοναη,τοτε αν την συνδεσεις στο μαμα φιλτροκουτι θα δεις καποια καλα αποτελεσματα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos306 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2001)
Ένταξη: 29 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 14:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα η σκουπα που εχω δεν μπαινει αναμεσα στο ψυγειο και την μετωπη. ειναι πιο ανοιχτη και δενει απο μετωπη και πανω,. ο αερας δηλαδη ερχεται απο το σημα της peugeot οπως κοιταμε δεξια απο το ανοιγμα που κανει και καλα το καπω με το πλαστικο.αερας πιστευω οτι περναει καλα. απο κει και περα εχω βγαλει τελιως τον κωνο που εχει η σκουπα εκει που κλεινει (εκει δηλαδη που δενει η χοανη μεσα στην σκουπα και απο την αλλη το κολαρο) και εχω περασει ενα σπιραλ αλουμινιου απο το φιλτροκουτι μεχρι την εισαγωγη της σκουπας. πως το ακους αυτο? ρωταω γιατι με μπερδεψες λιγο με το κολαρο της σκουπας και την διαδρομη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 14:51:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν καταλαβα καλα,μια χαρα πρεπει να το εχεις κανει...
Γενικα η ιδεα ειναι να εχεις σωστη παροχη μεσα στο κελυφος της σκουπας,απο εκει και περα να εχεις ενα σωστα σχεδιασμενο "χωνι" το οποιο θα στελνει τον αερα στο μαμα φιλτροκουτι.
Αν το εκανες αυτο,εισαι jet.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KONIORDOS (ΜΑΝΩΛΗΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 cabrio 1,6 01'
Ένταξη: 05 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: SEPOLIA CITY
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 16:36:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω πιστευω πως θα επερνε περισσοτερο αερα αν τραβαγες το κολαρο κατω στο χαμογελο του προφυλακτηρα γιατι και το σκουπακι που εχει απο τη μανα του απο εκει τραβαει αερα διοτι απο το σημα δεν περναει καθολου αερας.
ΛΟΞΑ ΓΙΑ ΜΟΣΤΡΑ !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 17:33:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η φιλτροχοανη τοποθετειται σχεδον διπλα απο το ψυγειο στα δεξια (οπως το βλεπουμε απο μπροστα)Οποτε για κρυο αερα μια χαρα, αν μαλιστα αφησεις τη μαμα σκουπιτσα εκει και ας μην ειναι συνδεδεμενη με τον σωληνα, ουυυυ gg.Διαφωνω για τις φιλτροχοανες οτι δεν προσφερουν .Αν χρησιμοποιησεις κλειστου τυπου και τις βαλεις σωστα υπαρχει διαφορα αισθητη.Βεβαια αποψεις ειναι αυτες :D
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|